Szatańskie milczenie ponownie by Kaz 2008-04-21 01:12:08

Z komentarzy towarzyszących niedawnemu konkursowi graficznemu dowiedziałem się, że mój obrazek "Evil Silence", który zajął szóste miejsce, nie podoba się między innymi z powodu skrzydeł, nie pasujących do szatana, który jest główną postacią obrazka. I słusznie, bo mnie one też się nie podobały, a ich jedyną zaletą było to, że ich rysowanie zajęło mi stosunkowo mało czasu. Pozwoliłem więc sobie na przeprojektowanie rysunku, a przy okazji pomyślałem, że można by go wykorzystać jako ekran tytułowy jakiejś gry. Aktualnie tylko jedna powstająca gra ma zbliżone klimaty...



Jak wiemy, projekt przeniesienia gry "Diablo" na Atari, o którym pisałem tutaj, a którego to podjął się Karolj "Heaven" Nadj jest ambitny, trudny i wymagający współpracy wielu osób. Ja postanowiłem do gry Beyond Evil dorzucić własny kamyczek w postaci ekranu tytułowego i ze wstępnych rozmów z Karoljem wiem, że kamyk ten mu się spodobał. Pozwalam sobie zaprezentować swoją propozycję, choć dopóki gry nie ma, nie jest to wersja ostateczna... :) W sumie nic wielkiego, ale się namęczyłem, to pokazuję! Dla ciekawskich raport z G2F: użyty tylko jeden duszek, zastosowane 23 kolory, głównie piąty kolor z przerwaniami DLI.

mono 2008-04-21 10:44:48

A tam nie pasują skrzydła. Diabeł też anioł.

urborg 2008-04-21 10:57:50

...ale upadły, a to czyni różnicę :P
Moim zdaniem skrzydła jak najbardziej diabelskie

Heaven 2008-04-21 10:57:55

Thanks! :)

Kaz 2008-04-21 10:58:15

Akurat w Diablo pasuja: http://www.blizzard.com/us/diablo/
A diabel to upadly aniol, zawsze ma skrzydla... :)

ial 2008-04-21 14:40:09

...chyba, że wcześniej ktoś zrobi remake "Satan's Hollow". :>

irwin 2008-04-21 18:38:33

Świetna robota! - wg mnie teraz obrazek prezentuje się lepiej niż konkursowy.

dEnter 2008-04-21 20:48:59

Ja się czepiałem o skrzydła. Obecne skrzydło jest ok. ;-) Diabelskie. A i napis bardzo, bardzo. Grt!

_rocky 2008-04-21 22:28:41

Kaz: Proponuję cykliczne konkursy dla grafików na czołówki powstających właśnie gier...

Kaz 2008-04-21 22:58:01

Pomysl z jednej strony mnie sie podoba, ale widze tez pewne wady. Na przyklad to, ze czolowka w grach to sprawa wtorna, a czesto czolowke robi sie w dopasowaniu do srodka gry... Druga sprawa - zal bedzie, jak przyjdzie piec dobrych grafik, a cztery do niczego sie nie przydadza...

Raczej widze to w ten sposob, ze jezeli jakiemus programiscie spodoba sie czyjs styl graficzny (albo dana praca) to zechce nawiazac kontakt z grafikiem.