Wyniki "Riverwash 2009" by Kaz 2009-09-07 18:14:57

Spotkanie "Riverwash", które odbyło się w zeszły weekend, zaoowocowało już wynikami na stronie zlotu. Jak wiemy, organizatorzy starają się nadać imprezie charakter muliplatformowy, stąd także ukłon w stronę miłośników 8 bitów i kategorie takie jak "Oldschool GFX", "Oldschool Intro" czy "Chip Music".



Nas oczywiście najbardziej interesują prace zgłoszone przez Atarowców. Jak informuje Tomasz "Irwin" Bogdanowicz były dwie takie prace, obie w konkursie graficznym. Pierwsza, autorstwa kolegi Adama "Powrooza" Powroźnika pod tytułem "eAt!" zajęła 3 miejsce, druga kolegi Irwina pod nazwą "Mousehunt" zajęła 4 miejsce. Tutaj należy się też mała uwaga, że Powrooz przeszedł metamorfozę i przyjął nową ksywę - Ooz. Wyniki:

Oldschool GFX
1 Mr Deadline (320x200x8bpp) - Slayer - 56
2 Walk a Dog (320x200x8bpp) - Darklight - 30
3 eAt! (Atari XL/XE) - Ooz - 25
4 Mousehunt (Atari XL/XE) - Irwin - 20
5 M&C! (C64) - Sebaloz - 19

Z mojego punktu widzenia organizatorzy przyjęli dość dziwne kryteria dla "oldschool gfx" (maksymalnie 640 na 512 pikseli w 256 kolorach), zapewne nie spodziewając się uczestnictwa grafików 8-bitowych. Pojawiły się jednak dwie wspomniane prace z Atari i jedna z C64, więc wyszła dziwna konkurencja, w której ścierają się grafiki na poziomie 16-bitowej Amigi i 8-bitowcow... Rezultat do przewidzenia, nie trzeba głosowania :). Dziwne jest też, że pierwotnie określony motyw przewodni konkursu "koty i myszy" ulotnił się w trakcie zlotu i do konkursu zostały dopuszczone wszystkie prace spełniające warunki techniczne. Jednak gdyby nie to, w konkursie byłyby tylko dwie prace, które dotyczą tematyki kociej i mysiej. Takie niedociągnięcia zdarzają się jednak na każdym zlocie, nie ma co marudzić.

Co prawda nie ma jeszcze nigdzie prac z konkursu do ściągnięcia czy obejrzenia, ale chyba autorzy obrazków się nie obrażą, że jako pierwsi zrobimy im reklamę. Kolejność taka jak w konkursie:

tebe 2009-09-07 19:05:47

no ładne cacko :), Irwina praca dowcipna

sikor 2009-09-07 19:48:03

Hmm, czy tylko ja mam dziwne wrażenie, że praca powrooza jest bardziej kolorowa od pracy darglighta...? Bo takie odniosłem wrażenie. W sumie (subiektywna ocena po obejrzeniu powyższych screenów) praca powrooza powinna zająć co najmniej drugie miejsce...

tebe 2009-09-07 19:51:08

no ale Amiga ma więcej piksli do wypikslowania

Kaz 2009-09-07 19:59:05

Pikseli moze wiecej, bo tam 320 na 240, a u nas 160 na 240, ale za to praca nad podkolorowaniem wymaga wlozenia 100x wiecej wysilku niz na Amidze.

Kaz 2009-09-07 20:58:53

W sumie chyba nic nie stoi na przeszkodzie, zeby zapodac pliki graficzek: http://atarionline.pl/pliki/riverwash2009_oldschoolgfx.7z

immolator 2009-09-07 21:22:50

A może ktoś w skrócie zrelacjonować jak było na samym party? Jest czego żałować? ;-)

Tezz 2009-09-07 21:49:59

Great work again from Powrooz, it should have been placed 2nd in my opinion.

Kaz 2009-09-07 22:25:23

Fortunatly, he got 1st place... in an unofficial 8-bit category :)

Tezz 2009-09-07 22:43:02

;) that's better Kaz.

He has a nice style of drawing and also spends time on the detail work with good use of the A8 palette all of which I appreciate. It's very good.

As Powrooz has started truncating his name maybe he just be "Z" in the next compo :D

- 2009-09-08 00:32:33

No, he'd rather become the Wizard of Ooz. :D

Tdc 2009-09-08 00:38:11

immolator: party ok, ale szybko się kończy ;):)
Atarowców jak na lekarstwo :(

Brawa dla Powrooza za pica w tej nierównej walce ;)

Tdc 2009-09-08 01:02:27

Tzn ludziki szybko odpadają :D

Kaz 2009-09-08 01:24:33

Tomek - nie kazdy przyzwyczajony do siedzenia po nocach albo i aktywnie cala dobe jak Ty! :D

Kaczor 2009-09-08 06:10:01

Właśnie! Nikt nie brał pod uwagę że Powrooz miał utrudnione zadanie żeby narysować to cacko. Szanowne Jury pewnie nie miało o tym pojęcia, no bo skąd.

@ Powrooz czy Ozz? - następnym razem swoją ciężką pracę zostaw na konkursy Kaza lub Atarowskie zloty, bo masz dużą szansę na pierwsze miejsce. Napisałem "szansę" bo jest wielu taki amatorów graficznych jak Ja którzy będą chcieli w najbliższych konkursach pokrzyżować ci plany. Pozdrawiam!

@ Irwin - graficzka cacy, czytaj - jak wyżej.

@ Kaz - podejrzewam że przed świętem Bożego Narodzenia jakiś konkursik graficzny nastąpi? Jak dla mnie może być bez nagród, a więc bez sponsorów. Hę?

Kaz 2009-09-08 11:13:47

W zasadzie to trudnosc tworzenia nie ma nic do rzeczy, liczy sie efekt koncowy. Z tym, ze jak jest jedna, tak pojemna kategoria, to z gory wiadomo, ze pewne grafiki nie maja szans wygrac, mimo wlozonego ogromnego wysilku i talentu, skutkujacego techniczna i tematyczna perfekcja.

Kaczor, jezeli chodzi o Powrooza to sadze, ze bardziej niz na pierwszym miejscu zalezy mu obecnie na pierwszym miejscu w warunkach duzej konkrencji :).

Jestem za konkursem graficznym - Irwin zaproponowal konkurencje "mock up" czyli grafike z nieistniejacych gier. Trzeba by zrobic po dwa obrazki - jeden tytulowy, drugi z gry. Jezeli bedzie co najmniej 3 chetnych do staniecia w szranki to jutro mozemy zaczynac :)

caco 2009-09-08 11:32:29

@Kaz- grafikę z nieistniejących gier - czy z nieistniejących na Atari?

irwin 2009-09-08 11:37:55

Dzięki wszystkim za dobre słowa o moim badziewiu ;) Drugie party i drugi raz jestem przedostatni, ale w sumie najważniejsze jest że pokonaliśmy C64 ;)

A prawdziwym objawieniem party było intro 256 bajtów na PC
http://www.pouet.net/prod.php?which=53816
video:
http://www.youtube.com/watch?v=3vzcMdkvPPg
Które wygląda jak raytracing! 256 bajtów! powtarzam 256 bajtów! Dla mnie i dla wielu to produkcja roku bez podziału na kategorie czy to demo, intro czy cokolwiek. To jest po prostu niewiarygodne.

Co do konkursu graficznego - Ja jestem na TAK! Tylko wg mnie autor powien opracować własną "niby" grę a nie trudnić się jako manualny konwenter istniejącej, z innych platform. Konwenter to powienien napisać koder ;) a grafik powinien być oceniany za własną pracę a nie przerabianie cudzej. Takie jest moje zdanie ale nie będę się przy nim stanowczo upierał, jeśli będzie inna wola to taką zaakceptuje. Ja i tak zrobię wszystko od A do Z własnoręcznie.
Tak więc jest nas:
Kaz
Irwin
kto jeszcze? wpisywać się! ;)
Ooz?

caco 2009-09-08 11:45:37

Wstępnie ja też :)

Kaz 2009-09-08 11:52:24

Caco - Twoje pytanie jest rownoznaczne z pytaniem, czy dopuszczac konwersje gier z innych platform, a ktorych nie ma na Atari... Jestem za. Z tym, ze proponuje podzielic na kategorie istniejacej gry i nieistniejacej gry. Oczywiscie jezeli bedzie przynajmniej po dwie pozycje w kazdej kategorii. Ja ze swojej strony moge zagwarantowac udzial zarowno w jednej i drugiej kategorii.

Proponuje, zeby trzeba bylo wykonac co najmniej dwa obrazki do jednej gry: ekran tytulowy oraz ekran gry.

Kaz 2009-09-08 12:16:25

Irwin - zanim pochwale ta produkce 256 bajtow to zapytam: czy wymaga ona do dzialania karty graficznej 3d? Bo jezeli tak to przeciez producent karty tez doklada od siebie oprogramowanie do takiego demka i to zajmujace duzo wiecej niz 256 bajtow... :)

irwin 2009-09-08 12:47:21

Niema co wstrzymywać się z pochwałami. Zaraz wyjaśnie dlaczego.
Odpowiedż na Twoje pytanie masz z boku kategorii: MsDOS - więc nie wymaga 3D. Jednakże gdyby ktoś zrobił te powyższe demko w 256 bajtach które UŻYWAŁOBY karty 3D do tego - to by było nawet większe dzieło niż to powyższe!. (Zresztą autor zrobił i wersje pod windows - 9kb!) Ty zdaje sie rozumiesz co to oznacza 256 bajtów. Twój powyższy 4 wierszowy komentarz z uwzględnieniem ksywy i daty zajmuje więcej. Sama procedura inicująca karte 3d, jakieś wstępne dane, nagłówek windowsowy i już dawno przekroczona wielkość 256 bajtów. Dlatego praktycznie wszystkie interka poniżej 512 bajtów są w Dosie a tym samym nie korzystają z karty 3d. Kartę graficzną 3d da się użyć dopiero w demkach 1kb, tak więc powtórze gdyby ktoś zrobił to w 256 bajtach to pochwały winny być jeszcze większe. Tak więc nie ma co wstrzymywać się z pochwałami.

Przy okazji ten mój komentarz zajmuje: 1023 bajty - 4x razy więcej niż te interko.

Kaz 2009-09-08 12:59:54

A to w takim razie chwale :).

Z tym, ze nia ma tutaj co porownywac jezyka programowania do jezyka naturalnego, ktory nie zostal stworzony z mysla o oszczedzaniu na bajtach :). Zupelnie inne plaszczyzny. To jakby porownywac TIR-a i Ferrari. TIR moze zajmuje wiecej miejsca niz maly sportowy samochod, ale za przewozi duzo wiecej towaru. Twoje 1023 slowa przekazaly znacznie wiecej informacji niz demko - sa tu opinie, informacje, wartosciowanie, etc.

PS. Kategoria MS-DOS nic mi nie mowi poza tym, ze dziala to pod kontrola systemu MS-DOS. Karta graficzna 3D albo 2D moze przeciez dzialac takze z MS-DOS. Czy jest gdzies na stronie opis kategorii?

xxl 2009-09-08 13:12:10

byla jakis czas temu w sieci stronka o 256b interkach na 86x (teraz nie moge znalezc)... kolejny przyklad: http://www.pouet.net/prod.php?which=49856 geniusze kodu.

xxl 2009-09-08 13:13:56

pierwsza graficzka nie w temacie... povrooz powinien zajac 2 miejsce :) mam nadzieje kolejne konkursy rozdziela 8-16 bit.

irwin 2009-09-08 13:35:05

W teorii Tak, karta graficzna może działać i pod linuxem i pod dosem i pod AtariOS ;) i pod AmigaOs itd. Tylko wpierw trzeba napisać sterowniki do jej obsługi. Potem coś na kształt DirectXa lub OpenGL - gdyż jak wiesz są setki rodzajów kart grafiki. Swego czasu były karty grafiki 3D które działaly w grach dosowych ale to było w epoce kamienia obgryzanego tj latach 90tych. Jednak dziś już nikt nie robi gier w dosie więc i nie ma sterowników umożliwiających korzystanie z kart 3D w dosie. Windows ujednolicił obsługę i teraz już nie trzeba wydawać każdej gry z całą litanią wersji dla różnych kart graficznych czy dzwiękowych jak to było kiedyś w dosie.

Tak więc odpowiadając na twoje pytanie: nie ma podziału MSDos na 2d i 3d z prozaicznej przyczyny od przeszło 10 lat(a może i więcej) nie ma kart 3d które działają także w 3d w dosie. A pisanie sterowników dla konkretnego systemu to bardzo trudna i niezwykle kosztowna sprawa (sterowniki stanowią pokaźną cześć kosztów samej karty 3d, kiedyś czytałem że jest to większa część, są to naprawdę wielkie kwoty, dlatego zarówno Nvidia jak i Ati zdecydowały się na ujednolicenie sterowników do swoich kart) Czyli autor takiego wielgachnego już demacha (bo przecież nie intra - kart jest bez liku) musiałby napisać obsługę do wielu kart 3d a to zajełoby mu czas do 3 tysiąclecia - łagodnie mówiąc. To tak z grubsza - bo większe i szczegółowe wytłumaczenie zajełoby znacznie więcej.
Kaz widzę że ty na bakier z historią i teraźniejszością pecetów.

irwin 2009-09-08 13:45:02

@xxl: pierwsze trzy graficzki nie są w temacie Cats and Mice.
Sebaloz napisał na c64scene.pl:
"Na kompo rysowalem inny obrazek ale nie konczylem go, bo po sprawdzeniu zasad okazalo sie ze sa jakies motywy przewodnie i w oldschoolgfx ma byc motyw Cats and mice (Koty i myszy), wiec na szybko cos nabazgralem a na kompach okazalo sie ze i tak kazdy olal motywy"

Ja tak samo miałem, i tak samo musiałem w pośpiechu wymyślać i malować od nowa.
--
256b.com to się nazywało ale z tego co widze nie działa.
To są ale jest ich mniej ale za to są też z Atari:
http://www.intro-inferno.com/index.php
i tu:
http://hardcode.untergrund.net/

irwin 2009-09-08 13:58:46

@xxl przy okazji jako że jesteś koderem, to wejdz sobie na nfo tego najlepszego interka 256b w historii (już jest na 4 miejscu ale myślę że do końca tygodnia przegoni już leciwego lidera z 2001 roku)
Otóż zamiast nfo jest całe source a asmie.
http://www.pouet.net/nfo.php?which=53816
Czas zrobić konwersje na Atari ;)

Kaz 2009-09-08 14:08:39

Irwin - pecety? A kogo interesuja pecety? :)

irwin 2009-09-08 14:16:03

Racja! ;)

Kiedyś Paulo Cozza (fan Interu Mediolan) opowiedział dlaczego kibicuje temu klubowi. Po chwili został zapytany "no ale przecież w Mediolanie też jest drugi wielki klub?" (Ac Milan) a na to Cozza:
"Tak? pierwsze słyszę" ;)

To oprócz Atari są jeszcze jakieś inne komputery? ;)

mac 2009-09-08 14:33:07

@Kaz nie przesadzaj, na PCtach wygodniej się czyta AtariOnLine ;-)

Kaz 2009-09-08 15:34:12

Oczywiscie, ze pecet jest przydatny. To tak jak z papierem toaletowym - wygodny, czasem niezbedny, ale jednak dla mnie niezbyt interesujacy :).

mac 2009-09-08 16:13:01

gdzieś przeczytałem, że kiedyś wystarczył komputer o mocy obliczeniowej 2 Atari, aby wysłać człowieka na księżyc, a jaka jest dziś potrzebna moc aby uruchomić system operacyjny Vista? ;-)

galu 2009-09-08 16:49:52

Z tego co widzę to na małym Atari historycznie przyjęła się przede wszystkim kategoria 1k, a produkcji 4k nie ma prawie wcale - patrząc na dokonania amigowe (nie mam na myśli produkcji z Riverwash) jest co nadrabiać :)

Co do intra Puls - kategoria pecetowych 256B jest słabo eksploatowana, z drugiej strony było już intro 1kB pod Windows z kilkoma scenami i muzyką - http://www.pouet.net/prod.php?which=52993
Najciekawszą kategorią ostatnich lat (z największą konkurencją) jest moim zdaniem 4k intro pod Windows. I - z uwagi na rzeczywiste osiągnięcia artystyczne i techniczne - raczej nie słyszy się narzekań, że runtime DirectX9 to kolejne 100MB, sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej i chipsetu kolejne 100MB a Vista 15GB ;) Jak ktoś nie śledzi dokonań pecetowej demosceny to polecam:
http://www.pouet.net/prod.php?which=50063
http://www.pouet.net/prod.php?which=52938
http://www.pouet.net/prod.php?which=52940

Ramos 2009-09-08 19:52:32

A może grafika 256 bajtów, albo 1KB :) Jest już compo na muzykę 256, 512 bajtów czy 1KB to może czas na grafikę jak już jestemy przy temacie małej pamięci.

Kaczor 2009-09-08 20:07:22

@ Kaz - o jakie konwersje grafiki z nieistniejących gier chodzi? Mam sobie znaleźć w necie i przerobić. Konkrety!!! Bo, ale oso chozi?

nosty 2009-09-08 20:57:23

@galu - Demo Elevated to prawdziwa perelka! Moj antyvir znalazl w nim wirusa :) Jak oni go jeszcze upchneli w tych 4kB? :D

irwin 2009-09-08 20:57:32

@Ramos - po pierwsze co jak co ale my Atarowcy na ograniczenia to nie musimy narzekać i ich specjalnie tworzyć, mamy ich pod dostatkiem. Wystarczy coś spróbować namalować, czy stworzyć muzykę na pokeya aby przekonać się że są one obecne na niemal każdym kroku. Na Pc jest całkiem inaczej, stąd szukają jak mogą ograniczeń gdyż te są esencją sceny.
Po drugie nawet gdyby to raczej wątpie żeby udało się coś sensownego namalować w 256 bajtach, gdyż trzeba by było jakoś kompresować - biały pixel na czarnym tle zajmuje w xex w Graph2Font prawie 3kb! Mic 7kb. Oczywiście napewno by się dało ale co to by były za grafiki: 45x45 w dwóch kolorach - i już mamy wypełnione 2048 bity (256 bajty) danych.

@Kaczor - Kazowi chodzi (chyba) oto żeby przerobić obrazek z istniejącej gry np z Amigi na Atari - ocenialibyśmy wtedy nie pomysł i wykonanie autora ale umiejętności konwersji. Wg mnie to średnia przyjemność gdyż wtedy można by zrobić bach i po 30 sekundach mamy CIN'a z Quake czy Crysis. Dlatego we wszelkich tego typu konkursach mockup takie podejście jest zakazane i trzeba wszystko namalować samemu. Bo np na C64 żadną sztuką byłoby skonwertowanie obrazka do jakiegoś NUFLI. To że akurat my atarowcy nadal nie dorobiliśmy się konwentera to już całkiem inna sprawa. Ale jeśli będą chętni na takie podejście, na taki "graficzny" ;) konkurs to ja się dostosuje.

miker 2009-09-08 21:45:14

Ale może jakieś 256b albo 1k procedural gfx? :) A nawet niech się i wolno rysuje, byle efekt był do rzeczy.

Kaczor 2009-09-08 22:09:38

@ Irwin - no to jak trzeba to trzeba, jak wszyscy to wszyscy. Mogę sobie obrać daną grę i picować grafikę. Czy jedną z jakiesik giery grafikę wszyscy uczestnicy mają konwertować? Może jakieś konkrety, czy zasady konkursu ktoś poda? Czy po prostu - konwertuj co chcesz, a jak zrobisz to pochwal się? No bo zzzzidiociałem już....

candle 2009-09-08 22:43:36

te zrodla w nfo to de facto raytracer, wiec irwin ma racje

Kaz 2009-09-09 00:41:03

Kaczor - konkretow jeszcze nie ma, wlasnie rozwazamy warunki konkursu.

Irwin - ja jestem za tym, zeby bylo jak najwiecej grafiki, zeby kazdy mogl pokazac to co moze, nawet jak moze niewiele. W koncu od tego jest glosowanie, zeby prace slabsze zostaly ocenione jako slabsze, a lepsze jako lepsze. Nie podobaja mi sie konkursu "tylko dla artystow", bo skonczy sie to jak zwykle - 3 prace na krzyz, z czego jedna jest dobra, a reszta mocno srednia. Ale oczywiscie wszystkie oryginalne :). Wole zobaczyc szerokie spektrum prac, gdzie mieszcza sie artysci i rzemieslnicy i dobrzy graficy i slabi, bo to w koncu jest zabawa.

Jak uczy doswiadczenie z poprzedniego konkursu na atarionline.pl - i tak dobre, oryginalne prace zostaly docenione, a wtorne i gorsze - nie zostaly. Nie ma wiec co panikowac, tylko dac kazdemu szanse UCZESTNICTWA. Co oczywiscie nie oznacza szansy na wygrana.

Konwersje w CIN moze mozesz zrobic w 30 sekund (he he - akurat Ty nie mozesz, z tego co pamietam), ale zakladasz najgorszy wariant, ze uczestnicy konkursu to potencjalni oszusci. A tak nie jest. W konwersje dobrej gry trzeba wlozyc multum wysilku i umiejetnosci i to nie jest tak, ze pstrykasz sobie i masz konwersje. Sprobuj zrobic dobry przeklad na Atari grafiki na przyklad z gry "Street Fighter II". Albo z "North and South". To ciezka harowka. Dlatego sadze, ze powinna byc taka osobna kategoria dla konwersji.

Pytanie teoretyczne: gdybym podeslal nowa grafike do gry "Hobgoblina" to uwazasz, ze nie jest to warte pokazania? Jezeli ktos podesle fajna grafike do "Lemmingow" to nie jest to godne pokazania? Ja sadze, ze tak.

tdc 2009-09-09 06:04:08

Kaz: i odezwał się... Ja to na party czasami koduję po nocach, ale Ty to 24h i 365 dni w roku działasz od czasu istnienia Atarionline ! A net to już chyba masz w głowie zainstalowany – sądząc po twoich szybkich reakcjach na forum i w komentarzach :D :D :D
Jeżeli nie to w takim razie musisz z wyprzedzeniem wiedzieć kto, gdzie, kiedy i co napisze ! :D :D


Tu zdjęcia z imprezki:
http://picasaweb.google.com/tdcies/Riverwash2k9#

Rewelką jest taki oto udostępniony plik:
ftp://ftp.amiscena.org/GFX_Oldschool/Ooz_eAt!/eAt-bonus/eatSteps.gif
Widać w nim kolejne zmiany koncepcyjne ;)

Kaczor 2009-09-09 09:37:41

Bo Kaz to taki nasz News'owy Terminator ze skrzynką RedBulla i automatem do expresso. Ukraińscy kierowców TIRów przy nim wysiadają na starcie. ;-)

Kaczor 2009-09-09 09:39:01

Errata- nie kierowców a kierowcy! Sorry.

Dracon 2009-09-09 09:40:51

@tdc: tego pliku nie mozna sciagnac (.gif), zapodaj alternatywa lokacje, OK?

@Kaz: rozwazasz nowy konkurs? A kto pisal, ze nie bedzie juz inicjowac nowych spraw i zakancza star(sz)e (przed 'odpoczynkiem') ? ;)

Kaz 2009-09-09 10:25:36

Dracon - to akurat stary pomysl, dyskutowalismy o tym z Irwinem juz dawno, a teraz czas spelnic obietnice.

Kaz 2009-09-09 11:13:22

Acha, Dracon - ten sam gif masz w udostepnionym przeze mnie pliku z pracami.

irwin 2009-09-09 21:07:59

@Kaz po głębszym (a może po paru głębszych ;) przemyśleniu tego co piszesz to przyznaje Ci rację. Taki otwarty konkurs przyciągnie więcej ludzi - a w sumie oto chodzi.
ps. racja ja akurat konwersji w AIS nie zrobię ;) ale nawet i tak bym nie zamierzał. Uwielbiam potyczki z G2Fontem. ;)

ooz 2009-09-10 11:01:08

witam po urlopie,
parę słów wyjaśnienia: jeśli chodzi o ksywkę "ooz" , jest łatwiejsza do zapamiętania :) - jeśli mam dalej startować w oldschoolowych compotach na rożnych multiplatformowych imprezach (..i chodzi mi szczególnie o promocję - że na Atari się da! pixlować ) , poza tym biorę przykład z najlepszych :) / eru/lbs, fox/OxF , tebe/madman, tatqoo/samurai itp/
co do tematu compo to zacytuje ze stronki riverwash.pl :
"Motywy - o co chodzi?
Każda z kategorii konkursowych w tym roku doczekała się własnego (opracowanego w trudach i znojach wielogodzinnych dysput) motywu przewodniego - jeśli uznasz, że masz pomysł jak wykorzystać ów motyw w swoim dziele - zrób to, jeśli zaś temat zupełnie Ci nie leży, po prostu o nim zapomnij i zrób pracę z dowolnym motywem, jak i tylko przyjdzie Ci do głowy"

więc Irwin i Sebaloz jak widzicie można było popracować nad innym graficzkami - ale jako jedyni daliście radę!
ja sam miałem mały niepokój ponieważ, przeczytałem o motywie w dniu kiedy wysyłałem graficzkę

co do mojego 3go miejsca - to bardzo się cieszę , zresztą Slayer jest "starym" scenowym wyjadaczem który praktycznie zawsze wygrywa w kategorii oldschool , i co najważniejsze jego pracę mają niepowtarzalny "twardy" styl.
pracę darklighta znam, i go cenię :
http://pixeljoint.com/p/12316.htm

na pewno żałuję że nie mogłem być na party, cieszę się że oprócz mnie Irwin się skusił - super.
stylowo rozmyta pracka Sebaloza też mi się podoba

a co do proponowanych kategorii - to proponuje 4kb intro na Atari, ( bo skoro prObe, Eru , Fox, Raster, Fandal dają znakomicie radę w 1kb, to w 4kb mielibyśmy niesamowite
perełki )

co do konkursu - to nie wiem czy dam radę , w każdym bądź razie, fajnie by było zachować restrykcję małego atari (chodzi mi o przedstawienie gameplayu ) - w taki sposób aby można to było przeobrazić w "żywą" grę - hmm, może jakiś koder się skusi.

Tdc 2009-09-10 18:10:59

ooz: "chodzi mi szczególnie o promocję - że na Atari się da! pixlować"

Brawo - tak trzymać !!


Dracon: to jest z riverwashowego ftpa, jak się zalogujesz w drugim okienku to ten link zadziała (login river i wash).
Tu alternatywna lokacja:
http://tdc.pigwa.net/pics/na_bl/eatSteps.gif


Więcej fotek:
http://ftp.pigwa.net/stuff/photos_and_videos/Riverwash,2009/

Kaz 2009-09-17 00:34:13

Tomek - dzieki za zdjecia, niektore sa czaderskie.

Tdc 2009-09-22 01:04:18

A proszę bardzo ;)