Powtarzające się pytania o wysyłkę zamówionych cartridge'y z grą
Robbo Forever skłoniły mnie do zapytania się u źródła, w GR8
Software, czy są jakieś opóźnienia. Arek "Nosty"
Staworzyński potwierdził, że jest poślizg wynikający z dużej
ilości zamówień, które musi zrealizować - do wysłania jest 70
paczek. Nosty przeprasza za opóźnienie, do każdego zamawiającego
zamierza wysłać przeprosiny także osobiście, a również obiecuje, że
wszystkie zamówienia na pewno zostaną zrealizowane do końca
miesiąca.
golem14 2009-09-17 19:02:28
Mnie przepraszać nie musi, w Waszą rzetelność wierzę, bardziej chodziło mi o pomyłkę w adresie lub niedbałość dostawcy. maly_swd 2009-09-17 23:03:32
Chyba nawet byla wzmianka, ze kolega jest zapracowany i jedzie na urlop i bedzie wysylal pozniej:) wiec nie ma co przepraszac.. To my powinnismy nosic Cie na rekach, za to "ZE CI SIE CHCE"
pozdrawiam i 3mam kciuki za nastepne produkcje YMorfeusz 2009-09-18 00:27:19
Ja tak jak golem14 Myślałem,że coś z adresem listonosze poknocili bo do mnie zawsze coś innego niż rachunek przychodzi później i zawsze dowiaduje się ,że listonosz chodził z tym po wszystkich okolicznych miejscowościach a na końcu dotarł do mnie ;) Więc jeśli się to nie zagubiło na poczcie (bo tylko o to się boję) to nie ma problemu lepiej później niż wcale ;) a każdemu się należy odpoczynek ;) Pozdrawiam i nie śpieszcie się chłopaki ;) Philsan 2009-09-18 13:11:49
No problem for me. Take your time and thanks for Arek's awesome work!