Nosty wyjaśnia by Kaz 2009-09-17 17:09:30

Powtarzające się pytania o wysyłkę zamówionych cartridge'y z grą Robbo Forever skłoniły mnie do zapytania się u źródła, w GR8 Software, czy są jakieś opóźnienia. Arek "Nosty" Staworzyński potwierdził, że jest poślizg wynikający z dużej ilości zamówień, które musi zrealizować - do wysłania jest 70 paczek. Nosty przeprasza za opóźnienie, do każdego zamawiającego zamierza wysłać przeprosiny także osobiście, a również obiecuje, że wszystkie zamówienia na pewno zostaną zrealizowane do końca miesiąca.

golem14 2009-09-17 19:02:28

Mnie przepraszać nie musi, w Waszą rzetelność wierzę, bardziej chodziło mi o pomyłkę w adresie lub niedbałość dostawcy.

maly_swd 2009-09-17 23:03:32

Chyba nawet byla wzmianka, ze kolega jest zapracowany i jedzie na urlop i bedzie wysylal pozniej:) wiec nie ma co przepraszac.. To my powinnismy nosic Cie na rekach, za to "ZE CI SIE CHCE"

pozdrawiam i 3mam kciuki za nastepne produkcje

YMorfeusz 2009-09-18 00:27:19

Ja tak jak golem14
Myślałem,że coś z adresem listonosze poknocili bo do mnie zawsze
coś innego niż rachunek przychodzi później i zawsze dowiaduje
się ,że listonosz chodził z tym po wszystkich okolicznych
miejscowościach a na końcu dotarł do mnie ;)
Więc jeśli się to nie zagubiło na poczcie (bo tylko o to się boję)
to nie ma problemu lepiej później niż wcale ;)
a każdemu się należy odpoczynek ;)
Pozdrawiam i nie śpieszcie się chłopaki ;)

Philsan 2009-09-18 13:11:49

No problem for me.
Take your time and thanks for Arek's awesome work!