Rezultaty SV by Kaz 2010-12-14 03:09:54

No i w końcu mamy wyniki głosowania na zlocie, przygotowane przed niezmordowanego Grey-a oraz Grzybsona (dane w kolejności: nazwa rywalizacji, pozycja pracy w konkursie, numer startowy pracy, zdobyte w głosowaniu punkty, tytuł pracy, autor, kraj pochodzenia autora):





















oraz kawałek MP3, który został stworzony z demek na platformę Atari Falcon jako podkład do występu uczestnika drugiej edycji programu "You Can Dance" tancerza i choreografa Zbigniewa Białeckiego. Synteza mowy w nim została zrobiona programem S.A.M. na Atari 130 XE:





Dla przypomnienia krótka instrukcja obsługi odtwarzacza MP3 na stronie: kliknij na ikonkę odtwarzania, żeby usłyszeć muzykę, potem można regulować głośność ikonką po lewej lub zatrzymać przez kliknięcie ikonki pauzy po prawej. Można też wskazywać myszką na pasku postępu odtwarzania, od którego miejsca ma teraz grać.
Kaz 2010-12-14 04:42:47

Dodam, ze obrazek Piesia na Falconie jest w wiekszej rozdzielczosci niz zmiescil sie na stronie, dlatego nalezy ogladac oryginal - pliki sa dostepne po kliknieciu na link "tutaj wszystkie prace z tej kategorii".

Kaz 2010-12-14 05:06:34

Rzucilo mi sie w oczy, ze byly dwie zajawki gier - Go, Elwood Go by Gonzo i minigra xxl-a w demie (oursoft nazwal kiedys takie polaczenie gry z demem "gamo").

miker 2010-12-14 06:54:35

NSGN = No Signal (po prostu). :)

ooz 2010-12-14 07:24:33

Insert gratulacje, praca bombka choć przyznam że grafiki Piesia mnie zmiażdżyły - ta na małe Atari dynamizmem a ta na Falconona klimatem i szczegółami.
Ogólnie stuff z party rewelacja i liczę na powtórkę w Głuchołazach 2011 :)

xeen 2010-12-14 07:30:28

jeżeli obrazek proteque jest dziergany ręcznie w 100% to szacun mimo kopi.
świetna praca inserta (ciary przechodzą, fajnie wyszło ubranko -niby tylko dwa kolory),
na graficzkę ripka z demka xxl'a nie mogę się napatrzeć - klimat!

Piesiu 2010-12-14 08:00:44

Zatrzęsienie świetnych prac, gratulacje dla zwycięzców! Mi niestety tym razem nie udało się trafić w gusta partyzantów.

xeen 2010-12-14 08:14:59

jak to nie udało, a concordia vita?
poza tym aldebaran też wymiata - i to dosłownie :)

andys 2010-12-14 08:31:45

praca inserta bez obrazy jest czegos skanem... takiech ditherow nie robi sie recznie. czysto komputerowa robota. szkoda ze partyzanci tak ochodzo na to zaglosowali

andys 2010-12-14 08:36:20

zreszta prawa strona grafiki wyjasnia wszystko. niedokladne odciecie od czerni calosci.typowa fotka..oj szkoda szkoda ze taka praca wygrala...insert..szacun dla omamienia reszty i wygrania konkursu.

jury 2010-12-14 08:45:31

Prace w ilości chyba niespotykanej dotąd, a jakość owych również na wysokim poziomie. Gratulacje "wystawiający" jak i grey'u za wojenne działania mobilizacyjne :)

booker 2010-12-14 08:52:37

andys - może czas już pogodzić się z faktem, że na komputerach robi się tez komputerową robotę a dither daje się generować? :) Wampir wygrał słusznie - zrobił najwększe wrażenie...i dlatego wygrał. :)

xxl 2010-12-14 08:58:19

gratulacje, bardzo fajne prace.

czy autorzy mogliby udostepnic muzyczki w sapie?
no i gdzie jest demo "control .................. laresistance" ?

cedyn 2010-12-14 09:07:18

piesek na falcona wymiata na maxa :)

pacman13,5 2010-12-14 09:30:15

do andysa - obrazeczek inserta po prostu byl najpierw rysowany pod jakims photoszopem, w wiekszej rozdzielczosci i kolorach a dopiero na koncu konwertniety do rozdzielczosci Atari w 4 kolorach z flojdem i steinbergiem. Insert jeszcze troche poprawil konwersje, np dodal piaty kolor na oku, poprawil twarz. Stad taki a nie inny rozklad piksli.
Nie oznacza to ze nie jest autorem obrazka.

booker 2010-12-14 10:05:54

"Apple day" niestety nie było mi dane rozpoznać z odgległosci co to-to było. Ale może też dlatego, że 505 zasłaniał 1/3 ekranu. :)

@Piesio - Twój obrazek na A8 został pokonany przez big screen. Ja chyba nic nie moglem rozróżnić bo szczerze mowiąc nie pamiętam tego obrazka :

insert 2010-12-14 10:31:26

dzieki wielkie, gratulacje dla wszystkich

ps. co do wykonania mojej pracy - szkic powstal w shopie, stad dithering widoczny na bluzie, potem wciagnalem to do grafx2 i tam pixel po pixelku skonczylem prace (cala buzia).

GZP 2010-12-14 10:54:14

Mix w MP3 pierwsza klasa, chiptune w najlepszym wydaniu.

pacman1932 2010-12-14 11:08:35

INSERT - zagadlem :P
Jak mozesz to wrzuc ten ow szkic w photoszopie. Mysle ze wszyscy chetnie zobacza ze to nie jest skan. Gratulacje ze zwyciestwa. Takze swietny jest obrazek Lhuven zamek w trybie gtia. Takze pewnie robiony podobna technika.

adv 2010-12-14 11:19:52

1st places in gfx compo are Amiga quality.

booker 2010-12-14 11:31:13

Nie wiem czy to jest na scenie Atari regułą ale ogólnie dostarcza się tkzw. work stages dla prac graficznych. Czyli po prostu zgrywki faz robienia swojej grafiki. ;)

pin 2010-12-14 11:44:32

XXL - jaki problem w zrobieniu sapa? :) Przecież źródła muzyczek istnieją? ... w stuffie jest MP2B MacGyvera, więc zawsze można przesłuchać tego na Atari :P

KRA 1986 2010-12-14 12:28:50

Falcon 030 - MUSIC COMPO - muzyka yerzmyeyowa w formie przyswajalnej dla osob pozafalconowych
http://yerzmyey.i-demo.pl/YERZMYEY-Amai.mp3
Nie mam pliku dla falconiarzy, nic mi nie wiadomo, by byl na sieci.

Lhuven 2010-12-14 12:36:07

Fajne obrazki (mówię o tych na stronie, reszty jeszcze nie oglądałem) i jestem bardzo zaskoczony swoimi wysokimi lokatami. "Zamek" powstał szybko. Co do "Whale Paradise" - brakło mi nieco czasu żeby porządnie go wykończyć, ale zależało mi żeby się wyrobić na konkurs, więc jest jaki jest.

@pacman1932: "Zamek" rysowałem od podstaw, piksel po pikselu w G2F, żadnych innych narzędzi, photoshopów i coreli :)

Przy "Whale Paradise" podpierałem sie Corelem w początkowej fazie, ale tylko z powodu słabych możliwości edycji bitmapy w G2F (banalne operacje jak przeniesienia maski itd.). Cała robota rysunkowa to czysty G2F.

Kaz 2010-12-14 12:46:59

Lhuven - wlasnie mialem o to pytac, czy "Zamek" to konwersja do 16 odcieni, bo bardzo mi sie ten obrazek podoba. Ale jezeli pikslowane od zera w G2F to uklony - dla mnie to najlepszy obrazek tego kompo (wiadomo, ze gusta sa rozne), chociaz prace Inserta, Ooza i Piesia tez rewelacyjne.

Tdc 2010-12-14 12:51:24

Wielkie gratulacje dla autorów oraz dla organizatora za umiejętności zagrzewania ludzi do pracy oraz za całokształt ;)

Gratulacje dla: Inserta, Ooza, Piesia, Kuby Husaka, Pina, Bookera, Gonza, Yerzmyeya
oraz dla Pirxa, który w końcu zakończył kodowanie;)

Całkiem fajne było demko „silly things”, cały czas się zastanawiałem kto to jest ten Jac.

Zaskoczyło mnie 3 miejsce „saigon”, choć oczywiście wyśmienite.

Szkoda, że NSGN dostało 4 miejsce.

„inverse part II”, to rewelacyjna grafika oraz dość rzadkie – strzelanka w mono, niestety nie był podłączony joystick więc słabo partyzanci poznali tę grę.

„vampire” zelektryzował partyzantów, co jak widać pomogło w osiągnięciu 1 miejsca.

„dice of fate” - rewelka, jak zwykle;)

„zamek” pokazywał konkretną kreskę, więc dałem mu sporo punktów, choć obok słyszałem krytyczne uwagi.

„aldebaran” to fantastyczna praca, jestem zdziwiony że nie dostała się do pierwszej trójki, choć nie ulega wątpliwości, że poziomem nie odstaje. Wspomniana dynamika, jest niesamowita. W obrazku odnalazłem 2 twarze ;)

„memento mori” zupełnie nie mogłem skumać co prezentuje ta grafika...

„space invader too” - był ciekawy

„gebofon wentylowany” bardzo mi się podobał, było to pomysłowe i dobrze wykonane.

„go elwood go!” miał słaby start, znów kiepsko poznaliśmy tę pracę.

Prace na Atari ST były fajne, wprost zaskakujące.

„he annoying guy” bardzo dobre, choć pytałem się na kompotach, dlaczego on jest taki krostowaty;)

Utwory na Yamaszkę były fajne, szczególnie udany jest utwór z pierwszego miejsca.

Kategoria „atari falcon gfx competition” zaskoczyła mnie kompletnie, odżywa scena dużego Atari.

„concordia vita” zaskoczył nie tylko mnie. Po pracy w tej kategorii nie spodziewałem się takiego artyzmu i klimatu. Cały czas doszukiwałem się ukrytych twarzy (np. znalazłem tą w prawym dolnym rogu) oraz powalała ilość szczegółów oraz pracochłonność.

„apple day” niesamowity, pełen szacunek dla proteque.

Prace „atari falcon msx competition” nie wpadły mi jakoś szczególnie w ucho, ale baaardzo się cieszę, że w ogóle się pojawiły w tej kategorii, no i też są świetne technicznie, doceniam obie prace.


Warte podkreślenia jest to, że na compo z dużym wysiłkiem starałem się obiektywnie oceniać prace, a było to trudne bo dookoła rozlegało się chrapanie, a ja miałem żelazne zapałki w oczach ;):)


Podsumowując, szczęka mi opadła, jeszcze raz gratuluję !
Więcej takich imprez oraz takich prac na compo !;)

booker 2010-12-14 13:21:31

@TDC, zaskoczyłeś mnie swoją oceną :) Kawałek popełniony live w sali nr 19 :). Tytuł jest przeróbką nazwy czegoś, co widniało na ścianie w tejże sali - był to 'stropodach wentylowany na stropie gęstożebrowym'. :D

Kawałek nie używa sampli - wszystkie instrumenty pochodzą z mej gęby :)

pin 2010-12-14 13:55:17

Booker - teraz do mnie dotarło o co chodzi z Gębofonem. Kurde, szacunek za tego moduła!!! Pomysł niezły, no i przy okazji wykonanie. Może w przyszłości napiszesz więcej prac na NeoTracker'a??

Tdc 2010-12-14 14:21:58

@booker, polecam się na przyszłość ;) Ja kompletnie nie znałem tych faktów, skoro to powstało na party to jeszcze większy szacuneczek, to przecież sięgnięcie do korzeni demosceny. Takie rzeczy właśnie ja bardzo cenię.
Tytuł to jedynie: :D :D :D

Czekamy na więcej;)
A nawet i ja mogę kiedyś użyczyć mojej gęby ;):)

booker 2010-12-14 15:36:50

@TDC: thx! :) Aczkolwiek myślę następnego napisać i dopieścić w domu. Na party najbardziej lubię siedzieć z ludźmi a nie sam przed kompem :)

@PIN: thx! :) mam już plana na następny kawałek dla NeoTrackera aczkolwiek fajnie by było, jeżeli puszczalibyśmy to przez jakis SoundBoard czy cokolwiek traktującego wyżej niż 12kHz ;) Szkoda też, że NT nie obsługuje BPMów..no ale, jeżeli nie przeszkadza wam, że popełniam to w MiklyTrackerze czy czymś innym na PC a nie wprost w NeoTracketrze to możemy się bawić dalej :) Sorry, ale na NT prawdopodobnie nie miał bym siły :D

Tezz 2010-12-14 17:11:45

Great work! congratulations to all involved ;)

P.S. @ Kaz .. Where can we get the la resistance demo?

Rastan 2010-12-14 17:12:32

Zwycięski obrazek w kategorii 8-bit gfx zrobił klaus/atariBDSM, a nie Insert !!! :)

booker 2010-12-14 17:29:38

Rastan, oryginał poka.

Kaz 2010-12-14 17:41:12

Rastan - spojrz na post z godziny 10:31:26... tam jest facet, ktory sie przyznaje do autorstwa :D

bob_er 2010-12-14 17:46:09

'Zamek' był chyba inspirowany tym: http://photo.bikestats.eu/zdjecie,44611,zamek-w-bedzinie.html

;[ 2010-12-14 17:46:39

jak przekonwertowac .cmc na .sap?

Lhuven 2010-12-14 17:49:43

@bob_er: trafiłeś :) zastanawiałem się czy ktoś (może z okolicy) rozpozna.

Rastan 2010-12-14 18:03:20

eh, Insert dałeś ciała z przyznaniem się. ;p

moonie/mSb 2010-12-14 18:04:04

nie no, nie moge sie wstrzelic w wyniki gfxkompo. z tego co piszescie to faktycznie konkursy chyba byly za pozno. z wrazenia nie moge przestac oczu przecierac. jak dla mnie piotrek, potem adam i dalej insert. generalnie wielki szacun dla wszystkich bioracych udzial w kompotach bo to w duzej mierze od was zalezy stopien zadowolenia i refleksje po copy-party.

bob_er 2010-12-14 18:15:58

@Lhuven: ten zamek jest 2 wioski obok :)

Lhuven 2010-12-14 18:23:51

@bob_er: to akurat nie moja wioska - ja jestem z tej na S :P

Kaz 2010-12-14 18:40:00

Leszek - a bedziesz rysowal inne polskie zamki? Byloby fajnie.

Lhuven 2010-12-14 19:14:45

@Kaz: Wiktorem Zinem się nie czuję, ale faktycznie lubię zamki i ten motyw się zawsze gdzieś przewija :)

jeszcze słowo komentarza o 8-bit gfx compo: "Dice of fate" jest doskonały (wg mnie druga najlepsza praca), ale dla mnie absolutnym numerem 1 jest "Aldebaran" Piesia. Robi wrażenie niesamowitym klimatem, szczegółowością (wyczuwam ogromny nakład włożonej pracy) i co warte podkreślenia - pięknie dobrane kolory.

Grey 2010-12-14 19:55:59

Moje osobiste odczucia co do prac na compo często idą w poprzek, ale nie komentuję wyników. Po prostu taka była wola partyzantów. Praca Gorgha uważam zasługuje na wyższą pozycję, wiem że włożył w nią wiele pracy i robił to wszystko w ciężkim dla siebie okresie. Mam nadzieję, że nie zniechęci to go do dalszego kodowania na małym Atari, bo jest człowiekiem bardzo uzdolnionym. Pozdrawiam.

mono 2010-12-14 20:20:32

To prawda. Trzymam kciuki za Gorhga - człowiek jeszcze pokaże pazur.

pigula 2010-12-14 21:44:45

Muzyka Yerzmyeyowa z Flacona wymiata! Yerzzzzz więcej takich prac!!!!

xxl 2010-12-14 22:44:48

ja pierdziele, pierwsze miejsce w 8bit music compo zasluzone.

gonzo 2010-12-14 23:06:26

Grey - mogłeś przetrzymać jeszcze z dzień z ogłoszeniem wyników :)

Takie nagromadzenie dobrych prac w jednym miejscu nieźle daje po oczach i uszach. Trzeba zauważyć, że nie łatwo jest w dzisiejszych czasach czymś zaskoczyć, porwać, tym bardziej, że na C64 pojawiło się ostatnio wiele świetnych produkcji (wtrąciłem C64 dlatego, że wiele osób lubi porównywać te dwa komputerki - moim skromnym zdaniem to nie ma sensu i zawsze będę mówił, że jest miejsce dla jednego i dla drugiego).

Osobiście najbardziej zaskoczyła mnie muza Jakuba z dema na 2600, chyba dlatego, że w ogóle nie znałem tej konsolki i nie spodziewałem się czegoś taiego.

Kaz - Elwood to gierka, a nie zapowiedź :) Nie ma co prawda dodatkowych leveli, ale ma za to ekran tytułowy i końcowy z top scorem :)

Tdc - co masz na myśli "miał słaby start, znów kiepsko poznaliśmy tę pracę" - nie dało się tego uruchomić na prawdziwym sprzęcie?

Grey 2010-12-15 00:05:23

Gonzo: hejka kolego. Dziękuję jeszcze raz za podesłanie gierki na SV2k10. Mimo iż była to jedyna praca w takiej kategorii, postanowiłem Ci to w pewien sposób zrekompensować. Szczegóły wkrótce wyślę e-mail'em.

Gierki nie udało się uruchomić na real sprzęcie - Pinokio odpalał 3 razy, więc aby zaoszczędzić "krzaków" na big screenie odpaliłem ze swojego laptopa pod emulatorem.

gonzo 2010-12-15 00:16:04

chyba wiem co jest z nią nie tak - pewnie gryzie się z dosem, poprawię to jak najszybciej

Tdc 2010-12-15 08:48:04

Gonzo, to nic szczególnego, historia tego że prace na compo nie uruchamiają się na sprzęcie który ma Pinek do compotów jest starsza niż historia demosceny :D :D

Program po uruchomieniu miał uszkodzoną display listę, co ciekawe raz ANTIC gubił synchronizację a raz nie. Potem gdy gra została uruchomiona nie poznaliśmy faktycznych możliwości, rozgrywki itp.

booker 2010-12-15 10:24:47

@gonzo, Twoja muza nie klika w tym linku na wrzucie

Tdc 2010-12-15 10:53:34

@booker masz na forum: http://atarionline.pl/forum/comments.php?DiscussionID=930&page=1#Comment_16870

gorgh 2010-12-15 11:59:48

@Grey, @Mono: dziękuwa. Jeszcze się powalczy. "Konkurencja" była naprawde duża, szacun dla zwycięzców.

booker 2010-12-15 13:23:01

@TDC: thx.

YERZ/H-PRG 2010-12-15 18:02:53

Pigula: wielkie dzieki. :) To moj calkowicie pierwszy numer na Atari Falcon. :)
Na emulatorze pewnie nie pojdzie, wiec proponuje zgrywke z mp3 - http://yerzmyey.i-demo.pl/YERZMYEY-Amai.mp3

grzybson 2010-12-15 18:14:01

@Tdc, akurat komp a kompoty to był mój, pinka był jedynie dysk twardy; także gierka coś się nie lubi ze spartą i/lub idea. Mam cichą nadzieję, że autor powalczy jeszcze z kodem... :)

Yosh 2010-12-15 19:39:56

Prace mnie rozbroiły. Dziękuje wszystkim autorom - będzie co podziwiać na święta.

pin 2010-12-15 19:46:11

Było wcześniej jasno określone w jakim środowisku może być uruchomiony program na konkursach. Postawiłem na jak najmniej inwazyjną metodę, czyli zwykłe Grzybsonowe Atari :), 6502, i HDD, gdzie wszystko ładowane było bez dosa ze zwykłej partycji na najbardziej podstawowym filesystemie. W tym trybie chodzi absolutnie wszystko, co jest poprawnie napisane :) Jak wspomina Grzybson - mój był jeno twardysk :P

jhusak 2010-12-15 20:08:19

Bardzo byłem zaskoczony poziomem prac muzycznych. Wszystkie kawałki były naprawdę wysokich lotów. Jednak miałem zastrzeżenia co do jakości dźwięku. Ponieważ był on bardzo głośny, pojawiały się różne zniekształcenia, przede wszystkim zbyt dużo basów :), przez co dwie pierwsze pozycje brzmiały niedokładnie tak, jak na sprzęcie referencyjnym (płaska charakterystyka). Niektórym kawałkom dodało to wigoru, niektóre spłaszczyło. Ci, co pamiętają brzmienie tych kawałków - porównajcie sobie je teraz z tym, co pamiętacie.

To takie moje przemyślenia - Pin, odwaliłeś kawał dobrej roboty z obsługą tego wszystkiego!

Co do grafiki - też coś było w rzutniku takiego... dziwnego. Wygrywający obrazek z A8bit gfx compo wyglądał nieco inaczej - tak jakby to było połączenie grafiki 8 z grafiką 15 (nie tylko moje wrażenie) Być może Aldebaran zajął czwarte miejsce właśnie z tego powodu - ja nie zdążyłem na compo nic zobaczyć poza haosem piksli - być może dlatego, że siedziałem 3 m od bigscreena :)

Jednak Ooz rysuje najbardziej w moim guście, jego praca była dla mnie najlepsza.

Co do grafiki 16-bit - pamiętam grafiki z Amigi - to już jest hardcore zmajstrować taki obrazek. A i możliwości są już takie, że nie trzeba walczyć ze sprzętem. Inna sprawa muzyka na Yamahę. Ten chip ciągle mnie zaskakuje swoim brzmieniem. A właściwie muzycy na niego komponujący:)

Zaczynam mieć wrażenie, że to właśnie Yamaha jest wyznacznikiem chiptune.

Bardzo za to mnie rozczarowała jakość covoxa na atari. Być może to właśnie ten egzemplarz, nie wiem. Ale gwizdało to bardziej niż atari na pokeyu 4-bit.

Po tych kompotach muzycznych raczej zaczynam się skłaniać ku myśli, że muzyka chiptune ma swój klimat i nie umrze. Ale takie mody już nie bardzo. Niby sample, ale jakieś takie wiecznie niedorobione (znam dosłownie KILKA modułów, gdzie nie mogę czepnąć się jakości). I żeby nie było, moje mody też są takie niedorobione (prawie wszystkie, poza kilkoma, które są znośne)

jury 2010-12-15 21:41:07

>> Zaczynam mieć wrażenie, że to właśnie Yamaha jest wyznacznikiem chiptune.

Hehe, jakoś tak musiałem to wyciągnąć z Twoich filozofii powyżej :)

gonzo 2010-12-15 22:13:48

Go Elwood Go!

grzybson - powalczone :)
Tdc - :))
Pin - mam nadzieję, że się nie obraziłeś na Tdc :)

Sorki, moja wina (nie sprawdziłem gierki pod żadnym DOSem), zaraz wrzucam plik do Silly Venture 2k10, oczywiście bedzie wysłany też wszędzie tam, gdzie trafiła poprzednia wersja.

Tdc 2010-12-15 22:54:00

@ booker no problemo jak mawiał terminator ;)

@ grzybson, a sprawdzałeś potem czy po rękach Pinka ten komputer jeszcze działa ?? :D :D

@ jhusak z większością rzeczy się zgadzam, poza Yamaszką, to fajny chip ale Pokey jest lepszy (dla mnie). Ogólnie nie lubię YM, ale jest kilka kawałków np. na Atari ST które rozwalają nawet mnie ;)

@gonzo, Pinek się nie obraził, bo na party sam sobie żarty ze mnie stroił - a ja doceniam dobre poczucie humoru ;)

booker 2010-12-15 22:54:37

Z jakiegoś powodu foldery Falcona i ST w pliku z całym stuffem z party są puste. Hrm.

Jakość covoxa niestety, z tymi niecałymi 12kHz dziś już nie powala :) Te same kawalki na pluginie Neo pod Winampa grają o wiele lepiej ;) Aha, no i mam też nadzieję, że ograniczenie 16KB (i jeden max 22KB) na sampla zostanie łaskawie zniesione :) a zastąpione dajmy, maksymalnym rozmiarem kawałka. Bo nie po to chyba maszyna konkursowa ma 1MB, żeby się trzeba było siepać samplami po 16KB?? :D

booker 2010-12-15 23:02:28

No i co z restrykcjami odnośnie softsynthu? Dlaczego dopuszczony jest tylko jeden program softsynthowy na 8-bit music compo? :))

Kaz 2010-12-15 23:54:15

@"Z jakiegoś powodu foldery Falcona i ST w pliku z całym stuffem z party są puste. Hrm."

Z powodu niedostarczenia. Czekam na stuff. Jak będzie to się uzupełni.

pirx 2010-12-15 23:55:41

16kb/sampel wynika z wielkości banku pamięci - pewnie jakby trzeba było jeszcze machać bankami podczas odtwarzania 1 sampla to by była gorsza jakość. Chyba player Pecusia, który zmienia banki w środku sampla wyciąga ~8kHz.

mono 2010-12-16 13:19:52

Zmiana banku nie powinna pociągnąć za sobą aż tak drastycznego spadku odtwarzania sampla. To przecież 6 cykli (lda#, sta.w) a nr następnego banku z powodzeniem można przygotować w procedurze playera. A nawet gdyby robić to przy odtwarzaniu sampla, to przeciągnięcie wynikające z policzenia nru następnego banku zdarzy się raz na 16kpróbek, a więc raz na sekundę przy maksymalnej częstotliwości odtwarzania sampla (a zazwyczaj przecież używane są niższe). Pesymistycznie zakładając - 4x na sekundę (przeciągnięcie dla 4 kanałów oddalone od siebie równomiernie).
Rozmawiałem z Epim i nowe NEO nie będzie miało takich ograniczeń.

booker 2010-12-16 16:50:51

Idea zacna a i kierunek słuszny :D

booker 2010-12-16 17:36:58

Dla informacji, oryginał "Plastic Pop" był zrobiony przez Danko/Censor

XLent 2010-12-16 23:32:18

...którego cover z fałszującymi arpeggio'sami popełnił Sack/Cosine w Raster Music Trackerze :)

promocja strony 2012-01-06 09:02:37

Witaj atarionline.pl. Znalazlem swojej stronie internetowej za posrednictwem Google, szukajac podobnych substancji, swojej stronie internetowej, ale tutaj sie. Wydaje sie dobry. Mam zakladka w moim zakladek google wrocic pozniej.