ABBUC 2011 - Mighty Jill Off by Xeen 2011-11-02 00:10:40
Po dwóch udostępnionych grach logicznych z tegorocznej edycji
ABBUC:
Roxblox i Marbled przyszedł czas na grę zręcznościową:
Mighty Jill Off. Gra grupy the morons of H. A. R.
zajęła drugie miejsce. Czy słusznie? Oceńcie sami.
Gra usprawniona o kilka poprawek w stosunku do edycji konkursowej
do ściągnięcia
tutaj. Do końca roku ma się pokazać finalna wersja programu
zawierająca dodatkowo: intro + podkręconą grafikę.
arek 2011-11-02 00:49:11
marna podróba mighty bomb jack, szkoda tylko ze bomb niema larek 2011-11-02 08:38:00
Ładnie wykonana i piekielnie trudna... tdc 2011-11-02 09:57:30
następne "piekiełko" ?;) Lhuven 2011-11-02 11:28:35
Little Devil z pionowym scrollem? zijacek 2011-11-02 11:30:51
A mnie ta gierka naprawdę wciągnęła. maly_swd 2011-11-02 11:55:38
Gierka bardzo fajna i ladnie dopracowana. Mam nadzieje ze autor pomysli nad wersja PRO i doda przeszkadzajki;p zijacek 2011-11-02 12:05:07
Przeszkadzajki przeszkadzajkami, a ja właśnie doszedłem do miejsca, którego za nic nie mogę przejść.
A gra faktycznie ładna, płynny i szybki scroll planszy. Yosh 2011-11-02 14:18:23
Wersja PCtowa http://mightyjilloff.dessgeega.com/ jest całkiem całkiem
Od razu mi siś port zamarzył - pionowy scrolling :) at0mic 2011-11-02 15:42:13
Swietna gra a przyznam ze nie podobala mi sie tak bardzo jak ogladalem tylko filmik. Na pawdziwym Atari to co innego, jest wymagajaca, potrzeba duzej zrecznosci. Podoba mi sie tez muzyka w klimacie jakby klubowym, pozbawina typowego dla produkcji na Atari "kumkania" mamy przeciez 21 wiek ;) Ta z wersji na male Atari jest lepsza niz z orginalu na PC. Czekam niecierpliwie na finalna wersje. Yosh 2011-11-02 22:57:51
@at0mic: persja1.png (przez j)
Proszę mnie nie nękać - po nocach mi się to śni :) Zresztą, jakoś tak się składa, że porty tych gier których mi zawsze brakowało na A8 mogłyby wyjść bardzo udane (czytaj - mało duszków, mniej zabawy z kodowaniem) atomic 2011-11-02 23:24:40
ta gra jest rewelacyjna! trudna tylko! firestorm 2011-11-03 09:14:48
Najlepiej sie gra joypadem od Atari 7800(bo fire pod prawa reka), gra iscie masochistyczna ;) jhusak 2011-11-03 10:01:40
Przyjemna i wciągająca gierka - nie trzeba zylionów przeszkadzajek, aby gra była grywalna. Wbrew pozorom całkiem duża kontrola nad bohaterem, idealna szybkość przemieszczania się (w pionie)
@firestorm - co rozumiesz przez "kumkanie"? jhusak 2011-11-03 10:03:36
A - czarna plansza rulez. Tu są elementy łamigłówki już wręcz. firestorm 2011-11-03 13:45:03
@jhusak Zaznaczam ze rozmawiamy o gustach muzycznych bo sie obawiam ze zaraz niebo na mnie spadnie ;) "kumkanie" nie wiem jak to inaczej okreslic, chodzi mi o brzmienie dalekowschodnie jak z IK lub Ninja, ktore pasuje klimatycznie do tych gier ale zostalo to potem w nieskonczonosc powielane az stalo sie synonimem muzyki na Atari. A mozna zrobic muzyke jak w Yoompie, czy wlasnie w Mighty Jill Off, gdzie sa efekty jakby bylo to miksowane przez DJa w klubie. Albo tez jak w Alley Cat, duzo ciszy skromna aranzacja jazzowa... cpt. Misumaru Tenchi 2011-11-03 17:58:46
Są dwa takie miejsca, w których myślałem że wgniotę klawisze do środka klawiatury. Tak czy siak, ukończona. No to teraz trzeba popracować nad lepszym czasem. I coś czuję że skoro już przeszedłem uczciwie, to nie będę miał żadnych oporów przed używaniem sejw stejtów podczas tego treningu. ;) Żabiuch 2011-11-03 21:08:54
"kumkania" dobrym przykładem jest muzyka z "Muff" i "Feud" - my favourite. firestorm 2011-11-03 22:22:27
Feud? Dokladnie to mialem na mysli... :)
Przebijam sie mozolnie przez "czarny" level, do zobaczenia na samej gorze... jhusak 2011-11-04 00:43:02
Czarny jest trudny, ale do przejścia. Później jest taki kawałek z kolcami... Na razie tam utknąłem. jhusak 2011-11-04 01:17:44
Ufff. Jest tylko jeden moment, który męczyłem naprawdę długo, pewnie ze 100 razy. Ale dało radę. jhusak 2011-11-04 02:07:19
Kurka, w oryginale piszą, że jeśli ktoś przejdzie pierwszą wieżę w poniej 12 minut, jest też druga wieża, trudniejsza. A jak na Atari?
Poza tym w oryginale są pająki i zagadka pod koniec (jak gdyby walka z bosem :/ ) jhusak 2011-11-04 09:17:18
@firestorm, przecież kumkanie wynaleziono na c64! Bo ma zbyt mało kanałów! Atari się zaraziło przez portowanie muzyki. jhusak 2011-11-04 09:19:12
@Yosh, przecież jest też wersja macowa! Jak możesz być tak jednostronny! firestorm 2011-11-04 09:46:28
To cale zlo z C64, tak? ;) A nie mozna tak bez "kumkania" przeciez my wiemy ze Atari moze zupelnie inaczej, lepiej... Nie moge sie wydostac z czarnego levelu :( bolo 2011-11-04 12:03:24
podoba mi sie ta gierka, tylko szkoda ze nie ma przeszkadzajek cpt. Misumaru Tenchi 2011-11-04 12:31:40
@jhusak Nie ma drugiej wieży. Przeszedłem po raz drugi posiłkując się sejwami w 10:12 i nic się nie stało. Gury 2011-11-04 15:20:52
Great game, as much as Marbled and other stuff... Renton 2011-11-04 17:12:01
Dla mnie gra świetna, rzadko odpalam nowe produkcje na Atari, tu się skusiłem i było warto. Gra mnie wciągnęła. Kade 2011-11-04 21:39:42
bardzo kokretna gra... gdyby na tym silniku zrobić Bubble Bobble... zawsze zazdrościłem komodziarzom tej gierki ! Żabiuch 2011-11-04 23:04:56
Bez "kumkania" nie ma skrzeku. onek 2011-11-05 00:30:11
same nowe twarze, parwie jak kibice sukcesu Kade 2011-11-06 14:56:44
to chyba dobrze ;) falcon030 2011-11-10 19:34:03
@onek: Przypomnial mi się taki dowcip Masztalskich o sześcioletnim synku, który nie odzywał się wcale i był uważany za niemowę: gdy nagle przy obiedzie wypalił: „Kaj jest kompot!” i na pytanie „To ty godosz? Czamuś boł cały czos cicho”? odpowiada - „Bo zawsze boł” :-)
Czytaczy jest sporo a czasami po prostu człowiek musi bo inaczej się udusi :-) Exin 2011-11-19 01:20:08
The graphician and idea giver here. There will be (hopefully) a new version on Cart or Disk with more graphics, Spiders and something in the border,and MAYBE a second "tower".