Potrzebna pomoc przy "Silk Worm" by Xeen 2011-11-17 10:01:31

Eagle (po kilku dobrze rokujących eksperymentach) ujawnił, że ostro pracuje nad portem gry Silk Worm na Atari. Rezultaty prac można obejrzeć w poniższym filmiku. Wygląda bardzo, ale to bardzo obiecująco. Gra ma działać na 64 KB pamięci, co również jest miłą informacją.



Potrzebna jest pomoc przy produkcji:

- poszukiwana jest muzyka / FX
- beta testerzy (także testujący grę na 2 graczy jednocześnie)
- grafika ma pochodzić z komody, ale jeżeli ktoś "tknie w nią trochę atarowskiego ducha" Eagle chętnie ją "przygarnie", miło by było zrobić też jakiś wypasiony obrazek tytułowy, oraz jakiś na zakończenie.

Na razie gra ma szansę ukazać się na święta! A zatem, kto jest chętny, niech się zgłasza. Jeżeli gra się ukaże w tym terminie, to dopiero będziemy mieli gwiazdkę!
booker 2011-11-17 10:47:22

hehe, jedna z moich ulubionych gier na C64 :D

Caruso 2011-11-17 10:49:38

Oferuję siebie jako udźwiękowywacza :-)

anonymus 2011-11-17 10:53:29

Samochód bryka jak młody źrebak

Jacques 2011-11-17 12:12:09

Bo tak ma być w tej grze.

urborg 2011-11-17 12:41:34

Rewelacja! Takich gier brakuje na Atari! Jak będzie chodzić tak płynnie jak na filmiku to będzie to kandydt na najlepszą strzelankę ma małe atari. PS. Silk Worm na Atari ST to kicha. Chodzi zbyt wolno i jest niegrywalny.

s2325 2011-11-17 14:56:45

Jeśli chodzi o muzykę to poleciłbym tę z ZX Spectrum.

micnow 2011-11-17 15:13:48

WOW! jest szansa na wydanie kolekcjonerskie?

sOnar 2011-11-17 15:55:46

Rewelacja : )

Tezz 2011-11-17 16:27:33

Good work Eagle.

cpt. Misumaru Tenchi 2011-11-17 17:28:31

Mogę być testerem gry, aczkolwiek niestety brak mi drugiego gracza. :(

trophy 2011-11-17 22:10:11

@urborg
Silk Worm na ST, w swoim czasie, byl ekstra. Na XL/XE nie bylo go wowczas wcale. Ale A8 pieknie ostatnio odrabia straty :-) I bedzie na 64KB.

vega 2011-11-17 23:23:01

Nie znam tej gry ale już mi się podoba ta konwersja:)

Ramos 2011-11-18 13:23:04

@cpt. Misumaru Tenchi jeśli jesteś z Sosnowca to możemy się spotkać i będę tym drugim graczem :)

Hospes 2011-11-18 14:48:32

@uborg: Ja pamietałem Silk Worma z ST i wg mnie był bardzo grywalny i szybki. Aż sobie w REALU odswieżyłem gierke i nadal robie baaaardzo pozytywne wrazenie. Graficzne chyba nawet lepiej niz Amiga. Dzwiek hmm odglosy "jeszcze jak cie mogę" ale muzyka w intro - Amiga debeściak.
Na St masz za to gorna napisy na planie gry i calkiem sympatyczna paralaxe, na amidze tekst jest osobnym miejscem.
Link do gameplay ST - wg mnie nadal gra robi dobre wrazenie.
ps. tak wiem domixowany dzwiek z muzyczka w wersji oryginalnej muzyki w grze niestety brak.

Hospes 2011-11-18 14:49:06

@uborg: Ja pamietałem Silk Worma z ST i wg mnie był bardzo grywalny i szybki. Aż sobie w REALU odswieżyłem gierke i nadal robie baaaardzo pozytywne wrazenie. Graficzne chyba nawet lepiej niz Amiga. Dzwiek hmm odglosy "jeszcze jak cie mogę" ale muzyka w intro - Amiga debeściak.
Na St masz za to gorna napisy na planie gry i calkiem sympatyczna paralaxe, na amidze tekst jest osobnym miejscem.

Link do gameplay ST - wg mnie nadal gra robi dobre wrazenie.
http://www.youtube.com/watch?v=oJKd0OIoDZA

ps. tak wiem domixowany dzwiek z muzyczka w wersji oryginalnej muzyki w grze niestety brak.

Rastan 2011-11-18 16:08:13

Nie wiem jak z grywalnością, ale graficznie wersja z ST jest dużo słabsza niż ta z Amigi:
http://www.youtube.com/watch?v=z3kN1rblzhI&feature=related

cpt. Misumaru Tenchi 2011-11-18 17:51:33

@Ramos
Super, wchodzę w to. W najbliższych dniach wyślę do ciebie maila i dogadamy szczegóły.

w1k 2011-11-18 19:35:11

great:)

cpt. Misumaru Tenchi 2011-11-19 08:24:15

@Ramos
I guzik, nie napiszę do ciebie bo nigdzie nie mogę znaleźć żadnych namiarów. :( Może ty się odezwij na madoka_ayukawa_WYTNIJ_TO@I_TO_TEŻ_op.pl

Adam 2011-11-19 19:23:13

Jeśli chodzi o lifting grafiki, to można chociażby użyć dodatkowego koloru dla dolnej części krajobrazu (w negatywie trybu znakowego), aby wrażenie głębi takiego np. pasa kamieni było większe niż w wersji na C64 (czy na ST :)).
Załączam obrazek: wyżej przed przeróbką (3 kolory), niżej po przykładowej przeróbce (dodatkowy ciemny odcień jako negatyw najjaśniejszego).

http://www.iv.pl/images/85701191354550863229.png

Eagle 2011-11-20 21:54:49

Ja tam mogę co linie znakową zmieniać kolory co do inversu też nie ma ograniczeń.
Moja procka przesuwu ekranu jest na tyle sprytna że może w dowolnym miejscu scrolla zmieniać kolory na DLI.
Np. Teraz zmieniam kolor trawy 5 razy w programie. Oczywiście dla testów bo po co komu niebieska albo czerwona trawa.
Dysponując grafiką jaką dysponuję (c64) nie mogę za dużo na działać. A i tak to co jest teraz zostało niedbale wrzucone dla przykładu. Żeby coś było.
Ale powiem że z dobrą grafiką podłoża można by wyciągnąć kilkadziesiąt kolorów co w pewien sposób by zrekompensowało ubogość tła.
No ale musiałby się znaleźć grafik któremu musiałbym wytłumaczyć założenia.