Ha, świetnie że powstrzymałem się z przechodzeniem tej poprzedniej. I kwestia poprawności tytułu też, jak widzę, została rozwiązana. Jeszcze raz gratulacje, dobra robota! jhusak 2012-02-10 16:24:43
Pomysł się liczy! Gierka prosta, ale z jajem. tdc 2012-02-11 19:06:36
@ cpt. Misumaru Tenchi: dzięki za zaangażowanie. Takimi ludźmi pracowitymi, zaangażowanymi silne są społeczności takie jak ta;)
@jhusak: staraliśmy się jak tylko mogliśmy, Sikor był w sobotę w pracy, ja byłem jeszcze dłużej więc tak naprawdę to mogło być zrobione technicznie znacznie lepiej, no ale zrobiliśmy tyle ile daliśmy radę. jakub 2012-02-11 19:55:38
Według mnie liczy się tutaj najbardziej zabawa i praca w zespole. A jeżeli komuś się pomysł i całokształt spodobał, to lepiej być nie może. Wiadomo, że zawsze da się zrobić coś lepiej, dobrze znamy problem zebrania się do kupy i napisania czegoś tak na prawdę. Ja się cieszę, że wziąłem wreszcie udział osobiście w czymś konkretnym na scenie 8bit :) Angielskie teksty w drodze - może uda się oddać część "klimatu" gry dla szerszej publiczności. BTW: ciągle mi chodzi po głowie ta muzyczka Mikera :) tdc 2012-02-11 22:57:00
Miker jest świetny;) A co do tłumaczenia to czekamy. cpt. Misumaru Tenchi 2012-02-12 02:16:41
@tdc Wybacz, ale chyba nie bardzo wiem o czym mówisz. Jakie zaangażowanie z mojej strony? Przecież ja absolutnie nic nie robiłem. Bluki 2012-02-12 02:34:02
No, chyba grałeś w tą grę poświęcając swój czas, więc jednak coś robiłeś! cpt. Misumaru Tenchi 2012-02-12 03:19:48
@Bluki To o to chodziło, dzięki za wyjaśnienie. No więc cały dowcip polega na tym, że do końca właśnie jeszcze nie grałem. :) Obecnie mam na dysku jakieś 50 GB gier na PC-98. Większość z nich to są gry wybitnie fabularne (strategie, RPG i przygodówki), do których bez znajomości języka japońskiego nie ma sensu zasiadać. Cała moja energia oraz czas idą na przeglądanie ich według katalogu i wyłuskiwanie tych w które da się pograć bez znajomości japońskiego (czyli głównie zręcznościówek) - chcę to zrobić jak najszybciej, bo nie lubię trzymać niepotrzebnie na dysku takiej ilości danych z których nie będzie absolutnie żadnego pożytku. A mam taką zasadę, że gdy obecnie zajmuję się jednym projektem, to wszystkie inne są na ten czas wyłączone. Szacuję że w ciągu tygodnia przedrę się przez tę bazę do końca, nawet pomimo problemów typu pięć tysięcy plików ponazywanych przykładowo w ten sposób: アローン イン ザ ダーク (tak wygląda Alone in the Dark zapisane po japońsku). To nieco utrudnia pracę (zwłaszcza wyszukanie tego czego akurat się w danej chwili potrzebuje), ale w końcu się przebiję (obecnie jestem na literce F). I wtedy niewątpliwie wrócę do już gotowych platform, przechodząc to co tam nowego na nie podochodziło. Stąd wynikała moja radość że powstrzymałem się z graniem w wersję 1.0, jako że teraz musiałbym przechodzić po raz drugi wersję finalną w celu przetestowania. :) A tak wyszło to niejako naturalnie. Ech, znowu miałem napad gadulstwa... jhusak 2012-02-12 12:50:23
@ I te smaczory, które dochodzą po pewnym czasie (wybite okna, wszystkie 98), (wybite okna, wszystkie 7) jhusak 2012-02-12 12:51:22
Dzisiaj 50 GB to jakieś 3-4 gry :P jakubd 2012-02-12 12:59:25
jhusak, nie mogłem się powstrzymać pisząc te teksty, ale nie chciałem, żeby to było aż tak wszystko rzucające się w twarz. Bawiliśmy się przy tym nieźle :) Jak ktoś jeszcze poczuje bluesa, to tylko radocha większa :) A wszystko i tak wywołał tdc swoim wykładem przed GGJ, na którym wspomniał o antagonizmach (jak to brzmi :) Atari<->Commodore. Winda też musiała oberwać :) cpt. Misumaru Tenchi 2012-02-12 14:54:36
No to zacieram łapki, zapowiada się genialna zabawa - uwielbiam żarty opierające się na skojarzeniach i nawiązaniach.
@jhusak Chciałeś powiedzieć raczej "dzisiejsze 50 GB to jakieś 3-4 gry". Bo choć ja tę kolekcję mam dziś na dysku, to nie ma zmiłuj - wciąż widzę ich tam kilka tysięcy, a nie kilka. :( jakubd 2012-02-12 16:58:07
Ja to nabieram ochoty do napisania całego scenariusza z takimi rzeczami do jakiejś gry - ale sama tekstówka to może być dla wielu zbyt męczące. Może przygodówkę jakąś, albo co? Tylko ja to mogę pisać teksty i pomóc przy prostej grafice - na piksolwaniu, kodowaniu na Atari (poza TBXL) wiele się nie znam. tdc 2012-02-13 03:07:26
@cpt. Misumaru Tenchi No chodziło mi o to, że trzymasz rękę na pulsie i dbasz aby się wszystkie programy dobrze nazywały;) Muffy 2012-02-15 00:01:10
@jakubd poszukaj na forum info o Adventure Studio - może coś z tego będzie? ;)