Wyniki Kaz Kompo 2012 by Xeen 2013-03-26 10:15:22

Przedstawiam wyniki Kaz Kompo 2012 - konkursu na najlepszą grę na małe Atari w 2012 roku.




Faworyt nie zawiódł! Świetna gra, profesjonalnie wydana, to rezultat krwi, potu, (pewnie) łez i ogromnego wysiłku paru osób. W projekcie udział wzięli Martin "MatoSimi" Simecek, Adam Wachowski, Adam "Ooz" Powroźnik, Michal "stRing" Radecki, Jakub Husak. Gra przekroczyła magiczną barierę 600 punktów (dla przypomnienia - His Dark Majesty - 583 punkty - KK2010, przy wyższej frekwencji; Space Harrier - 500 punktów - KK2011) i zdecydowanie wygrała konkurs. Gratulujemy i (w imieniu graczy) bardzo dziękujemy! Wystarczy spojrzeć na tabelę z głosami - najwięcej dziesiątek.




Grywalna i dopracowana gra Arkadiusza "Nosty" Staworzyńskiego, z bardzo dobrą muzyką Michała "Caruso" Brzezickiego po ciężkim boju z Callisto zasłużenie zdobyła srebro przekraczając barierę 400 punktów dla drugiego miejsca. Brawo! Jest to potwierdzenie na to, że liczy się klimat i miodność, wydanie gry i to "Coś"! Pozornie prosty pomysł zapożyczony z innych platform, a wciągnął wiele osób. Ważne i niedoceniane jest projektowanie poziomów - w przypadku dwóch pierwszych tytułów ten element nie zawiódł i jest to, być może, klucz do powodzenia.




Strzelanina, ze świetną grafiką, ale trudną rozgrywką. Brak tego rodzaju gier na Atari sprawił, że gra wywalczyła brąz (również powyżej 400 punktów) . Jest to sygnał dla autorów gier - MY CHCEMY POSTRZELAĆ :) Parę osób pisało mi, że jest to największe rozczarowanie tego roku (stopień trudności i pewna monotonia rozgrywki), ale mimo tego gra znalazła się na podium - jest ciekawie napisana (podkolorowane sprite'y) i ma ładną oprawę (warto docenić grafikę - zwłaszcza na kolejnych etapach)

gorgh 2013-03-26 16:12:07

gratulacje dla zwycięzców! Ja dziękuje w imieniu swoim, Ooza i Caruso za głosy na Isohunters- nie spodziewałem się tak wysokiej pozycji, było to dla mnie zaskoczeniem że gra się podoba, mimo tego że jest (jeszcze) niedokończona! :) pzdrr

mgr_inz_rafal 2013-03-26 18:18:22

Gratuluję zwycięzcom!
I dziękuję, że nawet Gruczoł coś ugrał :)

@Xeen
Zauważyłem co następuje:
pustak przyznał łącznie 58 punktów zamiast 55 - dwa razy dał 3 (dla Gówna Spadającego w Dół oraz Isohunters)

Gasol natomiast oddał tylko 49 punktów, ale to chyba akurat dopuszczalne :)

pustak 2013-03-26 20:04:29

A to ciekawe bo na Gówno... nie dawałem żadnych punktów.
Widocznie jakiś mały błąd się wkradł w zestawienia.

Gratulacje dla zwycięzców!! Moi faworyci na dwóch pierwszych miejscach choć w odwrotnej kolejności. Pozdrawiam!

xeen 2013-03-26 20:09:45

poprawiłem, dzięki. na szczęście nie wpłynęło to na klasyfikację (excela podmienię na końcu).

z KK jest naprawdę masa roboty od początku do końca, ale przy tylu votkach jest to nawet satysfakcjonujące także dla organizatorów. Gratulacje dla zwycięzców i jeszcze raz dzięki za udział. Losowanie nagród wkrótce :)

Bluki 2013-03-26 20:30:31

A mnie pozostaje podziękować wszystkim (Cosi, QTZ), którzy dostrzegli jakiś potencjał i zagłosowali na moją grę „W sieci”, chociaż była napisana jako "wprawka" w programowaniu w BASIC-u XE.
Dzięki!

Gratulacje zwycięzcom! Chociaż głosowałem na Callisto, bo akurat takie gry darzę sentymentem, a Ridiculous Reality znalazło się na 2. pozycji, to przyznaję, że zwycięstwo „Absurdalnej rzeczywistości” jest zasłużone.

maciek 2013-03-26 20:58:32

przegapiłem... a miałem dokończyć swoją grę starz... coby chociaż jedna gra była z naturalnego poczęcia :(

Bluki 2013-03-26 21:56:17

Nic nie szkodzi, w tym roku może będzie mniejsza konkurencja :)

matosimi 2013-03-26 21:57:25

Thanks to all for the votes for Ridiculous Reality :)

jhusak 2013-03-26 23:02:33

A ja przegapiłem losowanie :( Ale raczej z powodów pracowych.
Za to dziękuję bardzo wszystkim za docenienie mojej pracy włożonej w Amaurote+ :) Aż takiej pozycji się nie spodziewałem :)

A Ridiculous Reality - gdybym głosował, to zwiększył bym jeszcze dystans do drugiego miejsca...

xeen 2013-03-26 23:07:48

losowania nie przegapiłeś :)

QTZ 2013-03-27 00:29:54

A ja prawie przegapiłem :) Jakaś kara musi być :)
Wykluczenie mnie z losowania jak najbardziej popieram.

"W Sieci" - myślę, że niewielu udało się tę grę uruchomić,
z cart-em z AOL - po tytule wychodzi z błędem.
Nie udało mi się przechytrzyć pająków... ale trochę pograłem :)
Gra na wprawkę zupełnie nie wygląda - profesjonalny help i dopracowana grafika.

Pozdrawiam, gratuluję zwycięzcom i wszystkim twórcom!

innuendo 2013-03-27 08:04:43

Gratuluję zwycięzcom. Nie spodziewałam się aż 30 głosów na Diabelską Pomyłkę. Bardzo, bardzo dziękuję!

marok 2013-03-27 08:10:53

""W Sieci" - myślę, że niewielu udało się tę grę uruchomić,"

Na potwierdzenie - faktycznie, mnie się nie (chciało?) udało.

Niektóre (nieliczne) gry nie udało mi się rozgryść (co też pewnie mogło mieć przełożenie na rozkład głosów), ale tą jedną nawet nie widziałem uruchomionej (więc dlatego nie miała szans zapunktować).

Kwestia rzetelności, której w tym roku mi zabrakło przy głosowaniu.

tdc 2013-03-27 11:54:35

Gratuluję zwycięzcom, zdecydowanie są to gry warte wyróżnienia na wielu płaszczyznach.

Bardzo dziękuję za głosy oddane na moje gry, 15 pozycja to bardzo wysoko, zapewne zawdzięczam to świetnemu grafikowi, który faktycznie odwalił kawał dobrej roboty;)

nosty 2013-03-27 12:29:06

Jestem kompletnie zaskoczony drugim miejscem! Byłem zdziwiony już w trakcie głosowania, patrząc na liczne głosy na Line Runnera, ale spodziewałem się 4-5 miejsca.
Upewniliście mnie w tym, że grywalność i dbałość o szczegóły są w grach wciąż ważniejsze od grafiki czy fajerwerów.
Bardzo wszystkim dziękuję!
Mam niesamowitą motywację do pracy :)

xeen 2013-03-27 12:57:53

wszytsko jest ważne, ale grywalność najważniejsza :)
jak ma się wszystko - dobry kod, grafę, muzę i miód to się walczy wyłącznie o zwycięstwo!
Gratulacje - zasłużone, imo, srebro.

xxl 2013-03-27 14:01:22

no wlasnie, grywalnosc. Seaquest :-)

gratulacje zwyciezcom !

tdc 2013-03-27 14:03:52

Tak, srebro zasłużone, ja głosowałem aby to było złoto ;)

Cosi 2013-03-27 19:59:10

Bluki: Chciałem przypomnieć, że jako jeden z niewielu skończyłem Twoją grę ;-)))

Bluki 2013-03-27 21:42:29

Cosi: wiem :), może nawet jako jedyny (oprócz mnie). Gra nie jest taka łatwa, trzeba znaleźć słabe punkty pająków nic o nich (pająkach) nie wiedząc na początku.

nosty 2013-03-27 22:22:26

Ja probowalem dłuższy czas przechytrzyc pająki i poleglem sfrustrowany ;)

0xF 2013-03-28 11:08:07

Dziękuję za wszystkie głosy oddane na grę Bumpong. :)

mrcszef 2013-03-28 16:18:02

Przydałby się teraz taki sam konkurs na najlepszą muzę roku 2012. Najpierw prezentacja kawałków, a potem każdy po 10 głosów. Mamy paru muzycznych geniuszy, którzy dokonują cudów i wyciskają z pokeya prześwietne kawałki. A ja ich maniakalnie słucham. Klimat tych pi pi dźwięków jest dla mnie bezcenny :)

stRing 2013-03-28 19:46:57

Myślę że technicznie ciężkie do zrobienia, trzeba by wyszukać wszystkie utwory, nie tylko te pisane dla samych siebie ale i do gier/inter/dem itd.

stRing 2013-03-28 19:48:39

Myślę że technicznie ciężkie do zrobienia, trzeba by wyszukać wszystkie utwory, nie tylko te pisane dla samych siebie ale i do gier/inter/dem itd.

xxl 2013-03-28 21:03:06

to moze jakis konkurs muzyczny? wzialbym udzial... jako glosujacy :D

the fender 2013-03-28 21:26:29

No przyznam szczerze, że muzycznie A8 to równie wielkie wyzwanie, co graficznie :)

Philsan 2013-03-28 21:59:55

Thank you to all programmers.
2012 was another wonderful year for A8!