SV2013 kompo graficzne by Kaz 2013-11-12 19:17:22

Materiałów z kompotów NIGDY w historii zlotów Atari nie było tak wiele, dlatego proszę o cierpliwość, bo opracowanie tego na pewno zajmie sporo czasu, a jeszcze niektórzy poprosili o zaczekanie na poprawki prac demo i intro. Zaczynam więc od pierwszego kawałka w postaci materiłów z XL/XE GFX COMPO. Było 19 prac plus 3 prace w kategorii Wild, razem 22 sztuki:

Prace według kolejności na podium (wedle moich informacji, ale poczekajmy na oficjalne potwierdzenie Greya), paleta OliverPAL.act:

1. Guardian - Odyniec



2. No Sheep Here - Ooz



3. Skullman - Rocky



4. ST vs Amiga - Rocky



5. Zockerjunge - ?



6. Jaguar SV2k13 - Rocky



7. Toronado Horse - Kaz



8. Triumph of Architecture - Kaz



9. Beyond the Unfinished Evil - Kaz



10. Sniezka Mountain Observatory - Kaz



11. Mega lo Mania - Rocky



12. Atari vs PC - Rocky



13. Crazy is my life - Rocky



14. Biker on NSU-251 - Sonar



15. Giant Hotdog - Neuroup



16. Czarna na urlopie - Dracon



17. Nowadays Venus - HJB



18. Rhetorical Question - HJB



19. Thread of Life - HJB




Do tego jeszcze trzy prace graficzne Minga, który zdecydował się zamieścić je w kategorii Wild:

20. Everyone Did - Ming



21. Got It - Ming



22. Puzzle Me Out - Ming

Kaz 2013-11-12 19:52:58

Prosze zwrocic uwage na prace numer 3, bo jest tam pewna techniczna nowosc - zmodyfikowany trojtryb, mam nadzieje, ze Rocky opisze szczegoly.

Ps. Na razie tyle, bo musze pozalatwiac takze pewne sprawy nie-atarowe :).

Yolk / xmgatz 2013-11-12 20:09:35

@Kaz, daj zip-paczkę z xexami.

the fender 2013-11-12 21:11:38

Zwróciłem :)
Tryb w 4 również wygląda ciekawie (choć już nie tak jak 3 oczywiście).

Ogólnie - Naprawdę dobre prace. Jest co podziwiać, a pixel Odyńca po prostu technicznie miażdzy.

Nie rozumiem tylko prac 17,18,19.
Wyglądają jak zdjęcia konwertnięte do b-w z ditherem (alg.jarvis?).
Co one robią w ogólnej klasyfikacji? Pasuje to bardziej do wilda.

adv 2013-11-12 21:14:33

Rocky powalił mnie pomysłami zestawień platformowych. Miodzio.

"Toronado Horse" Kaza bardzo efektowny.

Rysunek Sonara w oldschoolowym klimacie.

Odyniec - trudno uwierzyć, że tak można dopieścić rysunek na maluszka.

_rocky 2013-11-12 21:22:34

Kaz, nie wiem na czym to wyświetlałeś (Altirra??).
numer 3 ma błędy wyświetlania, których nie ma na real Atari oraz na Atari800Win.
Ponadto ta paleta coś nie ten teges, jakby wypłowiała (np. zieleń za blada, a czerń to szary o wartości 15 15 15)...podesłałem ci dobrą paletę?

Pozdr.

Kaz 2013-11-12 21:41:21

Wszystko zrzucane z Atari800Win, to plik jest najprawdopodbniej uszkodzony. Wlasnie dlatego wole jeszcze raz wszystko powoli sprawdzic niz wrzucac pliki na serwer. Jezeli chodzi o palete to dostalem, ale ja zastosowalem OliverPAL.act, tak jak napisalem powyzej, do wszystkich. To jest paleta najblizsza rzeczywistosci, bo czern na ekranie monitora Atari nigdy nie jest absolutnie czarna :D

Adam 2013-11-12 21:49:53

@the fender: O autorze prac 17-19 była już dyskusja na forum. Jest malarzem, rysuje farbami olejnymi - tyle że niestety późniejsza konwersja obrazów na b&w powoduje, że wygląda to na zdjęcie :/

_rocky 2013-11-12 21:59:40

Paleta jest brzydka (TV można ściemnić, żeby czarny był czarny) i koledzy z kontrsceny będą mieć błędny obraz możliwości atari :(

Tu są obrazki w odpowiedniej palecie, niech inni ocenią..
http://www.hauke.pl/sv2k13/rocky.php
(niestety nie mam źródeł pozostałych grafik)

Pozdr.

_rocky 2013-11-12 22:09:50

Kaz, używasz Atari800Win4.0, przerzuć się na wersję 4.1.

wieczor 2013-11-12 22:33:00

Nie zgodzę się że rysunek Sonara jest oldschoolowy - to, że jest w 4 kolorach to jeszcze nie oldschool. Wiele jest newschooli w odcieniach szarości. I miał u mnie jedną z najwyższych ocen z tego co pamiętam

Prace minga to jak najbardziej oldschool - bardzo fajny zresztą i też uważam że miałby miejsce w GFX.

Prace HJB natomiast należy traktować w kategoriach żartu i wild byłby dla nich odpowiednim miejscem :)

wieczor 2013-11-12 22:35:39

PS. Acha, np. prace s0nara z zeszłego roku to również oldschool, zresztą świetny i z tego co wiem już zarezerwowany do gry przygodowej :) Oldschool to konkretny styl a nie technologia ;)

MaW 2013-11-12 22:57:17

Więcej jest prac, które umieściłbym w kategorii Wild. Akurat te od Minga kompletnie do Wild nie pasują - mają konkretny styl i temat. Ming, musisz bardziej wierzyć w swoje możliwości!

adv 2013-11-12 23:01:13

Być może się mi się tylko tak kojarzy. A kojarzy mi się z rysunkami z amigowej sceny z połowy lat 90. Motor, Mikołaj, kufel też wydają mi się retro. Ale może mi się majaczy.

pin 2013-11-12 23:04:41

quote (Wieczor):

Oldschool to konkretny styl a nie technologia ;)



Nie do końca. Bo ten Oldschool być może powstał na Atari. Reszta prac raczej nie ;)

xxl 2013-11-12 23:04:44

bardzo mi sie podoba praca nr. 4

ming 2013-11-12 23:11:12

@MaW w przyszlosci postaram sie nie robic niczego na ostatnia chwile i zdazyc przed deadlinem do gfx ;) Co do stylu i tematu, to zaczalem w tym temacie 7 plansz, 3 zdazylem skonczyc, wiec nic straconego. dzieki i pzdr

xxl 2013-11-12 23:12:16

@pin: grupa Lamers specyficznie rozumie "oldschool" - prace na VBXE albo muzyka na 8 kanalow to dla nich oldschool :D

_rocky 2013-11-12 23:26:40

atak z ciekawości w nr 3 jest logo atari :)

jhusak 2013-11-12 23:37:21

Tia. Praca numer cztery to majstersztyk techniczny - tylko jeden ośmiobitowy komputer na świecie potrafi pokazać pół ekranu ST, pół Amigi, a połączyć to trybem 15 :)
I to bez VBXE.

Dopier po dłuższym patrzeniu na ten obrazek odzywa się wewnętrzny głos: te, no ale jak to?

jhusak 2013-11-12 23:39:40

a Góral ooza to chyba lecha popija :)

ming 2013-11-13 00:14:43

Jedynka miażdży. Dwojka - gdybym nie znal tworczosci Ooza, napisalbym, ze genialne, a tak "tylko" znakomite ;) Ooz jakby zatrzymał się w połowie swoich możliwości. (brakło czasu?) To taki wczesny Powrooz, zanim dopracował swój słynny dithering z mnóstwem szczegółów. Zasłużone, bardzo dobre drugie miejsce. Ciekawe, że nikt nie zwrócił uwagi w komentarzach na nr 5. Swietna kreska i temat. Nr 3 i 4, zachodze w glowe, jak to jest zrobione, a 4 podoba mi sie niezaleznie od technikaliow. Szacunek Panowie.

tdc 2013-11-13 00:40:15

Gratuluję grafikom - bardzo mi się Wasze prace podobały!

> 1. Guardian - Odyniec

Absolutny majstersztyk! Ta praca mnie powaliła i wgniotła w ziemię!
Co więcej bardzo dobrze wpasowuje się w moje klimaty.

Bardzo mi się podobają "włosy", rurki i kable, oraz dziura w czole z której coś wycieka - to nie jest coś wydumanego tylko przemyślana wizja oraz kunszt.
Oraz oczywiście sam pomysł i wykonanie obrazka - gratulacje! Zasłużone pierwsze miejsce!

> No Sheep Here - Ooz

Bardzo fajne, baca z krową :P Potem gdzieś jeszcze w jakimś demku krowy widziałem i zastanawiałem się czy to są te same:)

Nie chcę się czepiać ale znalazłem w tej grafice błąd - sorry wiem że mistrzów się nie krytykuje i nie poprawia :P

> 3. Skullman - Rocky

Jakość pracy Rockyego mnie powaliła, nie spodziewałem się. Technicznie to nie zdawałem sobie sprawy że tak ładnie się da - naprawdę sporo się nad tym zastanawiałem gdy to zobaczyłem.
O tyle mi to nie pasowało, że wstawianie 9 trybu gdy robiłem dziesiąt lat temu w Action! to przełączenie mi wychodziło w innym miejscu - to mi nie pasowało, ale pewnie nopami można to trochę przesunąć - tego nie sprawdzałem wtedy.

Artystycznie i technicznie natomiast to jest najwyższa liga.

> 4. ST vs Amiga - Rocky

Ten obrazek mi się bardzo spodobał! Gdy zobaczyłem jak ładnie wyszedł pulpit Atari ST i Amigi to nie mogłem uwierzyć (nigdy wcześniej tak ładnego na małym Atari nie widziałem - to zasługa G2F).

Pomysł z połączeniem trybu 8 i 15 iście czaderski. Pomysł wykonanie - rewelka.
Z tego co pamiętam to i ja i ludzie co siedzieli obok mnie daliśmy tej grafice 10.

> 5. DSR Unge - ?

Bardzo proste, ale dobre!

> Jaguar SV2k13 - Rocky

No Rocky mocno uderzył na tegorocznym compo!
Ta grafika ma bardzo wiele kolorów, ja naliczyłem ponad 100 kolorów!

> Toronado Horse - Kaz

Robi wrażenie, ponoć kóń jest najtrudniej narysować. A na compo byłem taki zakręcony że nawet nie zauważyłem że to praca Kaza :P

> Beyond the Unfinished Evil - Kaz

Na compo ta praca zrobiła piorunujące wrażenie, pewnie dlatego że była prezentowana na VBXE.

> 11. Mega lo Mania - Rocky

I znów mnie Rocky zaskoczył - moja ulubiona gra strategiczna tamtych czasów - tym razem na małym Atari ;)

Teraz trzeba pomyśleć aby ją zakodować ;) Oczywiście w Action! :D

> 12. Atari vs PC - Rocky

He, He ta praca była pokazana chyba jako jedna z pierwszych i jeszcze nie wiedzieliśmy że jest to cała seria w tej tematyce. Ja też kiedyś ale na Atari ST wystawiłem pracę gdzie też było widać Windows XP więc ktoś na sali krzyczał że to moja praca - a ja z przyjemnością wstałem i ukłoniłem się w podziękowaniu docenienia moich możliwości twórczych. Zawsze miło jest przypisać sobie czyjąś pracę jako swoją :D :D
Choć nie miałem pojęcia że to praca akurat Rockyego, który dopiero co skończył rysować grafę do powstającej na party gry.

Potem też ktoś przy którejś grafice krzyczał tdc, więc znów się komuś skojarzyłem. Ale sprostuję: na tym GFX compo nie było żadnej mojej pracy - i dobrze ! :D

> 13. Crazy is my life - Rocky

Piękne!
i jak zwykle u tego autora przemyślane.

Ktoś stwierdził że to Irata, biorąc pod uwagę że na konkursie wiedzy muzycznej jako jedyny naliczył 37 prac (choć było ich 32) to wydaje mi się to porównanie trafione :P

> 14. Biker on NSU-251 - Sonar

Bardzo ładne, na compo bardzo mi się spodobało i poszła wysoka ocena.

> 15. Giant Hotdog - Neuroup

Niestety zastanawiałem się czy to nie jest skan. Jeśli nie jest to powiem otwarcie, że oczy wyszły rewelacyjnie!

> 16. Czarna na urlopie - Dracon

Fajne z poczuciem humoru i nawiązaniem do tegorocznej rocznicy Jaguara !

Prace HJB - niestety odrzuciłem bo przeraziły mnie :D
Poważnie następnym razem trzeba tak dobrać tryb graficzny aby było choć trochę widać, że jest to rysowane ręcznie.

Co do prac Minga to chyba byłem już zbyt bardzo zmęczony (o 4 rano chyba), więc widziałem że przyświeca tym pracom jakiś pomysł lub zamysł ale jakoś nie ogarniałem tego.


Gratuluję wszystkim, wielka przyjemność oglądać takie prace.

tdc 2013-11-13 00:44:59

I jeszcze dodam, ze ja pracy z miejsca 5 wystawiłem wysoką ocenę.

tdc 2013-11-13 04:23:04

Podpisywałem fotki z SV i zamiast napisać "Pin" napisało mi się "Ping" ;)

Heaven 2013-11-13 04:37:39

Kaz... I love you ;)

Btw. Our picture was pixeld by FreakyB first ever 160x 4 col artwork and was spiced up by Alien from Desire (the guy who made the Logo and the artwork for the Titan Megadrive demo)

He hates g2f but at least after 3 tries can set the 5th color... ;) still no overlays or rasters :)

wieczor 2013-11-13 04:39:13

@pin, @xxl: styl , nie technologia, podkreślę jeszcze raz :) Można oldschoolową pracę zrobić w full hd true color z muzyką w mp3. Oldschool VBXE to była akurat wariacja na temat :P

Akurat w grafice atari oldschool łączy mi się nieodmiennie z wyraźnymi, wypełnionymi konturami i regularnym "ditheringiem" w szachownicę zajmującym całe obszary.

Kaz 2013-11-13 04:45:00

Rocky, podmienilem obrazek ze Scullmanem na dobry. Przejrzalem Twoje palety, posprawdzam i porownam z moim Atari :D

Wieczor, chyba z tego wynika ze sa dwa rozumienia oldschoolu a) to co zostalo zrobione tradycyjnymi metodami, b) to co wyglada jak zrobione starymi metodami. Pozostaje rozstrzygnac, czy jak cos zostalo zrobione starymi metodami, a nie wyglada na stare to tez jest oldschool :P

Kaz 2013-11-13 04:47:50

Wsrod Pin-owych plikow znalazlem tez 4 obrazki Johna Croudy, nie byly pokazywane na zlocie - nie wiem czy celowo czy nie. Nic wielkiego, ale chyba warto dorzucic do grafik chocby ze wzgledow dokumentalnych, dorzucilem.

ming 2013-11-13 05:27:10

@Heaven
DSR Unge is my favorite one at this compo. I would give it 10 if only I was there to vote. Love the style and theme

wieczor 2013-11-13 06:10:19

@Kaz: moim zdaniem zdecydowanie nie :) Ale moje zdanie reprezentuje podejście od strony artystycznej, a Pina i xxla - technologicznej. I cool ;)

the fender 2013-11-13 07:48:59

@Adam: faktycznie, przypominam sobie tę dyskusję.

heaven 2013-11-13 09:07:52

Name of the pic is "Zockerjunge" not "unge" ;) but anyway :D

wieczor 2013-11-13 11:24:22

Ten obrazek TOS/Workbench mógłby być świetnym tłem do gierki - wariacji na temat Scorcha :) Jeszcze żeby pociski robiły też zniszczenia na dekstopach ;)

@adv: masz rację co do pracy s0nara, ale odschool na amidze to niekoniecznie oldschool w kontekście małego atari ;)

_rocky 2013-11-13 11:39:25

nr 9 bardzo podobna do Kaza :)

Kaz 2013-11-13 11:53:26

Rocky - bo to autoportret :)

Heaven - this picture hasn't a description txt file, can you deliver it?

ooz/agenda 2013-11-13 13:03:11

@Ming,
praca miała być pierwotnie wystawiona na Głuchołazach
w sezonie ogórkowym :) stąd taki jej (prosty) charakter.
na SV nie starczyło czasu :(
Twoje prace bardzo fajnie i szkoda ,że nie poszły w GFX compo.

ming 2013-11-13 13:29:45

hej, Twoj "prosty" styl to dla wiekszosci nas wyzyny mozliwosci, do ktorych staramy sie rownac. Po prostu rozpiesciles nas ustawiajac sobie samemu wysoka poprzeczke :) Ja nie mam parcia na scene, cos tam rysuje i chcialem pokazac, wiec no regret, cel osiagniety

mgr_inz_rafal 2013-11-13 14:20:36

Kaz, ten kuń ma dla mnie jakby trochę złamaną szyję… Takie prawie 90 stopni :)

wieczor 2013-11-13 17:36:27

Tam jest już łeb, nie szyja, biologu jeden :) Koń to nie żyrafa :)

mgr_inz_rafal 2013-11-13 17:47:03

Niech Ci będzie, zatem kuń ma wg mnie złamany łeb :)

Adam 2013-11-13 22:18:49

@mgr_inz_rafal: Teraz przy każdym napotkanym obrazku tego typu będę myślał o połamanym końskim łbie ;) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d2/Jacques-Louis_David_007.jpg

mgr_inz_rafal 2013-11-13 23:35:18

@Adam,
Aleś znalazł przykład :) Równie dobrze mogłeś podlinkować to jako wzór konia ;) http://cdn3.notonthehighstreet.com/system/product_images/images/000/244/754/preview_Small-Standing-Horse.jpg?1335075334

Adam 2013-11-14 00:18:33

Nigdzie nie napisałem, że to jest wzór konia. Napisałem, że teraz za każdym razem widząc podobny obrazek konia (podkreślmy: mieszczący się w powszechnie akceptowanej konwencji malarskiej/rysunkowej) będę sobie przypominał Twoją uwagę o "złamanym łbie".
A koń wygląda np. tak: http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/3807/PreviewComp/SuperStock_3807-102397.jpg

mgr_inz_rafal 2013-11-14 07:51:41

:-)

No to doszliśmy do jakiegoś porozumienia :) To dobry finał jak na dyskusję o "kształcie stojącego konia" ;-)

Dracon 2013-11-14 09:38:50

"Koń jaki jest... każdy widzi" :P
I tego się trzymajmy! :D

ming 2013-11-14 10:41:41

quote (tdc):

Prace HJB - niestety odrzuciłem bo przeraziły mnie :D
Poważnie następnym razem trzeba tak dobrać tryb graficzny aby było choć trochę widać, że jest to rysowane ręcznie.



Czyli Twoim zdaniem, jesli autor potrafi rysowac/malowac fotorealistycznie, to nie powinien tego robic. Prace HJB zostaly moim zdaniem upokorzone, przegrywajac z paroma (nieobrazajac nikogo, ale tez nie owijajac w bawelne) gniotami, gdyz warsztatowo i artystycznie sa na bardzo wysokim poziomie.

ming 2013-11-15 17:42:17

wybaczcie, ze tak komentuje, ale poniewaz nie bralem udzialu w tym kompocie, daje sobie do tego prawo ;)

Jezuuuuuu, znaczy sie Dracon. Jak przeczytalem, ze to Twoje to nie moglem uwierzyc! Blagam, porzuc te karykatury w stylu przedszkolaka i wroc do formy z shadows 94, czy quasta 96. Please. Takie obrazki jak Fight czy Druid to klasyka i mistrzostwo swiata, szczegolnie w czasach gdy machalo sie joyem na prawdziwym sprzecie. W dzisiejszych realiach zrobienie przyzwoitego pikczera, to kwestia kilkunastu godzin i nie uwierze, ze nie wygospodarujesz tylu w ciagu calego roku.

Marzy mi sie starcie tytanow. Legendy takie jak Vidol, Dracon, Anj (tak, nieodzalowany Anj, moj ulubiony artysta spod znaku /|\ czlowieku, cokolwiek porabiasz, wracaj na scene) oraz Ooz (tak, Ooz juz jest legenda, minela prawie dekada i pamietajmy, ze to od niego zaczela sie nowa era w grafice XL) obok nowych zjawisk, czyli Odynca i Piesia. Wszyscy w jednym Kompocie. To bylby piekny widok :)
Wybaczcie, ze wielu pominalem, ale pisze przez pryzmat wlasnych fascynacji. Vidol, z tego co pamietam jest jeszcze wciaz aktywny; Dracon jakby sie czai, a moze na przyszly rok wyszykuje nam jakas bombe?

ming 2013-11-15 18:56:48

... i jeszcze Ripek oczywiscie, zapomnialem o gosciu co wymiata w hi-resie ;)

Kaz 2013-11-16 01:33:35

Juz prawie udalo sie namowic Anj na powrot, dzialalismy nad tym razem z niezyjacym juz Arturem Jurgawką (Jurgim). Niestety, smierc Jurgiego przybila mnie tak, ze nie potrafilem ciagnac tego tematu.

ming 2013-11-16 03:47:44

Nie znalem Jurgiego, ani jego poezji, ale przybija mnie kazda wiadomosc o odejsciu ktogos z mojego pokolenia. Co przypomina mi o tym, ze nasz czas tutaj jest ograniczony i jesli Anj kiedykolwiek rozwazal powrot, to teraz jest najlepszy i prawdopodobnie jedyny moment.

tdc 2013-11-16 23:22:37

@ming, nie chodzi tutaj o moje zdanie tylko o realia, a one są takie że wiele osób odrzuca prace, które wyglądają na fejk. W tym przypadku odróżnienie jednej od drugiej jest niemożliwe, tym bardziej gdy tego procesu mamy dokonać na party podczas compo.

Rozwiązaniem jest użycie innego trybu graficznego lub użycie go w inny sposób.
Uogólniając jeśli ktoś chce prezentować fotorealistyczne prace to wybór trybu 8 małego Atari, a nawet samej platformy małego Atari jest albo złym pomysłem, albo jakąś celową prowokacją (co może mieć uzasadnienie artystyczne czy inne). Jednak nam oceniającym to w niczym nie pomaga, a niska ocena autorowi również nic nie da.

Jeśliby te prace zademonstrować na Atari Falcon lub nawet na Atari STE to zapewne odbiór byłby inny, a ja nawet stawiam że byłby rewelacyjny.

Nie odmawiam nikomu prezentowania grafik na małym Atari, sam chcę coś takiego kiedyś zrobić, ale trzeba to robić w inny sposób, tak aby widz coś zrozumiał z warsztatu i docenił włożony wysiłek itp.

ming 2013-11-17 00:12:15

tdc, ale tu WIDAC, ze to nie sa zdjecia. zreszta wypompowalem sie w tym watku. juz mi sie nie chce.

tdc 2013-11-17 07:21:37

Dla mnie nic nie widać...

ming 2013-11-17 11:12:56

kwestia wprawnego oka. Ja na przyklad nie oceniam dem, bo sie na tym nie znam (moge subiektywnie ocenic strone wizualna, ale nie mam pojecia o kodowaniu, wiec nie zabieram glosu)...

adv 2013-11-17 17:38:31

Chciałem zwrócić uwagę na pracę nr 3 w tej nowince. Kaz już o tym wspomniał zaraz na początku. To w daje wrażenie trójwymiarowości. Dobry pomysł.

Ogólnie, Rocky ma bardzo ciekawe pomysły. Nr 4 i nr 12 to moje ulubione. Podpiszę się pod większością pozytywnych komentarzy tych prac. To jest dobry przykład tego, że niekoniecznie trzeba dobrze rysować, żeby zrobić coś ciekawego.

tdc 2013-11-18 13:56:08

@ming rozumiem, że dokonujesz jakiejś statystycznej analizy rozmieszczenia pikseli i na tej podstawie oceniasz prawdopodobieństwo czy takie lub inne rozstawienie pikseli jest efektem pracy jednego ze znanych algorytmów czy też jest to "ręczna robota" ?

Ja sobie przypominam jakiś dysk wypełniony grafikami w 8 tr. gr. jeszcze z lat 80. i tam też jakość cieniowania prezentowała się bardzo podobnie. Jak mamy to rozróżnić na party?
A co do rysowania, to wielokrotnie były prezentowane takie prace, jednak można je tak zaprezentować aby było widać że to nie jest zdjęcie. Można pokazać swoją kreskę lub coś innego. Jeśli dobrze pamiętam tak było z 5 lat temu na Silly Venture, gdy ktoś wystawił swoje prace, były świetne, ale też widać było że to konkretny twórca za tym stał.

ming 2013-11-18 15:57:51

tdc, dokonuje "statystycznej analizy" tego co widze z tym co mam w glowie, co widzialem/robilem w przeszlosci. peace.

Odyn1ec 2013-11-19 02:37:06

Podoba mi się idea ustawki grafików na przyszłym SV:) Draconie, nie daj się prosić!

Dracon 2013-11-19 10:09:59

Hehe... no tak, ktoś tu miesza... Załatwcie Vidola i ANJa do konkursów, to pogadamy... ;)
A z Mingiem wyjaśniliśmy sobie co trzeba na forum i privie.

Jak będę mieć jakiś dobry pomysł i więcej czasu na pikselowanie (bo obecnie zajmuje mnie jednak inny rodzaj grafiki), to kto wie... ;))

P.S. Po co konkurować można tez kooperować i wspólnie wygrywać, jak np. tu:
http://atariki.krap.pl/images/5/54/Jawis.gif
:D

Odyn1ec 2013-11-19 15:35:23

Taka kooperacja to w ramach żartu. Motorem postępu jest konkurencja.
Przez rok można coś wymyśleć i wypikselować :p

adv 2013-11-19 21:50:56

Mnie się też pomysł podoba. Dodałbym jeszcze Carriona i Powrooza.

ming 2013-11-19 22:06:00

a Karion to cos skrobie dla Atari?

Odyn1ec 2013-11-19 22:33:31

Ależ to nie ekskluzywny klub. Chodzi o to, żeby "starych" asów uaktywnić i zmobilizować się na konkretną imprezę (nie pomijając oczywiście innych).

ming 2013-11-21 20:13:38

Dracon, "jestes zwyciezca" ;)