Isohunters - plansze potrzebne by Xeen 2014-07-01 21:39:25
Isohunters to gra, która po raz pierwszy została
zaprezentowana na zlocie Silly Venture 2011 startując w kategorii
Game Compo i zajmując drugą lokatę.
Zadanie gracza jest bardzo proste - na izometrycznej planszy należy
wyeliminować przeciwnika za pomocą dostępnego arsenału (karabin,
miny, bazooka) i niejako przez analogię samemu nie dać się zabić
przeciwnikowi, który ma dokładnie taki sam "chytry" plan.
Aktualnie koder produkcji - Gorgh - pracuje nad jej wersją
finalną, w której to będą potrzebne nowe plansze (w ilości od 10 do
20 - to zależy na ile starczy pamięci). I tutaj pojawia się prośba
do Was! Każdy może mieć swój udział projektując i testując
nowy poziom w banalny sposób jaki Gorgh opisał w
tym wątku na forum. Najlepsze propozycje zostaną dołączone do
ostatecznej wersji gry. W imieniu autora serdecznie
zapraszam!
Ponieważ testowanie poziomów powinno być robione na jak najnowszej
wersji (chodzi głównie o sposób działania przeciwnika
komputerowego), Gorgh udostępnił wersję alpha modyfikowanej gry, w
której to:
bot ma większą tolerancje na uderzenia pocisków i min
wybieranie broni odbywa się z joysticka (dół+lewo)
ograniczona ilość pocisków wyrzutni/min
bot strzela szybciej od gracza i jego strzał odbiera więcej
energii
bot zatrzymuje się w miejscu częściej, nie biega ciągle po
planszy
Co zostaje do zrobienia:
usunięcie śmieci z niektórych klatek animacji
tryb dla 2 graczy
nowe tryby gry
poprawia innych znalezionych błędów
Paczka z nowszymi kodami
podłączona do stosownego wątku. Miłej zabawy!
gorgh 2014-07-01 22:14:40
Dzięki Xeen.kto nie ma ochoty na składanie plansz może sobie skompilować grę i pograć w nową wersję, bardziej grywalną. nosty 2014-07-02 11:03:47
Chętnie przetestuję. Gra w sensie technicznym bardzo mi się spodobała, ale odrzuciłem ją jako niegrywalną z powodów opisanych w wątku na forum przez Adama: strategia wygranej była banalnie prosta. Ograniczenia pocisków mogą znacząco zmienić sytuację. Ale danie przewagi botowi w szybkości i mocy broni uważam za dziwny ruch, budzący odruchowy sprzeciw, że to "nieuczciwe".
No nic, najpierw przetestuję, a potem (ewentualnie) skrytykuję ;) Cieszę się, że gra nie przepadła, bo tak jak inne produkcje gorgha jest bardzo pozytywnie "inna" od większości produkcji na Atari. devwebcl 2014-07-02 14:35:18
it would be nice to extend this proposal in English, perhaps posting it at atariage
cheers kris3d 2014-07-02 22:48:46
Skompilowałem i działa, ale coś mi się emulator wysypal, jak go opanuje spróbuję dodać własną mapę i pograć.
Prośba: gorgh: podaj linka do ostatnich źródeł, może mam jakieś stare:) Dzięki:) gorgh 2014-07-02 22:53:19
fajnie, że ktoś coś dłubie, najnowsza źródłówka jest na forum pod adresem który podał xeen, przeklejam: http://atarionline.pl/forum/?PostBackAction=Download&AttachmentID=6168 gorgh 2014-07-02 22:54:02
gra jest testowana pod wzgledem wysypywania sie i to raczej wina emulatora bob_er 2014-07-03 09:43:20
Z własnego doświadczenia wiem, że emulator jest bardziej tolerancyjny niż sprzęt. gorgh 2014-07-03 11:30:20
mi przynajmniej gra nie wysypala sie od dlugiego czasu przy testowaniu, ale jak ktos bedzie mial jakies problemy z gra to prosze informowac gorgh 2014-07-03 11:56:21
acha, przypomnialo mi sie, macie racje, na pierwszej planszy z lewej gdy ludzik wejdzie na najwyzszy klocek przy gornej granicy ekranu to gra sie krzaczy, bo soft sprite wchodzi w obreb display listy, nie jest to blad gry tylko zle postawiony przeze mnie tile