Isohunters - plansze potrzebne by Xeen 2014-07-01 21:39:25

Isohunters to gra, która po raz pierwszy została zaprezentowana na zlocie Silly Venture 2011 startując w kategorii Game Compo i zajmując drugą lokatę.


Zadanie gracza jest bardzo proste - na izometrycznej planszy należy wyeliminować przeciwnika za pomocą dostępnego arsenału (karabin, miny, bazooka) i niejako przez analogię samemu nie dać się zabić przeciwnikowi, który ma dokładnie taki sam "chytry" plan.


Aktualnie koder produkcji - Gorgh - pracuje nad jej wersją finalną, w której to będą potrzebne nowe plansze (w ilości od 10 do 20 - to zależy na ile starczy pamięci). I tutaj pojawia się prośba do Was! Każdy może mieć swój udział projektując i testując nowy poziom w banalny sposób jaki Gorgh opisał w tym wątku na forum. Najlepsze propozycje zostaną dołączone do ostatecznej wersji gry. W imieniu autora serdecznie zapraszam!

Ponieważ testowanie poziomów powinno być robione na jak najnowszej wersji (chodzi głównie o sposób działania przeciwnika komputerowego), Gorgh udostępnił wersję alpha modyfikowanej gry, w której to:

gorgh 2014-07-01 22:14:40

Dzięki Xeen.kto nie ma ochoty na składanie plansz może sobie skompilować grę i pograć w nową wersję, bardziej grywalną.

nosty 2014-07-02 11:03:47

Chętnie przetestuję. Gra w sensie technicznym bardzo mi się spodobała, ale odrzuciłem ją jako niegrywalną z powodów opisanych w wątku na forum przez Adama: strategia wygranej była banalnie prosta. Ograniczenia pocisków mogą znacząco zmienić sytuację.
Ale danie przewagi botowi w szybkości i mocy broni uważam za dziwny ruch, budzący odruchowy sprzeciw, że to "nieuczciwe".

No nic, najpierw przetestuję, a potem (ewentualnie) skrytykuję ;)
Cieszę się, że gra nie przepadła, bo tak jak inne produkcje gorgha jest bardzo pozytywnie "inna" od większości produkcji na Atari.

devwebcl 2014-07-02 14:35:18

it would be nice to extend this proposal in English, perhaps posting it at atariage

cheers

kris3d 2014-07-02 22:48:46

Skompilowałem i działa, ale coś mi się emulator wysypal, jak go opanuje
spróbuję dodać własną mapę i pograć.

Prośba: gorgh: podaj linka do ostatnich źródeł, może mam jakieś stare:)
Dzięki:)

gorgh 2014-07-02 22:53:19

fajnie, że ktoś coś dłubie, najnowsza źródłówka jest na forum pod adresem który podał xeen, przeklejam:
http://atarionline.pl/forum/?PostBackAction=Download&AttachmentID=6168

gorgh 2014-07-02 22:54:02

gra jest testowana pod wzgledem wysypywania sie i to raczej wina emulatora

bob_er 2014-07-03 09:43:20

Z własnego doświadczenia wiem, że emulator jest bardziej tolerancyjny niż sprzęt.

gorgh 2014-07-03 11:30:20

mi przynajmniej gra nie wysypala sie od dlugiego czasu przy testowaniu, ale jak ktos bedzie mial jakies problemy z gra to prosze informowac

gorgh 2014-07-03 11:56:21

acha, przypomnialo mi sie, macie racje, na pierwszej planszy z lewej gdy ludzik wejdzie na najwyzszy klocek przy gornej granicy ekranu to gra sie krzaczy, bo soft sprite wchodzi w obreb display listy, nie jest to blad gry tylko zle postawiony przeze mnie tile