Zmarły konkurs - głosujemy na gry by TDC 2014-11-02 22:32:59

O.K. Deadline minął.

Wpłynęły dwie prace w Turbo Basicu XL:
- catch the skull - czyli łapanie czaszek (Miker)

Catch The Skull


- R.I.P. - (tbxx), wersja niekompilowana, oryginalny opis:
Cała gra obsługiwana "spacją"

Ksiądz łazi do przodu. spacją zakręca w aktywnym kierunku.
Zbieramy znajdźki: "zmiana kierunku skrętu",
"kropidło", "woda święcona"
Po zebraniu wody i kropidła możemy złapać ducha i odprowadzić do
wolnego grobowca.
Po odprowadzeniu 3 duchów powinien pojawić się kluczyk z którym powinno
się dać wyjść z cmentarza przez bramę.
Gra ma dużo błędów ale czasu było mało :/
R.I.P.

Trzecia gra w Action!:
- Duchoskoczek (TDC) - gra polega na skakaniu po jasnych (białych) duchach i dobrnięciu jak najdalej, a dalej czekają kolejne niespodzianki. Jak mówi sam autor - gra jest jeszcze niedokończona i wymaga kilku usprawnień. Obsługa za pomocą przycisku fire...

Duchoskoczek


Wszystkie załączam w wersji, w jakiej je otrzymałem (pliki ATR). Głosujemy jawnie poniżej, głosy zliczam także z atari.org.pl. Oddanie głosu polega na wytypowaniu jednej gry.

Autorzy mogą w międzyczasie dosłać pełniejsze/poprawione wersje, które załączę, ale głosujemy na podstawowe ;)


Pozdrawiam,
Paweł Sikorski
s2325 2014-11-02 22:56:02

Duchoskoczek moim całkiem dobrze wygląda jak na tak mało czasu. Zbieramy duchy spadając im na głowę, jeśli wejdziemy im pod spódnicę lub spadniemy na kolce - strata życia. Sterowanie jak w Joust lub Flappy Bird - piernik spada bez wciskania fire.

tdc 2014-11-02 23:05:50

Zielony piernik.. fuuu...

s2325 2014-11-02 23:07:21

Jest zielony ze strachu przed duchami.

nosty 2014-11-02 23:09:33

Jak na tak krótki czas to wszystkie gry są nadzwyczaj dobre! Szkoda, że nie mogę przyznać każdej punktów 1-10.

Ale skoro trzeba wybrać jedną to glosuję na Duchoskoczka.

xxl 2014-11-02 23:12:23

duchoskoczek reaguje na fire? a miala byc spacja... czuje sie oszukany ;-)

tdc 2014-11-02 23:17:50

"obsługa jednym przyciskiem"

tdc 2014-11-02 23:19:51

Przycisk słabo mi się kojarzy ze spacją ;)

-tbxx- 2014-11-02 23:20:18

ale też "Ogłaszam konkurs na grę obsługiwaną spacją." ;)

s2325 2014-11-02 23:22:36

W spację można sobie bębnić po stracie wszystkich żyć bo gra zamarza. Jak się dobrze w rytm wczuejmy to się Atari zresetuje bo nic innego nie można wtedy zrobić.

nosty 2014-11-02 23:34:31

@s2325 - jak zamarza, kiedy nie zamarza? Po 2 czy 3 sekundach, kiedy naciszniesz fire gra startuje odn nowa.

s2325 2014-11-02 23:36:51

Nie zauważyłem - za krótko tę grę znam.

tdc 2014-11-02 23:43:50

Tak za długo trzeba czekać, przyspieszę to.

larek 2014-11-03 00:15:14

Swój głos oddaję na grę R.I.P.
Zdecydowanie najlepszy pomysł na grę, no i ten rozbudowany scenariusz!

tdc 2014-11-03 01:58:48

Chciałoby się aby tych gierek było więcej...

Plik dokumentacji gry powstał wczoraj o 1:19 w nocy, kilka minut później zaczął się zapełniać ATR. W niedzielę do 21:00 nie miałem czasu i już gry nie rozwijałem, a chciałem dodać jeszcze kilka elementów np. muzykę.
Te gry byłyby znacznie ciekawsze gdyby to były faktycznie wolne dni a nie tak że rodzina wali drzwiami i oknami :P no i jeszcze te korki w stolicy, kolejki po wszystko...

Axi0maT 2014-11-03 07:34:39

R.I.P. - grafika ascetyczna, ale za to swietnie sie gra. Troche przeszkadza opoznienie przy skrecaniu ale da sie do tego przyzwyczaic. Znalazlem tez buga - jesli stworek wejdzie na pole z przedmiotem ktory mamy zebrac to przedmiot znika, co uniemozliwia dalsza gre. Niemniej gra wydaje mi sie bardziej zlozona i przemyslana wiec to na nia oddaje glos :)

Duchoskoczek calkiem fajnie wykonany i dynamiczny. Przyznam jednak ze ciut monotonny.

catch the skull - troche zbyt prosta rozgrywka jak na moj gust.

Bolo 2014-11-03 08:24:54

Duchoskoczek ma moj glos

Rozwojowy Blog 2014-11-03 09:11:46

R.I.P jest świetny

xxl 2014-11-03 10:11:01

oddaje glos na R.I.P.

nwc 2014-11-03 15:01:28

jestem za RIP :)

pirx 2014-11-03 15:10:23

Głos na katolickiego psychopompa, czyli RIP.

pirx 2014-11-03 15:14:30

BTW - dobry kandydat na dziesięciolinijkowca :)

gorgh 2014-11-03 15:58:45

duchoskoczek

Pabloz1974 2014-11-03 16:04:55

Duchoskoczek

xeen 2014-11-03 17:59:36

R.I.P

Rastan 2014-11-03 18:30:37

R.I.P

PG 2014-11-03 19:16:18

Duchoskoczek

wieczór 2014-11-04 05:31:44

Oddaję głos na RIP.

xxl 2014-11-04 08:47:23

w catch the skull kolejne obrazki sie zlewaja, gdy np. dwa razy jest ten sam. proponuje dorobic przerwe - puste miejsce przed pojawieniem sie obrazka. to by tez dalo mozliwosc gry z wylaczonym dzwiekiem.

miker 2014-11-04 16:48:36

Jest na to poprawka w wersji 1.2 - wywalone powtórzenie w losowaniu. Czy jeszcze coś do poprawki? :)