Zmarły konkurs - głosujemy na gry by TDC 2014-11-02 22:32:59
O.K. Deadline minął.
Wpłynęły dwie prace w Turbo Basicu XL:
-
catch the skull - czyli łapanie czaszek (Miker)
Catch The Skull
-
R.I.P. - (tbxx), wersja niekompilowana, oryginalny opis:
Cała gra obsługiwana "spacją"
Ksiądz łazi do przodu. spacją zakręca w aktywnym kierunku.
Zbieramy znajdźki: "zmiana kierunku skrętu",
"kropidło", "woda święcona"
Po zebraniu wody i kropidła możemy złapać ducha i odprowadzić
do
wolnego grobowca.
Po odprowadzeniu 3 duchów powinien pojawić się kluczyk z którym
powinno
się dać wyjść z cmentarza przez bramę.
Gra ma dużo błędów ale czasu było mało :/
R.I.P.
Trzecia gra w Action!:
-
Duchoskoczek (TDC) - gra polega na skakaniu po jasnych
(białych) duchach i dobrnięciu jak najdalej, a dalej czekają
kolejne niespodzianki. Jak mówi sam autor - gra jest jeszcze
niedokończona i wymaga kilku usprawnień. Obsługa za pomocą
przycisku fire...
Duchoskoczek
Wszystkie załączam w wersji, w jakiej je otrzymałem (pliki ATR).
Głosujemy jawnie poniżej, głosy zliczam także z atari.org.pl.
Oddanie głosu polega na wytypowaniu jednej gry.
Autorzy mogą w międzyczasie dosłać pełniejsze/poprawione wersje,
które załączę, ale głosujemy na podstawowe ;)
Pozdrawiam,
Paweł Sikorski
s2325 2014-11-02 22:56:02
Duchoskoczek moim całkiem dobrze wygląda jak na tak mało czasu. Zbieramy duchy spadając im na głowę, jeśli wejdziemy im pod spódnicę lub spadniemy na kolce - strata życia. Sterowanie jak w Joust lub Flappy Bird - piernik spada bez wciskania fire. tdc 2014-11-02 23:05:50
Jest zielony ze strachu przed duchami. nosty 2014-11-02 23:09:33
Jak na tak krótki czas to wszystkie gry są nadzwyczaj dobre! Szkoda, że nie mogę przyznać każdej punktów 1-10.
Ale skoro trzeba wybrać jedną to glosuję na Duchoskoczka. xxl 2014-11-02 23:12:23
duchoskoczek reaguje na fire? a miala byc spacja... czuje sie oszukany ;-) tdc 2014-11-02 23:17:50
"obsługa jednym przyciskiem" tdc 2014-11-02 23:19:51
Przycisk słabo mi się kojarzy ze spacją ;) -tbxx- 2014-11-02 23:20:18
ale też "Ogłaszam konkurs na grę obsługiwaną spacją." ;) s2325 2014-11-02 23:22:36
W spację można sobie bębnić po stracie wszystkich żyć bo gra zamarza. Jak się dobrze w rytm wczuejmy to się Atari zresetuje bo nic innego nie można wtedy zrobić. nosty 2014-11-02 23:34:31
@s2325 - jak zamarza, kiedy nie zamarza? Po 2 czy 3 sekundach, kiedy naciszniesz fire gra startuje odn nowa. s2325 2014-11-02 23:36:51
Nie zauważyłem - za krótko tę grę znam. tdc 2014-11-02 23:43:50
Tak za długo trzeba czekać, przyspieszę to. larek 2014-11-03 00:15:14
Swój głos oddaję na grę R.I.P. Zdecydowanie najlepszy pomysł na grę, no i ten rozbudowany scenariusz! tdc 2014-11-03 01:58:48
Chciałoby się aby tych gierek było więcej...
Plik dokumentacji gry powstał wczoraj o 1:19 w nocy, kilka minut później zaczął się zapełniać ATR. W niedzielę do 21:00 nie miałem czasu i już gry nie rozwijałem, a chciałem dodać jeszcze kilka elementów np. muzykę. Te gry byłyby znacznie ciekawsze gdyby to były faktycznie wolne dni a nie tak że rodzina wali drzwiami i oknami :P no i jeszcze te korki w stolicy, kolejki po wszystko... Axi0maT 2014-11-03 07:34:39
R.I.P. - grafika ascetyczna, ale za to swietnie sie gra. Troche przeszkadza opoznienie przy skrecaniu ale da sie do tego przyzwyczaic. Znalazlem tez buga - jesli stworek wejdzie na pole z przedmiotem ktory mamy zebrac to przedmiot znika, co uniemozliwia dalsza gre. Niemniej gra wydaje mi sie bardziej zlozona i przemyslana wiec to na nia oddaje glos :)
Duchoskoczek calkiem fajnie wykonany i dynamiczny. Przyznam jednak ze ciut monotonny.
catch the skull - troche zbyt prosta rozgrywka jak na moj gust. Bolo 2014-11-03 08:24:54
Duchoskoczek ma moj glos Rozwojowy Blog 2014-11-03 09:11:46
R.I.P jest świetny xxl 2014-11-03 10:11:01
oddaje glos na R.I.P. nwc 2014-11-03 15:01:28
jestem za RIP :) pirx 2014-11-03 15:10:23
Głos na katolickiego psychopompa, czyli RIP. pirx 2014-11-03 15:14:30
BTW - dobry kandydat na dziesięciolinijkowca :) gorgh 2014-11-03 15:58:45
duchoskoczek Pabloz1974 2014-11-03 16:04:55
Duchoskoczek xeen 2014-11-03 17:59:36
R.I.P Rastan 2014-11-03 18:30:37
R.I.P PG 2014-11-03 19:16:18
Duchoskoczek wieczór 2014-11-04 05:31:44
Oddaję głos na RIP. xxl 2014-11-04 08:47:23
w catch the skull kolejne obrazki sie zlewaja, gdy np. dwa razy jest ten sam. proponuje dorobic przerwe - puste miejsce przed pojawieniem sie obrazka. to by tez dalo mozliwosc gry z wylaczonym dzwiekiem. miker 2014-11-04 16:48:36
Jest na to poprawka w wersji 1.2 - wywalone powtórzenie w losowaniu. Czy jeszcze coś do poprawki? :)