Jeszcze o AtariBlast! by Adam Wachowski 2016-09-22 13:31:57
W wątku na Atari Age autor gry Paul Lay:
• udostępnił wersję XEX gry oraz wersje dla różnych formatów
dyskowych SSSD, SSDD, DSDD: link
• ujawnił listę kodów do leveli na poziomie NORMAL:
• napisał, że w grze są 4 różne zakończenia gry (wybierane
losowo)
Tak wygląda screenshot z zakończenia, do którego dotarłem, z
animacją wykorzystującą postać z Dropzone. Inne nawiązuje do
Boulder Dash – a jakie Wam udało się zobaczyć?
Poza tym Paul 'Mclaneinc' Irvine opisał, jak w emulatorze Altirra
uzyskać nieśmiertelność (link), a na kanale youtube'owym Roba
(hellfire64) ukazał się dłuższy kawałek rozgrywki:
blasph 2016-09-22 15:06:11
proste pytanko: to w koncu da sie to odpalić real a8 z sio2sd i 1mb ulitimate ?? bez kombinacji kuźwa alpejskich ..? ? wiaczesław tichonow 2016-09-22 15:13:04
imho nadal jest mocno średnie, ale fajnie że promocja jest wytrwała ;) coś się dzieje się vdl 2016-09-22 15:39:51
tak, xex'a sie da voy 2016-09-22 16:04:14
@Blasph: tak, da się. W katalogu gier masz XEX i różne warianty ATR-ów - w 360 kB (1 dysk), 180 kB (2 dyski) i 90 kB (cztery dyski). pin 2016-09-22 18:55:48
@Blasph - dokup sobie do zestawu side lub coś, bo zaśniesz w czasie ładowania danych :D CharlieChaplin 2016-09-22 21:54:49
Well,
when I finished the 15 levels of AB, I got an end-animation with Moon Patrol. (I do have a screenshot, if someone wants it.) The animation was very good ! And since I got some lives left, I could continue playing in the next higher difficulty level. For me, easy and normal difficulties are okay, while in hard and harder I have no chance to get very far... blasph 2016-09-22 22:06:15
pin :) przestań ja uwielbiam ten dźwięk podczas ładowania,poezja :) a co do średniości" blasta" to jest niewątpliwa ,ale i tak pozostawia reszte produkcji na atari daleko w tyle :) hehehe ..ale przeciez to juz nie atari ..pffff firestorm 2016-09-23 01:14:53
Mnie sie trafilo zakonczenie zwiazane z Moon Patrol. Kaz 2016-09-23 10:44:17
To jakie to strzelaniny na Atari sa lepsze? Poprosze o Wasze typy, zeby sobie porownac :) Shanti77 2016-09-23 11:05:09
Oczywiście Zybex IRATA4 2016-09-23 11:13:44
Rozszerzenie pamięci to naturalna kolej rzeczy i to nie tylko w przypadku Atari ,nie wiem nad czym tutaj się zastanawiać ... wiadomo że samo Atari rozszerzenia nie wypuści i nie ma nad czym gdybać . Każdy użytkownik Amigi 500 walczył jak lew o dodatkowe pół mega ,ba taki Gigant jak NINTENDO wypuściło do swojego Potwora znanego jako N64 dodatkowe 4MBjako Expansion Pak co poprawiło jakość tekstur i pozwoliło w ogóle na zrobienie kilku liczących się gier. Na małym Atari i 64kilo pokazano już w zasadzie wszystko Yoomp,RGB,Crownland,Space Harrier o te ostatnie to jednak 128,grając w AtariBlast! kompletnie nie czuję ograniczeń tej maszyny i pierwszy raz od lat jako gracz grający w gry A8 wyzbyłem się strachu przed rychłym zakończeniem gry a tu czytam że jeszcze kilka zakończeń ,no sami chyba widzicie skok enginowy i wzrost komfortu zabawy .Takich gier właśnie oczekuje ,z takim rozmachem . @blasph teraz(po AB!) już nikt się nie będzie z takimi tezami wychylał no chyba że po złości. nosty 2016-09-24 07:38:05
Kurcze, to naprawdę mogła być bardzo dobra gra. Silnik jest fantastyczny. Nie wiedziałbym nawet jak się zbliżyć do takiej obsługi duszków. Bardzo szkoda, że programiści umiejący napisać takie cudo nie spotkali designerów i grafików na podobnym poziomie. mariuszbox 2016-09-25 19:45:06
Post 175 na AtariAge http://atariage.com/forums/topic/214476-gtiablast-wip-demo/page-7 - wersja z trainer(ki)em. Adam 2016-09-26 23:09:49
Wieczór pytał, czy Paul Lay prezentował swoje techniki multiplikacji sprajtów - tu jest link do wiadomości, pod którą podpięte są źródła jednej z wcześniejszych wersji multipleksera: http://atariage.com/forums/topic/234237-what-made-crownland-so-colorful/page-6#entry3172380 larek 2016-10-16 00:19:49
Pojawiła się nowa wersja gry z kilkoma muzyczkami http://atariage.com/forums/topic/214476-gtiablast-wip-demo/?p=3612111 Jacques 2016-10-17 00:25:22