Aktualności scenowe by Xeen 2019-06-11 21:51:26

Na początku czerwca odbyło się coroczne holenderskie scenowców spotkanie: Outline

Jako że party ma zdecydowanie atarowskie korzenie nie zabrakło akcentów na nasze ulubione platformy.

Kategoria Combined Atari ST Demo & 96k Intro









Kategoria Game Compo

Drugie miejsce zajęła gra na Atari ST: Bugziacs firmowana przez Bello Games. Jest to konwersja z ZX Spectrum; szczegóły dotyczące jej tworzenia dostępne są tutaj.





Kategoria Music Compo:

Pierwsze miejsce zajął utwór: Wietzes Chiphol Simulator na Atari ST/E



Kategoria Intro 128b

Mamy dwa akcenty na Atari XL/XE.



Kategoria Pixel Graphics

Również dwa akcenty na Atari ST.



Więcej informacji na temat Outline i wypuszczonych produkcji pouet i/lub demozoo.



Zeszło weekendowy zlot w Sydney: Flashback 2019 obrodził w całkiem przyzwoite demko na Atari VCS. IOCaste stworzone przez Disaster Area i Onslaught zajęło pierwsze miejsce w kategorii Oldscholl demo!



Więcej informacji n/t produkcji z party na pouet.
xeen 2019-06-11 22:44:57

ciekawe jak jest zrobiona ta "fizyka" w IOCaste

Anon 2019-06-11 23:18:30

Najlepsza platforma 8bit na Atari to 2600. Szkoda, że na że/xl mało co wychodzi fajnego

pabloz1974 2019-06-12 08:27:04

Total Apathy - totalny odlot !!! takie dema definiują scene ATARI ST. PIękne !!!!!

Wtf? 2019-06-12 12:11:52

Tzn? Jak niby definiują?

eSTeee 2019-06-12 12:18:18

wiadomo, że możliwości ma spektruma. 16 bitowa maszynka z true 8 bit feelingiem.

xeen 2019-06-12 13:07:18

jak mi doniósł jury dosepne są już szczegóły dotyczące gry na ST z Outline. Podlinkowałem. dzięki za zwrócenie uwagi.

mgr_inz_rafal 2019-06-12 20:15:57

Ta "fizyka" to raczej zmyślne precalc.

Anon 2019-06-13 07:48:37

To sideboobs nawet spoko

Cyprian 2019-06-13 12:28:09

ShadeBobs muzyczka i efekt cacy

IOCaste niezłe efekty, muzyka powala, super bas

czy ktoś się orientuje czy TIA ma więcej basu niż POKEY?

emkay 2019-06-13 23:38:07

"czy ktoś się orientuje czy TIA ma więcej basu niż POKEY?"

Obviously. And there is always the big "WHY" did they chose to build bass sounds on a random sound generator?

the fender 2019-06-21 18:45:47

No fakt, szok że z VCS-a można wyciągnąć mocarny bas grający w tylu częstotliwościach :)

s 2019-06-21 21:06:42

odpady...

ufile |DOT| io |SLASH| 7wxpbzx0

gorgh 2019-06-22 00:19:10

ooo fajowe!

👹 2019-06-25 13:47:23

czyli co, Z2 kaputo?

Cyprian 2019-06-26 13:00:34

@emkay, yep.
and also why they didn't implement that bass in Pokey