Nazwa: Wyprawa po Kwiat Paproci Rodzaj: gra Autor: Romek Źródło: Bajtek Tylko Dla Początkujących! s.18-19 OCR, adaptacja i poprawki: Qtz Info: Gra tekstowa - przykład użycia podstawowych instrukcji Basic'a - LET, PRINT, INPUT, IF, GOTO. Poprawione: - skoki do niewłaściwych linii (błąd w 2810; przeskok z jednego miejsca w drugie w 1755; różne zachowanie programu w różnych miejscach) - sprawdzanie przedmiotów wpisanych przez gracza PR$ (a nie niesionych ODP#$) - błąd w logice gry nie pozwalający jej ukończyć bez przedmiotu, który znajduje się na początku - można podnieść tylko przedmioty, które znajdują się w danym miejscu (można było podnosić dowolne przedmioty w dowolnym miejscu) - dodany TRAP przy każdym INPUT - użyte RND - podzielony tekst, aby mieścił się w liniach - dodane odstępy - użyte "Polskie Litery" z zamienionymi znakami (duże na małe) z tego samego Bajtka, przyspieszone programem MOVE - wpisywanie małymi literami (polskie znaki z Control) - opcja przedmiotu jest zawsze pierwsza (kierunki są pozostawione w różnej kolejności) - inne drobne błędy Uwaga: Nazwy przedmiotów należy wpisywać małymi literami z polskimi znakami, trzeba też użyć odpowiedniej formy! Jeżeli po wpisaniu nazwy opcja podniesienia przedmiotu nie zniknie, oznacza to, że przedmiot został usunięty z ekwipunku i trzeba spróbować ponownie. Pożyczone przedmioty pozostają w ekwipunku. Dla ułatwienia można zmienić linię 2755 na: 2755 GOTO 2703