Tajemniczy Zamek 2 ------------------------------- Projekt na podstawie gry z Bajtka 2 poziomy pomieszczeń: góra 6 lokalizacji, dół 6 Góra: |-----------------------------------------------------------| sień ==>drzwi | Sala ==>| sypialnia | | zamk. drzwi | |---------------------| ----------------------|---------------| sala balowa | |tu lusterko |<== ==>| tu skrzynia | | | jadalnia | z kluczem | | | | | |---------------------+--------------+--------------------| Dół: |-------------------------------------------------------------| | schody | Boruta | cela | | ==> | księżniczki | | +--------------------+---------------- ----| |------- -------| skamieniali | Bazyliszek | | mroczni | śmiałkowie | | |strażnicy | ==> | | --------------------------------------------------------------| Grafika: ------------ Wszystko w Hiresie, tytuł i koniec bloki 200x100px, obrazki w grze 80x80px. 1. Tytuł: rysunek zamku, tytuł: Tajemniczy Zamek 2, jak da radę - bohater na tle drzwi wejściowych 2. Koniec: księżniczka w stroju panny młodej przy naszym bohaterze, hmm, za stołem, wśród biesiadników Grafiki podczas gry (12 lokalizacji): 1. Sień zamkowa - widok drzwi z zamkiem oraz drugich drzwi (półotwarte?) 2. Sala przechodnia - po prostu korytarz z drzwiami 3. Sypialnia - łóżko, szafka, jakiś pamiętnik na szafce 4. Widok jadalni - stół z krzesłami, jakieś puste talerze, widać, że zakurzone wszystko 5. Duża sala, widać wielką skrzynię (w legendzie tam będzie klucz do otwarcia zamkniętych drzwi) 6. Garderoba - jakaś szafka, duże lustro, na szafce małe lusterko, nożyczki, nie wiem, jakieś pierdółki Kolejne pomieszczenia mogą być mniej wyraźne, bo to lochy - może panować "półmrok" 7. Schody w dół w kamiennym korytarzu, jak to zejście do piwnic/lochów 8. Sala z diabłem Borutą - ma on złoto, czapkę i miecz (mogą być i inne rzeczy, ale te chciałbym, aby były widoczne) 9. Sala (przejście) z dwoma strażnikami-gnomami 10. Sala z skamieniałymi rycerzami 11. Bazyliszek - ni to smok, ni to kogut. Chciałbym, aby miał wyłupiaste oczy. Jak da radę - także w wersji "skamieniałej". 12. Sala z księżniczką (za kratami) do uratowania Dodatkowo może z 3-4 obrazki na złe zakończenia, ale takie 80x80px max: 1. Skamieniały bohater 2. Rozszarpany bohater 3. Bohater z uciętą głową 4. Uciekający bohater MUZYKA -------------- Muzyka w CMC, kilka tracków: 1. Muzyka tytułowa - coś w starym (średniowiecznym) stylu 2. Muzyka podczas gry - jakiś mroczny klimat 3. Dobre zakończenie - weselna muzyka (wesele z księżniczką) 4. Złe zakończenie - coś makabrycznego Tak się zastanawiam nad jednym wolnym kanałem - jak by dało radę "trochę" effów na soundach/poke-ach zrobić. Potrzebne by było: 1. Ryk diabła 2. Otwieranie drzwi 3. Szczęk broni 4. Rozbicie lustra 5. otwieranie starej skrzyni 6. Jęk/odgłos Bazyliszka Spis przedmiotów: --------------------------- 1. Łyżka (H) s2 2. Widelec (W) s4 3. Klucz do drzwi (K) s11 4. Lusterko (L) s5 5. Nożyczki (N) s6 6. Pamiętnik (P) s3 7. Czapka (C) s7 8. Miecz (M) s8 9. Mieszek złota (Z) s10 10. Pierścień (R) s11 11. Krzesiwo i świeca (S) s9 XXX SKRZYNIA s13 sień (obsługa) s1 ROBOCZE ---------------- Fonty: $9c00-9fff Grafika: tytuł $7000-$7b53 logo $6d30-$6fff sien $7b54-$7e73 SAla $7e74-$8193 sypial $8194-84b3 jadalni $84b4-87d3 schody$87d4-8af3 boruta $8af4-8e13 gnom $8e14-9133 bazyli $9134-9453 ksiezni $9454-9773 255 - proc sien 300 - proc sala 350 - proc sypialnia 400 - proc garderoba 450 - proc jadalnia 500 - proc skrzynia 550 - proc schody 600 - proc boruta 650 - proc straznicy 700 - proc smialkowie ====>wypada 750 - proc bazyliszek 800 - proc ksiezniczka 1000 - proc inwentarz (obsługa inwentarza bieżącego) 1055 - proc dodaj_inwentarz 1100 - proc otworz_sale (drzwi z sieni) 1120 - proc lyzka 1124 - proc widelec 1130 proc rip 1140 proc uzyj_przedmiot 1200 PROC OTWORZ_SKRZYNIE zmienne: s1-s12 - sale in - inwentarz c - przedmioty pr - dany przedmiot b$ - NACIŚNIJ KLAWISZ C$ - CO WYBIERASZ? d$ - Nie masz miejsca P$ - POMOCNICZA (DO INWENTARZA) authors info ;P kod, zrzucanie grafy, fonty, idea, programowanie: Sikor muzyka, zrzucanie grafy: Miker grafika tytułowa. logo: Ripek Grafika ingame: internet