atarionline.pl EMULATOR ATARI800WIN PLUS 4.1 - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthormessa
    • CommentTime14 Oct 2012
     
    czy jesteś gdzieś na forum - jak obsługiwać ten emulator? jestem nowicjusz - kiedyś na ATARI ostro jeździłem - nie mogę niczego uruchomić - bardzo proszę o jakąś instrukcję.
    • 2: CommentAuthormac
    • CommentTime14 Oct 2012
     
    • 3: CommentAuthordarque
    • CommentTime14 Oct 2012
     
    A tu masz jeszcze konfig innego emulatora - Altirra.

    ->link<-
    • 4:
       
      CommentAuthortdc
    • CommentTime14 Oct 2012 zmieniony
     
    Jeśli masz ustawione podstawowe ROMy (w ATARI800WIN PLUS) oraz pozostałe ustawienia emulowanego Atari są ok, to wystarczy już tylko klikać na ikonki ATR,XEX lub upuszczać je D&D na emulator.
    Ostatnią rzeczą jest jedynie wybranie jak ma być emulowany joystick.
    • 5: CommentAuthormessa
    • CommentTime14 Oct 2012
     
    wow, dzięki
    • 6:
       
      CommentAuthortdc
    • CommentTime15 Oct 2012
     
    A nie ma problemu;) Od tego jest to forum.
    • 7: CommentAuthormessa
    • CommentTime16 Oct 2012
     
    dzięki wielkie - pierwszy raz CMC odpalił się (niesamowite) ale potem cały czas wychodził poniższy komunikat. Czy coś jeszcze nie tak?
    • 8:
       
      CommentAuthortdc
    • CommentTime17 Oct 2012
     
    hmmm.... ja nie wiem, CMC ogólnie działa w wielu konfiguracjach i ja nigdy nie miałem z nim problemów. Natomiast jeśli działał za pierwszym razem to znaczy że było wszystko ok, jak jest teraz to nie wiem bo nie wiem jakie masz ustawienia wszelkich parametrów Atari.