atarionline.pl Atarowe i nieatarowe newsy scenowe - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime13 Feb 2017 zmieniony
     
    A to praca JOKa :)
    Bardzo zresztą zacna



    I zwycięska praca:



    Można rozpoznać sporo gier :)
    • 2: CommentAuthorodyniec1
    • CommentTime13 Feb 2017
     
    @jok - masz rację. przy pierwszym oglądaniu nie zauważyłem pełnych creditsów, a inny styl powinien mi dać do myślenia. tło za tym lewitującym golasem wygląda na carrionowe
    • 3:
       
      CommentAuthorIRATA4
    • CommentTime13 Feb 2017
     
    ... ktoś tu pyka w Playstation VR :).
    To praca JOK/a nie zajęła pierwszego miejsca ?
    w całości była rysowana na Amidze ?
    Zajebista
    • 4: CommentAuthorjok
    • CommentTime13 Feb 2017 zmieniony
     
    xeen: thx :)
    odyniec: dwa tła wyglądają na carrionowe - ale może coś jeszcze - tyle z compo pamiętam. Carrion już robił grafy podobne w stylu do A. więc może więcej.

    IRATA: na amidze - no "na amigę" tzn. myszką w grafx2 (który jest na amidze) ale rysowane na lapie - z czego połowa na party.
    a konkretnie to na amidze 500 - 320x256 32 kolory
    Jest problem z kolorami przy zamieszczaniu png. w necie - tutaj powinno teoretycznie być ok. ale ch. wie :/ nie wiem jak to obejść.


    2 miejsce b. fajne - Calladin z TBL - taki obrazek z wilkami i laską w lesie - chyba nie ma w sieci na razie:

    ok. znalazłem


    Jego styl rysowania jest świetny - a to jest dodatkowo na a500
    Dla mnie super ilustracja, przy czym aż krzyczy - "work stages or gtfo"
    • 5:
       
      CommentAuthorDracon
    • CommentTime13 Feb 2017
     
    @Jok fajna praca, gościówa wygląda jak "siostra" Lei. ;) Jedyne co mi tu przeszkadza, to anatomia jej nosa - powinien się nieco zwężać u góry.

    Z dem najbardziej podobało mi się to z lewitującym golasem na C64 (i grafikami Carriona) - fajne bo nieco inne od typowych, z minihistorią do opowiedzenia.
    • 6:
       
      CommentAuthorIRATA4
    • CommentTime13 Feb 2017
     
    pal licho anatomie , fajne przypomina pastale dlatego myślałem że rysowałeś na papierze potem skan i poprawki na Amidzę , a tak to bardzo ładnie , jak długo tworzyłeś tę prace ?
    Jak bym miał się czepiać to coś bym znalazł ale po co skoro jest efekt WOW i chyba tak ma być .

    Wilki też super , ciekawy styl ,szkoda że detale poszły na twarz szamanki a wilkom wąsów poskąpiono - wiem czepiam się .Taka zabawa szczegółami zamiast ostrością ,fajny pomysł .
    • 7: CommentAuthorjok
    • CommentTime14 Feb 2017
     
    Leia - można to traktować jako rodzaj "tribute" ale nie jest to portret sensu stricte - przynajmniej nie tej pani (Fisher)

    ile czasu? nie wiem - pewnie między 20 a 30 h

    mi się bardzo podobało demo spaceballs:

    ogólnie poziom dem na a500 był wysoki - nie było ewidentnie słabych pozycji

    ->link<-

    z dem na c64 2 pierwsze miejsca na pewno warto zobaczyć



    no i bootblock blueberry & hoffman - miazga
    1kb z muzą i taki efekt na ami - robi wrażenie 8|

    • 8:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime29 Apr 2017 zmieniony
     
    nowa prodka / invitation / na platformę Atari VCS

    • 9:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime12 May 2017
     
    Dla tych co nie mogą bawić sie na Wapniaku na oslodę zostaje kanapa i stream z QBParty

    ->link<-
    • 10:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime17 May 2017
     
    na VIP pojawiła się prodka na VCS:

    ->link<-
    • 11:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime7 dni temu
     
    nowa prodka z kategorii wild na STe

    • 12: CommentAuthorAdam
    • CommentTime6 dni temu zmieniony
     
    No tak, ale to po prostu klip muzyczny przeniesiony praktycznie 1:1.
    • 13:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime4 dni temu
     
    ->link<-

    i jeszcze na VIP obrazek na duże Atari
    • 14:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime4 dni temu
     
    rozpoczęło się też outline

    ->link<-

    zobaczymy czy i co pojawi się na Atari