atarionline.pl RAM 1 MB i coś jeszcze ;) - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthor8bit
    • CommentTime10 Feb 2014
     
    Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum.
    Jestem fanem informatyki retro, niekoniecznie jakoś związany z konkretną marka i czasem lubię sobie pobudować jakieś urządzenia. Ale do rzeczy. Zostałem uprzedzony że tu rozmawiamy tylko o 8 bitowym ATARI, no ale będę musiał posłużyć się swoim C64 bo akurat na nim mogę zaprezentować swoje działające usprawnienie , mam nadzieję że przeczytacie to do końca i może jednak mnie nie zbanujecie ;)
    Tu jest coś co zrobiłem :
    ->link<-

    A teraz do rzeczy przejrzałem dokumentację ATARI i jestem przekonany że można coś takiego zbudować na ten komputer.
    Zapytam wprost,bez zbędnego "owijania w bawełnę" :
    1.Czy znalazły by się osoby chcące popracować nad rozwojem/ dostosowaniem oprogramowania dla ATARI ?
    2.I najważniejsze czy byliby chętni na ewentualne nabycie
    takiego rozszerzenia ?
    Bo przyznam się szczerze że robienie czegoś" do szuflady" mija się z celem.
    Wstępny koszt to ok. 50 zł (bez montażu).
    No i pozdrawiam wszystkich użytkowników ATARI
    • 2:
       
      CommentAuthorMaW
    • CommentTime10 Feb 2014 zmieniony
     
    Poczytaj o rozszerzeniach RAMBO i COMPY.

    //EDIT: no i bym zapomniał o najważniejszym: Ultimate1MB :D
    • 3: CommentAuthor8bit
    • CommentTime10 Feb 2014 zmieniony
     
    Porównałem szczególnie cenę ;)
    Z tego co się zorientowałem większość jeśli nie wszystkie rozszerzenia dają ileś (zależnie od ilości pamięci) tam banków RAM po 16 kB.