atarionline.pl Gniazdo dla VBXE 2.1 - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthormoby3334
    • CommentTime9 Sep 2015 zmieniony
     
    Mam prośbę, czy istnieje gdzieś schemat podłączenia tego gniazda z Composite Video, VGA (D-Sub) lub Dual Link DVI-I/D.

    Nie znam się na technice, nie wiem nawet jakie to gniazdo ze zdjęcia, więc nie wiem czego szukać.

    Proszę o pomoc, bo niestety mój TV Panasonic Viera nie chce współpracować z rekomendowanym gniazdem SCART - obraz skacze. Jak podłącze monitorowym wszystko OK tylko robią się paski i kolory ledwie widać - obraz przypomina taki jak z konwertera sygnału analogowego na SVGA.

    Na 24calowym monitorze Samsunga z obsługą TV natomiast kompletny odlot obrazu i dźwięku, tu kabel SCART o dziwo pracuje wspaniale.

    Z góry serdecznie dziękuję.
    • 2:
       
      CommentAuthorlotharek
    • CommentTime11 Sep 2015
     
    vbxe do Composite Video, VGA (D-Sub) lub Dual Link DVI-I/D ?

    nie ma takiej opcji bez konwersji 15khz sygnalu do innego formatu.

    obraz skacze ? skad wziales sync dla scarta ?
    • 3: CommentAuthormoby3334
    • CommentTime11 Sep 2015
     
    Nie znam się na technice. Byłem kiedyś z polecenia po 2 SIO2SD. Straciłem kontakt z osobą która mnie poleciła i zrobiła mi kabel.

    Podkreślam na monitorze komputerowym z opcją TV kabel działa IDEALNIE.

    Nie chce współpracować z TV Panasonic Viera 50 cali plazmowym. Obraz skacze - nie potrafi ustalić jakby ramki mówiąc opisowo.
    • 4: CommentAuthorpin
    • CommentTime11 Sep 2015
     
    Sprawdź (jak mówił Lotharek) wewnątrz komputera, gdzie podłączony jest CSYNC. Co to takiego i jak to ma być podłączone - masz w manualu do montażu VBXE. Niekiedy tutaj tkwi błąd mogący się tak właśnie objawiać.
    • 5: CommentAuthormoby3334