atarionline.pl Grabber USB - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

• :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

• 1:

CommentAuthorYosh
    • CommentTime28 Nov 2015

Hej

Używa ktoś może grabbera obrazu po USB z Atari? Ktoś coś poleca? przestrzega ?

Optymalizuje swoją powierzchnię roboczą :) Jakość nie musi być super... (na szczęście nie jestem grafikiem)

Taką ściemę znalazłem...
    ->link<-
    • 2: CommentAuthors2325
    • CommentTime28 Nov 2015 zmieniony

Taki sprzęt się trafia tanio w supermarketach. Z ciekawości kupiłem, ale jeszcze nie używałem. Ktoś miał problemy z kolorami podczas zgrywania z VHS (podgląd nie przedstawiał tego co się nagrało), a tak to nie widać w sieci narzekań na podobne urządzenia. Razem z urządzeniem dostajemy oprogramowanie.
    • 3: CommentAuthorwieczor
    • CommentTime28 Nov 2015

Sprawdza się do oglądania dem itp. Niestety z reguły jest małe opóźnienie między źródłem i odbiornikiem, co przy graniu może czasem doskwierać.
    • 4: CommentAuthorxangel
    • CommentTime21 Dec 2015

Ja kupiłem taki chiński w białej obudowie, ale wygląda podobnie.
    Na gnieździe RCA obraz tragedia, w większości czasu nie łapie synchro.
    Na gnieździe s-video nie udało mi się wcale złapać obrazu.
    • 5:

CommentAuthorjhusak
    • CommentTime21 Dec 2015 zmieniony

To rzeczywiście ściema, bo identiko ale z innym napisem na serwisie aukcyjnym znajdziesz.

Tylko uwaga, jest ich co namniej 4:
    ->link<-

A ten logilink też wśród nich jest :)
    Known Easycap devices

STK1160 EasyCAP
    For the stk1160 based EasyCAPs exists another article on this wiki with further information.
    It is assumed that the stk1160 based "EasyCAP DC60" ist the "originally" EasyCAP device. This device is sold in different varieties (models) and even under different names like: EzCap, LogiLink, Mumbi, Weltbild, and some more.