atarionline.pl Grabber USB - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1:
       
      CommentAuthorYosh
    • CommentTime28 Nov 2015
     
    Hej

    Używa ktoś może grabbera obrazu po USB z Atari? Ktoś coś poleca? przestrzega ?

    Optymalizuje swoją powierzchnię roboczą :) Jakość nie musi być super... (na szczęście nie jestem grafikiem)

    Taką ściemę znalazłem...
    ->link<-
    • 2: CommentAuthors2325
    • CommentTime28 Nov 2015 zmieniony
     
    Taki sprzęt się trafia tanio w supermarketach. Z ciekawości kupiłem, ale jeszcze nie używałem. Ktoś miał problemy z kolorami podczas zgrywania z VHS (podgląd nie przedstawiał tego co się nagrało), a tak to nie widać w sieci narzekań na podobne urządzenia. Razem z urządzeniem dostajemy oprogramowanie.
    • 3: CommentAuthorwieczor
    • CommentTime28 Nov 2015
     
    Sprawdza się do oglądania dem itp. Niestety z reguły jest małe opóźnienie między źródłem i odbiornikiem, co przy graniu może czasem doskwierać.
    • 4: CommentAuthorxangel
    • CommentTime21 Dec 2015
     
    Ja kupiłem taki chiński w białej obudowie, ale wygląda podobnie.
    Na gnieździe RCA obraz tragedia, w większości czasu nie łapie synchro.
    Na gnieździe s-video nie udało mi się wcale złapać obrazu.
    • 5:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime21 Dec 2015 zmieniony
     
    To rzeczywiście ściema, bo identiko ale z innym napisem na serwisie aukcyjnym znajdziesz.

    Tylko uwaga, jest ich co namniej 4:
    ->link<-

    A ten logilink też wśród nich jest :)
    Known Easycap devices

    STK1160 EasyCAP
    For the stk1160 based EasyCAPs exists another article on this wiki with further information.