atarionline.pl Zakup Atari - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorDope
    • CommentTime6 Mar 2017
     
    Sprawa wygląda tak. Ponieważ chciałbym dołączyć do HSC tym razem z prawdziwym Atari a nie emulatorem, potrzebuję informacji dotyczących tego co i gdzie zakupić. Z góry mówię, że jestem kompletnym laikiem, gram tylko w gry, a lutownicę widziałem ostatni raz gdy pan serwisant naprawiał mi telewizor Jowisz jakieś 15 lat temu.
    Moje obecne Atari jakie wydobyłem z piwnicy raczej do niczego się nie nadaje. Nie włącza się, spacja lata luzem po tym jak się zdenerwowałem na Henry House, górna kratka połamana po irytacji na Aurum, magnetofon nie ma klapki i ogólnie jest słabo. Nie jestem purystą sprzętowym więc nie muszę mieć stacji czy magnetofonu i wynalazki pozwalające wczytywać gry z karty wchodzą jak najbardziej w grę. Byle bym nie musiał sam lutować i składać tego do kupy. Ktoś coś?
    • 2:
       
      CommentAuthorCOR/ira4
    • CommentTime6 Mar 2017
     
    sio2sd albo side .
    ->link<-
    ->link<-
    ->link<-
    Może na Allegro/Olx dostaniesz taniej .
    A tu masz Atari.
    ->link<-
    ->link<-

    ->link<- -nie no,jeb.. się co poniektórym w głowach z tymi cenami.
    • 3:
       
      CommentAuthorbocianu
    • CommentTime6 Mar 2017
     
    jeżeli chodzi o SIO2SD to polecam odezwać się do kolegi darka: darek_p324(at)o2(dot)pl. Ma taniej niż większość ofert na allegro i bardzo ładnie wykonane (już z gotowym kablem sio)
    • 4: CommentAuthorpgru
    • CommentTime6 Mar 2017
     
    Najważniejsze czego nie rób to nie wyrzucaj swojego Atari na śmietnik. Jak będzie Ci przeszkadzało to albo sprzedaj na licytacji od 1 zł, albo po prostu komuś oddaj z forum.