Krtka instrukcja obs ugi programu›› ANIMOTOR 1.0›››ZASTOSOWANIE:››Programem mona zrobi prost›animacj w "pitnastce".›(jest take "pozioma zmiana kolorw").›››OBS{UGA:››Po uruchomieniu wybieramy odpowiednim›klawiszem rozmiar klatek (1-ma e,2-due)›Ma e klatki maj wymiary 32*64, a due›64*128, lecz duych jest 4 razy mniej.››U gry ekranu mamy opcje LOAD, SAVE,›EDIT, TABLE, VIEW, NEW.›Wybieramy je przy pomocy CTRL+litera.›Dodatkowo: ESC-EDIT, SPACE-VIEW,›TAB-TABLE.››LOAD: Wczytywanie animacji.›Trzeba wpisa pe n nazw›(domylne rozszerzenie - .AMT)››SAVE: Zapis animacji. Patrz wyej.›UWAGA! Ze wzgldu na nieco toporn›(ale nie najgorsz) kompresj czasem›przy SAVE trzeba troooch poczeka.››EDIT: Rysowanie.›Rysujemy w powikszeniu, przy pomocy›prostoktnego kursorka. Ca a klatka›nie mieci si na ekranie i dlatego›zoom jest skrolowany (sorry, niezbyt›p ynnie). Poruszamy si "kursorkami".›Rysujemy SHIFTem. Wybr koloru: Z,X›lub L,;. Pobranie koloru spod kursora:?.›Zmiana koloru: O,P (w obrbie 8 linii)›Zmiana koloru kursora: INVERSE.›Klatk naturalnej wielkoci mona ujrze›w VIEW (spacja).››TABLE: Tabela animacji.›W lewej kolumnie mamy numery klatek,›a w prawej czas ich wywietlania›(w "ramkach" (1 ramka = 1/50 sek.)).›Kwadraciki oddzielaj poszczeglne›animacje (aby je uzyska, trzeba ustawi›"czas" na 00). Mrugajc liczb›ustawiamy <,>. Poruszamy "qrsorkami", a›take CTRL / - PG UP/DN oraz SHFT /›- poprzednia/nastpna animacja. (!)››VIEW: Wgld.›Tutaj mona wreszcie zlooka, jak›naprawd wyglda nasza animacja.›Startujemy j RETURNem, a jeli chcemy,›eby lecia a "w k ko", to CAPSem.››NEW: Kasowanie wszystkiego.›Naley wybra nowy rozmiar klatki.›››Poza tym najlepsze, co mona zrobi,›to chyba nacisn CTRL-ESC›(do swidania).››Inst_Obs _Amt naskroba autor: Fox.›