atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Zbigniew Kasprzycki - współtwórca Polskiego Logo z 2024-03-15 22:25 (4)
"Zoltar Cosmic Pirates" w sieci z 2024-03-15 12:21 (6)
KWAS #32 z 2024-02-16 00:08 (39)
Która kolorystyka okładki lepsza? z 2024-02-11 18:30 (36)
Demo gry "Tony: Montezuma's Gold z 2024-02-05 21:09 (53)
Wywiad z Mariuszem Jaroszem z 2024-01-31 11:43 (12)
Nachodzi "Cosmic Hero 2" z 2024-01-28 06:27 (21)
Miniaturowe Atari (FPGA) z 2024-01-26 11:46 (14)
Światowa premiera "Cyborg Warriors"! z 2024-01-17 18:38 (40)
Grel #2 już dostępny! z 2024-01-11 19:21 (29)
Śmierć śmieciom! z 2024-01-06 21:23 (30)
Nowy program kopiujący "Microcop 61KB" z 2024-01-02 17:29 (25)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim z 2023-12-30 19:11 (12)
I po świętach! Kręcimy kołem z 2023-12-28 00:59 (13)
Wesołych Świąt 2023! z 2023-12-23 12:36 (18)
Silly Venture 2023 WE za nami z 2023-12-13 09:16 (17)
Pisma "Atari Fan 8" oraz "Grel 2" z 2023-12-07 17:32 (12)
From PLATO to Fujinet z 2023-11-25 23:16 (12)
Nowy ASAP i RECOIL z 2023-11-23 12:05 (8)
Zapowiedź gry "Goldaktari" z 2023-11-08 02:14 (10)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (11)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (2)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-03-16
Liczba katalogów: 8377, liczba plików: 36679
Zmian katalogów: 0, zmian plików: 0

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2817 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
WAP-niak 2018 – wyniki, stuff
Poniżej prezentujemy wyniki konkursów zakończonej dziś kolejnej edycji Wapniaka.

Paczkę ze stuffem można pobrać stąd.

Wyniki przedstawiają się następująco:


o-----------------------------------------o
|GFX COMPO (ANTIC/GTIA): |
o----------------------- |
|1 Zybex.............IRATA4.......7,91 pkt|
|2 Gaming Room.......MotionRide...6,77 pkt|
|3 Clockwork Orange..Raphis.......6,57 pkt|
o-----------------------------------------o
|COVER COMPO: |
o------------ |
|1 Yo Falcons!.......LiSU.........7,59 pkt|
|2 Shanty............Jakub Husak..6,71 pkt|
|3 O-La-La...........MotionRide...6,55 pkt|
|4 New Life..........Kapitan......4,48 pkt|
|5 Problem...........TDC..........3,76 pkt|
o-----------------------------------------o
|GAME COMPO (Atari 8-bit): |
o------------------------- |
|1 Zilch.............Bocianu&LiSU.7,48 pkt|
|2 Black Jack TQ.....Sikor&Miker..5,55 pkt|
|3 AOL vs AA.........Koala&LiSU...5,48 pkt|
|4 Mario Land........TDC&Kaz......5,22 pkt|
|5 Rzutat1...........Pgru.........2,43 pkt|
o-----------------------------------------o
|VBXE (poza COMPO - patrz regulamin): |
o------------------------------------ |
|x Lost Party........Vasco........x,xx pkt|
|x ELWRATAR..........Pgru.........x,xx pkt|



Prace graficzne:

1. Zybex – autor: IRATA4.

„Grafika powstała za pomocą programu AGS oraz narzędzi, które na potrzeby pracy zakodował Jerzy Kut (Mono). Praca prezentuje połączenie dwóch trybów graficznych: podstawowego MIC: 4 kolory i GR9: 16 odcieni szarości.”



2. Gaming Room – autor: MotionRide.



3. Clockwork Orange – autor: Raphis.




Gry:

Zilch - kod: Bocianu, muzyka: LiSU




Teenage Queen Black Jack
Pomysł, kod: Sikor
Grafika: konwertowana z gry Teenage Queen (mobygames.com), Sikor
Muzyka: Miker

Jak piszą autorzy jest to „prosta gra w oczko – zadaniem gracza jest rozebranie księżniczki – każda partia to jedna rzecz.”



Informacja od Sikora:

„Proszę o cierpliwość i obiecuję podesłać poprawioną wersję. Obecna wersja gry jest odzyskaną wersję testową, w której możemy przewidzieć wynik - nasza przeciwniczka zawsze dobiera taką kartę, jaką my mieliśmy ostatnio. Autor nie chce - zgodnie ze swoimi przekonaniami - przetrzymywać stuffu, a jednocześnie jest to ukłon w stronę partyzantów - niecierpliwi mogą sobie obejrzeć zakończenie.

Odzysk plików niestety nie udał się w pełni i pozostałe pliki źródłowe poszły w niepamięć, ale da się je odtworzyć z pamięci i po naniesieniu planowanych poprawek wkrótce powinny dotrzeć do graczy.

Dla tych co nie byli - najprawdopodobniej pluginem do Total Comandera uszkodziły mi się dwa atr-y z plikami - jeden, który poszedł na party oraz drugi z źródełkami. Nie udało się wszystkiego odzyskać i poszła wersja z algorytmem testowym.”



AtariOnline vs Atari Area
Kod, grafika: Koala, muzyka: LiSU



Mario Land
Autor: TDC. Grafika i kod powstały oryginalnie w 1992 roku.



Filmiki ze zlotu, pierwszy z kompotów muzycznych:



Drugi z kompotów, graficzny:



Trzeci kompot, growy:



2018-06-03 20:39 by "Adam"
komentarzy: 60
Pabloz1974 @2018-06-03 20:43:39
Pierwszy !!!!-:)
Pabloz1974 @2018-06-03 20:44:02
Pierwszy !!!!-:)
Kaz @2018-06-03 21:27:12
Za drugim razem już nie byłeś pierwszy :P
IRATA4 @2018-06-03 21:30:47
Co to za paczka ze stuffem ??
to legalne ?
Irata4 @2018-06-03 21:36:52
Wygrałem książkę "Poradnik Programisty " kuźwa czuje się jak koder ;-) ...
Widzisz @Kaz ,teraz napiszę grę .

Dziękuje za fajne party ,za możliwość popykania na perkusji(to jest to) dzięki @Pin .No ogólnie fajnie było móc się znowu z wami spotkać .

I Jeszcze wielkie dzięki dla Krolla za chęć i pomoc do rana przy instalacji oprogramowania na moim STE .

HEY.
Ps. Na nastepnym party narysuje coś lepszego .
RetroBorsuk @2018-06-03 22:37:15
Bardzo fajne! Zybex ładnie opicowałes Irata4. Zresztą wszystkie 3 prace super!
tdc @2018-06-03 22:39:50
Gratulacje dla zwycięzców - super impreza, miejscówka się sprawdziła, choć to był bardzo trudny test w tak wysokiej temperaturze (choć w nocy było już całkiem zimno).

W Gaming Room siedzi przed komputerami Groot !;)
Za samo to już praca otrzymała ode mnie +1 punkt;)

Nie rozumiem tylko dlaczego do monitora z JagNesem jest podłączony ZX Specetrum :P :)

Zybex jest bardzo fajny, no a połączenie dwóch trybów graficznych to już naprawdę bardzo fajna sprawa.

Próbowałem kiedyś narysować coś na Atari pełnoekranowego w trybie 9 i uważam to za bardzo trudne. Na pececie idzie jakoś znacznie łatwiej.

ClockworkOrange - to jest bardzo klimatyczne, technicznie ciekawe.
xxl @2018-06-03 22:43:05
poziom pracy GFX nr.3 mocno odstaje od konkurencji. gratulacje Raphis.
lord s. @2018-06-03 22:45:00
gfx slabo. pewnie zwykłe fast-foody. msx jak cenię lisa wg mnie powinien wygrać Jakuba bo te wariacje tam dalej są za_ebiste. drugie miejsce za klasyczne barwy i ogół motionride. kapitan też niczego sobie. problem jasia? to jasiu ma teraz problem z profanem. game compo. gra bociana wkręca i jest miodna optycznie +. gra sikora i mikera: nie widziałem (bo wtf?) ale lubię ^^. koala fajna fizyka ale stoisz w miejscu. kaz chyba katował tedeca skoro w końcu przestał klecić: coś się wygeneruje w lewo, prawo, w dół czy górę i zginiesz bo nie przepłyniesz. miła optycznie panie grafik. katuj go dalej. jest postęp ale na brawa za wcześnie. możesz go deptać. może więcej wyciśniesz ;). gratki dla autorów. pozdr.
lord s. @2018-06-03 22:48:55
przeoczyłem grafę raphisa. dla mnie powinna mieć miejsce nr. 1
Rastan @2018-06-03 23:05:31
Również uważam, że praca Raphisa jest najlepsza.
Adam @2018-06-03 23:07:28
Uwaga: podmieniłem zawartość paczki, a dokładniej umieściłem w niej poprawioną (ale nieostateczną) wersję gry Sikora. Powyżej przytoczyłem też informację wyjaśniającą od niego - będzie jeszcze wersja after party.
tdc @2018-06-03 23:31:52
lord s.:
> coś się wygeneruje w lewo, prawo, w dół czy górę

Chcę Ciebie zmartwić tych 10 ekranów w Mario Land jest generowanych w tym sensie że nie pochodzą z edytora leveli, są też generowanie dosłownie, bo pewne elementy są losowe.

> i zginiesz bo nie przepłyniesz.
W grze gdzie się pływało, akurat nie było nic losowane...

> kaz chyba katował tedeca skoro w końcu przestał klecić
Kaz z tą grą nie miał nic wspólnego.
Zrobiłem tę grę na specjalne życzenie organizatora, który zażyczył sobie moje Mario (widział, więc wiedział że to będzie właśnie to).

> miła optycznie panie grafik. katuj go dalej.

Rozumiem że ten grafik to miał być Kaz? Bo tak się składa że grafikę do gry robiłem ja. Kaz zrobił czołówkę na 15 minut przed compo, bo nawalił grafik (i muzyk przy okazji też)

> jest postęp ale na brawa za wcześnie.

Fajny postęp, przecież to jest odgrzebana gra z 1992 roku... postęp he he chyba wykopalisko :P

Proponuję więcej przemyślenia tego co piszesz i więcej spójności ;)
Kaz @2018-06-03 23:37:30
TDC - obrazek nr 1 to nie jest GR.9 (gdzie Ty widziałeś takie drobne piksele w GR.9?), tylko mieszanka GR.9 i GR.15, i bez żadnego mrugania, tylko stabilna grafika, rysowana w Atari Graphics Studio TeBego, na dwóch ekranach składowych. Do tego obrazek nie byłby wyświetlony, bo nie ma takiego programu, który by to prawidłowo wyświetlił, ale Mono napisał specjalnie do tego obrazka odpowiedni "wyświetlacz".


Co do grafiki, warunki wyświetlania są inne na stronie internetowej, a inne w czasie zlotu. Prace lepiej wyglądające na zlocie mogą tracić w necie, i odwrotnie. Moim zdaniem tutaj mamy do czynienia z takich wpływem sposoby wyświetlania na prace.


PS. Generują się właśnie filmiki ze zlotu, zaraz będzie też wrzucony z gfx compo, to może uda się coś podejrzeć.
Kaz @2018-06-03 23:42:00
Potwierdzam, z grą miałem tyle wspólnego, że TDC mi powiedział, że do jego gry grafik nawalił, więc usiadłem i w kilka minut narysowałem coś, co się da zobaczyć, z jakimś napisem tytułowym. Niestety, TDC już nie zdążył dokleić obrazka, więc został osobno puszczony przed grą.
Adam @2018-06-03 23:44:41
Dodałem obrazki z dwóch pierwszych gier.
Kaz @2018-06-03 23:53:56
Super Adamie, dzięki. Ja za to dorzucę nagraną na zlocie prezentację wszystkich gier.
Adam @2018-06-04 00:03:59
Jeszcze dwa dorzuciłem.
gorgh @2018-06-04 00:05:23
grafika Raphisa najlepsza!
KrzyŚ @2018-06-04 00:06:11
a kojarzycie tego Jabukasiga co robił gry o takich małuch ludzikach
falcon030 @2018-06-04 00:21:49
@Irata4: Gratulacje!!!
IMHO graficzka dopieszczona aż miło.
lord s. @2018-06-04 00:43:15
@tdc: Fajny postęp, przecież to jest odgrzebana gra z 1992 roku... postęp he he chyba wykopalisko :P Proponuję więcej przemyślenia tego co piszesz i więcej spójności ;)

hm. propopnując więcej przemyślenia co piszesz i więcej spójności...

analiza historyczna twoich 'tworów' oraz analiza tego, co napisałeś powyżej świadczy więc o Twoim cofaniu się w postępie a nie o formach rozwoju. głównie na to wpłynęło całowanie się po własnych rąsiach co xex a to już zakrawa na narcyzm bądź 'lustrzycę'. dobrze, że inni tego nie robią. Dlatego właśnie istnieje stały postęp w jakości ich produkcji. hnn!
CharlieChaplin @2018-06-04 01:29:39
Thanks to all authors for their work !

Alas, I need some descriptions for the games...
- Zilch: a Yahtzee type game ?
- BJTQ: a Strip Poker, errmm, Strip Black Jack game ?
- Marioland: Mario-inspired, how do you jump ?
- AOL vs AA: a duel game, but I have no clue what to do ?!?
- Rzutat1: no idea what it is or what to do ?!?
IRATA4 @2018-06-04 03:29:52
ps.grafikę Zybex- jak obraz ,najlepiej widać/oglądać z pewnej odległości .Grafika ta to taki "projekt" chodziło mi o pokazanie głębi3D poprzez ostrość i lekki rozmycie drugiego i trzeciego planu,takie 3D bez 3D. Jak "widać" po oklaskach podobało się najbardziej więc nie trolujcie :-p.

Dodam na koniec iż grafikę postaci narysowałem lata temu w zeszycie do Matmy najprawdopodobniej na lekcji -tak, byłem i jestem zafascynowany Atari :-)od zawsze chciałem tworzyć,zawsze marzyłem by coś fajnego robić na ten komputer i to się powoli ziszcza .(Późny zapłon ;-) )
https://zapodaj.net/images/d41efd9f597e8...
IRATA4 @2018-06-04 03:33:03
IRATA4 @2018-06-04 03:37:17
Anon @2018-06-04 06:05:14
Wszystkie grafiki luks
tdc @2018-06-04 08:16:33
@lord s. jeśli w większym przemyśleniu zaczynasz się bawić w psychologa (narcyz itp.) i to po analizie programów to z pewnością nie jest to objaw większego przemyślenia a raczej wyrzucenia z siebie jakiś tam rzeczy publicznie. Żebyś chociaż skończył psychologię, ale przecież tam kierunku analiza oprogramowania nie ma... :P
Dlatego wkładam między bajki Twoje insynuacje.
tdc @2018-06-04 08:32:28
@Kaz no przecież wiem. Choć na party siedziałem na końcu sali i trudno było to ocenić co to za tryby są i gdzie się który kończy, a który zaczyna...
Kaz @2018-06-04 08:43:37
TDC - słuszna reakcja na trolling :).

PS. Nagranie z prezentacji gier wrzuciłem jeszcze raz, ten sam plik, bo YT nie zdołał go przetworzyć za pierwszym razem, wyskakiwał błąd.
Anon @2018-06-04 10:44:47
Zza komputera prace powinny mieć odwrotna kolejność. Ale jak to z gustami, mnie się bardziej osoby inne prace, a partyzanci zagłosowali inaczej
POISON @2018-06-04 12:03:27
ZYBEX is one of the best pictures I have ever seen on Atari!
lord .s @2018-06-04 13:33:38
Nic nie mam do Ciebie nie ma TDC. Wręcz przeciwnie. Ton to był pod motywację dla Ciebie do działania. Najbardziej pokrętnymi sposobami jednak próbujesz go interpretować jako drwinę czy atak - a jest to błąd w sztuce i nie jest to trolling.

Trzeba jednak sporo pracy by odnieść realny sukces a nie popchać
by było. Te Twoje rzekome superprodki tak jak z pejsbukiem. Gość wkleja fotkę. Cieszy się z 4 lajów i nie patrzy na to, że pozostałych jego 470 znajomych nie kliknęło like i przemilczało temat odbierając to za crap.

Takim właśnie fantomem samoza_bistości żyjesz... i dalej całokształt będzie reprezentował wyłącznie tzw przez atarowców: crap software

Prawdziwy suckes da Ci znać o sobie, gdy dziesiątki ludzi uścisną Twoją grabę i pogratulują świetnej produkcji.

Życzę Ci tego ale nie sądzę, że ktokolwiek tego doczeka. Włącznie z Tobą, jeśli nic nie zmienisz w podejściu do zwykłej szczerości.

Facet z jajami bierze krytykę na klatę i poprawia zauważone gnioty stając się lepszym.

Może czas skończyć smarować klatę wazeliną i rozejrzeć się gdzie mendy zwiały, które miały Ci klaskać przy premierze?

Najlepszego i powodzenia!

Pozdrawiam
QTZ @2018-06-04 15:57:29
Atarion Line vs Ataria Rea ;)
10 GOSUB 10 @2018-06-04 16:11:46
Osobiście z coverów najbardziej podobały mi się Szanty i O La La.

PROBLEM.MOD to żywy dowód na to, że pre-selekcja prac ma sens bo ten moduł nie powinien być w ogóle puszczany.

Koncert w warunkach saunowych to ciekawe doświadczenie i jestem pełen podziwu dla wszystkich słuchających, że nie wybrali Piaska :-)

lord .s: jeśli już mowa o reakcji na krytykę, to pamiętaj o wszystkim, co napisano ci w związku z pewną grą z numerem 2 na końcu :-)

gra TDC, mimo mojego BARDZO chłodnego stosunku zarówno do jego dotychczasowych dokonań jak i fo tego, co wypisuje w internecie, nie wydaje mi się być taka zła - jasne, jest niedopracowana, nie jest innowacyjna i nie podoba mi się wizualnie (a na dodatek nie jest w moim typie) ale jest wymagająca i wydawało mi się, że fani takich skakanych platformówek ją polubią.

TDC: zamiast tracić czas na nieuprzejme komentarze w internecie (a żeby nie szukać daleko, forumowy wątek o Wapniaku jest tego bardzo smutnym przykładem), na fantazjowanie o wojnie pomiędzy portalami (i nie, gra Koali to nie żart z tej wojny, to żart z TWOJEJ obsesji na temat AA) czy o rzekomej wojnie edycyjnej na atariki, zamiast tracić czas na to wszystko, zrób coś porządnie na miarę możliwości, a jeśli tych brakuje, to weź kogoś do pomocy a zobaczysz, że świat powoli zacznie być jeszcze piękniejszy a i ludzie jakby jacyś milsi :-)
Kaz @2018-06-04 16:20:25
lord.s - O, poprzednia ksywa AtariFan już niemodna? :)

He he, parafrazując Larka w odpowiedzi na podobny wpis: mam prośbę, nigdy nie zabieraj się za motywację. Nie umiesz.

Co więcej, dorabiasz sobie własne "fakty", żeby je sobie wygodnie atakować. Taktyka popularna, ale bezczelna i kłamliwa. TDC nigdzie nie twierdził, że zrobił superprodukcje, nigdzie nie twierdził, że jest zajebisty, etc. Robi swoje bardzo ciekawe programy od lat, często na ostatnią chwilę, i wiele z nich jest naprawdę świetnych. Cieszy go to i życzę mu żeby mu się dalej chciało.

A twoje wypociny w postaci pseudoanaliz medycznych czy psychologicznych lepiej zastosuj do siebie. Przydadzą ci się. Rozmowa, nawet krytyczna o programach to jedno, a chamskie insynuacje i inwektywy to drugie. Cokolwiek sobie tam rekompensujesz - rób to gdzie indziej.

Ciekawe, dlaczego ci, co ciągle wiedzą lepiej od innych, jak należy żyć, co należy robić, jak należy to robić, nie zaprezentują swoich dzieł i swojej zajebistości? Pewnie dlatego, że Ci, którzy coś robią, nie piszą takich bzdur :)

Sądząc po kwiecistości stylu pełnego sformułowań "mendy", "gnioty" czy "rąsie" to doskonale powinieneś się odnaleźć w jakiś internetowych bojówkach PIS czy PO.

10Gosub10 - a co takiego TDC nieuprzejmego napisał w wątku o Wapniaku? kogo coś znowu z "wielkiej sceny" ubodło? :P
szeryf @2018-06-04 16:24:12
Gratulacje IRATA, postać wyszła super!

Obrazek Gaming Room tez mi sie bardzo podoba, podobnie jak inna praca MotionRide'a z party speccy.pl 2018 (coś nie mogę załączyć linku)

Btw. proponuję rozważyć nazwanie w przyszłości kompo: "Executable GFX". Póki wszyscy twórcy wiedza na co można sobie pozwolic to nie ma problemu.
Kaz @2018-06-04 16:27:37
szeryf - Wieczór spowodował, że nie można żadnych linków wstawiać, jeśli nie masz zarejestrowanego nicka. To taki filtr antyspamowy. Pretensje kierować do niego, to przysiądzie nad nowym enginem :P
10 GOSUB 10 @2018-06-04 16:31:27
Kaz: uwagi do Pecusia były nieuprzejme. Nie wiem czy Pecuś to jest "wielka scena" (nie wiem też co to jest :-) )
szeryf @2018-06-04 16:45:50
@Kaz: dzieki, poszukam w regulaminie, myslalem ze samo zalogowanie wystarczy.

Co do pretensji... Wieczór ma zalozony filtr antyroszczeniowy, z równym powodzeniem mógłbym mu wysłać drogą morską list w butelce ;)
Kaz @2018-06-04 16:47:24
10gosub10 - rozmawiałem na zlocie z Pecusiem, dalej był wkurzony na organizatorów za brak czytelnego wyjaśnienia jak dotrzeć na zlot, ale dotarł. Nie przypominam sobie, żeby był wkurzony na TDC-a, więc z łaski swej, nie wprowadzaj dezinformacji i nie bądź adwokatem :)

Acha, jeżeli ten tekst jest nieuprzejmy (moim zdaniem normalny, informacyjny, trochę żartobliwy):

"Z Twojej relacji wynika, że jakimś nieprawdopodobnym cudem ktokolwiek dotarł, a dotarło sporo osób;) Nie chcę Tobie prawić uwag odnośnie zdolności rozumienia mapek bo rozumiem, że było gorąco jak w Afryce i sami wysiedliśmy ze swoich mózgów wczoraj... Niemniej jak już znajdziesz jakąś bramę to na bramie jest telefon do ochrony oni przyjadą na rowerze i otworzą. W ostatniej chwili i organizatorzy dostali klucz więc do nich też można dzwonić. Rozmawiając trzeba przeczytać i podać jaki jest numer Twojej bramy!;) Powodzenia, poćwicz może na Doomie albo Alien vs Predator na Atari Jaguar ;)"

to jak nazwać twoje uwagi dotyczące rzekomej obsesji TDC czy pouczania kogoś jak ma żyć?

"na fantazjowanie o wojnie pomiędzy portalami (i nie, gra Koali to nie żart z tej wojny, to żart z TWOJEJ obsesji na temat AA) czy o rzekomej wojnie edycyjnej na atariki, zamiast tracić czas na to wszystko, zrób coś porządnie na miarę możliwości, a jeśli tych brakuje, to weź kogoś do pomocy a zobaczysz, że świat powoli zacznie być jeszcze piękniejszy a i ludzie jakby jacyś milsi "


PS. Na pewno wiesz co to "wielka scena" :) Zawsze ktoś jest z niej urażony, niepocieszony, niedoceniony, ale koniecznie mądrzejszy od wszystkich. A to, że TDC napisał grę, a to że nie napisał, a to że napisał, ale w niewłaściwy sposób. Coś się zawsze znajdzie by się urazić ;)
mav @2018-06-04 16:56:39
Sikora nadal bawią gołe babki na Atari? ;)
Kaz @2018-06-04 17:03:35
szeryf - ha ha, to może spróbuj przekonać go butelką, ale nie pustą i bez listu ;)

w regulaminie (jakim regulaminie?) niczego nie znajdziesz, bo system logowania się na Forum to jedno, a komentarze tutaj pod nowinkami to odrębna sprawa, nie ma nic wspólnego z forum.
Kaz @2018-06-04 17:06:27
Mav - ej, przecież one nie są gołe :)
tdc @2018-06-04 17:41:04
Kaz, może mav wie coś o tym że wcześniej były :P :)
tdc @2018-06-04 17:44:30
@10 GOSUB 10, odnośnie pecusia to znamy się od bardzo dawna i Twoje publiczne wchodzenie w nasze skomplikowane relacje nie jest rozsądne. Obaj się bardzo różnimy i mamy różny pogląd na różne sprawy, ale układa się między nami bardzo dobrze, jeśli któryś z nas pisze na forum coś ostrzejszego to taka jest uroda relacji między nami, ale nigdy nie doszło do jakieś poważnej awantury czy obrazy mimo upływu wielu lat - czyli jest to zupełnie zwyczajna, zdorwa znajomość jakich wiele.
szeryf @2018-06-04 18:27:25
@Kaz, dzięki za radę, postaram się nie trafić kantem ;) o ile da się podejść ;)
raphis @2018-06-04 21:16:12
Gratulację Irata4 za pierwsze miejsce, ciekawie połączyłeś tryby graficzne.
Kapitan @2018-06-04 22:16:27
Cześć! To było moje pierwsze Atarowe party, chciałbym podziękować wszystkim za super klimat, wielkie brawa dla organizatorów, kompoty i koncert były super. Przeglądam teraz na spokojnie stuff i wiem, że daleka droga jeszcze przede mną (New Life to był mój czwarty moduł napisany pod RMT) ale warto nie poddawać się i doskonalić warsztat. Do zobaczenia następnym razem :)
tdc @2018-06-05 02:00:55
@Kapitan - super fajnie że się z nami dobrze bawiłeś, słyszałem że głośno witałeś wszelkie odniesienia do Commodore ;)

I jeszcze we wszystkich imieniu dziękuję Tobie za pomoc w koncercie poprawinkowym ;) Gdzie grałeś pierwsze... perkusje ;) (to był taki muzyczny jam - dla tych którzy nie byli albo przespali).
Grey / Mystic Bytes @2018-06-05 21:19:54
Wszystkie grafiki mega miodne, ale Irata bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl. Thumbs up.
Anon @2018-06-05 23:32:59
Raphis ma niepowtarzalny styl, który bardzo no się podoba
MDW2 @2018-06-06 18:29:10
Z góry przepraszam za pytanie ale nie jestem wielkim znawcą architektury Atari XL/XE i trochę mnie dziwi rysunek “Zybex”. Do dzisiaj myślałem, że mieszanie trybów na 8-bitowym Atari jest możliwe tylko co jedną linię ekranu. To znaczy np.: cała pierwsza linia w graphics 15, cała druga linia w graphics 9, cała trzecia linia w graphics 8, itp… A tutaj widzę (poznaję po szerokości pixeli), że w jednej linii jest i tryb 4-kolorowy i tryb 16-odcieniowy. :) To jest możliwe? :o
mgr_inz_rafal @2018-06-06 19:03:38
Ja też się nie znam, ale myślę, że za pomocą mniejszego pixela da się narysować większy pixel :)
Adam @2018-06-06 20:13:37
@MDW2: Czy to jest możliwe? Tak, to jest możliwe, tylko to nie takie proste, jak zmiana trybu z linii na linię.
Demo Illusia:
https://www.youtube.com/watch?v=ZTLzvXWi... />
Stare demo Our 5oftu:
https://www.youtube.com/watch?v=6jpCW6tZ...
MDW2 @2018-06-06 20:23:52
@mgr_inz_rafal: Słuszna uwaga. :) Ale wtedy mamy 4 kolory, a nie 16 odcieni. W tym przypadku tryb 4-kolorowy i tak ma paletę w odcieniach szarości więc faktycznie wzrok może się zgubić i człowiek widzi małe pixele obok dużych.
MDW2 @2018-06-06 20:26:54
@Adam: Faktycznie się da. Teraz coś mi się kojarzy, że już gdzieś takie tricki chyba widziałem. Ale tego dema Our 5oft nie widziałem. :) Dzięki. :)
mgr_inz_rafal @2018-06-06 21:11:03
Fakt, zapomniałem o kolorach. Dobrze, że uprzedziłem, że się nie znam :)
Anon @2018-06-08 05:54:10
A gra tdca to na razie Mariola, a nie Mario land😁
tdc @2018-06-15 09:01:43
;)

To są przygody piłki w świecie Mario - tak należy rozumieć tytuł.
nickname
e-mail / website (opcjonalnie)
Aktualne tematy
Nowe okładki gier - FROGGER (250)
ostatni: 19-03-2024 06:36, lexx
GTIA2DVI (68)
ostatni: 19-03-2024 00:45, st_man
PTODT Stereo II (91)
ostatni: 18-03-2024 22:19, mcgregor
Rzeczy które chciałbyś w MADSie a... (122)
ostatni: 18-03-2024 22:01, jhusak
Muzycy scenowi... (60)
ostatni: 18-03-2024 20:41, jhusak
padnięta maszyna - temat do zamkn... (3)
ostatni: 18-03-2024 20:40, Ataripuzzle
Scorch - pełna gra (398)
ostatni: 18-03-2024 17:49, Mq
Poszukiwana solucja do Artefakt P... (5)
ostatni: 18-03-2024 14:20, Vidol
Program do losowania totolotka (13)
ostatni: 18-03-2024 04:27, pirx
Pismo "Grel" (34)
ostatni: 17-03-2024 21:29, Kaz
AVG Cart (121)
ostatni: 17-03-2024 19:43, sun
RMT hacking (166)
ostatni: 17-03-2024 17:21, emkay
Moje materiały wideo z grami na A... (191)
ostatni: 17-03-2024 14:02, nowy80
Pomoc - dom dziecka (1)
ostatni: 17-03-2024 13:37, maly_swd
Książka Gorgha o asemblerze (42)
ostatni: 17-03-2024 09:59, TheFender

Kategorie Forum Atarum

Użytkowników: 2769
Ostatnio zarejestrowany: Atari1040
Postów ostatniej doby: 29

Spotkania i zloty / Meetings & Parties

Najbliższe imprezy
link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

KWAS

Kalendarz AOL


Społeczność/Community


Rozmawiali
Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (12)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (12)
Tomasz Dajczak i Kaz (21)
Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
F#READY i Dracon (22)
Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
KATOD i TDC (15)
Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
Romuald Bacza i Ramos (16)
Śledzenie Amentesa i Larek (9)
Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
Rob Jaeger i Emu (53)
Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
Marek Bojarski i Kaz (0)
Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
«« nowszestarsze »»

Stragan
Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
"mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (23)
Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (33)

Użytki/Utils
Sprzęt/Hardware

Wynalazki
Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
SIO2PC-USB napisał Larek (45)
Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
Joystick do Atari napisał Larek (54)
Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
Soczyste kolory napisał scalak (29)
XEGS Box napisał Zaxon (13)
Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
DarkMouse napisał Kaz (7)
«« nowszestarsze »»