Zakończył się tegoroczny WAP-niak. Dziękujemy tym, którzy przyczynili się do organizacji party, przede wszystkim Mikerowi i Sylwii oraz wszystkim uczestnikom konkursów :)
Poniżej prezentujemy wyniki "kompotów", będziemy jeszcze aktualizować nowinkę o prace.
GFX COMPO ========= 1. Guru - Raphis..................................269 pkt 2. Ninja - IRATA4.................................256 pkt 3. Deep Space - Raphis............................246 pkt 4. Plaża (Beach) - Gorgh..........................210 pkt 5. Black Rescue - Kris3d..........................175 pkt 6. Nuller - QTZ...................................143 pkt 7. Jajo War - QTZ.................................120 pkt
VBXE BITMAP COMPO ================= 1. Elefant - Hania2d..............................208 pkt 2. Invaders over Israel - Nir Dary................166 pkt 3. Perystaltykoskop - LiSU........................158 pkt 4. Jajo War X - QTZ...............................157 pkt 4. Driving in Israel - Nir Dary...................157 pkt 6. I am Groot! - Nir Dary.........................149 pkt
COVER COMPO =========== 1. Clubbed to Death - Makary Brauner..............247 pkt 2. White Bear - LiSU..............................222 pkt 3. Major Tom - MotionRide.........................214 pkt 4. Wyginam Śmiało Ciało...........................186 pkt 5. Yet Another F(h)air in my Light - V0yager......174 pkt
GAME COMPO ========== 1. Time Pilot - New Generation....................313 pkt 2. Crazy Cat - Koala + Aceman.....................288 pkt 3. Headache - Pirx + Zosia........................242 pkt 4. Hot&Cold Adventure - Gorgh + Ripek + Caruso....241 pkt 5. Vox Regis - Bocianu............................233 pkt 6. Podskoczek - Paw...............................155 pkt 7. Zabij Ducha - Ralf.............................148 pkt 7. Black Rescue - TDC.............................148 pkt
Oto filmik z party, który przygotował gość z Izraela Nir Dary, widać m.in. fragmenty game compo:
GFX COMPO
1. Guru Meditation - Raphis
2. Ninja Gaiden - IRATA4
3. Deep Space - Raphis
4. Plaża / Beach - Gorgh
5. Black Rescue - Kris3d
6. Null'er - QTZ
7. Jajo War - QTZ
VBXE BITMAP COMPO
1. Elefantus - Hania2d
2. Invaders over Israel - Nir Dary
3. Perystaltykoskop - LiSU
4. Jajo War X - QTZ
4. Driving in Israel - Nir Dary
6. I am Groot!
COVER COMPO
1. Clubbed to Death - Makary Brauner
GAME COMPO
1. Time Pilot
Kod: Solo, Laoo Muzyka: Miker Grafika na podstawie wersji arcade.
Grupa New Generation dotychczas znana była z dem, tym razem przedstawiła na party swoją grę, będącą pisaną od zera konwersją gry na automaty.
Oryginalny Time Pilot został wypuszczony przez Konami w 1982 roku, a inspiracją był Bosconian, który miał premierę rok wcześniej. Wcielamy się w rolę pilota myśliwca z przyszłości, który podróżuje w czasie i próbuje uratować swoich kolegów, którzy utknęli w różnych latach. Sprowadza się to do strzelania do wrogich statków i łapania przyjacielskich pilotów na spadochronach, a z każdym levelem zmienia się nieco czas i sceneria (początek to rok 1910).
Ciekawostka: aby zachować futurystyczny charakter ostatniego, piątego poziomu, autorzy wersji na Atari przesunęli go w przyszłość – w oryginale dla levelu kosmicznego, w którym strzelamy do UFO, wyświetlany był rok 2001...
Gra wygląda efektownie, mamy tu dużo dynamicznej rozgrywki i wiele software'owych sprajtów, zwracają uwagę np. chmury poruszające się na 3 różnych planach.
Zaprezentowano 2 wersje gry: jedna na standardowe Atari 800XL/65XE, druga (TPilot16.xex) przygotowana na Atari z procesorem 65c816.
Jeśli chodzi o inne 8-bitowce, to w swoim czasie gra ukazała się na komputery MSX i ColecoVision, pojawiły się też klony: na C16 i C64 gra nazywa się Space-Pilot (i jest zaskakująco wolna), na BBC Micro: Space Pilot, a na TRS-80 CoCo: Fury. Wydaje się, że wersja na małe Atari jako całość prezentuje się najlepiej z nich.
2. Crazy Cat
Kod i grafika: Koala Muzyka: Aceman Pomysł: Milenka i Kazik
Bohaterem jest mały różowy kotek zbierający pączki, którego autor umieścił w rozległym levelu. Mamy tu płynny scrolling we wszystkich kierunkach, pozdrowienia dla graczy jako elementy planszy oraz nieźle odwzorowaną fizykę – zwróćcie np. uwagę, jak kotek porusza się w wodzie.
3. Headache
Kod: Paweł "Pirx" Kalinowski Fabuła: Zosia Kalinowska
Gra tekstowa w języku angielskim, wcielamy się w niej w ojca rodziny, który budzi się w łazience swego mieszkaniu z tytułowym bólem głowy.
Koncepcja silnika gry jest niecodzienna, bo całość pomysłowo oparto na plikach batchowych Sparta Dosu X, które się wzajemnie wywołują, a przedmioty są trzymane jako zmienne Sparty. Gra powstawała na pececie, na podstawie plików JSON-owych Pirx wygenerował pliki BAT. Poza samym tekstem jest też semigrafika oparta na ATASCII, a do jej konwersji również powstało specjalne narzędzie.
Gra została z wdziękiem zaprezentowana przez Pirxa i jego córkę, co na pewno wpłynęło korzystnie na punktację gry (jednym punktem zwyciężyła z produkcją Gorgha).
Uwaga: podczas kodowania były znajdowane i poprawiane drobne bugi w Sparcie. Aby w pełni cieszyć się grą, wskazane jest użycie najnowszej wersji.
4. Hot&Cold Adventure
Kod, design, grafika: Gorgh Elementy graficzne pierwszego poziomu: Ripek Muzyka: Caruso
Bardzo sympatyczna platformówka rozgrywająca się w scenerii lodowej oraz w afrykańskich upałach. Zbieramy monety, a unikamy wszelkich poruszających się po planszy stworzeń i przeszkadzajek. W górnej części pola gry po każdej utracie życia wyświetlana jest liczba pozostałych żyć.
Gra wymaga 128KB RAM.
Filmik z rozgrywki:
Gdyby ktoś chciał zobaczyć całość gry i zepsuć sobie przyjemność samodzielnego przechodzenia, to niech kliknie tu.
5. Vox Regis
Kod, pomysł, grafika: Bocianu Muzyka: LiSU
O tej grze już pisaliśmy ostatnio. Bocianu przedstawiał ją tak: "(...) to gra strategiczno-decyzyjna, w której wcielamy się w rolę władcy niewielkiego królestwa i podejmując trudne i często niepopularne decyzje musimy doprowadzić nasz kraj do rozkwitu. Niestety częściej kończy się to bankructwem, rewolucją lub nawet straceniem głowy państwa przez wściekły tłum :)"
Vox Regis kończy się wcześniej czy później śmiercią głowy państwa, ale można wcześniej spłodzić potomka, który będzie naszym następcą. Wśród wielu malowniczo nazwanych postaci w grze pojawia się m.in. arcybiskup Jan Rzygoń (za zgodą magistra inżyniera Rafała).
6. Podskoczek
Autor: Paweł "Paw" Gugała
Paw przybył na party z prostą, ale mającą swój urok grą: nasz bohater ma do pokonania dwa levele ciągle skacząc w górę po platformach.
Uwaga: czasem trzeba wykorzystać fakt, że ekran jest "zawinięty", wyskoczenie z niego po jednej stronie powoduje pojawienie się postaci po drugiej.
7. Zabij ducha (gra na ZX Spectrum)
Kod, pomysł, grafika: Rafał "Ralf" Miazga Muzyka: Alexander Rostov
Ralf zaprezentował gierkę, w której idziemy ciągle w prawo i skaczemy po platformach unikając duchów. Gra jest prosta, a z elementów dodatkowych można wymienić samplowany rymowany wierszyk, którego treść ze względu na słabą jakość autor musiał nam objaśnić. Wielu z nas zapadła ta gra w pamięć – podczas prezentacji poziom głośności wrzasku przy śmierci bohatera niszczył nam wręcz bębenki w uszach ;)
Tyle samo punktów zdobyła gra autorstwa TDC, w której ratujemy rozbitków po zniszczeniu okrętu naszych sił. Tytuł ma się podobno wywodzić od tajnych operacji (black ops). Górna część ekranu to obszar przybrzeżny, a dolny to ocean. Pływamy pontonem w jedną i drugą stronę, zabierając po kolei kolejne osoby unoszące się na wodzie.
TDC kodował tę grę również podczas party i przesyłał w ciągu dnia kilka kolejnych wersji, organizatorzy nie bardzo już kontrolowali, który plik jest właściwy. Ostatecznie więc podczas prezentacji omyłkowo puszczona została najwcześniejsza wersja, w której nie było pewnych elementów, np. nie można było zginąć. W wersji późniejszej pojawia się muzyka i helikopter, o którego można się rozbić.
Ostatnią wersję TDC umieścił w wątku na naszym forum i można ją pobrać stąd.
Gra wyścigowa. Tutaj jest link (do zagrania w przeglądarce).
2. Strzaly Znikad - Mantis 3. Seba - Mantis 4. Space - Huginn
2017-05-14 17:27 by "Adam"
komentarzy: 65
skrzyp @2017-05-14 17:53:55
TDC, słyszałeś o czymś takim jak Git? Albo chociaż o terminie "continous integration"? To by Ci pasowało bardzo :D
blasph @2017-05-14 19:14:20
brawo raphis!:) !!brawo NG :) ! g2f widze juz nie taki straszny ;)
mgr_inz_rafal @2017-05-14 19:48:50
Klika skromnych komentarzy z mojej strony:
W paczuszce nie ma xex do Wyginam Smialo Cialo.
A jeśli chodzi o giery to ten różowy kotek ma potencjał.
Pirx klasycznie już rozj*.*ał system :)
Podskoczek kojarzy mi się z Burdel Dashem albo innym Draconusem... Why?
Black Rescue moim zdaniem za nisko. Niesie jakiś taki powiew świeżości... Tylko do końca nie wiem o co chodzi. Pływam w prawo i w lewo i bez żadnego problemu zdobywam punkty. Na filmiku był jeszcze jakiś helikopter.
Generalnie to serdeczne gratulacje dla wszytkich twórców! Nie miałbym w tym roku szans.
Idę teraz jeszcze próbować odpalić produkcję Pirxa :)
mgr_inz_rafal @2017-05-14 19:50:36
PS. Grafik nie oceniałem, bo nie mam gustu. Muzyki też za bardzo nie, ale White Bear" zostaje dodany do ulubionych :)
raphis @2017-05-14 20:36:41
Atarowskie Clubbed to Death rządzi :)
bocianu @2017-05-14 20:40:03
Vox regis trzeba odpalać bez basica ;)
larek @2017-05-14 21:10:31
Time Pilot rewelka! Kiedy pełna wersja reżyserska?
Irata4 @2017-05-14 21:16:02
ło MATKO BOSKA ,czemu moja praca jest z niebieska ramką ...???
mgr_inz_rafal @2017-05-14 21:20:45
Ah. Sorry :)
pgru @2017-05-14 22:22:17
Zgadnijce jaka gra zwyciezyla w (prywatnym) konkursie na najlepsza gre na Elwro 800 Junior :-). Ta ktora dala sie uruchomic :-). Swoja droga jest niezla, a odglosy nie sa takie glosne jak sie ma glosniczek w monitorze i brak AY(o dziwo dzwieki dzialaja). Wyglada niezle w czerni i bieli. Minus za brak obslugi strzalek Elwro i trzeba grac manipulatorem.
Acha jak byliscie to mogliscie slyszec muzyczki z 1-BIT WIZARDS The journey Begins prosto z Elwro. Co ciekawe zglosil sie autor i twierdzi, ze muzyczka gra o polowe wolniej. Czy moglibyscie to przetestowac na swoim Elwro i Spectrumach? Czy to tylko urok mojego? Mozna byloby to ciekawie wykorzystac.
Adam @2017-05-14 23:03:15
quote (Irata4):
czemu moja praca jest z niebieska ramką ...???
Bo taką wersję kolorystyczną przygotowałeś? :) W paczce są dwa pliki XEX z ninją (1 i 2), wybrałem ten z późniejszą datą (oznaczony też numerem 2), aby nie powtórzył się przypadek jak u TDC-a, że ignoruje się aktualniejszą wersję.
quote (mgr_inz_rafal):
Tylko do końca nie wiem o co chodzi. Pływam w prawo i w lewo i bez żadnego problemu zdobywam punkty. Na filmiku był jeszcze jakiś helikopter.
Polecam czytanie artykułów (na których tworzenie niestety schodzi kupa czasu), a nie tylko odpalanie gier ;)
... Przepraszam. W stuffie jest testowa praca Iraty4. Objawia się to ową "niebieską" ramką, w katalogu są dwa pliki. NINJA1 i 2. Trzeba namierzyć właściwy i usunąć ten z niebieską ramką (jeśli mogę poprosić).
Do pracy Pirxa (pod Sparta DOS X) trzeba uruchomić dodatkowo sterownik ENV.SYS. Pirx - faktycznie rozwaliłeś system ;).
Adam @2017-05-14 23:10:01
@Pin, OK, w takim razie podmieniłem obrazek Iraty4. Można sobie odświeżyć stronę przez Ctrl+F5.
tdc @2017-05-15 00:04:54
Time Pilot jak to się niegdyś mówiło w Bajtku/Atari Magazynie "To co tygrysy lubią najbardziej ;)".
Ja mam pytanie co do osobnika podpisującego się "10 GOSUB 10", czym to się różni od 10 GOTO 10 ?;)
pirx @2017-05-15 09:29:48
stos się szybciej przepełni
raphis @2017-05-15 11:45:01
Czy wyniki zostaną wrzucone na Demozoo?
koala @2017-05-15 12:07:39
Raphis: Pewnie Miker jak się ogarnie po pracy to wrzuci wyniki:)
Time Pilot miażdży - z taką gierką przegrać to zaszczyt:D
Szkoda że praca Gorgha nie pokazała pełnej klasy podczas kompotów - prawdopodobnie przez źle działający joystick nie można było zrobić skoków na ukos dobrze. I przez co nie został pokazany drugi level - który IMO jest jeszcze ładniejszy z jeszcze ładniejszą muzyczką!
Gra TDCa ma bardzo duży potencjał - pograłem w ta wersję z forum - jest fajna i oryginalna zabawa!:) GFX Compo i Cover Compo - super poziom prac. Gratulacje Raphis, Irata4, Makary, Lisu i MotionRide! Co do VBXE - tutaj czuję niesmak i niedosyt;)
Pico8 - giera Bociana miażdży! Zajebista!! Gierka Manitsa z drugiego miejsca przypomina mi bardzo "Koza Fightera" od Nostiego:)
miker @2017-05-15 12:16:50
@raphis: W sprawie nagród dla Ciebie odezwę się mailowo, bliżej popołudnia, jedziemy zaraz zdać salę. :)
koala @2017-05-15 12:21:48
aha: w opisie gry AOL jest mały błąd - kotek nazywa się Pusheen(?) i nie zbiera monet, a zjada pączki... Tak wiem... ale nie pytajcie... Albo pytajcie moje dzieci:)
Time Pilot. Moja ulubiona strzelawka z automatów (ale kasy na to przewaliłem jako dziecko!). Jak dla mnie, gra pokazana na party (a szczęka opadła) po ochłonięciu z pierwszego zachwytu, ma potencjał. Da się z tego zrobić Time Pilota :) Jest świetny silnik, grafika, dźwięk i mechanika gry, ale brak logiki (chodzi o logikę gry). Przeciwnicy latają na oślep i strzelają zawsze tak samo niezależnie od poziomu. Nie ma eskadr. Nie ma zróżnicowania poziomu trudności, nie ma rakiet. Gra jest zbyt łatwa. Oceniam to na chłodno tylko po obejrzeniu prezentacji na Wapniaku.
Co oczywiście nie znaczy, że nie jest świetna graficznie, dźwiękowo i technicznie :)
Adam @2017-05-15 12:51:18
@Koala: OK, w artykule kot już zbiera pączki. Jakby po party powstała wersja rozbudowana, z ekranem tytułowym (na którym widać, co zbiera) i kilkoma levelami, to byłoby miło :)
koala @2017-05-15 13:02:53
@Adam - takie są plany, ale na razie mam troszkę ASM-wstrętu :) Cierpliwości:)
xxl @2017-05-15 13:34:26
crazy cat tez dobre! troszke pracy i mielibysmy na atari superfroga :-)
Serum @2017-05-15 14:53:31
Na podstawie Crazy Cat widać jak zajebiście by powstać mogła platformówka na Atari jak Giana Sisters.
kris3d @2017-05-15 15:11:06
@tdc, 10 gosub 10 się wywali;) @10 go to 10, Ty trolu!;) BTW, twoja gra jest super! Rozbuduj ja i skończ to ja wydamy na kartridżu i nikt już nie powie że TDC nie kończy gier;)
xeen @2017-05-15 15:37:08
TimePilot - pograłem chwilkę. Mam podobne uwagi jak przedmówca. Ogromny potencjał. Gdyby taka konwersja była w latach 90 na pewno grałbym do updałego. Podoba mi się "zgodność" grafiki, spadochroniaże. Brakuje eskadr i bomb / pocisków (no ale to Atari a nie automat - tu rozumiem, że nie ma raczej szans na wyrobienie się na taki ficzer) Szkoda, że poszczególne etapy nie różnią się poziomem trudności (lub tego nie widzę). Bardzo dużą specyfiką oryginału in plus jest to, że na 1 poziomie gra się na punkty i "dodatki" (dodatkowe życia) by potem z np. 9 życiami iść "na ufa" (ostatni poziom jest bardzo trudny, poziom trudności rośnie). Tutaj to nie ma znaczenia. W zasadzie można grać na dowolnej planszy. Duży plus za to, że na ufach pociski mają też klimat oryginału - szkoda, że nie mają tej rotacji. Istotnym jest też to (mi tego brakuje), że w oryginale są dodatkowe życia po 10 000 i potem co każde 50 000. Bardzo szybko też dochodzi się do końca etap - można by to wygładzić. Fajnie, że jest - ale naprawdę niewiele brakuje do super mocnego tytułu na Atari. Gratulacje dla ekpiy NG. Trzymam kciuki aby znaleźli siłę aby grę trochę dokończyć.
Znalazłem też buga na wpisie - miałem 39 000, a pokazał mi 390 000. Dodatkowo nie zapammiętał tego jako HI i potem jechałem od zera.
Obrazek w interlace na początku - WTF?!!!
Proszę nie traktować tego komentarza jak marudzenie, po prostu to jest materiał może i na grę roku więc tylko piszę jak to czuję. Brawa za to co się udało zrobić. Dziękuję jako zwykły Atari user. Tego brakowało. Rzeczywiście wersja np. na t na ZX spectrum to była raczej atrapa przy tym co zaprezentowało NG na malucha.
laoo/ng @2017-05-15 16:06:46
Dzięki za dobre słowa na temat TimePilota. Ja pisałem tylko engine i poza kilkoma glitchami (jeden wiersz pod scoresami ma śmieci na sprajcie i chmurka się syfi wychodząc poza lewą krawędź ekranu) jest w miarę gotowy. Dużo jest jednak jeszcze do zrobienia w kwestii balansu gry. Poziomy w Party Version są celowo krótkie, żeby dało się wszystkie zaprezentować w sensownym czasie, pierwotnie były dwukrotnie dłuższe i skoro są takie głosy, to w wersji finalnej pewnie przywrócimy oryginalną długość. Poziom trudności wzrasta w trakcie gry, ale dość powoli (co 4 plansze, więc już plansza z ufami jest trudniejsza). Algorytm strzałów przeciwników nie jest zbyt dobry, bo prędkość pocisków jest bardzo zmienna. Bomby i rakietki są do dopisania (nawet w kodzie jest algorytm trajektorii lotu bomby, ale nie użyty). Solo chciał eskadry dopisać jeszcze na party, ale tak się dobrze piło, że odwiodłem go od tego pomysłu ;) Hi Score było już pisane na party i jest niedokończone, tak samo jak dodatkowe życia po przekroczeniu danych progów.
Dzięki za uwagi, bo dodają one energii, aby dokończyć grę.
solo/ng @2017-05-15 16:19:18
Party bylo mega. Fajnie bylo znow Was zobaczyc, pogadac i wypic razem przerozne specyfiki;) Jestescie przezajebisci. Poziom prac bardzo wysoki (GFX compo to jak z najlepszych lat scenowych), wyglada na to, ze za rok beda jeszcze mocniejsze kompoty.
CrazyCat: zajebista gra, klimacik jak z amigowych platformowek, mogla zajac 1st palce, brawo Koaluch! Headache: niezly mindblow, szacun:) Hot&Cold: bardzo ladna platformowka, szkoda, ze na compo nie udalo sie drugiego levelu odpalic Vox Regis: swietna gierka, bardziej na samotne sesje, choc chyba najdluzej na bigscreenie leciala, bo trzeba bylo scinac podwladnych;) Podskoczek: fajna zrecznowsiowka, ale nikt nie wiedzial, ze mozna wyjsc za krawedz ekranu i pojawic sie z drugiej strony:p ZabijDucha: tribute autora do wczesnych klimatow, te przesterowane sample mialy moc;) Black Rescue: szkoda, ze na compo jakas inna wczesniejsza wersja zostala uruchomiona, bez przeciwkika i muzyki. fajny concept, 1 ramka, ladnie to wyglada.
Napisze moze jeszcze kilka slow o naszej grze. Jest to 'specjalna' party wersja - ztonowany (praktycznie nie wzrastajacy) poziom trudnosci, aby byc pewnym, ze na compo uda sie dojsc do 5 lvl (pokazujac, ze to juz jesst skonczone). Finalona wersja
Pecus & Xeen: Opisaliscie m/w TODO liste, jaka jeszcze zostala dla tej gry, wiec bez obaw:). Nie chcielismy na party za wiele dodawac (poza kilkoma drobiazgami), aby byl czas na %porozmawianie% z ludzmi oraz sabotowanie gry Koali (prawie sie udalo!;). Gra jest tez odpowiednio "zbalansowana" (mocno stonowana) pod compo. Obiekty maja 10 parametrow (typu velocity, agility, agression) ale wszystko jest stonowane dla pokazu.
Sam nasz cel dla tej gry to dzialanie na golej atarce 64k + jak najwieksze zblizenie do oryginalu (sam rowniez sporo w to grywalem).
W finalnej grze pojawia sie jeszcze:
- eskadry (bylo blisko, aby dodac to na party, ale %% wygralo;) - bomby (lvl1-2) - rakiety (lvl3-4) - uforakiety (lvl5) - lvl5 meteoryty i ufoludek zamiast chmur/ - poprawny highscore + wspar
solo/ng @2017-05-15 16:19:39
W finalnej grze pojawia sie jeszcze:
- eskadry (bylo blisko, aby dodac to na party, ale %% wygralo;) - bomby (lvl1-2) - rakiety (lvl3-4) - uforakiety (lvl5) - lvl5 meteoryty i ufoludek zamiast chmur/ - poprawny highscore + wsparcie dla Hi Score Cafe - logika ruchu przeciwnikow (czesc bedzie jak w oryginalne ruszac sie ~randomowo, czesc bedzie agresywniej chcialo do gracza leciec, ustawiajac sobie dynamicznie target frame) - fixy dla strzalow przeciwnika - dodatkowe zycia 10.000 / 50.000 - ruchome smigielka (np. helikopterow lvl3) - strzelanie bossa do gracza - odpowiedni balans gry - ladniejszy teleport - kilka drobnych bugfixow w renderze - opcja dla 2ch graczy (po kolei) - demo play
Postaramy sie, aby gra nie przelezala za dlugo i finalna wersja pojawila sie w miare szybko. Wydany XEX jezeli sie uda bedzie dzialal zarowno pod atari8 64k jak i atari16 64k (odpowiednio ustawiajac sobie parametry silnika). Jak nie - 2 osobne xexi (ten sam kod, ale inne parametry). Obok pojawi sie tez XEX "directors cut", w ktorym wszystkie parametry gry zostana ustawione po dkatem oryginalowu - bedzie szalenie trudno, bo na atarce mamy mniejszy playfield i same predkosci przeciwnikow/nasza podbija znacznie poziom trudnosci. Jest zauwazalne tez, ze dla wyjadaczy TimePilota wersja z party jest latwa, dla osob ktore gry nie znaja party version jest trudna hehe;)
Xeen: " Brakuje eskadr i bomb / pocisków (no ale to Atari a nie automat - tu rozumiem, że nie ma raczej szans na wyrobienie się na taki ficzer) "
NOPE! Atari jest najlepsze, wiec atari8 wersja bedzie to miala;)
solo/ng @2017-05-15 16:22:37
I jeszcze raz dzieki za dobry feedback.
solo/ng @2017-05-15 16:27:43
Swietny byl tez koncert w piatek (czekam na audio) i wyklad Pavroosa. Ok juz nie spamuje
koala @2017-05-15 16:28:28
@solo - nie zapomnijcie jeszcze o tym co mówiłem Wam na party: ustawić dolne i górne możliwości ruchu strzałów - tak żeby nie latały za szybko czy też za wolno, oraz żeby strzała znikała po jakimś czasie - żeby nie blokowała:)
xeen @2017-05-15 18:26:22
dzięki za info NG. trzymam kciuki. Świetny projekt!
Lhuven @2017-05-15 19:21:49
"Vox Regis" - zapowiedź tego tytułu zaciekawiłą mnie najbardziej. Spodziewałem się wariacji na temat Władcy/Księcia/DOTC, a tutaj .. z opisu wnosząc i screenów wnosząc, niespodzianka - czyżby adaptacja "Reigns" (z Android i Steam) na Atari ? :)
Ogólnie wszystkie gry i grafiki robią świetne wrażenie.
tebe @2017-05-15 19:23:33
poziom prac Wapniaka pozytywnie zaskakuje :)
tdc @2017-05-15 20:40:17
Fajna impreza fajnie się bawiliśmy, ale warto zauważyć że tym razem pojawił się mocny akcent: dzieci koderów mają coraz to większy wpływ na to czym są te gry! Ten akcent będzie wzrastał i się rozwijał ;)
elan @2017-05-15 21:03:28
Pekne gamesky aj pictures! Pozdravujem.
10 GOSUB 10 @2017-05-15 21:09:51
@tdc > Ja mam pytanie co do osobnika podpisującego się "10 GOSUB 10", > czym to się różni od 10 GOTO 10 ?;)
nie wiem, trzeba się jakiegoś programisty zapytać
@kris3d > 10 gosub 10 się wywali;)
ale nie tak od razu, trochę się pokręci!
10 GOSUB 10 @2017-05-15 21:10:22
@tdc > Ja mam pytanie co do osobnika podpisującego się "10 GOSUB 10", > czym to się różni od 10 GOTO 10 ?;)
A teraz pytanie, kto ma mój projektor? Bo będę potrzebował go za miesiąc. A nie wiem u kogo obecnie on jest:)
4-5 lat temu miał go Gzynio/Miker
JSR * @2017-05-15 22:03:16
JSR * może działać w nieskończoność
tdc @2017-05-15 22:59:34
Od soboty projektor ma Gzynio.
Adam @2017-05-16 00:58:41
Dodałem brakujące obrazki (i nie tylko).
Rastan @2017-05-16 09:50:59
Ja pamiętam Time Pilot jako Space Pilot przynajmniej taki miała tytuł ta gra w salonie gier w którym w nią grałem. Świetnie, że jest wersja tej gry na Atari. Wykonanie na +. :)
Chris @2017-05-16 14:32:39
Wish I could download the cart for Road Fever.
pgru @2017-05-16 14:36:42
@solo/ng dziękuję za chęć wydania finalnej na 64. Po prostu w moim Atari chyba(szukałem) nie da się rozszerzyć pamięci bez lutowania. Więc albo wersja kartridżowa, albo oddzielne wersje/zmiana w ustawieniach...
Link does not seem to be working. Error 404 not found.
Adam @2017-05-19 10:41:10
@Chris: Oops... OK, now it's working.
kamilosik @2017-05-19 13:27:52
Time Pilot to pierwsza gra w jaką grałem na automatach ever!!!! Jak ja się w nią zagrywałem po kilka godzin za żetona 20 starych zł(nowotko) ło jejku jaka miodność!!!! ile kasy zagranej (hehe) pamiętam jak na wyższych poziomach ciężko było zabić pojazd "matkę" lub przez nas nazywaną "mućką" który dawał nam przejście do kolejnego poziomu. MEGA GRA w końcu na małe A!!!!!!!
Chris @2017-05-19 14:56:55
Great. :) Thank you!
Chris @2017-05-24 18:57:59
What does WAPNIAK stand for???
bocianu @2017-05-29 00:15:39
hah, its kind of word pun: WAP stands for Warsaw Atari Party, but whole word means "old geezer" or "gaffer".