atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Nowy ASAP i RECOIL z 2023-11-23 12:05 (8)
Zapowiedź gry "Goldaktari" z 2023-11-08 02:14 (10)
"Sudotris" i Paweł Gugała z 2023-11-04 21:34 (34)
Kupiłem Fujinet i interfejs kasetowy i co dalej? z 2023-11-02 21:48 (24)
Pokłosie trzeciej edycji ATASCII Compo z 2023-10-30 17:21 (19)
KWAS #31 w Warszawie z 2023-10-24 12:24 (29)
Konkurs na grafikę ATASCII – głosowanie z 2023-10-23 21:51 (5)
Środo-wisko prasowe #32 z 2023-10-20 18:23 (15)
Silly Venture 2023WE – coraz bliżej zimowej edycji! z 2023-10-08 20:28 (7)
Weekend z Atari w Poznaniu i Łodzi z 2023-10-06 15:24 (1)
Strumień z kuchni Pina z 2023-09-30 00:01 (32)
Nowy ASAP - wersja 6.0.0 z 2023-09-27 21:34 (8)
Pojedynek Atari XL/XE i C64 z 2023-09-25 15:52 (14)
Time Wizard z 2023-09-20 20:29 (24)
TwiSTEr- nowa karta dla Atari STE z 2023-09-17 19:39 (3)
Zaproszenie na ATASCII Compo Edycja 3 2023 z 2023-09-10 20:23 (29)
Krakowskie Retrospekcje XI z 2023-09-08 22:08 (1)
Letnia edycja Silly Venture 2023 z 2023-08-19 11:27 (16)
Zakończyliśmy Środo-wisko Książkowe z 2023-07-28 08:47 (12)
Środo-wisko książkowe #6 z 2023-07-12 16:20 (7)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (11)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (2)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-03-16
Liczba katalogów: 8377, liczba plików: 36679
Zmian katalogów: 0, zmian plików: 0

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2817 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Wyniki Kaz Kompo 2015
Przedstawiamy wyniki konkursu Kaz Kompo 2015 na najlepszą grę w danym roku.

  • 1 miejsce - Duszpasterz Jan Rzygoń / Priest John McPuke - 351 p.
    Mgr inż. Rafał Chabowski, Wykwity na Zwieraczu, eZp, Vidol






  • 2 miejsce - Bomber - 328 p.
    Lyren „Xuel” Brown, José Pereira, Marek „Poison” Pesout, Holger „Rockford” Bommer (C64: Simon Collis, Gremlin, Shaun Pearson)






  • 3 miejsce - Dimo's Quest Lurch Edition - 323 p.

    kod i design gry - Thomas „8Bitjunkie” Schulz
    grafika - Tobias Prinz
    muzyka - Hilton Theissen

    Autorzy leveli: 8Bitjunkie, Dirk „Yellowman” Troeger, Holger „Wizard” Hinterschitt, Gunnar „Bunsen” Kanold, Milan Hinterschitt, T0bey






    4. The Great Escape - 303 p.
    5. D.I.T.C.H. ("Deeper in the Cave, Helipilot") - 292 p.
    6. Jim slide - 279 p.
    7. E-Type - 252 p.
    8. Strictly Gone Bananas - 234 p.
    9. Chimera+ - 199 p.
    10. Toy'Swap - 171 p.
    11. „The Real” Star Raiders II - 130 p.
    12. AtariNet - 123 p.
    13. Quarrion - 97 p.
    14. 3plex - 91 p.
    15. Broad's Revenge - 66 p.
    16. JawBreaker 2 - 63 p.
    17. Biedny Pies Antoni 3 - 61 p.
    18. Adventure - 58 p.
    19. Turbo Snail - 52 p.
    20. Sprint 1 - 47 p.
    21. Curse of the Lost Miner - 46 p.
    22. Delta Space Arena - 43 p.
    22. Oczopląs - 43 p.
    23. SWAY („Scooby-Doo! Where Are You!”) - 42 p.
    24. Popeye Arcade hack - 40 p.
    25. Carrera 3D - 37 p.
    25. Ramp Rage (v1.2) - 37 p.
    26. Secretum Labyrinth Kings Gold - 36 p.
    27. Slide Ten - 28 p.
    28. Gravity - 25.
    28. Mensch ärgere Dich nicht - 25 p.
    28. Wkórwek - 25 p.
    29. Cemetry Chase - 21 p.
    29. Silent Service hack - 21 p.
    30. Lost in Space - 19 p.
    31. Boulder Dash Mugen 17 - 17 p.
    32. RockBall - 16 p.
    33. Litle Game - 14 p.
    33. The Saga of Erik the Viking - 14 p.
    34. Space Voyager - 12 p.
    34. Robbo Marik 4 - 12 p.
    34. Tre Robbo 47 - Janusz Pelc Robbo Remix (1 & 2) - 12 p.
    35. Zeppelin M4 - 11 p.
    36. Apple Max - 10 p.
    37. F*ck-Man - 9 p.
    38. Tajemný Amulet - 8 p.
    38. Joy Joy Revolution - 8 p.
    38. Robbo SWS-10 - 8 p.
    39. Robbo SWS-09 - 7 p.
    39. Space Arena M4 - 7 p.
    40. Chase - 5 p.
    40. Tre Robbo 46 - Kraina Ruchomych Działek - 5 p.
    41. Joe Painter 2 – Deeper Walls - 4 p.
    41. Mini-Breakout - 4 p.
    41. Pająki, pająki - 4 p.
    41. MasterIt 2015 - 4 p.
    42. Booby Jackpot - 3 p.
    42. Tre Robbo 45 - 3 p.
    43. Chcete být milionářem - 2 p.
    43. Secretum Labyrinth: The Legend - 2 p.
    43. Curse of the Lost Miner - Underground Madness Challenge - 2 p.
    43. Tapper Special Edition - 2 p.


    Głosowało 79 osób, co (w tych terminach) jest wynikiem znakomitym! Wielkie, wielkie dzięki za to. Przy takiej frekwencji aż chce się robić takie konkursy! Przyznam na początku zastanawialiśmy się czy uzbieramy w okresie Świąt reprezentatywną próbkę, wczoraj dostałem już pytanie czy idziemy "na rekord" :) Do rekordu może i daleko, ale i tak takiej ilości się nie spodziewaliśmy. Jeszcze raz - DZIĘKUJEMY! Wiem, że wiele osób (mimo czasowych ograniczeń) jak zwykle podeszło do tego niezwykle sumiennie co dodatkowo wzmacnia rangę konkursu. Głosowano w 5 miejscach (AOL, AA, AAGE, ABBUC, email). Do rozdysponowania było 4213 punktów. Maksymalnie można było otrzymać ich 790 przy tej ilości osób, zwycięzca otrzymał prawie połowę z tej puli. W tej edycji walka była niezwykle wyrównana (bitwa o miejsce 1/2 i miejsce 3). Porównując do poprzedniej (frekwencja 3/5 z obecnej i zwycięzca około 450 punktów) widać, że głosy rozłożyły się równiej. Ciężko było wytypować 10 i nie było "reguł". Mocniej (i to znacząco) głosowała też zagranica co "rozłożyło" wyniki na więcej pozycji i nie pozwoliło zwycięzcy objąć bezpiecznego prowadzenia. Ostatecznie drugi Bomber cały czas kapał i ciekawostką jest to, że ma najmniej "dych" z czołówki. Pachniało małą sensacją, że wygra gra która najrzadziej z czołówki była wskazywana jako najlepsza. Głosy mocno rozłożyły się geograficznie - Polska głosowała na Rzygonia, zagranica nieco równiej ze wskazaniem (zwłaszcza w końcówce) na Dimo's Quest co pozwoliło tej grze sensacyjnie zająć 3 miejsce. Jeżeli chodzi o miejsce 1 i 2 to wczoraj ok 30 minut przed deadlinem był .... remis! Ostatnie głosy z PL ostatecznie przeważyły szale. Serdecznie gratulacje dla autorów za punkty i za zajęte miejsca.

    Warto też odnotować, że gra The Great Escape wygrała w nieformalnej kategorii Debiuty. Gratulujemy.
    Tytułem najczęstszego wskazania jako gra najlepsza może poszczycić się Duszpasterz Jan Rzygoń.

    Poniżej przedstawiamy wykresy jak wyglądała walka o czołowe miejsca w miarę spływania kolejnych głosów.




    Tradycyjnie wśród oddających głosy pełne i w terminie rozlosowaliśmy nagrody. Zasada jest taka, że wylosowano 4 osoby, które podzielą się nagrodami tak, że pierwsza z wylosowanych wybiera nagrodę, potem druga wybiera z pozostałych fantów itp.

    4 szczęśliwców wraz z kolejnością jest następująca:

    1. paw (wybiera jako pierwszy)
    2. Rozyk
    3. bocianu
    4. philsan

    Wylosowanych proszę o kontakt na prv (mcora@tlen.pl, lub via FB jak ktoś woli) w celu ustalenia szczegółów.

    Pula nagród:
  • kalendarz ścienny z grami na Atari edycja SV na rok 2017 + dwa energetyki Atari (edycja limitowana z SV)
  • kalendarz ścienny z grami na Atari edycja SV na rok 2017 + płyta z chiptuneami wydana przez pixel.se
  • darmowe wejście na wybrane party organizowane w Polsce w 2017 roku
  • pudełkowa wersja gry Laura

    Jeszcze raz serdeczne gratulacje zwycięzcom i do zobaczenia w następnej edycji! Dziękujemy!

    Excel z glosami dostępny pod tym linkiem.

    2016-12-29 16:35 by Xeen
    komentarzy: 46
  • sNr @2016-12-29 18:34:35
    no Rafał. aś zamieszał na ambonie. grtz!
    mgr_inz_rafal @2016-12-29 19:05:06
    Serdeczne Bóg Zapłać za wszystkie oddane głosy oraz dla wszystkich osób, które wsparły projekt :) Czas zabierać się za część drugą, hehe...

    Patrząc na tegoroczne osiągi koderskie cieszę się, że udało mi się tę grę rzutem na taśmę wydalić na świat jeszcze w 2015 roku.
    larek @2016-12-29 20:02:19
    Brawo! Brawo! Brawo! Rzygoń zasłużenie ma złoto.
    Obserwując oddane głosy przez chwilę obawiałem się, że może się nie udać, ale wszystko skończyło się dobrze.
    Gratuluję wszystkim - zarówno autorom gier, jak i głosującym :)
    wieczór @2016-12-29 20:03:43
    Gratulacje panie mgr inz :) A gra jest świetna - w pełni zasłużone zwycięstwo.
    CharlieChaplin @2016-12-29 20:05:42
    Congratulation to the winners !

    @Xeen: "A total of 790 points could be reached, the winner has a little more than half of that..." What computer calculated this ? Whatever its name is, it cannot count/calculate! Or is it a mis-translation of Google-translate ?!? Because 50% of 790 is 395 points and the winner (only) got 351 points so this is less than half of 790...

    Anyways, the TOP 30 of KK2015 contains some very good programs we are all thankfull for (and thank their authors)...
    c2k/mscp @2016-12-29 20:09:29
    Ja bym chciał podziękować Grzybkowi za zaproszenie do współtworzenia Jawbreaker 2. Współpracowało mi się świetnie i jak rzadko, z perspektywy czasu, nadal podoba mi się to co wyrzeźbiłem (w sensie grafiki). Tytuł naprawdę grywalny i jak widać nieźle powalczył z pozostałymi produkcjami! Nie wspominam już o świetnej muzie.
    Gratulacje dla zwycięzców!
    xeen @2016-12-29 20:16:35
    @CharlieChaplin - what can I say :) Corrected :)
    xeen @2016-12-29 20:20:04
    Gratulacje Rafał. Zastanawiałem się nad fenomenem Twojego poczucia humoru w grach i doszedłem do wniosku, że jest ono - po prostu - nostalgiczne. Z takich rzeczy własnie śmialiśmy się jako małolaty z Atarką :) Tak samo jak miło się wraca do gier to i ogólnie do całej tej otoczki z lat 80/90. Gra trudniejsza do odbioru za granicą.
    Shanti77 @2016-12-29 21:37:57
    Żadnego hiciora w 2015 roku niestety nie było, a skąd ten rok opóźnienia?
    xeen @2016-12-29 21:44:27
    No z winy organizatorów :) Teoretycznie nie ma roku opóźnienia - ale praktycznie głosowanie powinno oczywiście być znacznie wcześniej co też w 2016 postaramy się uczynić po raz kolejny :)
    Rastan @2016-12-29 22:50:50
    A gdzie pliczek Excela z wynikami i statystykami?
    larek @2016-12-29 23:00:56
    Ej, zapomniałem jeszcze podziękować organizatorom KK. To kawał dobrej roboty!
    Rozyk @2016-12-29 23:11:57
    Gratulacje dla Mgr inż. Rafała. W tym tempie udoskonalania warsztatu niedługo będą wszytkie medale na wszystkich kompotach zakoszone.
    Można zapytać ile szacunkowo czasu zajęło kodowanie Rzygonia? Chodzi o czystą pracę, nie ekperymenty, bo tych jak czytałem na forum było trochę.
    Zostało coś wolnego na życie czy to pełen etat?
    Philsan @2016-12-29 23:56:51
    Congratulations to all programmers. I am sorry that not so many people outside Poland voted for Duszpasterz Jan Rzygoń (apart me). Perhaps Polish title scared people and they didn't try it. I like this game!
    sNr @2016-12-30 00:37:10
    @Philsan, great! You are a brave man and not a pu**y like others! x)
    xeen @2016-12-30 06:35:09
    @Rastan - poszło na prv
    Rastan @2016-12-30 10:49:19
    @xeen: Dzięki!
    the fender @2016-12-30 11:03:58
    Jak to już zauważył xeen, mgr inż zafundował podróż do lat młodzieńczych - z całą otoczką oraz "wysublimowanym" humorem którego nie brakuje :) Dogadaj się z Walaszkiem następnom razom i zróbcie grę o kapitanie bombie :D
    A koncepcja gry, plansze przypominają bardziej to co się rysowało w zeszytach na ostatnich stronach niż design typowych platformówek. Szacunek za wytrwałość autora oraz oczywiście za umiejętności. W krótkim okresie czasu nauczył się w sumie nieźle kodować. Gratki za pól pozyszyn.
    Tenchi/Modern Crusaders @2016-12-30 15:48:47
    Ja również gratuluję bezdyskusyjnie zasłużonego zwycięstwa Rzygoniowi oraz jego twórcom. Oby więcej takich soczystych produkcji od waści, panie magistrze.
    the fender @2016-12-30 16:13:01
    Tenchi wróciłeś :) ... a ja dodam przekornie, że troszkę dziwi mnie Twój bezdyskusyjny zachwyt. Wszak gra ma sporo uchybień, na które jesteś przeczulony.
    Tenchi/Modern Crusaders @2016-12-30 16:44:04
    Powiedzmy, że raczej zajrzałem. A gra idealna nie istnieje, zwłaszcza na małe Atari, więc chcąc w ogóle pograć w cokolwiek nowego i ambitniejszego na tym sprzęcie, czasami muszę dosyć mocno przymykać oko. A ponieważ Rzygoń niesamowicie wciągnął mnie od pierwszych minut rozgrywki, to owo przymykanie przyszło z tym większą łatwością. W sumie jedyny poważny zarzut jaki mam pod jego adresem, to wciąż pozostający (niekiedy) w kieszeni przedmiot nawet po jego użyciu. Z logicznego punktu widzenia jest to jak najbardziej słuszne i realne rozwiązanie, lecz w połączeniu z ogromną ilością lokacji oraz klamotów do ogarnięcia niepotrzebnie zwiększa już i tak niemały kociokwik. Mój zachwyt nie jest zatem taki do końca bezdyskusyjny.
    the fender @2016-12-30 17:59:17
    I o taką argumentację mnie chodziło ;) Brakuje mi takich tekstów, szkoda że już nie piszesz. Natomiast z nazwijmy to- niedawnej autopsji, w pełni rozumiem dlaczego tak rzadko tutaj zaglądasz.
    matosimi @2016-12-30 21:47:10
    ugh, I missed the voting :/ I thought I still have time for that today...
    grey / mystic bytes @2016-12-31 09:34:56
    Zwycięski Duszpasterz zajął u mnie 4-te miejsce, ponieważ 3 inne gry wydały mi się po prostu ciekawsze. Jednak pod względem włożonej pracy przez autora jest niekwestionowanym (jak dla mnie) numerem jeden :) Gratuluję!
    as... @2016-12-31 20:50:33
    Jan żygoń najlepsza gra dla mnie tego roku!!!
    xeen @2016-12-31 22:29:08
    zamiast mini break powinno być mini breakout
    przepraszam, za pomyłkę
    sNr @2016-12-31 22:34:05
    Rzygonia bodajże. As... po północy już nie pisz... ;-)

    Uważać na fajerwerki: https://youtu.be/6BV66DDY4BU?t=1m40s
    xeen @2016-12-31 22:41:07
    podpiąłem excela z głosami.
    mgr_inz_rafal @2016-12-31 23:22:45
    Średnia głosów na Rzygonia = 9.

    Czyli jak już ktoś głosował, to wysoko :)
    Shanti77 @2016-12-31 23:41:12
    Gratuluję wygranej chociaż samej gra mnie nie wciągnęła. Technicznie gra jest słaba, ale liczy się fun.
    sNr @2016-12-31 23:43:53
    no technicznie cienko ale trzeba było docenić scenariusz i ilość pracy
    Shanti77 @2016-12-31 23:47:30
    Nazwisko zobowiązuje ;)
    sNr @2016-12-31 23:49:05
    oho, zaraz 00:00. no to ciekawe ile statystycznie bez łapy i palców przywita 2017. ja tam kawka, ciacho i słucham kenny_beltrey_-_positrons.xm i tak sobie leci playlista xm na XMPlay

    hny all. całym i zdrowym reszcie nie ;-)
    as... @2016-12-31 23:51:16
    sNr brachu spoko piszę piszę..
    sNr vs as... @2016-12-31 23:54:46
    o ja as żyje i pisze normalnie. brawo :)
    sNr @2017-01-01 00:00:23
    pierwszy bezwartościowy post na AOL w 2017 xD
    wieczór @2017-01-01 01:41:20
    Oby się nie okazał tym najbardziej wartościowym w tym roku ;)
    sNr @2017-01-01 06:20:03
    dokładnie :)
    mgr_inz_rafal @2017-01-01 10:59:02
    Witam serdecznie w Nowym Roku!

    I przesyłam dobre słowo:

    Rzygoń na pierwszym miejscu pokazuje, że do osiągnięcia sukcesu na światową skalę nie potrzeba wiele. Wystarczy wielka pasja, anielska cierpliwość, pomoc społeczności, doskonały warsztat techniczny, nietuzinkowy pomysł, odwaga do realizacji ambitnych pomysłów i trochę piwa.

    @xeen, @the fender
    Na czym polega fenomen? Wydaje mi się, że odpowiedź na to pytanie już tutaj niejednokrotnie padła. Sporo z nas jest już starszymi ludźmi i docenia to, co przypomina stare czasy. Cały engine robiący ciężką robotę jest ukryty za prostą grafiką, spritami wykorzystanymi tak jak to być powinno, DLI tylko tyle ile jest absolutnie potrzebne, itp. Jest to ważne zwłaszcza teraz, gdy ludzie prześcigają się w ilości kolorów, ruchomych obiektów i innych cudów na kiju zapominając, że to jest tylko taki "lukier na pączku" - fajnie jeśli jest, ale jeśli pod nim nie ma fajnej rozgrywki, to cieszy tylko 30 sekund.

    Drugim aspektem, który mógł pomóc Rzygoniowi to zalew konwersji z innych platform. Coś powoduje, że ludzie za wszelką cenę chcą przenosić różne gry na małe Atari zamiast tworzyć coś nowego, co ewentualnie ktoś inny chciałby przenieść na inne platformy.

    Oczywiście, wszystko jest kwestią gustu. Zarówno wielokolorowe endżiny jak i konwersje innych gier są potrzebne, podobnie jak xBios i SDX :) Potrzebne są zarówno graczom, którzy chcą w nie pograć koniecznie na małym Atari, jak i koderom, którzy mogą poćwiczyć kodowanie bez skupiania się na wymyślaniu gry.

    BTW: Ci drudzy dobrze by zrobili dzieląc się kodem źródłowym - z jakiegoś powodu jego udostępnianie nie jest powszechne ;-) Może używają "goto" i się wstydzą? :-)
    mgr_inz_rafal @2017-01-01 10:59:35
    @Rozyk,
    Ile czasu zajęło kodowanie? Pierwszy commit jest z dnia 15.05.2013, a ostatni z 15.01.2016. Tyle, jeśli chodzi o "duration". Nie jestem w stanie oszacować ile w tym okresie było realnej pracy, na pewno zostało mi jeszcze trochę czasu na życie i normalny etat oraz... inne gierki, jak np. Biedny Pies Antoni 3 :) Dużo czasu pochłonęło nie tyle kodowanie, co przygotowanie lokacji i testowanie.

    Korzystając z okazji chciałbym pożyczyć Wam wszystkiego najlepszego w 2017 roku!

    Ja nie planuję żadnej większej produkcji, więc nie lękajcie się ;-)

    PS. Tak, Walaszek jest dobry ;-)

    PS2. Kiedy KK 2016?
    sNr @2017-01-01 11:46:29
    oho wstają pierwsze nieboszczyki :D
    xeen @2017-01-01 13:14:21
    @mgr_inz_rafal - KK2016 po KK dekady :)
    mam nadzieję, że w końcu będzie szybciej głosowanie :)
    Rozyk @2017-01-01 13:25:23
    "[ludzie prześcigają się w ilości kolorów, ruchomych obiektów i innych cudów na kiju zapominając, że to jest tylko taki "lukier na pączku" - fajnie jeśli jest, ale jeśli pod nim nie ma fajnej rozgrywki, to cieszy tylko 30 sekund]"

    Święte słowa. Miodność i grywalność.
    Vide Minecraft z toporną rozdzielczością w czasach Nvidii.
    +
    6502 - 3,51 k tranzystorów + Antic +/- 2k tranzystorów
    vs
    Obecne CPU 5-7 miliardów tranzystorów + Nvidia 7 miliardów tranzystorów

    Ale jak ktoś tak szybko koduje jak mgr inż Rafał.....
    vide ostatni post - 97 słów, 602 znaki (w tym specjalne) w 33 sekundy ;-)
    xeen @2017-01-01 21:13:21
    Ja się lękam, jak ktoś pisze, że nie planuje większej produkcji. dokładnie odwrotnie.
    as... @2017-01-15 20:48:35
    RŻygoń pozamiatał!!!!
    sNr @2017-01-15 23:04:25
    no... całą parafię (!)
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    Time Wizard - gra na ABBUC Softwa... (197)
    ostatni: 28-03-2024 19:08, amarok
    TSFX Turbo Blizzard (59)
    ostatni: 28-03-2024 18:19, Peri Noid
    Atari 400 mini (3)
    ostatni: 28-03-2024 17:20, Adam
    The400 (33)
    ostatni: 28-03-2024 14:32, Ataripuzzle
    RMT hacking (171)
    ostatni: 26-03-2024 20:59, emkay
    Awaria SIO2SD? (22)
    ostatni: 26-03-2024 19:47, pustak
    Ciekawostki (5543)
    ostatni: 25-03-2024 22:13, bruno_j
    Niedokładność Fujinet (47)
    ostatni: 25-03-2024 17:59, Alex
    Rick Dangerous (322)
    ostatni: 25-03-2024 17:35, tebe
    Murmulator i A800 ;) (5)
    ostatni: 25-03-2024 17:12, zaxon
    Turbo ROM Plus - problem z wczyty... (2)
    ostatni: 25-03-2024 11:36, lexx
    SF 314 przerobiony na XF 351 ;) (2)
    ostatni: 25-03-2024 10:43, Peri Noid
    Moje materiały wideo z grami na A... (192)
    ostatni: 24-03-2024 15:53, nowy80
    Nowe okładki gier - LAURA (270)
    ostatni: 24-03-2024 00:38, Peri Noid
    Jaki napęd 5.25 do XF551 (40)
    ostatni: 23-03-2024 20:49, zaxon

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2771
    Ostatnio zarejestrowany: crawlergo@gmail.com
    Postów ostatniej doby: 19

    Spotkania i zloty / Meetings & Parties

    Najbliższe imprezy
    link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

    KWAS

    Kalendarz AOL


    Społeczność/Community


    Rozmawiali
    Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (12)
    Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (12)
    Tomasz Dajczak i Kaz (21)
    Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
    Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
    F#READY i Dracon (22)
    Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
    KATOD i TDC (15)
    Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
    Romuald Bacza i Ramos (16)
    Śledzenie Amentesa i Larek (9)
    Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
    TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
    Rob Jaeger i Emu (53)
    Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
    Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
    Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
    Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
    Marek Bojarski i Kaz (0)
    Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
    «« nowszestarsze »»

    Stragan
    Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
    "mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (25)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (34)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»