Największe party Atari Silly Venture 2014 już za nami. Prac na compo było bardzo dużo, a ich poziom był często absolutnie powalający. Nadszedł czas na kompletowanie i publikowanie wszystkich prac. Na pierwszy ogień pójdą prace graficzne.
Konkurs w tej kategorii nie odbył się, ponieważ zgłoszono tylko jedną pracę.
pos id points title author country --------------------------------------------------------------------- xx 01 xxx pt Satine XIII - My light ... Butter poland
"Satine XIII - My light" by Butter / Rasero Team
Niebawem dodamy pozostałe kategorie i prace, oraz ogłosimy wyniki.
dodałem prace Odyńca i Ripka - na razie. Ciekawe które miejsca by zajęły w konkursie ST ;)
Konkurs na XL/XE tez na bardzo wysokim poziomie
larek @2014-12-08 11:14:49
Od1niec dał czadu :)
Grafiki z A8 nie ustępują tym z ST. No, rewelacja.
larek @2014-12-08 11:21:31
Przepraszam, powinienem napisać "Odyn1ec".
the fender @2014-12-08 12:14:35
"I Came" by Odyn1ec / Lamers
Po prostu zatkało mnie... Perfekcja!
voy_ @2014-12-08 12:19:11
Świetne odniesienie do Apokalipsy świętego Jana (patrz napis na głowie robota). Doskonale też uzupełnia się z tytułem obrazka.
Adam @2014-12-08 12:22:54
Odyn1ec z tego co wiem wygrał compo (niestety musiałem przed ogłoszeniem wyników tego compo wyjechać i przerwać relację z party dla atarionline.pl). Świetny rysunek. Ale walka musiała być zacięta, bo poziom prac był niezwykle wysoki.
tebe @2014-12-08 12:26:14
1. Odyn1ec, 2. Ooz, 3. Piesiu. W przypadku ST Piesiu zajął 1 miejsce
tebe @2014-12-08 12:27:53
albo Ripek na 3, nie jestem pewien 3 miejsca w xe/xl gfx compo
stRing @2014-12-08 12:36:05
Piesiu chyba miał 2 miejsce a nie 3 w GFX XL/XE, ale poczekajmy na oficjalne wyniki.
Ja plików nie mam, tylko głosy :) Czekajcie na Greya :D
jok @2014-12-08 13:43:59
odyniec - gratulacje w pełni zasłużone 1 miejsce, bardzo mocna praca
w 8bit ogólnie poziom baardzo wysoki, szkoda, że nie można zobaczyć reszty prac:) ...co do wyników z ST to się nie wypowiadam.
xeen @2014-12-08 13:54:06
@jok podepnę resztę prac zaniedługo - łącznie z oryginałami :) na razie jest co mam
aha: Smok na ST jest zajebisty! :)
Heaven @2014-12-08 13:54:55
Jesus... Jaggien and "I came" rock esp. on a8.
the fender @2014-12-08 14:38:05
Praca Piesia nie dosyć, że świetna technicznie to niesie ze sobą sporą dawkę humoru :) Aż dziw, że dopiero teraz ktoś wpadł na ten pomysł.
Dracon @2014-12-08 15:27:17
Fajne te prace z a8, kolorowe takie. :) Piesiu chyba wyspecjalizował się w potworkach i dobrze mu idzie, ale fajnie byłoby aby raz na jakiś czas strzelił jakiegoś aniołka dla równowagi... ;)
@Dracon: może być aniołek. Ale z takiiiimi zębami :D
IRATA4 @2014-12-08 17:09:20
Ciesze się iż się imprezka udała ,BARDZO ładne graficzki .
mrcszef @2014-12-08 17:30:21
Piesiu widać że czesał niemało w Behind jaggi Lines. Też czesałem i lepiej bym tego potwora nie wymyślił. Dreszcz mnie przechodzi jak wali w szybe mojego pojazdu. I ta muzyczka przed startem na następną planetę. Behind Jaggi Lines Forever. Piesiu szacun. :)
m @2014-12-08 17:31:37
grafika Ripka - WOW!
Yosh @2014-12-08 18:54:38
Graficzki robią wrażenie. Gratuluje i dziękuję - jest czym oczy cieszyć.
Immolator @2014-12-08 19:09:11
Kompot graficzny był ciągłym szczenoopadem. Ale dobrze wyczekałem z maxem na "I Came". Praca rozwala system.
xeen @2014-12-08 19:24:01
Dodałem prace Ooza Pozostałych autorów proszę (ślicznie) o kontakt - mcora@tlen.pl
dj nodez @2014-12-08 20:08:25
gfx na a8 pokonuje st
the fender @2014-12-08 20:15:59
Muszę tu jeszcze raz napisać, że pomimo kilku godzin nadal nie mogę uwierzyć w cudo, jakie stworzył Odyn1ec. Pomijając techniczne aspekty, które same w sobie są dla mnie nie do ogarnięcia w tym rysunku :) - tematyka sci-fi a la Prometeusz z Terminatorem, kunszt artystyczny: w tym efekt "ciągnących" się po obiektywie ledów, te pociski, promień z czoła, ogólny niesamowity dynamizm rysunku P O R A Ż A!!! Ten rysunek wręcz krzyczy! Kurde, naprawdę nic dzisiaj nie brałem. Ale chyba wezmę - na uspokojenie.
Naprawdę, to wygląda jak na ST. Chciałbym zobaczyć taki mural u siebie na osiedlu.
dj nodez @2014-12-08 20:25:46
the fender: kazdy by chcial ...
tdc @2014-12-08 20:52:06
Czy ja dobrze widzę: sznurek i piórko?
jhusak @2014-12-08 21:07:01
Ja po prostu niektórych rzeczy nie rozumiem. Nie ogarniam.
xeen @2014-12-08 21:20:15
dodałem pracę Klausa / AtariBDSM czekamy na następne :))
tdc @2014-12-08 21:27:04
Chciałbym zdradzić taką tajemnicę, że grafika "Yanartas" powstała w całości podczas party, wykorzystuje możliwości STE oraz użyte jest 15 kolorów.
Jok, dobra robota!
tebe @2014-12-08 21:27:22
aż dziw bierze że Agenda go nie zwerbowała, Lamersi pewnie go przekupili ;)
Piesiu @2014-12-08 21:29:34
Małoatarowe compo graficzne stało na bardzo wysokim poziomie, nie mam pojęcia jakim cudem udało mi się zająć drugie miejsce (o ile stRing'a i Wieczora nie zawiodła pamięć ;)), bo oprócz kapitalnych grafik Ooza i Ripka było też sporo innych bardzo dobrych/dobrych grafik, których niestety jeszcze tutaj nie widzę. "I Came" to w ogóle jakieś nie porozumienie, kto dopuścił falconową grafikę do ośmiobitowego compo ;), a na serio to ta grafika zrywa nakrycia głowy, jak to mówią młodzi ludzie, MASAKRACJA :). Obawiam się że Odyniec w tej formie jest nie do pokonania, brawo, brawo, brawo!!!.
Jeszcze co do mojej grafiki to okazało się (niestety dopiero podczas compo), że na real hardware grafa się sypie, rozlatuje się po prawej stronie, a może jeszcze gdzie indziej, jak czas pozwoli to kiedyś spróbuje to naprawić.
Na ST grafy też gites, szczególnie praca Ukko, a także Jok'a, który wreszcie zmienił tematykę ;), smoczysko i płomienie bardzo fajne, przydałoby się może bardziej szczegółowe tło. Cieszy obecność Exocet'a, choć kiedyś nieco bardziej dawał czadu ;). Niestety w przypadku kilku prac mam wrażenie, że autorzy podpierali się zdjęciami :/.
@Dracon - za cienki bolek jestem na "aniołki" :P. Aniołki, kobitki i inne śliczności niech lepiej nadal robią Ooz i Ripek, bo im to świetnie wychodzi, a ja pozostanę przy swoich maszkaronach ;D.
xeen @2014-12-08 21:30:26
Biorąc pod uwagę grupę Klausa zaczynam rozumieć tę prackę ;)))
klaus @2014-12-08 21:36:44
Xeen. konsekwentnie promuję markę ;) Gratuluję Wszystkim grafikom cudownych prac na kompo! :)
Anon @2014-12-08 21:40:28
Grafika Klausa na najlepszy klimat. Wszystkie grafiki lux.
Anon @2014-12-08 21:43:17
Bardzo mi się (misie) podoba woof samuraia. I batman mi się podoba. No wszystkie fajne, no.
adv @2014-12-08 22:12:53
"I Came" - inspiracje z Terminatora. Ciekawy pomysł, bardzo dobre wykonanie.
"Jaggi" - bardzo dobre. Lucasfilm wziąłby na okładkę, a jako gameload zrobiłby furorę. ;)
"Transmission" - ciekawy pomysł i takie samo wykonanie. Podoba mi się.
---
"don't worship the ashes" - bardzo mi się podoba. Przypomina amigowskie czasy. Na prawdę dobre.
"EMISSARY" - bardzo dobry, postacie jak z bajek
"WTF!!!" - fajne
"Yanartas", "Wooof", "Albert"- fajnie wyszło
"Atari City" - fajny pomysł i takie samo wykonanie.
Bardzo wysoki poziom. Nie oceniam, bo bym zgrzeszył.
trophy @2014-12-08 22:35:13
Grafiki z A8 bardzo mi się podobają. Wysoki poziom. Nawet powiem - wyższy niż na ST mimo ograniczeń sprzętowych. ST/STE wypadło nieźle, ale hełmu nie zrywa. Najlepsza pośród grafik na ST/STE - moim zdaniem - to praca mOdmate'a.
Atari w nazwie grupy BDSM pełni rolę podległą, dlatego pisze się z małej litery... Za tę zniewagę przewidujemy solidną ripostę w postaci zainscenizowanej sesji na madejowym łożu.
m @2014-12-08 22:56:05
grafika Odyńca - rozwinięcie tematu z zeszłego SV. I like that
_rocky @2014-12-08 23:07:41
moje 7 szt. poszły na skrzynkę.. Wysoki poziom, gratuluję zwycięzcom.
pigula_shp @2014-12-08 23:18:51
"EMISSARY" by Piesiu - tutaj informacja o autorze jest zbędna - styl tak rozpoznawalny i tak mistrzowski, że kopara mi opadła.
"Jaggi" Piesiu / Agenda - pomysł i wykonanie najwyższej klasy - powtórzę się za kimś powyżej aż dziw, że do tej pory nikt nie wpadł na taki pomysł pracy - mój potwór z dzieciństwa :)
"Yanartas" by Jok - praca fajna - chociaż ja nie widzę tutaj smoka a bardziej mutanta (połączenie smoka z ET) bo dla mnie sama głowa jest za bardzo spłaszczona... i cieszę się, że nie skrzywdziłem jej swoją punktacją - bo jak widzę po komentarzu TDC'a praca powstawała na party place - czyli pełen szacun!
"Atari City" by Exocet - również przypadła mi do Gustu - jak to Nosty określił latające żelazko - ale tak tak oglądałem Pana Kleksa w Kosmosie i lubie barrrdzo lubię latające żelazka!!!
WTF - z mojej strony zero komentarza - po prostu miazga! Lubię taki styl i cieszę się, że w tej konwencji powstaje co jakiś czas grafika na 16 bitowego brata...
"Transmission" Ripek / Agenda - tutaj autora nie rozpoznałem podczas compo - ale praca również bardzo mi się podobała - Ripek w wolnej chwili chyba przetasuje katalogi z tych 2-3 ostatnich lat i poszukam sobie innych Twoich prac, bo jakoś w pamięci wrył mi się zupełnie inny styl Twoich prac! Szacun!
nick @2014-12-09 01:00:50
Może kto by z tego zrobił slajdy, gdyż na Atari nie chce się nigdy otwierać pojedynczych obrazków z lenista, a w tym wypadku jest co podziwiać.
immolator @2014-12-09 07:27:20
Gdyby ktoś wpadł na pomysł zrobienia kalendarza 2015 z czołówką prac gfx, to zgłaszam chęć zakupu!
larek @2014-12-09 08:59:04
Skąd można pobrać pliki z grafikami na Atari 8-bit? (na pigwie jest pusty katalog)
xeen @2014-12-09 09:07:37
dodałem prace Rockiego (dzięki). Poprawiłem nazwę grupy po podniecających "sehr BDSM" groźbach :)
@Blasph - podeślij mi graficzki, pls :)
voy_ @2014-12-09 09:20:56
@larek: bo jeszcze ich nie mam. Rocky, czy mógłbyś je wrzucić na Pigwę? Namiary podam w odpowiednim wątku.
@kris3d: do mnie. :) Zaraz prześlę ci namiary przez maila.
kris3d @2014-12-09 11:38:27
Poszło:) Oczywiście jeśli wiesz kto sobie nie życzy udostępniania "twarzy" to nie dawaj tych zdjęć, ale mam nadzieję że takich tutaj nie ma :)
voy_ @2014-12-09 11:49:05
Google nie indeksuje tych fotek, więc ich nie widać przez wyszukiwarkę. Nie są też podpisywane; jedynie skrypt od galerii wyciąga troszkę danych z EXIF-ów.
mono @2014-12-09 12:54:54
A mnie się "Atari City" nie kojarzy z żelazkiem, tylko z Blade Runnerem.
Czy wyniki głosowania będą podane do publicznej wiadomości? A może nadal trwa ręczne liczenie głosów? ;-) Czyżby wykorzystywano ten sam system informatyczny, co w PKW? :-P
Adam @2014-12-09 15:57:25
@blasph: Xeen podał powyżej w komentarzu 2014-12-08 19:24:01
tebe @2014-12-09 16:20:11
negocjują oficjalne wyniki
_rocky @2014-12-09 16:53:29
Istotnie jest tu pewne podobieństwo do działań PKW, zwłaszcza, że co niektóre pozycje pewnie będą kontrowersyjne... Nie wiem, w czym problem podać tabelkę z wynikami do netu.. zwłaszcza, że punkty z votek były wklepywane do excela. Dla mnie też dziwna sprawa, że stuff jest żebrany po autorach, a nie udostępniony np. w formie zip.. Party się skończyło 2 dni temu, mamy Internet.
Tak jest, wyniki okazały się niezadowalające w oczach komisji i teraz trwa ich tuning... :) A na serio - wyniki wraz z tytułami prac przesłałem do Greya. Upubliczni je w tzw przysłowiowym ASAPie.
_rocky @2014-12-09 17:02:06
asap już minął.. chyba, że s=slow
adv @2014-12-09 17:13:48
@Rocky - fajne pomysły. "Diver" jest niezły, a "Rombart" ma 10 pkt za nazwę.
Anon @2014-12-09 17:22:16
Może niektórzy mają inne życie poza Atari. Będą to będą, na wuj drążyć temat
Anon @2014-12-09 17:22:16
Może niektórzy mają inne życie poza Atari. Będą to będą, na wuj drążyć temat
głos z końca sali @2014-12-09 18:23:28
to party będzie w tym samym worku co katastrofa smoleńska, 911 i Area 51, juz się gada niestworzone rzeczy po kuluarach i zaściankach
@Rocky: a jednak nie wytrzymałeś. czyli standard. wyniki będą okraszone ładną grafikę w ASCII - z X'a też nie wrzucono ich dzień po party. To po pierwsze. Po drugie - po party zgłaszały się osoby, aby nie puszczać jeszcze ich prac bo robią poprawki i same puszczą.
xeen @2014-12-09 19:30:53
dodałem obrazki Blaspha i Minga - dzięki :)
SKM @2014-12-09 19:39:20
XTD przesiądź się z RMT na TMC :)
głos z końca sali @2014-12-09 19:58:40
albo z InterCity na Przewozy Regionalne ;)
_rocky @2014-12-09 20:21:15
Grey nie bierz tego do siebie..(nawiasem tym razem zaczęli poprzednicy)... trzeba trochę pospiskować w oczekiwaniu na oczekiwane... W każdym razie czekamy. PS. Wystarczą same cyferki, grafika w Ascii ma mniejsze znaczenie.
Pozdr.
_rocky @2014-12-09 20:24:45
Tebe: brakuje Twojej pracy?
_rocky @2014-12-09 20:28:47
xeen: Co do prac, to Jaggi został niepotrzebnie zmniejszony (orginalnie był szerszy), a Divera można przyciąć tak jak pozostałe (nie zmniejszać)
_rocky @2014-12-09 20:44:37
mgr_inz_rafal : thx
Odyn1ec @2014-12-09 20:48:46
Bardzo dziękuję za głosy na party i pochwały tutaj. Tak jak napisał Piesiu - nie było słabych prac, o czym się zapewne przekonamy porównując punktację. Z mojej strony szczególne słowa uznania dla Blaspha za udany powrót po latach. Owszem, półżartem padła propozycja dołączenia do Agendy, czym jestem zaszczycony, jednak dla dobra sceny chciałbym tworzyć zdrową konkurencję z zewnątrz:) Co do samej grafiki - podobieństwa do terminatora, robocopa czy matrixa można się dopatrywać, ale nie było celowych nawiązań. Jest to oczywiście rozwinięcie pracy z zeszłego roku. Staram się robić rysunki z przesłaniem ale równocześnie otwarte na interpretację. Na jedną z nich naprowadza pióro-talizman sugerujące do jakiego stróża należała dłoń z poprzedniej grafiki. Na kolejnym SV pojawi się ostatnia część tryptyku jeśli uznam, że ta tematyka nie zrobiła się już nudna.
Rastan @2014-12-09 21:11:55
Dzieło Odyńca na +++. Prace Rockyego na +++, ze szczególnym uwzględnieniem pracy Scary. Praca Blashpa' Krasnoludek +++, inne na ++. Klaus -> więcej węgl.... tfu, kolorów. Prace Piesia, Ooza i Ripka na +, ale zdecydowanie poniżej oczekiwań.
trophy @2014-12-09 21:28:24
Ktoś mi opowie, o czym jest praca pt. "Transmission"?
blasph @2014-12-09 21:33:43
Wreszcie doszedłem do siebie:)co moge powiedzieć ?To to że zostałem zmiażdżony poziomem prac na party:) Odyn1ec chylę czoła i reszte tez chylę :) dużo pracy mnie czeka :) reszta tez masakra.Party wspaniałe ,cudownie było przyjechać i porozmawiac z ludźmi po "paru" latach (konop and pet,as and rezt) Dzięki wielkie Gray'owi za SV,to właśnie to party mnie obudziło:) Rastan dzieki za wskazówki,Agenda za miłe słowa,pan Wieczór za pomoc przy obrazkach i przy demie Vantage point .Wspaniałe Dema:) które sa pokarmem dla mnie i inspiracja do tworzenia.Jeszcze raz dzieki and CU sOOn!!!
tebe @2014-12-09 22:54:01
Odyn1ec dzięki za zdrowe podejście :) Urząd Antymonopolowy powinien zainteresować się Agendą ;)
xeen/agenda @2014-12-09 23:45:39
@Tebe ;) Dodałem Twoją pracę na gfx compo.
xeen @2014-12-09 23:46:28
z graficzek na A8 mamy komplet. Jeszcze brakuje tych na "VBXE"
xeen @2014-12-09 23:50:54
"Biba" Blaspha bardzo mi podchodzi. Fajna pracka.
voy_ @2014-12-10 00:48:01
@Grey: jeśli chodzi o osoby poprawiające swoje prace po party to OK. Natomiast jeśli pozostali uważają swoje dzieła za ukończone, to bardzo bym prosił o podsyłanie ich na Pigwę. Raczej dziwną jest niejako konieczność przekopywania stron na FB w poszukiwaniu zdjęć, filmów, czy prac. Właśnie stamtąd mam etapy powstawania obrazka Pleasure, które to etapy są jak na razie JEDYNYM obrazkiem w katalogu 8bit_gfx, prócz pracy Yerzmyeya na VBXE. Z całej masy muzyczek na XL/XE są tylko dwie: XTD - The Third i Gaetano Chiummo - My Fault. Prac na 8bit_256b i na YM nie mam w ogóle.
Kochani współatarowcy: macie własny scenowy serwer FTP, który istnieje tylko dla Was i wzorem ftp.scene.org to właśnie on powinien być pierwszym miejscem, do którego skierowalibyście swoje kroki, przysyłając stuff z różnych party. :)
Still wondering, that everyone reminds "I came here..." of Terminator. When I first saw the picture, I immediately thought of the "Silver Surfer". But boy, what an excellent drawing ! http://en.wikipedia.org/wiki/Silver_Surf...
pos id points title author country --------------------------------------------------------------------------- 01 02 340 pt Ascend ................... Cluster & DMA germany 02 01 169 pt Worst resolution ...... Coine sweden
m @2014-12-10 13:43:18
@trophy, widziałeś film Dziewczyna z komputera? No. A ze skojarzeń bardziej ambitnych to może Blade Runner, Battlestar i parę innych, choć nie dosłownie. Komiksowo, estetycznie, lubię to. Zasłużone miejsce na podium, więc jest nadzieja na więcej takich grafik w przyszłości.
m @2014-12-10 13:57:23
Cieszy mnie, gdy ktoś zadaje pytania typu "o czym jest ta praca?". To znak, że demoscena Atari zmierza w dobrym kierunku:)
Jak dotąd moim wzorcem z Sevre zarąbistego tytułu będącego pokazowym przerostem formy nad treścią jest gierka na PC pod DOSa "Attack of The Mutant Space Bats of Doom" :)
Apropos tytułów, plik z wynikami właśnie został poprawiony, gdyż jak powiedział mi przed chwilą kolega XTD, tytuł jego utworu to "The Third". I nie ma tu żadnej metafory ;)
anon @2014-12-10 17:59:43
The Third Reich :)
Carrion @2014-12-10 20:08:14
Wow Ale gfx compo. Szacun! Szkoda ze nie udało mi sie wziąć udziału. Podeśle niebawem prace która zacząłem robić na kompo ale nie skończyłem nic specjalnego wiec może i dobrze ;) Jeszcze raz gratulacje. Grafika odynca po prostu wymiata...
_rocky @2014-12-10 21:20:46
xeen: poukładaj prace wg punktw, jak możesz, no i popraw Jaggiego.. został zmniejszony (teraz ma ponad 10000 kolorów).
xeen @2014-12-10 21:23:49
ok, dzisiaj nie dam rady ale zrobię to - proszę o deko wyrozumiałości :)
jhusak @2014-12-10 21:48:03
@mgr _inż_rafal, a Ciebie ktoś pyta, skąd bierzesz tytuły swoich gier?.
A Flying Microbits bo Flying, a nie Swimming czy Running, ew. Crouching lub Rolling Down.
Jeśli o mnie chodzi, to albo nic nie przychodzi mi do głowy (Mylometrylaza ... chyba nie zrobiłem błędu) albo coś przychodzi, stąd Flying Microbits.
tebe @2014-12-11 01:39:19
najlepiej nazywać tak:
msx000 msx001 msx002 ... ...
:)
atarek @2014-12-11 08:20:06
tytuły prac magistra są oczywiście oczywiste :)
krzysztof @2014-12-11 09:23:53
A jak wygląda sytuacja u tych którzy nie byli na zlocie, ale coś wyatawili i osiągneli podium ? Nagrody wyślemy pocztą czy przepadło jak na innych party ? :-)
bob_er @2014-12-11 10:27:07
@krzysztof - praktyka jest taka, że nagrody lecą pocztą. Jak tylko Grey będzie w stanie.
mgr_inz_rafal @2014-12-11 11:31:42
Nie traktujcie tego pytania złośliwie. Wiadomo, że w gierkach jest łatwiej, bo jak akcja jest o gruczołach no to ma stosowny tytuł. Zastanawiam się po prostu jaki jest proces wymyślania takich "jakgdybyby światowych" nazw. Bo z kolei jak przeglądam songi X-Raya, to jest tak jakoś swojsko: Ala ma kota, Czyrak, Dziobaty, Fiucina, Gnilec... Piękne :)
A pomysł tebe świetnie sprawdziłby się przy katalogowaniu :)
stRing @2014-12-11 11:45:47
Nazwa utworu to najtrudniejsza część przy tworzeniu muzyki. Zwykle moje nazwy (utwory nie do gier) powstają na końcu procesu twórczego i są odniesieniem do jakieś inspiracji/sytuacji/wydarzenia bądź rzeczy która aktualnie ma miejsce. Jednocześnie jeśli pasuje to klimatem do utworu, to jest klepnięte :) Nazewnictwo X-ray'a wydaje mi się być bardziej efektem braku pomysłu na tytuł i dopasowania pierwszej myśli jaka przyjdzie mu do głowy :), nie chcę jednak być tu wyrocznią, to tylko moje skromne przypuszczenie.
U mnie z tytułami jest dość prosto, bo w zasadzie większość powstała do jakichś produkcji więc przyjęła tytuł od nich :) Poza może Back to The Scene który jest dość oczywisty bo to pierwszy kawałek który zrobiłem na Atari po 20 latach. Tiger's Dream powstał dość dawno i nie na Atari - miał (i nadal ma) za sobą dość konkretną wizję włącznie z koncepcją videoclipu. Nie wiem czy jakiś pominąłem? See my wings miał oryginalnie tytuł Wings :)
blasph @2014-12-11 13:27:01
podstawić troll'ejbus:)
blasph @2014-12-11 13:28:15
oj nie tu miało byc:0
jhusak @2014-12-11 14:38:08
japatap to xtd?
j @2014-12-11 17:58:50
ciągle brakuje grafik z vbxe
voy_ @2014-12-11 18:16:04
Jedna już jest - Yerzmyeya. :)
Kaczor @2014-12-11 18:17:33
No właśnie, przydałby się program graficzny pod VBXE.
@Kaczor: zakładając że masz 256 kolorów z palety truecolor, to dowolny pecetowy ;)
ajcek @2014-12-11 18:44:40
Jest jedno małe ale, VBXE nie ma 24 bitowej głębi kolorów a tylko 21 bitową, najmłodszy bit każdej składowej RGB jest ignorowany. Jednak tak jak powiedział Wieczór do rysowania wystarczy dowolny program na PC.
voy_ @2014-12-11 18:46:02
@Wieczór, można się do ciebie uśmiechnąć o The Lost Bytes? Bo w katalogu z 8-bit msx jak na razie jest dość biednie, a to już czwarty dzień po party... :)
Małe poprawki w wynikach :D Spokojnie, to tylko korekta nazwy jednego utworu i dodana prodka na C64, która pojawiła się na SV2k14 (ale zbyt późno, aby ją zaprezentować na bigscreenie).
mgr_inz_rafal @2014-12-11 21:23:53
stRing, wieczor, Dzięki za wyjaśnienia.
Rzeczywiście, "czego oczy nie widzą..." temu trudno wymyślić tytuł. Nawet jeśli gdzieś tam w środku muzyk ma stosowne uzasadnienie, to przeważnie pozostaje ono niedostrzegalne dla publiki.
@voy_: uśmiechnąć się można byle szczerze i szeroko :) Daj mi jeszcze chwilkę, dostarczę razem z sapami i exekami, włącznie z muzą z dema bo i tak robię paczkę do ASMA.
Podłączyłem wstępnie Atarkę. Jak się ogarnę, to podlinkuję prace na VBXE.
@Jok - nie mam twojego doca do pracy. Mam go dopisać "na sztukę" ;) ?
Tym razem bez karniaków, bo to pierwyj raz ;)
voy_ @2014-12-12 21:17:29
@Pin: ślij na Pigwę. Dane w smsie. :)
Tezz @2014-12-12 21:32:13
Excellent pixeling! really great work again this year.
jok @2014-12-12 22:58:03
@pin - jeśli ci chodzi o tę na vbxe to już podawałem Greyowi - tytuł to 'wanderer' i ...to w sumie tyle? nie wiem co może być w docu - nie rozumiem z tym "na sztukę" :)
czcionka z wynikami za duza, nie dalo by sie jakiejs mniejszej wstawic :P
string @2014-12-13 09:25:31
Ctrl+
tebe @2014-12-13 09:42:35
:) dzięki Gonzo
bob_er @2014-12-13 10:24:36
Czy wiadomo kiedy będą opublikowane najlepsze prace 16k i demo?
vdl @2014-12-13 10:35:22
String nie chodzi mi powiekszanie calej strony zeby doczytac sie wynikow, bo rownie dobrze moge zmienic sobie rozdzialke ekranu.
Adam @2014-12-13 10:38:58
A czy to nie jest tak, że Lamersi i Agenda szykują jeszcze wersję after party swoich dem i dlatego nie są one jeszcze dostępne?
blasph @2014-12-13 11:32:53
Małem wcześniej napisać !!Bober tworzysz zajebiste dema!!a to co robi Dhor na pokey'u, masakra!!mooy namber 1
bob_er @2014-12-13 11:46:11
@blasph - <skromność on>no baaaa!!<skromność off> :). Dzięki!!! @Adam - no ja wiem, że robią wersje after-party. Tylko pytanie - czy pi*oko wiadomo, kiedy skończą?
sz/LMS @2014-12-13 14:30:23
Demo CP z poprawkami ma byc dostarczone do końca tego tygodnia.
Przy okazji gratulacje za genialne Undesigned i Near. Ostro podnosicie poprzeczkę... :)
blasph @2014-12-13 14:44:15
szeryf gratulacje ,superr demo!!!musze je w końcu zobaczyć na real hardware!
jok @2014-12-13 14:55:59
hej a muzyczek można sobie gdzieś posłuchać? tzn 'bezboleśnie' np. playlista na soundcloud dla każdego compo ? ;P
tak wiem - ale wymagania ;) ale kategorii było od groma - a wszystkich sprzętów/emulatorów/playerów nie mam zresztą pewnie nie ja jedyny... chociaż 2-3 pierwsze miejsca jakby ktoś wrzucił w zjadliwym przeglądarkowo formacie stałby się instant hero ;)
I will ask the author for permission to public release, of course. :)
blasph @2014-12-13 21:36:34
samarexus@dziękować!!Jak wnosze po nazwie kolega z Samaru ?Był kiedyś taki projekt a własciwie pare rozmów z kolegą z (xywy nie pamietam:( )atarowskiej skecji Samaru co by coś z Pentagramem wspólnie zrobić,no ale to było dawno..:) lubie wasze demka:)ach te wasze wektorki:) chyba jedyna rozsądna grupa na polskiej scenie c64 szacun!!!
Trwa opracowywanie systemu talonów na dema, w pierwszej kolejności otrzymają je emeryci i renciści. W obecnym momencie dostępne są tylko na przedpłaty dla młodych małżeństw :)
blasph @2014-12-15 00:41:44
eee ee!!! ja joosh to fszystko mam i miałem...pierwszy!!!:)
Gorąca prośba: lotharek wczoraj wykrył, że demo nie chce się uruchamiać z loadera (nie DOSa) SIDE. A Ajckowi z kolei się uruchamia. Gdyby ktoś mógł posprawdzać w różnych konfiguracjach (efekt jest natychmiastowy - działa, albo czarny ekran). Acha - no 256KB.
blasph @2014-12-16 15:04:02
zajebiste demko!!! u mnie śmniga ,ale ja mam sio2sd 1Mb ultimate i nawet w high speed os sie uruchamia:)