atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Film „Gry, użytki – co dla Ciebie?” z 2018-12-10 21:10 (19)
Zapraszamy do Katowic! z 2018-12-09 15:22 (4)
Gra „New Adventures of Laura” z 2018-12-06 21:52 (5)
Remanent – gry z 2017 roku (1) z 2018-12-04 23:47 (20)
Gry Gandalfa – część III z 2018-12-02 21:20 (1)
Premiera filmu „Gry, użytki – co dla Ciebie?” z 2018-11-25 12:11 (29)
Gra Druidarium (WIP) z 2018-11-18 12:39 (113)
Propozycje książkowe Retronics – zbiórka deklaracji z 2018-11-15 21:02 (10)
Kalendarz z Silly Venture z 2018-11-09 21:05 (32)
Wyniki Silly Venture 2018 z 2018-11-06 22:28 (36)
Pierwsze prace na małe Atari z SV2k18 z 2018-11-04 00:51 (139)
Rozpoczyna się Silly Venture z 2018-11-02 11:01 (63)
"Atari Basic" do kupienia z 2018-10-30 20:08 (15)
Rozwiązanie konkursu z 2018-10-29 10:38 (10)
Premiera konwersji Total Eclipse z 2018-10-26 20:07 (27)
Wkrótce RETROnizacja z 2018-10-25 19:34 (22)
Zapowiedź: Laser Squad i Total Eclipse z 2018-10-22 23:04 (38)
Wyniki konkursu programistycznego ABBUC 2018 z 2018-10-20 19:19 (60)
Gry konkursu ABBUC 2018 i „Get Up! 2” z 2018-10-19 22:19 (11)
Konkurs AtariOnline.pl z 2018-10-17 00:30 (13)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier

Opisy gier
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (34)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (0)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (7)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (17)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (122)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
Rescue On Fractalus opisał Kaz (18)
Stranded opisał Kaz (10)
«« nowszestarsze »»

Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Pierwsze prace na małe Atari z SV2k18
W chwili, gdy piszę te słowa, trwają jeszcze kompoty na Silly Venture, ale część wcześniej pokazanych prac jest już publikowana.


GRAPHICS COMPO

Odyn1ec – Sister of Mercy (minimalnie zmieniona wersja after party)


Kolejne fazy pracy:



GAME COMPO:


  • Highway Encounter


  • Autorzy: Janusz "shanti77" Chabowski, Mariusz Wojcieszek, José Pereira

    Highway Encounter to izometryczna gra logiczno-zręcznościowa w hiresie, konwersja z ZX Spectrum.

    Mamy prostą jak drut autostradę, na jej końcu bazę obcych i bombę, która ma posłużyć do jej wysadzenia. Sterujemy robotem (nazywanym vortonem) i mamy za zadanie oczyścić drogę przed bombą - przesuwamy odpowiednio elementy blokujące, niszczymy pociskami niektórych przeciwników.


    Bombę stale pchają pozostałe cztery roboty, są to nasze kolejne życia - bo po likwidacji aktualnego robota przejmujemy kontrolę nad następnym.

    W grze brakuje jeszcze tylko muzyki, będzie w wersji ostatecznej.

    Pliki z grą do pobrania: ATR, XEX.




  • Flimbo's Quest (wersja robocza)



  • Autorzy:
    - kod: Laoo, Solo
    - muzyka: Miker


    Grupa New Generation tym razem proponuje konwersję klasycznej platformówki, wyróżniającej się w swoim czasie efektem paralaksy przy scrollowaniu. Wersja z party wymaga 512 KB (a dokładniej ok. 370 KB, docelowo wymagania mają być zmniejszone).

    Więcej szczegółów: wątek na Atari Age.

    Paczkę z grą pobieramy stąd.






  • Pop'n'Drop


  • Kod: Bocianu
    muzyka: LiSU

    Gra logiczna: w każdym swoim ruchu wskazujemy dwie kulki, które mają być zamienione miejscami i robimy to tak, aby w efekcie uzyskać jak najdłuższe ciągi kulek w tym samym kolorze. Jeśli ciąg ma co najmniej długość 3, to te kulki znikają i reszta przesuwa się w dół. Do wyboru mamy kilka trybów rozgrywki.

    Wersję z party pobieramy stąd. Będzie jeszcze wersja ostateczna.






    W konkursie wzięła udział jeszcze gra Druidarium autorstwa KK.



    DEMO COMPO

    Po 5 latach pracy JAC! z pomocą Lucy i MotionRide'a przedstawił swoją wersję dema Bad Apple na małe Atari, z wykorzystaniem The!Carta.



    Historia dema na stronie JAC!-a.
    Wątek na Atari Age.


    VBXE DEMO COMPO

    "Demake" dema ST-NICCC 2000 z Atari ST grupy Oxygene - działa na Atari 8-bitowym z kartą VBXE i kartą AtariMax 8mbit.

    Pomysł: Axis & Heaven
    Kod: Heaven
    Muzyka: X-Ray i Miker

    Więcej szczegółów: wątek na Atari Age.




    Compusphere 2018 Demo Party Invitation
    Invitka na szwedzkie party Compusphere
    Kod: Heaven
    Muzyka (stereo): Triace
    Logo: Alien
    Tekstura: Eros
    Tekst: Corel




    16 KB INTRO COMPO

    Miejsce 1.: Seaxteen grupy Agenda:

    Muzyka: Caruso
    Grafika: Raphis, Piesiu
    Kod: Gorgh, Koala, Svoy, Xeen

    Wersję ostateczną pobieramy stąd.




    16384 - autor: g0blinish




    Grey Screen With Broken Music - autor: JAC!




    256B INTRO COMPO

    rolpower - autor: svoy



    grid - autor: g0blinish



    TunnelSM - grupa atariBDSM




    WILD COMPO

    Zmierzch. Niedokończona przeróbka
    (mod nieskończonej gry "Zmierzch")
    Kod: TDC
    Grafika&Font: KAZ
    Txt&Idea: Piotr Marecki
    Muzyka: Jurgi

    Wersję 0.4 pobieramy stąd.





    Bonus:

    Crownland (WIP) z ATARI ST GAME COMPO

    Oficjalna konwersja (pisana od zera): CEREBRAL VORTEX
    Kod: Templeton
    Grafika i efekty dźwiękowe (oparte na oryginale): Templeton
    Adaptacja muzyki: Xerus/Templeton
    Inne: Xerus/Probe

    Autorzy oryginału na 8-bitowe Atari:
    Kod: Probe
    grafika: Ooz
    muzyka: Borne




    Listę prac z party możecie znaleźć na Demozoo.

    2018-11-04 00:51 by "Adam"
    komentarzy: 139
    rosomak @2018-11-04 07:32:18
    Świetny rok dla małego Atari!!
    Z czego odtwarzany jest dzwięk na Bad Aple?
    sun @2018-11-04 07:56:39
    Dźwięk w demie JAC'a idzie z magnetofonu ;)
    sun @2018-11-04 07:59:03
    Jest jeszcze Bad Apple by Tebe. Tam rapidus i pokey 44kHz
    anone @2018-11-04 08:34:52
    Pół mega pamięci na grę gdy konkurencja ma to w 64kb... fiu fiu ot nowoczesność na postAtari. Moim skromnym zdaniem Bad Apple i jego kolejne mutacje powinny być wyrzucane do wild compo ( oczywiście jesli ktos będzie chciał to oglądać po raz "enty"). Niestety z tego co widać na demo compo XL/XE to maluch w strasznym kryzysie. Fał-be-iks-e, rapidusy-szmusy, do tego jakies de-carty opanowały kompoty. Gdzie tu Atari?
    sun @2018-11-04 08:37:14
    Trudno się nie zgodzić.
    sun @2018-11-04 08:41:45
    Dodam tylko, że flimbo...
    In final version:
    - more sprites on screen
    - all levels
    - all enemy monsters
    - all missing logic
    - all bugs fixed ;)
    - less requirement for memory (130XE or 256kB)
    Vdl @2018-11-04 08:54:35
    Silly Venture 2k18 - Bad Apple Celebration of United Atari Scene :)
    the fender @2018-11-04 09:23:46
    -=Highway Encounter=- wygląda zacnie! Brawo Mariusz i reszta :)
    Adam @2018-11-04 09:27:43
    @the fender: chyba jednak Shanti77 i reszta.
    the fender @2018-11-04 09:28:03
    Grafika Odyńca miażdży...

    Co do Flimbo, hmm - nigdy nie rozumiałem fenomenu tej gry u ludzi - dla mnie oprócz paralaksy nie ma w tej grze niczego ciekawego.
    Technicznie na pewno wypas jak na możliwości malucha, pamięciowo pewnie finalnie też (może uda się upchać w 130XE).
    @anone: nie ma co porównywać 1:1 tych dwóch komputerów, pisane o tym było wiele razy i wiele razy było tłumaczone dlaczego na gołej komodzie coś się mieści a na Atari - nie.
    the fender @2018-11-04 09:29:13
    @Adam: zatem brawo Shanti77 i reszta :) Zawodowa konwersja.
    znany @2018-11-04 09:57:16
    Bad Apple!! by rapidus miał 3 kolory , i muza na full
    rosomak @2018-11-04 10:14:38
    Mnie to że coś będzie miało 128 czy 256 KB nie razi, dziś mniej niż 1MB się nie rozszerza, natomiast VBXE I Rapidus to już inna para kaloszy. Zresztą o czym mowić, scena C64 też korzysta z dopałek, stacji itd. I tam nikt na nikogo nie krzyczy, liczy się efekt
    anone @2018-11-04 10:24:30
    @rosomak: no akurat stacja to stockowe urządzenie więc argument mało poważny. Co do pamięci dodatkowej to zawęża to krąg odbiorców - to raz. Dwa że zrobienie tego tak by chodziło na 65XE ze stacją z Pewexu ;) to byłaby dopiero chwała :) Ale nie ma co utyskiwać. Latka lecą i nasze jaranie się skończy wraz z naszą generacją.
    Jacques @2018-11-04 10:25:26
    Jak ktoś zamierza rozpętać typową sprzętową g...burzę, to może lepiej zamiast tego niech porozmawia sobie gdzieś w sieci o 60 milionach Sapkowskiego ;-)

    A Flimbo's Quest jest piękną, doskonale oprawioną muzycznie i bardzo grywalną grą (ja fenomen rozumiem), news 10-lecia, że będziemy ją mieć na Atari :-)
    anon @2018-11-04 10:32:25
    Ale grafika Odyńca zrywa czapki z głów. Piękna robota
    larek @2018-11-04 10:38:39
    Flimbo's Quest wygląda świetnie i trzymam kciuki za ukończenie projektu.

    @anone, w wątku na AtariAge twórcy gry informują, że wersja kartridżowa będzie działać na Atari z 64KB, więc zarzuty o większej ilości pamięci są nietrafione.

    Mnie jednak martwi coś innego. Otóż, jakim cudem do konkursu dopuszczane są nieskończone projekty? Pochwalić się postępami w tworzeniu czegokolwiek można w inny sposób, ale wystawianie niedokończonych produkcji w konkursie, to przesada. Jak poczuje się autor dopieszczonego i skończonego tytułu, który przegra z niedoróbką? Te gry pewnie zostaną kiedyś skończone, ale 100% pewności nie ma.
    Skoro w grach to nie przeszkadza, to może niedokończone grafiki i muzykę też przyjmować do konkursu?
    W zasadzie to mógłbym wypuścić 20 grafik, na których będą jakieś bazgroły i dodam adnotację "WIP". A jak wygram, to może dokończę. A może nie.
    anone @2018-11-04 10:50:41
    @larek: Zgoda.Jak bedzie działać na 64kb to pełen szacun i czapki z głów. Co do WIPów to też zgoda. Strasznie nie fair w stosunku do zakończonych projektów. Jednakowoż eliminując wipy czasem nic nie zostaje ;)
    Mnie zmartwiło demo compo na 8bit. Słabo to wyglądało.
    Komodziarze znów na swoim party mieli z 10 dem, w tym taką graficzno-dizajnerską perełkę jak to:
    tiny.pl/g3mz9
    larek @2018-11-04 11:13:21
    @anone, Star Wars Demo robi faktycznie wrażenie. Nie znam się na C64, więc nie wiem, czy osiągnięcie takich efektów jest trudne, czy nie, ale podoba mi się wplecenie efektów w pewną historyjkę. Bardzo dobrze to się ogląda :)
    anone @2018-11-04 11:39:15
    Dorzuce jeszcze tiny.pl/g3m3g
    Nowy kierunek w msx i kolejne bariery pokonane (prócz pierwszego partu polecam wysłuchanie końcowego moda)
    Oraz demo z grafą piszącego tu czasem Carriona:
    youtube.com/watch?v=Cr3I8EoGb4Q
    Ehhh....marzą mi się takie/podobne perełki na Atari. Chlip, chlip....
    rako @2018-11-04 12:09:27
    Flimbo's Quest jest rewelacyjny szacun Panowie, a Odyn1ec to najwyższa liga. pozdrawiam
    xeen / agenda @2018-11-04 12:32:45
    Subiektywne podsumowanie kompo:

    - VCS demo - poziom ogólnie uważam przyzwoity.
    - Game Compo - wg mnie bardzo dobre.

    Highway Encounter to gra do której podchodzę z sentymentem. Tak wiele czasu grałem w to na spectrum. Tak bardzo mi brakowało tego na A8 (spectrum miałem za młodu okazjonalnie). Wielkie podziękowania dla Shantiego i ekpiy. Miałem przyjemność grania na kompo - niestety nie potrafię używać drążka przy 200 par oczach widowni. Ale wrażenia pozytywne - gra działa bardzo fajnie, mam wrażenie, że lepiej niż na ZX. Dziękuję - naprawdę.

    Wielki szacun dla ekpiy NG z Flimbo. Pokazali że się da (choć wielu głosiło, że jest to gra na A8 nie do zrobienia) a największych chyba ograniczeniem jest 128 znaków w charsecie (vs 256 na c64). Tak wiele jest tam niuansów które trzeba docenić. Dodatkowym smaczkiem jest to, że chłopaki brali wolne aby projekt pociągnąć i kodowali po 20 godzin / doba. Wow. To jest klimat i to jest duch. Przyznam ze Solo i Lao pozytywnie mnie zmotywowali i sprowadzili na glebę. Brawo!

    Dobra gra KK . KK to jest dla mnie człowiek renesansu - gra ma dobry silinik, gra się fajnie, ma dobrą grafikę (KK robił). Tak wiele poziomów i to generowanych, tak wiele możliwości.

    Bocianu puścił kuleczki, ale z nowymi pomysłami. Zagram CZekam na stuff i finala z levelami i muzyczką :)


    Gry na ST - bardzo dobrze odebrałem Crownlanda! Jest tak przepięknie cukierkowa, nie jest to konwersja z 8 bit - gra ma pozytywny 16 bitowy feel. Nie lubię Giany Sisters na 16 bitach przez to, że grafika ma taki 8 bity narzut (tylko w tych przypadkach lda mnie negatywny). Crownland jest przygotowany lepiej. Zagram.
    Tę grę zamierzam ukończyć i po prostu widać ile pracy włożyli w tę "konwersję" ludziki z Celebral Vortex

    Aż 8 gier na ST robi wrażenie, nie sposób opisać wszystkich. Jest też strzelanka, która ma dobrw wykonanie, obawiam się, że może być trochę nurząca. Ale grafik a to jest coś co lubię.
    xeen / agenda @2018-11-04 12:43:33
    Nareszcie dobre kompo na Falcona.
    Trzy super prace: Lamers (060), Dekadence (030) i Mystic Bytes 030).
    Lamersi przyzwyczaili nas do dobrego poziomu i tradycja oczywiście została zachowana. Dla mnie to jest już naprawdę poziom światowy - tego typu demo np. na Amkigę 060 to dla mnie faworyt na Revision. Brawo Panowie. Co za doznania. I znowu w kuluarach jak się posłucha ile potrzeba aby przygotować sobie bazę pod takie demo - klękam na kolana. Respekt!

    MSB i Dekadence- równo i na bardzo wysokim poziomie. Polecam. Dobre efekty, design i nie czuć 030 wcale (jakby ktoś nie wiedział to by się zastanawiał czy to nie 060)

    ST prace kodowane - dwie przyzwoite prace (demo Hemoroids i 4 kb Zerkmana na okulary 3d) reszta niestety dla mnie bardzo słabo. Naprawdę trochę szkoda ludzi o tej godzinie- doceniam, że każdy chce się dołożyć ale ile można :) No more scrolls! No ok jedna praca może miała potencjał ale raczej była fillerem - nie pamiętam tytułu. Ogólnie bywało lepiej zdecydowanie. Dla mnie ST było po prostu kiepskie jeżeloi


    256B A8 - poziom wysoki. Szacunek dla Konopa za tunel. Długo się liczy ale efekt miażdzy.


    Dema na A8 - głównie ciekawostki, niestety lub stety. Nie było "dużych" dem, ale coś czuję, że w przyszłym roku będzie troszkę może lepiej. Kto chce niech trzyma kciuki, lub najlepiej pomoże w jakikolwiek sposób - najtrudniej zrobić pierwszy krok. Te ciekawostki co były nie były takei złe - technicznie.

    W Wildzie Yosh pokazał dodatkową rzecz, której nie zrozumiałem dobrze, ale robiła piorunujące wrażenie. Gier było więcej bo w Wildzie Yosh pokazał .... Dragon's Lair na A8!

    Muzyczki - jak zwykle różne, ogólnie uważam że też bywało lepiej. Zabraklo 505, JHusaka, Yerzmyeya, stRinga i wielu innych. Ale też niektóre muzyczki są fajne także warto przesłuchać - to moje tylko subiektywne zdanie.

    No i szacunek dla Odyńca za zajebisty rysunek. Tak samo jak szacunek dla Piesia który przygotował chyba 9 grafik do kalendarza i nie dał rady już wyrobić się już na kompo. Ale kalendarz super
    Pabloz1974 @2018-11-04 12:46:36
    Mdli mnie od tych tasiemców na c64 z sinymi kolorami i jęczącym sidem jak gwałcony chińczyk. Btw tasiemce sa robione przez kilkanascie i wiecej osob...
    xeen @2018-11-04 12:50:00
    Ogólnie party jak zwykle dobre. Oczekiwania na prace wysokie. To SV zapisze się w kartach dobrymi grami z kompo i świetnymi demami na Falcona. Podziękowania dla ekpity za trud pod presją, ale też dla Pina który o 2 w nocy popierdzielał z miernikiem szukając usterki w głośniku. Dla mnie jesteś stary bohaterem że pomagałeś chłopakom w trudnych chwilach.

    Britelite był trochę niezadowolny - chyba chodziło o muzykę która w ich demie jest zajebista a trochę głośno została odpalona.

    Pozdrowienia dla partyzantów.
    the fender @2018-11-04 12:57:41
    quote:

    choć wielu głosiło, że jest to gra na A8 nie do zrobienia

    nie dodałeś jednej frazy " w 64 KB". Bo wydaje mi się, że w czasach demka paralaxy Flimbo by Gonzo :) rozgorzała dyskusja na ten temat że o ile portowania (choćby i w pewien sposób stratne) z C=64 jest jak najbardziej możliwe to jednak podstawowa problematyka to charsety->pamięć. No ale, skoro Commando się dało wydać to dlaczego nie Flimbo? :)
    xeen @2018-11-04 13:26:35
    Chyba nie do końca The Fender jak piszemy o grze która ma 1:1 co pierwowzór, a nie próbkach jej zrobienia. Ale to niech już chłopaki ew rozwiną. Jak robisz fizycznie implementację wychodzą dodatkowe problemy które nie uwzględniają dyskusje. Tutaj być może nie załatwisz pamięcią prosto tego ograniczenia 256 znaków zmieniając charsety na przerwaniach - chodzi o kombinację występowania znaków na ekranie. Tak przynajmniej zrozumiałem dyskusje w kuluarach.

    The making of by się przydał -bo może być dośc pouczający
    sun @2018-11-04 13:30:06
    Gra KK +10 za grywalność, pomysł, silnik, dynamika rozgrywki - grałem dzień wcześniej. Że o muzie na 2600 vcs by KK nie wspomnę :)
    anone @2018-11-04 14:14:21
    Może ktoś podejmie się kiedyś konwersji tego na Atari a co w wersji demo własnie sie pojawiło u brązowo-fioletowych:
    youtube.com/watch?v=c_CdCwhjAZk
    Piesiu @2018-11-04 14:28:23
    Odyniec, bój się Boga, zaprzedałeś duszę diabłu czy co ;)? Grafa poziom galaktyczny!!!
    Blasph @2018-11-04 14:44:40
    Odyn1ec jesteś najlepszy .!
    the fender @2018-11-04 15:04:39
    @xeen: no dokładnie, jest jak piszesz. Niech chłopaki kończą, bo wielu czeka :)
    Odyn1ec @2018-11-04 15:45:58
    Piesiu, nie bluźnij:) za kalendarz Ci się znaczek fuji na alei sław należy
    nosty @2018-11-04 15:49:01
    Dla mnie kategoria 256B na 8-bit zaliczyła najwiekszy wzrost poziomu prac. Mistrzostwo programistów widać najbardziej właśnie w tej kategorii. Czapki z głów!
    IRATA4 @2018-11-04 16:03:05
    Odyn1ec
    Super Grafika , w końcu coś mi się podoba bez najmniejszego cienia wątpliwości .11/10 z czystym sercem .

    Czasem jak coś piksluję i myślę że się nie da lepiej , to teraz przypomnę sobie te prace ...


    @Kaz ...a gdzie inne grafiki ???
    Pecet @2018-11-04 17:35:18
    na jakiej zasadzie jest zrobiona kolorowa grafika w hires w Highway Encounter?
    Sister of mercy niszczy system.
    Adam @2018-11-04 18:09:54
    @Pecet: przez podświetlenie hiresu grafiką player/missile - każdy "piksel" PMG barwi zarówno tło, jak i piksele hiresowego pola, a przy ustawionej największej szerokości ten piksel ma szerokość 1 znaku (8 pikseli hiresowych)
    10 GOSUB 10 @2018-11-04 18:21:15
    Moze ktos udostepnic wyniki?
    Pecet @2018-11-04 20:21:10
    @Adam dzięki
    wieczór @2018-11-04 20:27:40
    Wiecie co? Dema na małe Atari nie były w tym roku porywające. Mam na myśli kategorie duzych dem (obie, malkontentom przypominam, ze rapidus i vbxe dostały własną więc prosze nie p... o jakimś "zdominowaniu"). Ale co do tych wspaniałych dem z X'a... Moze bedzie lepiej pozniej, ale na razie obejrzałem star wars i musze powiedziec, ze tak slabego dema dawno nie widziałem. Jeszcze sie nie spotkałem z tak dlugim kompofilerem. Widac wlozona kupe pracy ktorej finalnym efektem jest nuzace, nie porywajace i chyba absolutnie niepotrzebne cos :) Pisze zupełnie szczerze (tak, zanim ktos mi zarzuci brak obiektywizmu - uwazam ze na małe Atari tez bylo w tym roku słabo. Za to krocej :D)
    anone @2018-11-04 20:51:44
    nie zmienia to faktu że na X'2018 było o 19 dem więcej i to jest porywające jak ci ludzie z C64 potrafią się zmobilizować

    @wieczór: Demosy na C64 przez specyfikę sprzętu wyglądają inaczej. Inaczej też się rozkręcają. Przez ułomności naszego pokeya ( dokładnie przez używanie go do innych celów w systemie w trakcie wykonu programu) dla nas doczytywanie jest czymś dziwnym. Dla innych to najnormalniejsza norma.
    xeen @2018-11-04 20:52:09
    zazwyczaj bronię dem z c64 na tym forum (stacja, stacja i jeszcze raz stacja), ale Star Wars kurde jest w istocie mega przeładowane i nużące. Przewijałem - jako fan Censorów :)
    Tylko fragment z Tie - fighterami zdigitką mi się podobał - to anikma?

    Zresztą dema nie były słabe tylko raczej były ciekawostkami technicznie jednak całkiem zaawansowanymi. Zabrakło "dużych dem" - zgadza się.
    anone @2018-11-04 20:57:46
    i jeszcze jedno: pisząc "...nie porywające i chyba absolutnie niepotrzebne..." wpisujesz sie dokładnie w to samo co 23 lata temu napisał pewien niemądry komodorowiec opisując "niepotrzebne" produkcje na Atari XL/XE po party zdaje się że w Mikołowie na łamach ztcp C&A. Parafrazując stoisz tam gdzie kiedyś stało Zomo ;)
    xeen @2018-11-04 20:58:01
    @anome -scena c64 jest znacznie większa. Nie przebijemy jej ilością niezależnie od mobilizacji -jak sądze.
    Owszem to kolejny rok w którym nie ma "dużego dema" na malucha na SV - ale wierz mi, to nie tylko brak mobilizacji. Są tez inne życiowe okoliczności chyba dośc oczywiste.
    Bądźmy jednak dobrej myśli bo "spiryt" na Party był i kto wie co przyniesie rok przyszły :) Jak Ci zależy to zwyczajnie też się zaangażuj - miejsce na takie działania znajdzie się zapewne na wielu frontach, że tak się wyrażę - wystarczy wykonac pierwszy krok do czego zachęcam :)
    anon @2018-11-04 20:58:09
    Kurczę, żeby grafika Odyńca była w fullhd, poszłaby na tapetę od razu. A tak będę musiał kombinować, a i tak nie wyjdzie to jak należy
    the fender @2018-11-04 20:59:20
    No okej ale popatrzcie - na komodzie już dawno dali sobie spokój z robieniem dem pt. pokazuję nowinkę za nowinką. Po prostu, jest tam sporo grafiki, do tego muza, gdzieś tam w międzyczasie jakaś nowalijka koderska - a nacisk położony na design całości i jakąś mniej lub bardziej mądrą "myśl przewodnią". Dema przeładowane grafikami, logosami, rysuneczkami ... fajnie się ogląda, trudniej zachować w pamięci. Zgadzam się z opinią, że takie podejście nuży w odbiorze już przy nastym demie. No ale może oni to robią po prostu - z sentymentu, którego jak widać mają niewyczerpalne zapasy.
    sun @2018-11-04 20:59:49
    Ale przecież nie o to chodzi, żeby gonić C64 albo być lepszym od czegoś tam. Chodzi o świeżość i coś, co wieczór nazwał 1 słowem: dizajn.
    the fender @2018-11-04 21:03:06
    @sun: no akurat z tym na komodzie problemu nie ma. Problem jest z tym, że ta "powtarzalna dizajnerska doskonałość" po jakimś czasie nuży.
    Ciekawe co pokazali ludzie na SV, nie mogę się doczekać jakiegoś stuffu :)
    anone @2018-11-04 21:08:01
    Nie twierdze, że Censorzy byli najlepsi bo produkcje Bonzai i ekipy Performers bardziej mi sie finalnie spodobały. Jednakowoż doceniam wielki wkład głownie grafików w produkcje CD. Natomiast zupełnie bawi mnie argument wcześniej tu przytoczony, który to miał sugerować że dema na C64 są chu.... bo robią je ekipy po kilkanaście osób ;) Dla mnie to zaleta. I tam to jest dopiero "team spirit" :)

    @sun: no akurat dizajnu to można od ludzi z komody sie uczyć
    xeen @2018-11-04 21:12:49
    No z tym się akurat zgadzam że to że coś robi kupa osób to nie jest wadą :) Bonzai też obejrzałem - ładne, ale bez rewelki (teraz biorę miarę sceny c64 i poprzednich Xów - też trochę czuć zadyszkę, niestety)
    the fender @2018-11-04 21:15:26
    aha - brak designu to też design. Tyle, że koderski ;) Na Atari cieszy każdy, byle prodki były.
    RetroBorsuk @2018-11-04 21:15:51
    Witam wieczorowo i wybornie.

    Wybornie bo (po kolei)

    1. Sister of Mercy - ODYNIEC. KAPITALNA GRAFIKA! 10000/10. Brawo.

    2. HIGHWAY ENCOUNTER - fajnie, że wyszło i z przyjemnością zagram i zobaczę czy tak przyjemnie się szpila jak wygląda na filmiku. Widze, że konwersje ze Speccy i C64 idą pełną parą to może teraz jakieś gry akcji? Exolon? Cybernoid?

    3. FLIMBO'S QUEST - BRAWISSIMO PANOWIE! Piękna konwersja pięknej i bardzo grywalnej gry się szykuje! Wiem, co mówię, gdyż na C64 kończyłem całą na jednym kredycie. Na cartridgu miałem za młodu i taki sam cartridge wygrałem ostatnio na Retronizacji. Normalnie jakiś omen czy cuś.

    Patrze, a tu jest na Atarynie! Pochwalić muszę za świetną GRAFIKĘ oraz parralaxę i płynność gry. Już widzę, że to będzie bardzo grywalne i jakościowe zbliżone do c64. Do tego WIELKIE BRAWA ZA MUZYKĘ! Ta z poziomu drugiego to moja ulubiona i brzmi cudownie! Jeżeli utrzymacie poziom całości to będzie medal na Retro Na Gazie i jedna z najlepszych gier na Małe Atari. Dziękuje i życzę powodzenia, wytrwałości i docenienia.

    4. DEMA - dema jak wiecie to ja najbardziej lubię te z gier... Bad Apple wygląda świetnie, ale co to jest The! Cart? Kolejne rozszerzenie do Atari?

    Dlaczego nie ma żadnego screena z Druidarium ani Pop'n Drop?

    Wracacie Panowie wiarę w gry na Atari! Pozdrawiam
    anone @2018-11-04 21:17:08
    Nieśmiało przypominam że parę grup w tym roku wyłamało sie z Iksa i wypuszczało swoje produkcje na innych parties (Revision, Datastorm, Evoke itp). Tej wielkości/ ilości (ludzi) im zazdroszczę. Ma zwyczajnie kto robić.
    Adam @2018-11-04 21:18:25
    Podpiąłem informacje o grze Bocianu "Pop'n'Drop" wraz z linkiem.
    xeen @2018-11-04 21:21:55
    a tutaj jest demko Lamersów :)

    https://www.youtube.com/watch?v=a283kQsd...
    svoy @2018-11-04 21:22:58
    To czy będzie więcej ludzi robić na A8 to zależy wyłącznie od tych ludzi :). Są narzędzia, są materiały do nauki, jest wszystko. Trzeba tylko chcieć. I tak, wiem że jest to trudne (zmotywować się, znaleźć czas, itd.) i że praca i rodzina. I tutaj niespodzianka - wszyscy tak qrcze mamy, a jakoś się czasem coś zrobić udaje...
    Konop @2018-11-04 22:11:59
    @xeen. Intro współtworzył Hrabia Ulrich von Chain, bez którego wkładu, motywującego Atari BASIC do współpracy, nie byłoby możliwe osiągnięcie celu.
    xeen @2018-11-04 22:15:32
    nie wiedziałem, gratulacje dla Was - bardzo fajny efekcik, warto poczekać :)
    _rocky @2018-11-04 22:49:16
    Grey, wielkie dzięki za party.. było super, kto nie był ten niech żałuje..

    Pozdrawiam
    Pin @2018-11-04 23:40:45
    Dzięki za wspólnie spędzone chwile. Było zajebiście ;) Grey, szacuneczek za lożę ;)
    tdc @2018-11-05 06:08:48
    Dzięki wszystkim za wspaniałe party!!! Gratulacje dla wszystkich, gfxy, msxy, gry, dema itp. wszystko bardzo smakowiteee! ;)
    xeen @2018-11-05 07:03:16
    Zlew @2018-11-05 08:48:38
    Audio z magnetu to dobre wyzwanie, szkoda że ładowanie dema z taśmy odtraca :DD
    miker @2018-11-05 09:10:52
    Dzięki za super party! Miło było znów zobaczyć znajome pyski! :)
    I jak zwykle dodam: malkontenci: BUDA!
    pite @2018-11-05 11:43:39
    było super ! dzieki Grey !!! i mam kolejnego falcona !! dzięii Lucy !
    Jacques @2018-11-05 11:46:35
    Crownland w wersji ST wydaje się być wierną kalką 8-bit :-)
    rj1307 @2018-11-05 12:13:45
    Organizacja na najwyższym poziomie, super atmosfera, dobra miejscówka, stosunkowo małe "straty". Dziękujemy! :-)
    piter_JNF @2018-11-05 12:34:37
    RJ1307: dzięki RJ i Zibi z pomoc w programowaniu Skunka na Jagu !!! Były 3 prace na kociaka (intro i dwie gry) i wszystkie były pisane do końca, jeszcze podczas trwania kompotów na wcześniejsze maszyny. Plansze końcowe Axi0matowi wysylalem podczas conpo na małe Atari ! A proces programowania kości w skunku nie jest tak szybki jak np wrzucanie plików na kartę SD falcona / ostatnie demo na 030 dotarło do mnie także podczas trwaniai juz compo na A8!!! ) adrenalina, supe, dzieki Greyu
    IRATA4 @2018-11-05 13:06:08
    Szkoda że ten Crownland nie ma muzyki na miarę możliwości St...e chciało by się rzec ...
    pabloz1974 @2018-11-05 13:12:45
    dobrze że nie ma muzyki ala STE czy ala paula amigowa. Chiptune to jest to
    Beniu @2018-11-05 14:20:09
    witam, mam pytanie co znawców ;) Czy w Flimbo's Quest da radę w finalnej wersji usunąć niebieski kolor na ramce ? tak żeby została czarna w całości
    Party-zant @2018-11-05 15:13:46
    Chrońmy Odyńca, bo to nasz skarb narodowy (atarowy). :) Praktycznie obecnie nikomu nie chce się bardziej pikslować na atari niż jemu. :o
    Kroll @2018-11-05 15:30:53
    Super impreza, swietna atmosfera, możliwość spotkania przyjaciół po bardzo, ale to bardzo dlugiej przerwie☺, dzięki Grey, Piter, RJ, Motion Ride, Lucy i wszystkich ktorych nie miejsce i czas wyliczać☺, dziękuję
    Odyn1ec @2018-11-05 15:57:07
    @Party-zant to nie tak, że się nie chce. Przykładowo wkład Piesia w tę edycję SV był kilkukrotnie większy niż mój. z tego co widzę kolega Tiger wystawił 8 rysunków po latach przerwy, Rocky jak zwykle kilka:) inni po prostu nie mają warunków do rysowania z powodów osobistych.
    wzorem klubów piłkarskich dobrze by było wychować nowe pokolenie atarowców. mieliśmy z Xeenem pomysł, żeby zorganizować compo graficzne dla dzieci:)
    10 GOSUB 10 @2018-11-05 16:04:32
    Podejście drugie: Czy mogłby ktoś wrzucić wyniki? Dzięki z góry!
    rj1307 @2018-11-05 16:14:34
    Zapomniałem podziękować za zarąbisty kalendarz, czapki z głów Panowie!
    Party-zant @2018-11-05 16:40:43
    @Odyn1ec.
    Rozumiem, że nietypowy komplement przypadł do gustu? ;)
    OK, w czołówce będzie Piesiu i Ty, bo OOz jest "uziemniony" (hehe). Ripek pewnie też (?). Do tego aspirujący Raphis, dobrze rokuje.
    Rocky - bardziej eksperymentator (niezły!) niż potencjalny zwycięzca. ;))
    Co do powrotów, to cieszy ta płodność Tigera. :)
    Co z Blashpem, już się znudził "grafikowaniem" na A8 ??

    Pomysł z dziećmi ciekawy, ale mogą się potężnie zrazić rysowaniem joystickiem czy antycznym ATARI TOUCH TABLET (prototyp tabletu, z absurdalnie dużą czułością ruchu, itp. :( ).
    Blasph @2018-11-05 17:08:00
    Ja się nie znudzilem ..ale kurna doba jest stanowczo za krótka.będzie grafika od blaspha to pewne..ale gdzie są dema ja się pytam ?
    Pafnucy Kowalski @2018-11-05 19:20:35
    ty jak sie czyta twojoł ksywe? bleszp? xD ja cie pamietam jak machales identem do obcych ludzi albo twoje miny i zaczepianie osob ty psycholu D
    blasph @2018-11-05 19:40:20
    ..oo kolejny poshkodowany...hehe...to zostaje do końca życia.dog blasfem ya..
    pin @2018-11-05 21:17:40
    ... właśnie zfleszowałem ST-NICCC 2000 Remake na AtariMaxa i przyznam, że nie umiem tego uruchomić. Ktoś z Was próbował na realnym sprzęcie to odpalić??
    Yolk @2018-11-05 21:25:15
    Pin, u mnie działało bez problemów. Wprawdzie nie z AtariMax'a, ale z The!Cart'a ale w trybie zgodności z Max'em. Trzeba jeszcze mieć VBXE. Próbowałeś wyłączyć Rapidusa?
    _rocky @2018-11-05 21:38:08
    Strumieniowanie danych wprost w pamięć obrazu z karta w zasadzie bez udziału procesora powoduje u mnie mieszane uczucia.. niby działa na Atari, ale sprowadza sprzęt do roli mediaplayera..
    Adam @2018-11-05 22:05:24
    Podpiąłem filmik z Pop'n'Drop oraz filmiki z intrami (Seaxteen, 16384, rolpower, grid), Zmierzch z wild compo oraz jako bonus Crownland na ST. Tyle na dziś z mojej strony.
    pin @2018-11-05 22:29:56
    Yolk - nie jestem takim ignorantem by nie próbować na dzień dobry w podstawowej dla dema konfiguracji. Zfleszowałem więc uFlashem cart, wyciągnąłem to z IDE+, wyłączyłem Rapidusa i włączyłem kompa (z VBXE w środku :) ). Otrzymałem blank screen i tyle, stąd też moje pytanie. Poza tym, to czy autorzy nie mogli tego zrobić na zwykłą pamięć portB 1MB? Strasznie upierdliwy ten nośnik, w sensie tego maxflasha, bo mając kilka takich pozycji połowę dnia można spędzić przy flaszowaniu...
    _rocky @2018-11-05 22:53:25
    Jestem za... 1MB to w zasadzie standard.. po co kombinować..
    pin @2018-11-05 23:22:17
    Czy może ktoś spytać autora o możliwość przerzucenia tego na ext portB? Przynajmniej ktoś to w PL zobaczy na real HW..
    IRATA4 @2018-11-05 23:47:01
    ...gdzie inne prace '?
    pin @2018-11-06 00:24:34
    Pewnie będą, kiedy będą :) .. choć dziwi mnie fakt dopuszczania do kompo prac na nośnikach typu cart, lub cart/magnetofon.
    Dracon @2018-11-06 00:48:20
    Zlot ciekawy, wpadając raz na kilka lat nie mam uczucia przesytu. ;) Sporo ciekawych rozmów i miłych osób, parę miażdżących produkcji i super kalendarz (naprawdę jestem pod wrażeniem!).
    "FLIMBO's Quest" to rewelacja, dawno temu zazdrościłem tej gry C64, pamiętam jak ją używano w celach reklamowania dostępnego w sklepach gdańskich komputera.
    Graficznie najlepsza oczywiście praca Odyńca, widać jak się napracował, gratuluję!
    CharlieChaplin @2018-11-06 02:12:37
    Hmmm, at Atari Age forum I read that the Bad Apple version by Jac! has a length of 41MB (in fact, 177MB of raw video compressed to 41MB). Think XRAM on the A8 (even with 65816) is limited to 16MB at the moment ?!? Not sure if it would fire from harddisk (SDX is limited to 32MB partitions, so it would have to fire from FAT32 partition)...

    One alternative could be to use UNO cart, SIDE/SIDE-2 cart or AVG cart and fire directly from the SD-card, but someone has to write the loader program then (just like FJC did with the 8Bit PDM-player)...

    -----

    SV 2019: Bad Apple in ASCII loading from tape drive or ultra slow (300 Baud / 150 Baud / 75 Baud) modem...

    SV 2020: Bad Apple loading from puncture cards

    SV 2021: Bad Apple in 16k/32k/64k super HD resolution

    SV 2022: Bad Apple imprinted with Atari/Sega/NES/etc. lightguns on planet Mars, alas their lasers also hit a Borg cube and they are coming to visit planet earth...

    SV ????: some decades or centuries in the future Bad Apple is running on a black+white tv at the "Planet of the Apes", while some apes are discussing the stupidity of human beings...
    wieczór @2018-11-06 05:38:29
    Wyniki jako ascii wysłałem właśnie Greyowi do weryfikacji i poprawek (brakowało paru informacji o autorach) wiec pewnie dzisiaj opublikuje. Sorki za opóźnienie.
    Heaven @2018-11-06 05:54:03
    @Pin

    It’s for d6xx vbxe. And it run on my 65xe and Bartek and Wratchild
    Running, too.
    Heaven @2018-11-06 06:00:59
    @rocky

    It’s not a picture video player but renders more than 200 polygons per frame consisting each of max 16 vertices.

    So 6502 reads the polygon data from cart, calculates the slopes and vbxe renders them on screen. 6502 does the dynamic Atari st palette to vbxe palette assignment as each frame can have own palette etc.

    As i said the 6502 takes actually the ST data file (640 kB). That’s why it runs from cart as I had here an Atarimax 8mbit flashcard.

    More info and data file at Arsantica-online.com
    brian-82 @2018-11-06 08:17:13
    @Heaven

    Good job then !
    At the party there was also a third "Bad apple" - part of presentation for some new experimental cart by Yosh/New Generation. This thing really can turn normal unexpanded Atari into media player. During the compo it streamed video as well as played audio on normal pokey in 8bits/31kHz (as far as I remember). I talked to Yosh and that cart is able to read normal FAT32 partitions from SD card and was intended as ultra fast .XEX loader, but it can serve also as a player ;)
    No compression, pure brute force lads.

    Yosh has prepared also a demo of Dragon's Lair port, where all data is pushed from SD card via his cart and you can actually control the game with joystick.
    Heaven @2018-11-06 09:21:37
    @Pin

    what do you mean with Portb? I dont touch XL/XE Banks. just Maxflash and VBXE ($d65d and $d5xx).
    solo/ng @2018-11-06 09:32:33
    @Beniu
    niestety nie. musi sie jakos wersja na atari odrozniac j/k;)

    Finalna wersja wykryje VBXE, wiec osoby z tym rozszerzeniem beda miec czarna ramke + kilka dodatkowych podkolorwan.

    Technicznie mozna to latwo usunac wrzucajac tam czarne duchy, ale nie ma wolnych.
    Renton @2018-11-06 11:02:33
    Grey!!! Pluł bym sobie w mordę jakbym nie pojechał!!! Genialna impreza!!!
    Pozdrawiam wszystkich poznanych osobiście wariatów!!!
    wieczór @2018-11-06 11:18:18
    @Heaven: yes, and he asked you to touch them :) Means - try to prepare version using 1MB extended memory instead of cart.
    _rocky @2018-11-06 12:04:47
    Dla formalnosci.. bylo drugie demo bad apple dzialajace pod rapidusem, ktore normalnie wczytujemy do pamieci z sida lub sparty .. wyswietla sie na antiku (rozpakowywana w czasie rzeczywistym animacja pelnoekranowa 4 kolory) i muzyka gra na pokeyu adresujac do 3 kanalow (takie 5.5bita metoda jak program d2d) z czestotliwoscia ok. 44.3kHz.. naprawde swietnie gra. A problemem sa ograniczenia architektury, gdzie przy zapisie do antica, czy pokeya rapidus musi zwolnic do 1.79MHz.. ponadto antuc caly czas przerywa prace cpu.. w zasadzie tu juz dobijamy do granic architektury 8 bit.. nawet wkladajac i7 wiecej bedzie trudno wycisnac
    _rocky @2018-11-06 12:08:25
    ... demko wazy ok 14MB i mozna rowniez bez problemu odpalic na altirze.
    heaven @2018-11-06 12:14:10
    @evening

    aaaah... aehm... no... why?

    loading 650kb sux even with highspeed. that's why I did skip mem expansions.

    that was not the intension of mine. me love the instant run by cart...
    _rocky @2018-11-06 12:14:16
    Do autorow flimbo.. swietnie to wyglada, ale moze lepiej jak by dac w niebo przejscia kolorow/odcieni .. atari to ma w zasadzie za darmo.. no i mozna zasymulowac kolejny bitplan podczas skokow... wtedy bedzie lepsze od orginalu :-)
    tebe @2018-11-06 12:23:00
    uprzedzając pytania, pod Spartą ładujemy przez X, X filename
    wieczór @2018-11-06 13:13:04
    @heaven: ok, but alternative *additional* version using ext memory would be nice. Why?

    - loading time - now a lot of people have hi speed storage like HDD etc,
    - these carts are hardly available and actually not really popular and Ultimate 1MB is. So more people could run it on their machines :)
    xxl @2018-11-06 13:24:56
    why you want to slow down loading time?
    _rocky @2018-11-06 13:52:02
    Bad apple rapidus from side2 liaded little more than 1 min.. 14 MB!
    xxl @2018-11-06 13:55:45
    Cartridge loading time: zero on standard atari.
    _rocky @2018-11-06 13:57:13
    Bad apple rapidus loading time is 1:12 (72sec) from side2.
    wieczór @2018-11-06 14:02:31
    @xxl: It won't slow down loading as currently there's no loading. It will add possibility of loading. Cartridge content is not loaded anywhere.
    _rocky @2018-11-06 14:04:23
    Xxl jesli masz takiego karta i mozesz latwo zmieniac w nim zawartosc.. zauwaz, ze wtedy nie masz zadnych ograniczen i mozesz na stokowym atari uruchomic windowsa.. jesli masz odpowiedniego karta ...
    10 GOSUB 10 @2018-11-06 14:09:26
    Podejscie trzecie: czy mozna prosic o wyniki? Na stuff to nawet w tym miesiacu nie licze ale czy wyniki to taki problem?
    _rocky @2018-11-06 14:10:50
    W zasadzie po co kart.. lepszy kabelek wpinany w port karta w atari i z drugiej strony usb do pcta.. odpowiedni soft strumieniujacy obraz z pc na atari...i mamy najnowszego battlefielda na atari :-) co najwazniejsze bez rapidusa
    xxl @2018-11-06 14:32:24
    Atari tak chcialo...
    Jacques @2018-11-06 14:35:56
    Co do Flimbo to chyba fajnie byłoby, żeby jako podstawa powstał jak najwierniejszy odpowiednik C64, a ewentualne "wodotryski" (o ile w ogóle są potrzbne) opcjonalnie włączane...
    pabloz1974 @2018-11-06 15:15:12
    już nie jest najwierniejszy odpowiednik ponieważ ma piękne kolory a nie sino-szare
    Jacques @2018-11-06 15:27:49
    Wiadomo o co chodzi, o brak jakiejś "rewolucji".
    _rocky @2018-11-06 16:11:04
    Na forum wkleiłem moje prace z SV.. pozostali autorzy też niech powstawiają..
    solo/ng @2018-11-06 18:29:09
    @10 GOSUB 10
    moze wieczor moglby tymczasowo na pastebin.com wrzucic .txt z wynikami i dam tu linka
    Peenokjo @2018-11-06 18:54:04
    miałem wytrysk na sili wonczur :)
    wieczór @2018-11-06 19:34:08
    Wyniki były już rano, ale Grey stwierdził że jest masa błędów głównie w autorach. Ja dokładnie nie wiedziałem co kto robił i skąd, wklejałem do systemu to, co mi compo masterzy podsyłali a że notatki mało precyzyjne były to tak system wygenerował :) Grey mi napisał że właśnie kończy, także niebawem powinno być
    grey/mystic bytes @2018-11-06 22:03:06
    Wyniki zostały wysłane do adminów AA i AOL, a także DEMOZOO.ORG - gdzie sukcesywnie będą dodawane prace.
    pin @2018-11-07 00:26:48
    quote (xxl):

    Cartridge loading time: zero on standard atari.



    ... a maxflasha kupując, to mamy od razu na nim dowolnie wymyślone w naszej wyobraźni demo. Fleszuje się to tam dzięki temu, że istnieje coś takiego jak przekaz myśli, oraz przy współudziale zakrzywienia czasoprzestrzeni. I to na std Atari :)
    Adam @2018-11-07 07:37:47
    Dodałem filmik z intrem TunnelSM grupy atariBDSM.
    solo/ng @2018-11-08 14:05:23
    dzis wchodzac do firmy w jednym dziale lecial music Bad Apple.. to juz przeznaczenie;)
    as.. @2018-11-08 22:37:56
    Czas na apple :P
    rako @2018-11-10 16:56:44
    Flimbo's Quest wymiata -rewelacja takich gier brakuje... panowie szacun.
    pin @2018-11-11 01:32:27
    Czy ST-NICCC 2000 Remake na MaxFlash wymaga jakiegoś (FX, to domniemam) szczególnego rdzenia dla VBXE? Kolejny dzień prób i nie działa. Na którym FX to odpaliło na kompo???
    pin @2018-11-11 21:57:46
    @Yolk - czym fleszowałeś carta?

    Teraz widzę, że nowy Uflash zgłasza 8mbit maxflasha jako mod 512kB. Trochę dziwne.
    pin @2018-11-11 22:43:58
    dobra, weryfikujemy poprawność danych z DemoZoo. Coś jest tu nie halo.
    pin @2018-11-11 22:56:51
    kopia kompotowa zachowuje się tak samo. Ok - poczekamy na oficjalny release, bo Uflashem w aktualej wersji NIE DA się zapisać poprawnie Maxflash'a danymi dema. Co za pomysł w ogóle, by pchać to na tego carta. Masakra.
    voy @2018-11-12 00:45:33
    Mam programator od Atarimaxa i spróbuję nim jutro zaprogramować ST-NICCC 2000 Remake Maxflasha na grzybie.
    pin @2018-11-12 01:27:03
    zadzwonię telefonem po południó ;)
    voy @2018-11-12 13:10:33
    Pinek, pod Maxflash Cartridge Studio na PC utworzyłem ATR-a z flasherem od AtariMaxa: http://voy.pigwa.net/pin/desiron_st_nicc...

    Hula pięknie na rdzeniu od Rocky'ego. :) A pod Rapidusem to już w ogóle taka szybkość, że można chyba się pokusić o konwersję Wipeouta. :P
    pin @2018-11-12 14:51:07
    ... czyli dla jednego dema trzeba będzie kupić MaxFlasha. Trochę bez sensu, ale ma Ktoś z was nadmiarową sztukę do sprzedania??
    pin @2018-11-12 15:48:40
    fakt faktem, na turbo wygląda to REWELACYJNIE ;) wow
    pin @2018-11-12 16:09:09
    https://youtu.be/4xXRotyR35c

    sorry za jakość, ale nie mam teraz innej możliwości zapisu materiału ;)
    pin @2018-11-12 16:19:05
    Rapidus, wynik 00:54:64 ;)
    heaven @2018-11-19 15:20:59
    :)
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    Potrzebny specjalista od Elwro (25)
    ostatni: 15-12-2018 14:55, gorgh
    ELWRO / AMEPROD TVG-10 (9)
    ostatni: 15-12-2018 14:02, Kaz
    Kupię Elwro 804 junior PC, Elwro ... (8)
    ostatni: 15-12-2018 13:59, Kaz
    SIO2SD z 1050 - kopiowanie Disk W... (1)
    ostatni: 15-12-2018 13:40, Watson
    SIO2SD a 600xl... (9)
    ostatni: 15-12-2018 12:06, MikeAtari
    Atari w obudowie od PC (21)
    ostatni: 15-12-2018 09:22, TheFender
    W co zagrać? (14)
    ostatni: 15-12-2018 08:43, TheFender
    Retro Na Gazie (348)
    ostatni: 15-12-2018 02:10, RetroBorsuk
    impossible mission (27)
    ostatni: 15-12-2018 01:19, IRATA4
    Ciekawostki (4116)
    ostatni: 14-12-2018 22:30, IRATA4
    Atari Experience jakies 19 lat po... (12)
    ostatni: 14-12-2018 10:36, makary
    DRAM do 600xl (16k -> 64k) (3)
    ostatni: 13-12-2018 09:18, MikeAtari
    Grabber USB (9)
    ostatni: 12-12-2018 22:52, IRATA4
    Gry związane ze świętami (4)
    ostatni: 12-12-2018 22:06, Adam
    Gry z liną (23)
    ostatni: 12-12-2018 20:42, IRATA4

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 1927
    Ostatnio zarejestrowany: amadeuszzajac
    Postów ostatniej doby: 29

    Społeczność/Community

    Najbliższe imprezy
    Jeżeli znasz termin i miejsce jakiegoś zlotu albo spotkania milośników Atari to poinformuj nas. Tutaj możemy wstawić baner i link.

    Stragan
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (6)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (18)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (4)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (51)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (22)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Podwójna pamięć na cartridgu napisał Zenon (7)
    Zmiana barw i klawiszy napisał Kaczor (21)
    Odtwarzacz MP3 jako magnetofon Atari napisał Zaxon (21)
    ArTARI napisał Larek (10)
    SIO2SD 1010 napisał Lotharek (10)
    Atari 2600 w telewizorze napisał Kaz (9)
    Sam zrobiłem wtyczkę SIO napisał Szary (14)
    SIOki w praktyce napisał Sikor (12)
    Obudowy SIO2SD napisał Kaz (14)
    Moje SIO2SD napisał Rocky (8)
    Atari, LCD i tuner TV napisał Rocky (14)
    Atari Allacha napisał Nosty (14)
    Electron wymiata! napisał Kaz (7)
    Atari w joysticku napisał Kaz (13)
    «« nowszestarsze »»