atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Obudowa kombajnu XCF12 z 2024-04-19 16:43 (25)
Time Wizard Deluxe + edytor poziomów z 2024-04-15 17:25 (28)
FORTH rozgryziony! z 2024-04-10 22:20 (18)
Wyniki i stuff z Grawitacji 2024 z 2024-04-07 16:19 (15)
Grawitacja 2024 - zapraszamy! z 2024-04-04 21:39 (2)
Zapowiedź konwersji "Rick Dangerous 2" z 2024-04-01 09:12 (30)
Bardzo krótka relacja z KWAS #33 z 2024-03-25 21:11 (10)
KWAS #33 w Katowicach za moment! z 2024-03-21 13:06 (7)
Zbigniew Kasprzycki - współtwórca Polskiego Logo z 2024-03-15 22:25 (9)
"Zoltar Cosmic Pirates" w sieci z 2024-03-15 12:21 (6)
KWAS #32 z 2024-02-16 00:08 (39)
Która kolorystyka okładki lepsza? z 2024-02-11 18:30 (36)
Demo gry "Tony: Montezuma's Gold z 2024-02-05 21:09 (54)
Wywiad z Mariuszem Jaroszem z 2024-01-31 11:43 (12)
Nachodzi "Cosmic Hero 2" z 2024-01-28 06:27 (22)
Miniaturowe Atari (FPGA) z 2024-01-26 11:46 (15)
Światowa premiera "Cyborg Warriors"! z 2024-01-17 18:38 (40)
Grel #2 już dostępny! z 2024-01-11 19:21 (29)
Śmierć śmieciom! z 2024-01-06 21:23 (30)
Nowy program kopiujący "Microcop 61KB" z 2024-01-02 17:29 (25)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (11)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (2)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-03-16
Liczba katalogów: 8377, liczba plików: 36679
Zmian katalogów: 0, zmian plików: 0

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2817 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Small men with old devices
Tegoroczna edycja Buenzli zaowocowała szesnastokilówką na malucha o wdzięcznym tytule: Small men with old devices

W produkcji udział wzięli:

  • Hopper (kod) - przez co prodka wyszła pod labelem Squoquo
  • Widdy (grafika)
  • Raven (grafika)
  • 5O5 (muzyka)
  • Bugger (tekst)



    Do zaciągnięcia za pośrednictwem Pouet.net. Miłego odbioru!

    2014-08-24 21:08 by Xeen
    komentarzy: 38
  • xeen @2014-08-24 21:16:35
    Kompofiller, ale miły ;) Od Hoppera, po świetnym Deary z dymem, można wymagać :)
    grey / mystic bytes @2014-08-24 22:40:42
    Oczywiście nie są to szczyty możliwości Hopper'a, ale miłe to dla oka i ucha :) No i fajnie że pojawił się na tym party jakiś akcent atarowski.
    the fender @2014-08-25 10:01:14
    bardzo przyjemne
    sz/LMS @2014-08-25 14:03:43
    Zdecydowanie nie nazwałbym tego kompofilerem choć to mała produkcja :) Pojedynczy efekt ale bardzo ładnie dograny.
    KubalasaBliskomorski @2014-08-25 15:19:44
    dobra grafa, niezłe sample :)
    wieczór @2014-08-25 15:55:32
    @sz/LMS: nie wiem jaka jest Twoja definicja kompofilera, ale pojedynczy scroll (efekt?...) z gibajacym sie logiem i muzyka to własnie cos takiego :)
    maly_swd @2014-08-25 16:04:53
    Dla mnie to jest 1000x fajniejsze niż to http://atarionline.pl/forum/comments.php...

    Jakby każdy z tamtego wątku napisał po jednym efekcie, to by wyszło MEGADEMO:)
    wieczór @2014-08-25 16:12:36
    @maly_swd: a ja nie mowie, ze nie fajne, tylko chodziło o to, zeby nie robic z tego megaprodukcji :) A z tym megademem to niezły pomysł :)
    as... @2014-08-25 23:49:18
    mały dobrze wskazał!
    zamiast walczyć z wiatrakami, zrobić demo!
    sz/LMS @2014-08-26 04:59:26
    @Wieczór: 16KB - wiem, że to niezmierzona przestrzeń i da się upchnąć sporo więcej, niemniej po prostu pod kątem estetycznym to intro nie kojarzy mi się z prowizorką. Niezależnie od definicji, kompofiler kompofilerowi nierówny :)
    wieczór @2014-08-26 05:57:11
    Kompofiler to coś, co można zrobić na szybko przed compo, nieskomplikowanego. Wcale nie zakłada kiepskiej jakości :) Wręcz przciwnie, można się sporo napracować miesiącami i wyprodukować badziew :)
    wieczór @2014-08-26 05:58:03
    Jakość pracy i poświęcony jej czas to są zmienne niezależne :)
    adv @2014-08-26 09:58:35
    @mały - duże poparcie z mojej strony

    nawet nie chcę myśleć, ile czasu sam straciłem, choć tylko czytałem pobieżnie

    ; na prawdę ten wątek narobił szkody. Moja decyzja: tam już nie wchodzę. I każdemu radzę to samo.

    Intro is COOl!
    wieczór @2014-08-26 11:42:19
    Demo bedzie miało tytuł: The true face of Atari Area :)
    sz/LMS @2014-08-26 13:13:00
    Kompofiler wcele nie musi być robiony szybko, raczej tak wyglądać jakby był robiony szybko :) Częste zapewnienia twórców, że coś powstało 10 minut przed deadlinem na kolanie i po flaszce często można między bajki włożyć ale taka to już tradycja :) Jakość pracy i poświęcony jej czas to zmienne zależne ale nie w pełni zdeterminowane przez siebie :)
    wieczór @2014-08-26 13:35:03
    Własnie dokładnie odwrotnie :) Compofiler z definicji powstaje po to, aby cos było - to fill competition, bo nie było czasu na nic wiecej. A wygladac badziewnie nie musi, czy wrecz nie powinien :)
    wieczór @2014-08-26 13:38:01
    Nie, zmienne te sa niezalezne. Jakosc zalezy wyłacznie od umiejetnosci, samokrytycyzmu i dobrego smaku. Jak Ci ich brakuje, to mozesz dopracowywac w nieskonczonosc tracac duzo czasu i bedziesz miał coraz lepiej dopracowany badziew :) Czas wpływa na jakosc wtedy, gdy cos od poczatku jest dobre, a moze byc lepsze, ale na pewno nie wyznaczy jakosci sam z siebie :) Chociaz z drugiej strony to co niektorym zajmuje duzo czasu, innym moze go nie zajac wcale - wiec tu bym raczej z panem redaktorem polemizował :D
    sz/LMS @2014-08-26 15:18:28
    Najpierw piszesz, że są to zmienne niezależne a potem, że czas wpływa jednak na jakość :) Łatwo i przyjemnie by było dalej polemizować i z resztą stwierdzeń typu "Czas wpływa na jakosc wtedy, gdy cos od poczatku jest dobre" (a jak złe to niby nie?:)) ale zanim ustalilibyśmy wspólny język tradycyjnie zeszłoby nam trochę :) dlatego w zamian proponuję nadal się cieszyć nową produkcją o "starych ludziach z małymi sprzętami" (czy jakoś tak) ;)
    wieczór @2014-08-26 15:49:24
    Napisałem ze MOZE wpłynac na jakosc - moze ja nieco poprawic, jesli poprawiamy cos, co jest dobre - dopracowujemy to. Jesli cos jest złe, to tez napisałem - zaden dodatkowy czas nie pomoze :) Natomiast tworzenie czegos co jest od poczatku dobre i czegos co jest kiepskie, zajmie podobna ilosc czasu. Tak jak to intro - jest dobre. Jak czas moze tu pomoc? Majac go wiecej mozesz cos dołozyc. Bedzie lepiej (o ile zmiana bedzie sensowna, zuzyty czas moze tez jakosc obnizyc :) ). Czas i złozonosc pracy na pewno sa zalezne - bezposrednio. Masz mało czasu - robisz rzecz prosta, nieskomplikowana. Masz wiecej - robisz cos bardziej złozonego, zawierajacego wiecej elementow. Ale w obu przypadkach moze to wygladac dobrze - i zle :)
    sz @2014-08-26 16:36:49
    Czyli jednak... :)

    "Czas i złozonosc pracy na pewno sa zalezne - bezposrednio"
    Ok, czyli nie wiem czemu wcześniej zaprzeczyłeś mojemu stwierdzeniu, bo nie precyzowałem czy chodzi o relację pośrednią czy bezpośrednią :)

    Wiem co chcesz powiedzieć, ale łapię Cię za słówka bo gdy ja coś stwierdzę to piszesz w stylu"nie, jest odwrotnie" po to aby zaraz potem chcąc nie chcąc przyznać mi rację gdy kwestia zostaje rozwinięta :)

    " Jesli cos jest złe, to tez napisałem - zaden dodatkowy czas nie pomoze"

    Tego typu generalizowanie właśnie powoduje nieporozumienia :) bo przecież obaj jesteśmy w stanie sobie wyobrazić sytuację, w której dzięki dodatkowemu czasowi można coś złego zamienić na lepsze :) Domyślam się tylko, że chodzi ci o część sytuacji kiedy już od początku wynik pracy zdeterminowany jest złym podejściem albo w grupie brak talentu i w takich przypadkach dodatkowe zasoby czasu i tak się marnują.

    Tak czy inaczej, nie musisz tego dalej mi jakoś specjalnie tłumaczyć, treść i intencje w miarę są zrozumiałe ;)
    wieczór @2014-08-26 17:01:04
    Ale nie wiem czy zauwazyłes, ze utozsamiasz jakosc pracy z jej złozonoscia :) A ja wrecz przeciwnie.

    Bardzo prosta, szybko zrobiona praca, bedaca compofillerem, wcale nie musi tak wygladac, w sensie jak cos zrobionego na kolanie.

    Duza produkcja ktorej poswiecasz wiele czasu moze tak wygladac.

    Natomiast zauwazam jakbys przyjał załozenie, ze jesli poswiecisz produkcji wiele czasu i bedziesz doszlifowywał kazdy efekt godzinami, to powstanie cos LEPSZEGO niz szybko zrobione intro ze scrollerem i ruchomym logo. Otoz zmartwie Cie - niekoniecznie :) Nawet jesli taka produkcja bedzie zawierac 50 roznych efektow i trwac 10 minut, nadal moze byc o wiele gorsza od tego co widzisz powyzej :)
    sz @2014-08-26 17:39:23
    Nie zmartwiłeś mnie bo nie przyjąłem takiego założenia :) Btw. zauważyłem, że lubisz odnosić się do wyimaginowanych twierdzeń rozmówcy, do takiej jakby niewidzialnej opozycji dla której trzeba przynieść kaganek oświaty ;) Czasem może niepotrzebnie, ale też nieszkodliwie, także jak dla mnie, odbieram to pozytywnie i doceniam wartości dydaktyczne :) Pewnie, że czas, praca, złożoność nie równa się atrakcyjności tego co powstanie i od tego zacząłem, mówiąc że przynajmniej włożony czas nie determinuje jakości, jeśli byłeś uprzejmy zauważyć:). Tyle tylko, że angażowanie wymienionych środków ma ogromny wpływ i istnieje nie stała ale jednak spora zależność pomiędzy tym co wkładasz a co później wyciągasz;) Wystarczy jeszcze dołożyć parę czynników i prawdopodobieństwo sukcesu będzie nadal rosło. O czym tu w sumie gadać. A to, że coś prostego, zrobionego szybko może wypaść lepiej niż wymęczona kobyła to całkiem trafne spostrzeżenie:) Wracając do tematu kompofilera, miałem na myśli że to czy coś jest kompofilerem nie tyle świadczy zamiar twórcy a rezultat i odbiór. Dla przykładu: 2 efekty na krzyż ubrane na bogato mogą zostać uznane za pełne intro a np. czyjaś kilkumiesięczna praca nad nowatorskim efektem podanym w monotonny sposób - jako kompofiler.
    wieczór @2014-08-26 17:55:44
    Tu sie zgadzamy, aczkolwiek nie sadze, zebym imaginował sobie czyjes twierdzenia. Faktycznie stwierdziłes, ze włozony czas nie determinuje jakosci, natomiast zasugerowałes, ze zaleznosc istnieje - i tu sie nie zgadzamy, bo ja uwazam, ze jej nie ma :) Dowodzi tego fakt, ze na skutek włozonego czasu jakosc moze sie zarowno podniesc jak i obnizyc :) Moze rowniez pozostac bez zmian :)
    sz @2014-08-26 18:07:04
    Ok, jeśli nie imaginujesz to wybacz tą sugestię :) Trzeba by jeszcze uzgodnić w jaki sposób rozumiemy "czas", czy jako coś dostępnego na wykonanie pracy, czy spożytkowanego (dobrze lub źle).
    t.roll @2014-08-26 20:08:26
    czas, jako wielkość relatywistyczna jest pojęciem względnym albowiem nie jest udowodniony paradygmat subiektywności w odniesieniu do koniunkcji lokalnej.
    bob_er @2014-08-26 20:16:09
    1. Produkcje generalnie dzielę na dwie kategorie - te, które mi się podobają i te które się nie podobają. Ta mi się podoba.
    2. Wieczór, As, Sz - jesteście cudowni :). Wspaniała odtrutka na błotko z forum...
    maly_swd @2014-08-26 23:04:05
    Ale wy jesteście produktywni:), szkoda że tylko w komentarzach:)

    Panowie propozycja 1 komentarz = 256 bajtów kodu w ASM.

    Wieczór = czekam na 16kb intro;)
    jhusak @2014-08-26 23:18:25
    Ja tam jestem demode..., ale masz:)

    .rept 256 NOP
    .endr

    Taka pętla opóźniająca...
    bob_er @2014-08-26 23:18:55
    W zasadzie (przynajmniej u mnie) nie jest źle. Wczoraj mały milestone został dokonany - w kontekście najbliższego SV ;). Dziś linii mało (coś ponad 50), ale pomyślunku i testów sporo.
    Więc ja jestem usprawiedliwiony :).
    jhusak @2014-08-26 23:29:53
    quote:

    obaj jesteśmy w stanie sobie wyobrazić sytuację, w której dzięki dodatkowemu czasowi można coś złego zamienić na lepsze :)


    ... wyrzucając badziew i robiąc arcydzieło. Poprawiając badziew przyznajemy się, że "wymęczamy" nasze dzieło; wpływa to niekoszystnie na nasze poczucie wartości.

    Znacznie korzystniej na ego wpływa myśl "mogę coś zrobić, ale nie zrobię, bo to i tamto (tutaj Bardzo Ważny Powód)" - wtedy to już tak, jakbyśmy mieli 95% roboty zrobionej, co nas satysfakcjonuje i możemy się (samotnie niestety) pławić w sukcesie.
    wieczór @2014-08-27 00:54:10
    @maly_swd: nie umiesz liczyć :) Teraz to ja już przygotowuję coś znacznie większego :D
    mkm/lms @2014-08-27 08:16:10
    no to chyba z tych comments'ów to będzie jednak megademo;) PS. wczoraj bez linii w asm się nie obyło :)
    sz @2014-08-27 13:49:23
    @bob_er: MOS, Motorola czy tajemnica? :)

    @maly_swd, wykupuję abonament na dłużej intrem 16KB

    ;Przekaz z kosmosu intro
    org $2000
    L
    :5457 inc $bc25
    inc $d201
    jmp L
    bob_er @2014-08-27 14:06:32
    W sumie nie tajemnica, bo milestone był na MOSie, a 50 linii na Motoroli :)
    xeen @2014-08-27 15:48:24
    Co do KF - no ja tak osobiście uważam, gdyż od Hoppera jako "fan" wymagam dużo więcej :))
    Co nie zmienia faktu, że prodka jest bardzo, bardzo przyjemna.


    Ja dzisiaj już też "ze dwie pętle" - ale mało czasu do SV, kruca bomba ;)
    sz. @2014-08-27 19:28:04
    Same dobre niusy :)
    xeen @2014-08-28 17:58:46
    widzę, że na pouet JAC! dał komentarz, że utwór 505 wprawił go w dobry nastrój do kodowania na VCS :)
    KK/DMA w zeszłym roku pozamiatał - ciekawe jak będzie w tym na SV ;)
    grey / mystic bytes @2014-08-29 00:48:12
    No ciekawe, ciekawe ;) Widziałem już preview zajawki dema na VCS i jest MOC :)
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    Zasilacz Atari fx 551 ,1050, 1200... (13)
    ostatni: 23-04-2024 15:03, Peri Noid
    The400 (57)
    ostatni: 23-04-2024 14:48, takron27
    Poszukiwania: Turbo Rom - Mapasof... (20)
    ostatni: 23-04-2024 14:15, baktra
    Mega-CD (3)
    ostatni: 23-04-2024 13:59, baktra
    RastaConverter by Jakub Dębski (904)
    ostatni: 23-04-2024 13:39, Roeoender
    [Nieaktualne] Sprzedam Samsung Sy... (6)
    ostatni: 23-04-2024 12:25, duncan
    Emulatorowanie przenośne. (54)
    ostatni: 23-04-2024 12:11, Alex
    Atari na Anbernic RG35XX (18)
    ostatni: 23-04-2024 10:27, oswaldb
    [Nieaktualne] Kika sprzętów pecet... (2)
    ostatni: 23-04-2024 00:48, Dracon
    SIO2OSX na nowych Mac-ach M2 (12)
    ostatni: 22-04-2024 21:52, gienekp
    Zgrywanie programów z dyskietek (55)
    ostatni: 22-04-2024 16:00, mono
    atarionline.pl - tego powinno się... (23)
    ostatni: 22-04-2024 14:22, gorgh
    Atari ST(e) obraz dla Goteka (7)
    ostatni: 22-04-2024 11:48, barf31
    plus4 kanion (10)
    ostatni: 22-04-2024 11:07, Cuzz
    Niedokładność Fujinet (108)
    ostatni: 22-04-2024 08:31, pin

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2782
    Ostatnio zarejestrowany: Marek
    Postów ostatniej doby: 45

    Spotkania i zloty / Meetings & Parties

    Najbliższe imprezy
    link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

    KWAS

    Kalendarz AOL


    Społeczność/Community


    Rozmawiali
    Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (12)
    Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (12)
    Tomasz Dajczak i Kaz (21)
    Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
    Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
    F#READY i Dracon (22)
    Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
    KATOD i TDC (15)
    Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
    Romuald Bacza i Ramos (16)
    Śledzenie Amentesa i Larek (9)
    Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
    TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
    Rob Jaeger i Emu (53)
    Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
    Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
    Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
    Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
    Marek Bojarski i Kaz (0)
    Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
    «« nowszestarsze »»

    Stragan
    Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
    "mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (25)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (36)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»