atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
RastaConverter – nowa wersja z 2024-04-24 00:47 (0)
Obudowa kombajnu XCF12 z 2024-04-19 16:43 (25)
Time Wizard Deluxe + edytor poziomów z 2024-04-15 17:25 (28)
FORTH rozgryziony! z 2024-04-10 22:20 (18)
Wyniki i stuff z Grawitacji 2024 z 2024-04-07 16:19 (15)
Grawitacja 2024 - zapraszamy! z 2024-04-04 21:39 (2)
Zapowiedź konwersji "Rick Dangerous 2" z 2024-04-01 09:12 (30)
Bardzo krótka relacja z KWAS #33 z 2024-03-25 21:11 (10)
KWAS #33 w Katowicach za moment! z 2024-03-21 13:06 (7)
Zbigniew Kasprzycki - współtwórca Polskiego Logo z 2024-03-15 22:25 (9)
"Zoltar Cosmic Pirates" w sieci z 2024-03-15 12:21 (6)
KWAS #32 z 2024-02-16 00:08 (39)
Która kolorystyka okładki lepsza? z 2024-02-11 18:30 (36)
Demo gry "Tony: Montezuma's Gold z 2024-02-05 21:09 (54)
Wywiad z Mariuszem Jaroszem z 2024-01-31 11:43 (12)
Nachodzi "Cosmic Hero 2" z 2024-01-28 06:27 (22)
Miniaturowe Atari (FPGA) z 2024-01-26 11:46 (15)
Światowa premiera "Cyborg Warriors"! z 2024-01-17 18:38 (40)
Grel #2 już dostępny! z 2024-01-11 19:21 (29)
Śmierć śmieciom! z 2024-01-06 21:23 (30)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (11)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (2)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-03-16
Liczba katalogów: 8377, liczba plików: 36679
Zmian katalogów: 0, zmian plików: 0

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2817 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Gra RGB - zapowiedź
Kolejną grą zgłoszoną na konkurs programistyczny ABBUC jest RGB autorstwa MPG Productions (duet: Marek "MaPa" Pavlík i Zdeněk "PG" Eisenhammer), z gościnnym udziałem Adama "Ooza" Powroźnika. Pisaliśmy już o niej tutaj, ale gra warta jest odrębnej prezentacji.

W grze mamy 8 poziomów o rosnącym stopniu trudności, na każdym z nich gracz musi w zadanym czasie wyeliminować wszystkie roboty. Niszczy się je poprzez dezaktywację ich składników kolorystycznych RGB (red, green, blue) – kolory robotów są kombinacją tych trzech barw podstawowych, począwszy od czystego składnika (np. czerwień), kombinacje dwóch barw składowych (np. fiolet), aż po złożenie trzech barw (biel).

Aby dezaktywować dany składnik, trzeba po prostu trafić przeciwnika pociskiem w tym samym kolorze. Czyli jeśli chcemy zniszczyć zielonego robota, to wystarczy nam jeden pocisk, a jeśli fioletowego, to dwa: niebieski i czerwony (w dowolnej kolejności). Aby zmienić barwę swoich pocisków, należy skorzystać ze specjalnego, migającego w różnych kolorach "rekalibratora" lub zebrać odpowiedni bonus. Oprócz śledzenia na zegarze uciekającego czasu trzeba zwracać uwagę na to, aby poziom energii naszego bohatera nie osiągnął zera.



Filmik jest bardzo obiecujący – staranne wykonanie, ładna grafika z niezwykle efektownym użyciem kolorów oraz budująca klimat muzyka zapowiadają dużą "miodność" produkcji. Zdaniem wielu osób RGB to główny faworyt do wygranej konkursu ABBUC i taka opinia chyba nie dziwi. Byłoby to już trzecie zwycięstwo MPG Productions w konkursie ABBUC po Ocean Detox (2010) i Marbled (2011).


Skład zespołu:

MaPa – pomysł, kod
PG – grafika wewnątrz gry, projekty poziomów, muzyka i efekty dźw.
Ooz – dodatkowa grafika (ekran tytułowy i końcowe), czcionki

Testerzy: Fandal, Matosimi, TheRealBountyBob

2014-09-04 23:40 by "Adam"
komentarzy: 68
xeen @2014-09-05 11:29:29
Ponoć gra powstawała ok... 1.5 miesiąca.
Wow!
xxl @2014-09-05 11:57:55
Ten sklad robi bardzo kolorowe gierki :-)
wieczór @2014-09-05 12:17:42
@xeen: to jest zapewne to, co nieraz mowiłem a powtorze raz jeszcze - zaden kosmos: plan, projekt, implementacja na koncu :) Skraca czas powstania czegokolwiek do kilkudziesieciu razy :)

A gra jest sliczna :) BTW; gdzies mozna poczytac szczegołowo o technikach robienia takich wielokolorowych gier na Atari (RGB, Little Princess, Crownland etc.) . Wiem oczywiscie o DLI, kolorowaniu sprite'ami itp, ale jednak pokolorowanie statycznego obrazka to jedno, a swobodne (mniej lub bardziej) uzycie tego w grze to co innego, dlatego bardziej mi chodzi o podejscie algorytmiczne niz technikalia (załozmy ze jak uzyc techniczne sprite'ow i DLI wiem ;)
jhusak @2014-09-05 12:44:32
Za dużo kolorów...
Hospes @2014-09-05 12:51:03
Za mało kolorów... :) a tak na bardziej poważnie. Piękna produkcja. Taka plastyczna. Dla mnie bardzo słitaśne ;)
Adam @2014-09-05 12:53:42
@Wieczór: akurat w tej grze każdy poziom jest przesuwany tylko w poziomie i jakichś dynamicznych zmian w DLI nie ma. Na całym ekranie gry mamy stałe trzy kolory pola: czarny, biały i szary, a pozostałe dwa są ciągle zmieniane. Zajęte są też 2 playery na postać gracza, więc kluczowe było tutaj precyzyjne zaplanowanie rozłożenia pozostałych PMG, żeby wyciągnąć tyle kolorów, ile się da. Cała sztuka polega na tym, żeby gracz nie zauważał podczas gry narzuconych ograniczeń :)
wieczór @2014-09-05 13:17:49
@Adam: no ja to rozumiem, fizycznych rzeczy sie nie przeskoczy :) Ale chodziło mi własnie o takie planowanie mappingu - w grze z natury rzeczy nie mozna tego hardcodowac, musi byc jakas metoda ktora pozwoli w miare swobodnie tym operowac (przy załozeniu ograniczen) zeby budowac plansze, poruszac obiektami itp. Np. przy okazji Zmierzchu ( ;) ) zauwazyłem te technike z parzystym/nieparzystym przeplotem.
Adam @2014-09-05 14:22:16
A tak, Zmierzch... :) Przeplot co drugą linię jest prosty technicznie, a jednocześnie skuteczny wizualnie (jeśli się umie go używać).

Tak z ciekawości - Ty się interesujesz tymi technikami, bo sam chcesz zaprogramować któregoś dnia zaawansowaną graficznie grę? Czy tylko podnosisz swój poziom wiedzy ogólnej o Atari? :)
wieczór @2014-09-05 14:55:30
Wiedze o Atari jako takim staram sie podnosic sam :) Ciekawia mnie tricki w jaki sposob te mozliwosci wykorzystac. Wiem co technicznie maszyna potrafi i jak to osiagnac. Ostatnio mnie własnie ciekawi multikolorowosc w grach np. tych co wymieniłem i wtedy wiedzac jak to zostało zrobione, bede wiedział ktore tricki do czego moga byc uzyte. Natomiast jesli zrobie gre na Atari, to raczej na pewno bede chciał aby to wygladało i miało wysoka jakosc. Mam pare pomysłow, na razie sie przygladam ;) Tak jak mowie maszyne znałem dosc dobrze, teraz w zasadzie bardziej przypominam sobie to co zapomniałem robiac inne rzeczy na innym sprzecie. A z zamierzchłych czasow nie przypominam sobie zeby ktos robił takie rzeczy, no pomijajac moze np. Henry's House.
Moja metodyka pracy polega na tym, aby najpierw eksplorowac dostepne narzedzia i techniki ;)
Anon @2014-09-05 15:31:09
"Ekran tytułowy i końcowy " - tak chyba to powinno brzmieć. A sama gra wygląda faktycznie obiecująco.
wieczór @2014-09-05 15:33:14
@Anon: przypuszczalnie koncowych jest wiecej niz jeden (porazka/sukces) :)
Kosa0 @2014-09-05 19:28:48
Ku......a
Gdzie byly takie fierki w latach 90 ?
Pytam sie ? gdzie?
jok @2014-09-05 20:31:22
nie będę się wypowiadał na temat grywalności, ale ta gra jest na serio bardzo fajnie zrobiona - szacun dla autorów
pin @2014-09-05 20:56:07
Bardzo ładna gra. Mam nadzieję, że bez zbędnych xbiosów działa ;)
maly_swd @2014-09-05 21:00:32
Piękne... i kolorowe i piękne:)
Mike @2014-09-05 21:12:24
KosaO: chyba raczej gdzie były w latach w 80 -tych!
Sprzęt w sumie ten sam...;) Komodowcy mogli by pomarzyć....:)
Anon @2014-09-05 21:26:36
Żenada i porażka. Zawiodłem...
maly_swd @2014-09-05 22:45:29
@Anon mówisz o sobie?
Kaczor @2014-09-05 23:15:45
Ja pier---e, dawno takiej giery nie widziałem, nawet bym kupił. Te animacje i kolory. Bardzo dużo szczegółów animowanych, a diabeł tkwi w tym ;-)
Wygląda jak połączenie Misji z Atari i Elektro Body z PC. Miód i malina, brawa!
@maly @2014-09-06 04:41:30
Tak, spokojnie ;-)
Iron @2014-09-06 09:33:54
Mi sie podoba wizualnie, jak zagram na real hardware to bede sie dalej wypowiadal ;)
trophy @2014-09-06 11:45:38
Takich gier oczekiwałem od XL/XE w latach 1987-1993.
Kaczor @2014-09-06 11:57:07
Pierwszy raz gdy zobaczyłem to pomyślałem że to produkcja na VBXE.
Irata4 @2014-09-06 12:44:01
Kolejna gra pokazująca niewykorzystany potencjał "malucha"
Jak dla mnie BOMBA :-)
Wolfen @2014-09-06 13:32:31
...czyli mam rozumiec ze to ruszy na golym Atari 65XE bez jakichs VBXE, etc? :o
Adam @2014-09-06 13:50:45
@Wolfen: Tak.
Wolfen @2014-09-06 14:31:31
Wyglada naprawde przemiodnie :) bede czekac z niecierpliwoscia :)
adv @2014-09-06 19:22:45
Hurá kolegové Atarowcy!
crrn @2014-09-06 20:04:27
WOW. nie grałem i pewnie nie będę, ale graficznie to jest chyba pierwsza gra która wyglądem wzbudza szacunek. Grafika mnie rozwaliła, a ja, sorry tylko na to zwracam uwagę ;)
jako stary commodorowiec uważam że to graficznie jedna z lepszych 8 bitowych gierek pod względem grafiki. szacunek dla Ooz'a.
Adam @2014-09-06 21:30:53
@crrn: Jest trochę więcej ciekawych graficznie gier na Atari niż ta jedna :)

A co do drugiej części Twego komentarza - być może umknęło Ci, że grafikę wewnątrz gry robił PG, nie Ooz.
Kaczor @2014-09-06 22:51:36
Nie wiem co podobało się CRRN ale mnie akurat podoba się grafika w samej grze którą wykonał PG, oczywiście też z szacunkiem do Ooz.
grey / mystic bytes @2014-09-07 00:49:14
Gierka jest niesamowicie miodna :) Gdyby ukazała się nakładem którejkolwiek z polskich firm - na pewno bym ją kupił :)

A co do "kolorowych" gierek z lat 90s - to przecież było kilka takich tytułów - np. Plastron z roku 1990 (firma HARLEQUIN), Ninja Commando, Mountain Bike Racer (Zeppelin Games).
wieczór @2014-09-07 00:58:34
Cavernia
grey / mystic bytes @2014-09-07 01:08:25
@wieczór: chciałem napisać też Cavernia, ale looknąłem na screeny i jest mniej kolorowa niż mi się wydawało. więc odpuściłem (anyway jest i tak w pytę ! zajebisty gameplay).

z polskich tytułów (jeśli chodzi o kolorki) warto wspomnieć Turbicana firmy ASF z roku bodajże 1993.
grey / mystic bytes @2014-09-07 01:11:02
Hmm, w sumie chyba się pospieszyłem - wrzuciłem sobie klip na YT i Turbican był bardzo kolorowy, owszem, ale głównie w intrze do gry :) jednak pamięć już nie ta :D
wieczór @2014-09-07 12:42:17
Moze mniej kolorowa niz Ci sie wydawalo, ale jednak dosc kolorowa. Ty jestes STkowiec to masz spaczone spojrzenie.
grey / mystic bytes @2014-09-07 13:04:31
Idę o zakład że mam więcej oryginalnych gier na malucha niż Ty :D Zaczynałem od małego Atari, miałem ASF 50 m od siebie :) Codziennie dzwoniłem i naciągałem Rodziców na nowe gierki :D (mieli w ofercie także tytuły innych firm). Także proszę mi tu nie imputować niczego :D
bob_er @2014-09-07 13:27:34
to zdaje się szło 'proszę mi tu nie emacypować' :P.
wieczór @2014-09-07 14:34:59
A to oryginalne są jakieś bardziej kolorowe? :) Poza tym bez takich alibi mi tu, bo do sklerozy już się tu przyznałeś, może i zaczynałeś od małego Atari, ale teraz jesteś 16-bitowy, co nie ulega frekwencji :)
larek @2014-09-07 16:12:27
Oryginalne są bardziej kolorowe, gdy doliczymy kolory z okładek kaset/dyskietek. Pirackie kopie nie miały tego, a jak się już taka trafiła, to było to czarno-białe ksero ;)
mng @2014-09-07 20:22:27
henry's house
ming @2014-09-07 20:33:06
btw. ktos mi moze powiedziec, czym sie roznia wersje 1,2,3 xex z katalogu?
wieczór @2014-09-07 20:54:24
To są ogólnie różne wersje gry odnalezione kiedykolwiek. Różnią się sumą kontrolną. Niektóre mają dodany obrazek, innym czegoś brakuje, są różnie zckrackowane itp. Różnice są indywidualne i jakiś spójny opis na razie nie istnieje, ale jest w planie. Oczywiście redagowany przez wszystkich bo pojedyncza osoba nie ma ani wiedzy ani środków aby to ogarnąć.
mng @2014-09-07 21:15:38
komplet zyc wystarczyl na jedna plansze... wyszedlem z wprawy :/
trophy @2014-09-07 21:31:41
W Henry's House wpisz "CPM" bez cudzysłowów - nieśmiertelność, która przyda się do trenowania.
mng @2014-09-07 21:34:22
az tak zdesperowany nie jestem... ale fajnie bylo popatrzec na te plansze po 20 latach
mng @2014-09-07 21:36:13
kiedys gierki byly wymagajace, nie ma przepros
wieczór @2014-09-07 22:10:18
Henry's House szczególnie. Wymaga sporej precyzji przy poruszaniu, często przed skokiem trzeba się ustawić co do piksela :) No i dobrej synchronizacji w paru punktach (mój nightmare to sypialnia i te za.... termoforki przy drabinkach). No ale do przetrenowania - poza paroma losowymi wydarzeniami wyzwalanymi na niektórych planszach - deterministyczna (i dobrze, bo by się nie dało grać ;) )
trophy @2014-09-07 22:20:25
Nie ma co się porywać z kosą na Księżyc - warto pamiętać o nieśmiertelnościach.
mng @2014-09-07 22:23:44
zrobilem sie mieciutki. ta gierka to nostalgiczna podroz w czasie, pomyslec, ze w kolorze widywalem ja od swieta. rgb tez fajny klimat, ale dziecku nie pokaze, za duzo przemocy ;)
wieczór @2014-09-07 22:24:44
mng @2014-09-07 22:52:05
chcesz namiar na dilera?
wieczór @2014-09-07 23:21:12
@mng: to był komentarz do rady trophy'ego :)
grey / mystic bytes @2014-09-08 07:16:52
Larek dobrze prawi :D Jak sobie przypomnę te kolorowe okładki (zwłaszcza zachodnich tytułów)... :D To działało na wyobraźnię, mimo iż w samej grze było już z tym "nieco" gorzej :D
grey / mystic bytes @2014-09-08 08:39:50
mng @2014-09-08 17:34:21
geat promise, big disappointment ;)
dopiero po latach czlowiek docenia te krowie piksele. w swiecie, w ktorym wirtualna rzeczywistosc wizualnie coraz lepiej oddaje ksztalty. Wtedy nie miales watpliwosci, ze jestes w grze. Obecnie obie rzeczywistosci zaczynaja sie nakladac. Zalazek matrixa
adv @2014-09-08 20:11:13
Nice in colours looks:

Old games: Henrys house, Master of the Lamps, Electra Glide, Arcanoid, Fire Chief

New games: Flowersmania, BombJack, h3xOr, Assembloids, Marbled

Całkiem nieźle wygląda Space Harrier, choć niektórzy mieli zastrzeżenia. Nowe tytuły biją stare na głowę. Ktoś da więcej?
grey / mystic bytes @2014-09-08 20:25:55
Dla mnie faworytem kolorowych gierek jest Black Lamp - nota bene wydany w 1989 roku przez Atari Corp. Można było? Można :)
mng @2014-09-08 20:53:46
ale ja to przechodzilem bez cheata? utknalem na sypialni :D i jak to dziecko ma usnac w takim halasie ;)
larek @2014-09-08 22:32:57
Gra Black Lamp kolorowa? Kilka kolorów jest, to fakt, ale żeby od razu faworyt kolorowych gier... No nie wiem.
Moim zdaniem w Black Lamp jest ładna i dość szczegółowa grafika... co zawsze utrudniało mi granie, bo trudno cokolwiek zauważyć na tle, gdzie nadźgano mnóstwo szczegółów. Taka grafika nadaje się do statycznego obrazka, ale nie do dynamicznej gry.
Oczywiście dopuszczam myśl, że tylko ja mam takie zdanie :P
wieczór @2014-09-08 22:58:09
Nie no , bez przesady - tak kolorowa, mniej więcej podobnie jak ta powyżej :)

http://www.atarimania.com/8bit/screens/b...

Tylko kolory inaczej rozłożone, fakt, tło z odcieni jednego koloru (ale w RGB tło jest czarne ;) , tym niemniej naraz na ekranie trochę tych kolorów jest i zmieniają się często :)
larek @2014-09-09 02:05:31
Zdecydowanie mniej niż więcej. Black Lamp ok. 13 kolorów* na ekranie (pewnie zależy to też od scenerii, ale w komnatach tyle jest), RGB ok. 26 kolorów*.



*) mogę się mylić
xxl @2014-09-09 08:55:54
Jeszcze Crownland jest bardzo kolorowy.
mng @2014-09-09 11:33:06
Larek, tamto tlo to rzeczywiscie porazka. Mozna dostac oczoplasu nawet przy statycznym obrazku ;)
adv @2014-09-09 18:19:53
Drop Zone - kolory średnie, ale bardzo ważne. Nigdy nie grałem w Alley Cat, ale chyba nie było najgorzej.

Nie ma dostępu do Kaz Kompo z poprzednich lat. Tam ze screenów coś można sobie przypomnieć.
GAD ZombiE @2014-09-25 18:37:45
Da się skądś ściągnąć tę grę RGB?
PG @2014-09-25 21:22:34
It will be available after the ABBUC contest results are published, which should be before the end of October.
GAD ZombiE @2014-09-25 22:33:31
Thanks PG. It looks great. I really wish to play it!
nickname
e-mail / website (opcjonalnie)
Aktualne tematy
[Nieaktualne] Sprzedam Samsung Sy... (7)
ostatni: 23-04-2024 21:58, Gzynio
RastaConverter by Jakub Dębski (906)
ostatni: 23-04-2024 21:54, gienekp
Poszukiwania: Turbo Rom - Mapasof... (22)
ostatni: 23-04-2024 21:36, gienekp
Niedokładność Fujinet (109)
ostatni: 23-04-2024 21:08, Zaqu
Jak to zrobic bez... [pewien_zna... (5)
ostatni: 23-04-2024 20:56, kkrys
Zasilacz Atari fx 551 ,1050, 1200... (20)
ostatni: 23-04-2024 19:34, Peri Noid
Nowe gry na Atari (100)
ostatni: 23-04-2024 19:33, Peri Noid
Sprzedam Atari 65XE z pamięcią 51... (1)
ostatni: 23-04-2024 17:41, mcgregor
The400 (57)
ostatni: 23-04-2024 14:48, takron27
Mega-CD (3)
ostatni: 23-04-2024 13:59, baktra
Emulatorowanie przenośne. (54)
ostatni: 23-04-2024 12:11, Alex
Atari na Anbernic RG35XX (18)
ostatni: 23-04-2024 10:27, oswaldb
[Nieaktualne] Kika sprzętów pecet... (2)
ostatni: 23-04-2024 00:48, Dracon
SIO2OSX na nowych Mac-ach M2 (12)
ostatni: 22-04-2024 21:52, gienekp
Zgrywanie programów z dyskietek (55)
ostatni: 22-04-2024 16:00, mono

Kategorie Forum Atarum

Użytkowników: 2782
Ostatnio zarejestrowany: Marek
Postów ostatniej doby: 45

Spotkania i zloty / Meetings & Parties

Najbliższe imprezy
link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

KWAS

Kalendarz AOL


Społeczność/Community


Rozmawiali
Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (12)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (12)
Tomasz Dajczak i Kaz (21)
Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
F#READY i Dracon (22)
Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
KATOD i TDC (15)
Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
Romuald Bacza i Ramos (16)
Śledzenie Amentesa i Larek (9)
Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
Rob Jaeger i Emu (53)
Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
Marek Bojarski i Kaz (0)
Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
«« nowszestarsze »»

Stragan
Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
"mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (25)
Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (36)

Użytki/Utils
Sprzęt/Hardware

Wynalazki
Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
SIO2PC-USB napisał Larek (45)
Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
Joystick do Atari napisał Larek (54)
Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
Soczyste kolory napisał scalak (29)
XEGS Box napisał Zaxon (13)
Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
DarkMouse napisał Kaz (7)
«« nowszestarsze »»