atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Konferencja 4Developers 2015 - mini relacja z 2015-04-23 19:06 (35)
Magazyn FLOP 58 z 2015-04-20 23:48 (12)
NOMAM - wyniki konkursu na 10-linijkową grę z 2015-04-12 23:46 (18)
Przed nami Derenegeracja z 2015-04-08 23:35 (9)
Konkurs NOMAM 2015 - wybór najciekawszych gier z 2015-04-06 22:39 (10)
Przed nami Revision z 2015-04-02 18:17 (65)
Nowe wspólne siły z 2015-04-01 00:00 (37)
Gra "Tecno Ninja" – edycja kolekcjonerska na 25-lecie z 2015-03-28 23:44 (9)
Już piąty PRO(c)Atari! z 2015-03-23 23:19 (8)
Głuchołazy 2k15 - invitro + konkurs z 2015-03-21 05:50 (68)
Wieści z Forevera z 2015-03-15 20:35 (75)
KWAS #10 z 2015-03-15 10:05 (17)
Konkurs NOMAM - aktualizacja z 2015-03-08 20:16 (13)
Kolejny Kwas przed nami z 2015-03-05 19:24 (35)
Derenegeracja z 2015-03-01 22:16 (27)
Dla dzieci - PLNOG4Kids 2015 z 2015-02-27 21:07 (14)
Blog "Retrospekcja" z 2015-02-22 19:10 (9)
RetroKomp / LOAD ERROR #2015 z 2015-02-20 20:03 (47)
Przed nami Forever 2015 z 2015-02-18 21:14 (17)
Nowa gra: Chimera+ z 2015-02-15 23:45 (28)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (13)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (3)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-10-07
Liczba katalogów: 8477, liczba plików: 37049
Zmian katalogów: 66, zmian plików: 100

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2933 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Nowa gra: Chimera+
Jakiś tydzień temu dawałem 60% szans na to, że zobaczymy grę Chimera+ w tym roku. Tymczasem Terrence "Tezz" Derby zrobił nam wszystkim bardzo miłą niespodziankę i już teraz możemy grać w poprawioną wersję klasycznej gry z 1985 roku.



Oryginalną "Chimerę" stworzył młody programista Shahid Ahmad, którego kariera zaczęła się w 1983 roku od kodowania na Atari 400. Fabuła, którą wymyślił, brzmiała następująco: w ziemskiej egzosferze orbituje gigantyczny statek kosmiczny i grozi on zniszczeniem naszej planety. Na jego pokład dostaje się jedna osoba, która ma za zadanie aktywować mechanizm autodestrukcji statku i ocalić Ziemię.
Gracz porusza się w izometrycznym labiryncie, próbując uzyskać dostęp do ukrytych lub zablokowanych obszarów statku oraz starając się znaleźć i aktywować 4 głowice bojowe, z których każdą ma umieścić w jednym z niebieskich pomieszczeń, a potem uciec. Cały czas musi też uważać na zapasy wody i żywności (postać może wygląda jak robot, ale to człowiek w specjalnym skafandrze).

Chimera odniosła sukces, Firebird wydał ją na małe Atari, Commodore'a, ZX Spectrum i Amstrada, przy czym poszczególne wersje nieco się od siebie różniły. Tę na Atari okrojono, aby można ją było uruchamiać na maszynach z 48KB RAM-u. W 2011 roku Tezz postanowił dodać brakujące elementy wzorując się na wersji C64, a przy okazji poprawić grywalność (szybkość gry na Atari pozostawiała bowiem wiele do życzenia). Prace zostały na jakiś czas zawieszone, ale Tezz wrócił ostatnio do kodowania i efektem jest właśnie Chimera+.



Co więc znajdziemy w nowej wersji:

  • znaczne przyspieszenie animacji dzięki optymalizacji kodu,
  • użycie duszków hardware'owych na postać naszego bohatera, dzięki czemu jego kolory są niezależne od otoczenia; przy okazji monochromatyczne pomieszczenia zostały zastąpione różnokolorowymi,
  • zmiana sposobu sterowania – zamiast ruszania się tylko na wprost i dość upierdliwego obracania się w miejscu dla zmiany kierunku, po prostu wybieramy kierunek joystickiem,
  • prędkość gry jest stała, nie zależy od tego, co znajduje się w aktualnym pomieszczeniu,
  • zmodyfikowany ekran tytułowy (połączenie wersji C64 i Atari),
  • dodanie sampli (okrzyk "Chimera!" i wrzask przy utracie życia) oraz muzyki Roba Hubbarda z wersji na Commodore'a (używając konwertera SID autorstwa Świętego),
  • nieco zmienione efekty dźwiękowe podczas gry,
  • pole gry nieznacznie powiększone,
  • usunięcie drobnych bugów powodujących czasem zawieszanie się gry.


  • Większość graczy zauważy, że brakuje w tej chwili początkowego ekranu ładowania. Miał on być wzorowany na ekranach z ZX Spectrum C64 i istniał jeszcze w wersji beta (patrz filmik), ale Tezz miał z nim pewne problemy. Uznał więc (zresztą chyba słusznie), że lepiej będzie wypuścić na razie wersję bez czołówki, dokończyć inne projekty na Atari, a potem wrócić do Chimery+ i wypuścić pełną, finalną wersję.



  • Autorzy

    - oryginalny kod i grafika: Shahid Ahmad,
    - muzyka: Rob Hubbard,
    - poprawki: Terrence "Tezz" Derby,
    - wsparcie: Popmilo, Phaeron.


  • Do pobrania

    - gra Chimera+

    - mapa oryginalnej wersji na Atari

    - instrukcja przejścia



  • Ukryta gra

    Jeszcze ciekawostka dotycząca oryginalnej Chimery: nie wszyscy wiedzą, że w wersji Atari jest ukryty easter egg, który nie istnieje w żadnej innej wersji. To bonusowa gierka, nazwana "A Different Kettle of Fish" (dosłownie: "inny gar z rybami", a przekładając na polski idiom: "inna para kaloszy"). Wchodzi się do niej przy włączonej pauzie (spacja), naciskając klawisze funkcyjne START+SELECT+OPTION – pojawia się wówczas ekran tytułowy minigry. Pech chciał, że fragment kodu tego easter egga (32 bajty) został uszkodzony w wersji wypuszczonej przez Firebirda i gierka wywalała się przy próbie uruchomienia. Niestety Shahid nie jest w stanie obecnie odtworzyć tego fragmentu (w wyniku kradzieży w 1989 utracił m.in. swój sprzęt i wszystkie materiały dotyczące ówczesnych gier).

    Na szczęście udało się wykonać prostą poprawkę, która pozwala na uruchomienie gry (choć nie wszystko działa poprawnie) – jeśli chcielibyście sprawdzić, jak wyglądała ta ukryta gra, to spatchowaną wersję starej Chimery można pobrać stąd. Zabawa nie jest skomplikowana: w prawo i lewo latamy małym helikopterkiem unoszącym się nad wodą , w wodzie pływają ryby, a my upuszczamy czajnik (czyli również kettle po angielsku) w taki sposób, aby dotarł na dół bez kontaktu z żadną z ryb. Przy okazji musimy uważać na bąbelki wydostające się z wody.


    Uwaga: Tezz usunął w Chimerze+ tę gierkę, ale prawdopodobnie przywróci ją w późniejszej wersji.


  • Co dalej, Tezz?

    Kolejna dobra wiadomość jest taka, że w ciągu kilku miesięcy możemy się spodziewać opublikowania przez Tezza następnej gry – tym razem długo wyczekiwanej konwersji legendarnego Manic Minera z ZX Spectrum (poprzedzającej Jet Set Willy, z tym samym bohaterem). Kod był prawie gotowy w 2010 roku, teraz Tezz wraca do niego po pięciu latach. Następny na liście Tezza jest "Barbarian", gdyby ktoś pytał... Trzymamy kciuki!



  • Chimera 2

    A co porabia dzisiaj Shahid Kamal Ahmad? Nadal mocno działa w branży gier wideo (obecnie na wysokim stanowisku w Sony Computer Entertainment Europe) i jest na tyle aktywny w Internecie, że w ostatnich latach stał się nieoficjalnym rzecznikiem wszystkich tematów związanych z PlayStation. Jest ciągle obecny na Twitterze (tu mamy jego kanał) – "ćwierknięcia" Shahida śledzi prawie 16 tys. osób. Nigdy jednak nie zapomniał o Chimerze: w 2010 roku ogłosił, że zamierza stworzyć drugą część gry, już na współczesne platformy, i od tamtej pory dłubie przy niej w wolnym czasie (którego ma bardzo mało).
    Obecnie na stronie projektu do ściągnięcia jest robocza wersja 1.21 tej gry (na Maca). Nie dalej jak wczoraj Shahid zobaczył filmik z nowej wersji na Atari i stwierdził na Twitterze, że koniecznie musi zamknąć prace nad "Chimerą 2" w tym roku, w 30-lecie wydania oryginału. Dodał też, że nie jest to dla niego jedynie gra, tylko coś znacznie ważniejszego... Zobaczymy, jak mu pójdzie. Powodzenia!

    2015-02-15 23:45 by "Adam"
    komentarzy: 28
  • Pancho @2015-02-16 01:08:17
    Dodam jeszcze, że

    - Shahida niemało wypowiedzi można posłuchać w filmie dokumentalnym „From Bedrooms to Billions”.

    - Szczególnie jeżeli jesteś twórcą indie i wydajesz coś na PS Vita/PS3/PS4 to powinieneś mieć z nim wcześniej czy później kontakt.
    EMu-gość @2015-02-16 02:11:30
    Pobrałem wersję na Maka - no cóż... Lepiej, żeby Pan Shahid dopracował jedynkę niż myślał już o dwójce. Wersja na Atari miażdży, na Maku to zlepek pikseli bez kontrolek, menu itp...
    goth @2015-02-16 02:26:02
    No ja na tego Barbariana bardziej czekam. A jaki jest status "The last Ninja"?
    The Last Ninja @2015-02-16 02:37:09
    Nadchodzę.
    tdc @2015-02-16 07:17:50
    Chimera miała w sobie coś co mnie do niej przyciągało ;) Choć grać w tę grę nie potrafiłem...
    nodez @2015-02-16 07:44:58
    no teraz to da sie w to pograc :) super
    xxl @2015-02-16 09:34:00
    tak powinna ta gra wygladac od poczatku :-) dobra robota Tezz!
    the fender @2015-02-16 10:05:39
    j.w.
    + okładka miodzio
    larek @2015-02-16 10:30:20
    Bardzo dobrze, że sterowanie zostało poprawione. Poprzednie do białej gorączki doprowadzało.

    Teraz gra wygląda świetnie.
    Jedna drobna uwaga: czy przy przechodzeniu z jednego pomieszczenia do drugiego musi cały ekran być wygaszany wraz z panelem? Nie można zrobić, aby panel nie mrugał?
    _rocky @2015-02-16 10:42:26
    Kolejna gra na Atari lepsza niż na C64.. Stuningował był trochę czołówkę..
    Pozdrawiam
    stRing @2015-02-16 13:03:44
    Przede wszystkim wielkie brawa za konwersję. Gram w to od paru dni, dla mnie ta gra to kult z dzieciństwa. Mimo że nigdy nie potrafiłem zajść w niej daleko, to chodzenie bohaterem (dla mnie wówczas to był robot) było niesamowite. Niestety bez opisu jest bardzo ciężko i nawet teraz z ulepszonym sterowaniem i szybkością gra potrafi wkurzyć. Nie można się pomylić ani razu z kolejnością przedmiotów, inaczej często widzi się napis game over. Bez solucji chyba nie dam rady więc z góry dziękuję za instrukcję przejścia :)
    sz/LMS @2015-02-16 14:53:32
    Fajną grę zrobił Ahmad o aktywowaniu głowic bojowych na terenie przeciwnika aby powstrzymać imperialistyczne zapędy. Gra grą a fabuła też się liczy.
    Czarny_faraon @2015-02-16 17:22:44
    Teraz można grać bez potrzeby używania emulatora:) Nie trzeba używać klawisza F7 dla przyśpieszenia ruchów postaci.
    Kto pierwszy pokaże Speedrunning z gry?
    Czarny_faraon @2015-02-16 18:25:05
    W oryginale zawsze brakowało wody. W tej wersji jest jej pod dostatkiem. Zbyt wolno ubywa wody i jedzenia w stosunku do przyśpieszenia ruchów postaci. Nie wiem czy to dobrze czy źle ale gra stała się przez to znacznie prostsza.
    adv @2015-02-16 18:53:19
    @Tezz My RESPECT! Chimera+, Manic Miner, Barbarian. Your job is very good and famous. Shahid Kamal Ahmad is not sleeping now ;)
    jet set willy @2015-02-16 18:58:04
    Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ Manic Miner CHCĘ
    stRing @2015-02-16 19:08:47
    Wersji oryginalnej Chimera nie dało się podobno ukończyć, ktoś wie dlaczego?
    Kaczor @2015-02-16 20:18:17
    Do jet set villy, czy to ten program :-D
    10 PRINT "Manic Miner CHCĘ ";
    20 GOTO 10
    Lapusz @2015-02-16 21:14:12
    CZAJMIERA!!!
    Kogut @2015-02-16 21:17:39
    Ten program, ale bez średnika.
    Adam @2015-02-16 21:27:21
    @Lapusz - niezupełnie, nie ma tam czaju ;) https://www.youtube.com/watch?v=HNagWRD9...
    Tezz @2015-02-16 23:53:06
    Thanks to all for the positive comments. Miner Willy says thanks also :D

    @Larek, I deliberated over whether to switch the screen off or have a blanked dlist with just the status panel when changing rooms. I decided to minimize that time inbetween to keep the game play flowing.
    xoen. @2015-02-17 16:43:12
    ..dajcie bubble bobble...
    jet set willy @2015-02-17 16:55:03
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Manic Miner
    Kaczor @2015-02-18 15:34:23
    Kogut :-) Teraz jest bez średnika.
    Kogut @2015-02-18 19:03:03
    10 PRINT "bubble bobble..."
    20 GOTO 10
    jet set willy @2015-02-18 22:56:48
    Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK Manic Miner TAK TAK
    xoen. @2015-03-04 20:31:47
    lol, Kogut :)
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    MultiCLK Module for Atari 8-bit (5)
    ostatni: 08-10-2024 00:33, Pecus
    Troche AMIGOWO.. ale prawie "ATAR... (37)
    ostatni: 08-10-2024 00:26, rafaldudek
    SID i POKEY (686)
    ostatni: 07-10-2024 23:49, CharlieChaplin
    [K] Monitor LCD S-Video (3)
    ostatni: 07-10-2024 23:07, amarok
    Filterek do Blizzarda (90)
    ostatni: 07-10-2024 21:00, pirx
    ADDA pliki (3)
    ostatni: 07-10-2024 14:20, insert
    Nowe gry na Atari (236)
    ostatni: 07-10-2024 12:42, zbylu
    Ciekawostki (5578)
    ostatni: 07-10-2024 08:58, tatko74
    Zmiany w bazie gier, dem, użytków (949)
    ostatni: 07-10-2024 02:12, Kaz
    Gry w GTIA (62)
    ostatni: 07-10-2024 00:38, Kaz
    Najmniejsze na świecie Atari 8-bi... (152)
    ostatni: 07-10-2024 00:38, thewasp
    Gry w hiresie (115)
    ostatni: 07-10-2024 00:37, Kaz
    Retro muzeum w Opolu - zamknięcie (3)
    ostatni: 06-10-2024 23:56, Kaz
    Silly Venture 2024WE - 35th ATARI... (36)
    ostatni: 06-10-2024 21:21, greymsb
    Książka Bocianu - Dziennik kuracj... (32)
    ostatni: 06-10-2024 21:03, Rastan

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2832
    Ostatnio zarejestrowany: andyrey
    Postów ostatniej doby: 67

    Spotkania i zloty / Meetings & Parties

    Najbliższe imprezy
    link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

    KWAS

    Kalendarz AOL


    Społeczność/Community


    Rozmawiali
    Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (13)
    Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (15)
    Tomasz Dajczak i Kaz (22)
    Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
    Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (30)
    F#READY i Dracon (22)
    Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
    KATOD i TDC (15)
    Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
    Romuald Bacza i Ramos (16)
    Śledzenie Amentesa i Larek (9)
    Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
    TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
    Rob Jaeger i Emu (53)
    Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
    Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
    Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
    Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
    Marek Bojarski i Kaz (0)
    Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
    «« nowszestarsze »»

    Stragan
    Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
    "mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (86)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (50)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»