atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Pixel Heaven 2017 i nowy numer Top Secret! z 2017-05-26 04:07 (10)
Pixel Heaven 2017 i komputery złotej ery z 2017-05-25 00:32 (22)
Gotowy Gunfright i zapowiedź Skool Daze! z 2017-05-21 21:26 (23)
Noc Muzeów 2017 z 2017-05-19 14:44 (2)
Nowy RECOIL v4.0.0 z 2017-05-17 21:35 (5)
WAP-niak 2017 – wyniki i prace z 2017-05-14 17:27 (63)
WAP-niak 2017 i inne aktualne wydarzenia retro z 2017-05-12 13:10 (9)
Impreza retro w Okunince z 2017-05-10 19:52 (2)
WAP-niak 2017 – zapraszamy! z 2017-05-05 12:36 (49)
W czerwcu będzie Decrunch 2017 z 2017-05-02 18:22 (4)
Wyniki konkursu BASIC Tenliners 2017 z 2017-04-26 23:35 (9)
RetroKomp 5/2017 z 2017-04-21 17:55 (7)
Wieści książkowe z Retronics z 2017-04-18 20:36 (10)
Zapowiedzi imprezowe Atari z 2017-04-16 17:50 (7)
Trwa Revision 2017 z 2017-04-15 17:48 (26)
Gry na Atari z Grawitacji 2017 z 2017-04-14 23:00 (9)
Grawitacja 2017 - relacja z 2017-04-11 16:33 (28)
Konkurs rebusowy 2017 – wyniki z 2017-04-07 23:21 (31)
GRAWITACJA już w piątek! z 2017-04-04 19:50 (12)
Konkurs rebusowy 2017 z 2017-04-01 21:59 (45)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier

Opisy gier
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (34)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (0)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (7)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (17)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (102)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
Rescue On Fractalus opisał Kaz (18)
Stranded opisał Kaz (10)
«« nowszestarsze »»

Użytki/Utils
Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
WAP-niak 2017 – zapraszamy!

• Co: WAP-niak 2017
• Gdzie: W-wa, ul. Jagiellońska 61A, teren ogródków działkowych
• Kiedy: 12.-14. maja roku pańskiego 2017 (można pojawiać się w piątek mniej więcej od godz. 8 rano, zakończenie niedziela ok. południa)
• Cena wejściówki: 30 zł
Strona WWW
Strona wydarzenia na FB

Uwaga: aby wejść na teren ogródków, trzeba będzie zadzwonić na specjalny numer (który podany będzie wkrótce). Pewnie będą nawet dwa wapniakofony, ale jeszcze "się organizują".
[EDIT] Aktualizacja: numery telefonów to 600-137-343 i 795-223-960.



Witajcie!

Czy wiecie, że to już za tydzień? Przed Wami kolejna (już piąta) edycja WAP-niaka. Dla niezorientowanych – jest to party zorientowane głównie na 8 bitów (Atari oraz ZX Spectrum) w dosyć swobodnej działkowo-ogródkowej scenerii, z obowiązkowym grillem. Przy tegorocznej edycji postanowiliśmy wzbogacić imprezę o dodatkową platformę – PICO-8. Nie ukrywam, że decyzja została podjęta po graWITACJI, gdzie wykonana została ta karkołomna, na pierwszy rzut oka, kombinacja (retro + PICO-8).

Na party planowane są następujące konkursy (compoty), które odbędą się standardowo, tzn. w sobotę po zmroku: Game Compo na Atari i ZX Spectrum, Game Compo na PICO-8, Cover MSX Compo, Graphics Compo oraz VBXE Graphics Compo (tutaj znajdziecie pełen regulamin). Nie zabraknie również konkursów typu "crazy", ale o tym sza! :)

Uwaga - jeżeli ktoś ma pomysł na własne compo – droga wolna! :) Ostatnio np. Bocianu z ekipą zorganizowali teleturniej, na jednej z poprzednich edycji z kolei Dely poprowadził Analog Compo, tak że wiecie – wszystko można!

Z uwagi na fakt, że party odbywa się na terenie ogródków działkowych, warto przygotować się na ewentualność spania w warunkach polowych, tak więc śpiwór lub/i karimata/ materac – czy na czym kto śpi – dobrze jest ze sobą wziąć. Bywalcy Grzybsoniady i poprzednich edycji Wapniaka wiedzą, o co chodzi.


W sprawie nagród swoją nieocenioną pomoc zaoferował kolega Lotharek. Tym razem jednak, aby dać wybór wygranym w konkursach, postanowiliśmy przekazać jako nagrody w Game Compo specjalne lotharkovouchery, za 250, 100 i 50 zł (odpowiednio za 1., 2. i 3. miejsce). Jak się można łatwo domyślić, można będzie za nie zrobić zakupy w serwisie http://lotharek.pl do podanej kwoty (ew. reszta nie jest zwracana) lub ze zniżką w wysokości kwoty podanej na voucherze. Nie najgorszy pomysł, nieprawdaż? :)

Przy okazji chciałbym serdecznie podziękować ekipie z graWITACJI za przekazanie części nagród z ich imprezy:
- gustowny plecak (nie tylko na laptopa) renomowanej firmy,
- adapter pozwalający na podłączenie dwóch joysticków do portu USB w celu... wiadomym (ufundowany przez http://www.c64power.com/),
- interfejs sio2bt (SIO2Bluetooth),
- koszulka LOADERROR (rozmiar M) z serwisu Bitberry.pl.


Cóż jeszcze... Aha, oczywiście zapomniałem o najważniejszym! W piątek w godzinach okołowieczornych odbędzie się koncert Yerzmyeya i Pina. Jak to Pin stwierdził: "Materiał nie jest nowy, ale jeszcze dotąd nie był grany". Tak że chłopaki już grzeją sprzęt i głośniki. Będzie się działo!

Ponieważ party nie mogłoby się odbyć bez sponsorów, chcę przy okazji wszystkim serdecznie podziękować za wsparcie finansowe, rzeczowe, także duchowe. Dzięki Wam wszystkim! :) Przy okazji, jeżeli ktoś chce się jeszcze dorzucić, proszę o kontakt – dane na stronie zlotu.

Nie pozostaje mi więc nic innego tylko zaprosić wszystkich na Wapniaka. Tak że – widzimy się!

Miker  




* * *


I jeszcze kilka słów od Adama o spodziewanych grach:

• Rok temu miała pojawić się duża produkcja-niespodzianka przygotowana przez grupę New Generation – są bardzo duże szanse, że tym razem zostanie ona wystawiona w konkursie.

• Od kilku tygodni Kamil "Gorgh" Trzaska pracuje nad platformówką, o której pierwszy raz pisaliśmy na AtariOnline jeszcze w grudniu 2009 roku. Od 2010 roku nic się z tą grą nie działo, a teraz dzieje się dużo, kod rozrósł się, a program do uruchomienia wymaga w tej chwili 128KB RAM-u.

Wczoraj wieczorem w błyskawicznym konkursie na tytuł ogłoszonym na Facebooku zwyciężył Caruso (który zresztą tworzy do tej gry muzykę). Wygrała nazwa Hot&Cold Adventure.

Oto screenshoty z wersji roboczej:





• Z kolei Wojtek "Bocianu" Bociański zamierza wystawić dwie gry: jedną na Atari, drugą na Pico-8. Pierwsza nosi tytuł Vox Regis i jak pisze Bocianu:
"Będzie to gra strategiczno-decyzyjna, w której wcielamy się w rolę władcy niewielkiego królestwa i podejmując trudne i często niepopularne decyzje musimy doprowadzić nasz kraj do rozkwitu. Niestety częściej kończy się to bankructwem, rewolucją lub nawet straceniem głowy państwa przez wściekły tłum :)"

Warto zaznaczyć, że tym razem gra powstaje w Mad Pascalu, o którym Bocianu wypowiada się w samych superlatywach.

Druga gra to jego debiut na PICO-8, zatytułowany Road Fever:
"Będzie to klasyczna ściganka samochodowa, troszkę inspirowana Lotusem. Kilka tras do wyboru i co najmniej dwa tryby rozgrywki."

Tak wygląda wstępna wersja:


• Liczymy na ukazanie się co najmniej jednej gry rozpoczętej podczas game jamu Grawitacja i dotychczas nieopublikowanej: "Computer Zoo" (autor: Svoy). [EDIT: podobno ta gra nie zostanie dokończona na tegorocznego WAP-niaka]

• Miejmy nadzieję, że pojawi się jeszcze kilka produkcji. Jest wstępna deklaracja jednej gry na ZX Spectrum, a z pustymi rękami na party nie zwykł przecież przyjeżdżać Koala (ubiegłoroczny zwycięzca) ani TDC...

Adam  




* * *


Poniżej jeszcze kilka zdjęć z zeszłego roku (autor: Alex_D, zdjęcie z party w tekście było zrobione przez Bocianu). Więcej fotek na Pigwie.

Dodajmy, że autorem tegorocznego loga WAP-niaka (jak i zeszłorocznego) jest Stereorhythmix.





2017-05-05 12:36 by Miker & Adam
komentarzy: 49
pgru @2017-05-05 12:56:35
Co do tej platformówki - może ktoś to wydać w postaci kartridża z wymaganiami max. 64 KB? Albo chociaż wsada do Ultimate?

Co do konkursów to proponuję coś na Elwro. Popierajmy swoje, chociaż jakby nie patrzeć Atari 8 BIT jest już mocno spolszczone z racji dużej grupy aktywnych użytkowników.
skrzyp @2017-05-05 12:59:37
Istnieje niemal 99-procentowa pewność, że przywiozę ze sobą grę. O ile dojadę. Nie ma jednak jeszcze żadnych ustaleń co do poziomu jej wykończenia… :D
Powiem tyle - "silnik", ale UI… nie wygląda :D
as... @2017-05-05 13:03:15
szykować wątroby!!!
Axoi @2017-05-05 13:26:11
UI skrzypa będzie wyglądać, dopinuję tego.
koala @2017-05-05 14:39:59
Nie zapomnijcie o Nosty - bardzo lubię Jego gry:)
No i jeszcze może by mgr.inż.Rafał i XXL co by zrobili?:D
Adam @2017-05-05 15:00:13
quote (pgru):

Co do konkursów to proponuję coś na Elwro.


A na który model i kto miałby te gry tworzyć? :)

@Koala: ja też je lubię, ale w tym roku Nosty nie planuje niestety gry na WAP-niaka (chyba że w ostatniej chwili mu się odmieni).
pgru @2017-05-05 17:09:25
@Adam
Jak to kto - Pan, Pani :-) . Są emulatory... Zresztą jak powstają gry na PICO-8 które jest niemalże abstrakcyjnym, a conajmniej softwarowym wymysłem. Może poprawcie mnie, ale nie ma hardware stricte PICO-8.

Co do modeli to ja mam 800-2 i 800-3. Elwro jest wdzięczne bo z jednej strony działa jak Spectrum (ale pamiętajcie, że on nie ma Z80 tylko klona 80A CPU MME) a z drugiej ma sieciowego CP/Ma...
pgru @2017-05-05 17:22:43
Dodam tylko, że mam Junior, bo zaraz ktoś zrobi program na "dużego" 800 i będą pretensje, że nie ma gdzie przetestować :-), a duże 800 naprawdę ciężko dostać.
pgru @2017-05-05 17:27:39
Można byłoby zrobić też kiedyś imprezę w jakimś muzeum. Co prawda Katowice daleko, ale oni tam mają działającą Odrę - to byłoby ciekawe jakby nagle stworzono w XXI wieku więcej gier na nią niż w całej historii pracy :-) . Tak imprezą się zasugerowałem bo byłem ostatnio w takim Muzeum NOT w Chlewiskach i oni tam normalnie zrobili jakiś zlog VAG czy inny motoryzacyjny, z kiełbaskami etc.
Breneka @2017-05-05 18:04:36
Czy znajdę tu kogoś chętnego na Amstrada 464 z kolorowym monitorem? Leży u mnie perełka i się kurzy :)
Info: breneka@op.pl
Adam @2017-05-05 18:11:15
@pgru: myślałem, że chcesz dać przykład i coś sam napisać... a nie cudzymi rękami ;)

Czyli Elwro 800 Junior. Z ciekawości zapytam: czy istnieją jakieś gry z ostatnich 25 lat, które zostały napisane specjalnie na ten sprzęt, a nie działają na Spectrum?
xxl @2017-05-05 20:48:41
> No i jeszcze może by mgr.inż.Rafał i XXL co by zrobili?:D

niemozliwe. regulamin nie dopuszcza moich gier :D
as... @2017-05-05 21:10:07
czemu? Pin przecież ma compo machine zgodne ze 130xe :)
gonzo @2017-05-05 22:29:54
taka malutka, maluteńka nadziejka się we mnie tli, że może rick coś pokaże nowego, ale wiadomo, nadziejka matką głupiuteńkich, ale może...
pin @2017-05-05 22:38:15
xxl, as - nie wdając się w szczegóły wystarczy nie być tak upartym i bez problemu można się dostosować do regulaminu, który tym razem wyraźnie dopuszcza nielegale, czy obraz ATR z xbios w trybie OS. Ale to chyba ostatni raz, więc można skorzystać ;)

No i trzeba pamiętać o $D301 :P
pgru @2017-05-06 01:05:38
@Adam mam taki projekt, ale się chyba nie wyrobię do Wapniaka. Choćby z braku kaset. Projekt bardzo skromny, w zasadzie gra ma być takim zjadaczem pixeli, oraz prostym testerem joysticka. To nic w porównaniu do Waszych produkcji, ale całkiem sporo dla mnie, zwłaszcza, jakbym miał się bawić przez jakieś odpowiedniki PEEK i POKE na ZX spectrum.
pgru @2017-05-06 01:13:49
@Adam musze przejrzeć dyskietki które dostałem, ale zasadniczo raczej nie. Po prostu ten procesor jest chyba kiepsko poznany. Ludzie nawet na Wikipedii bzdury piszą, że to Z80, a on jest kopią. Może nie do końca obsługiwać funkcje. Zresztą nawet(chyba na Spectrum ten układ to się ULA nazywa)chyba układ graficzny jest zrobiony z kilku mniejszych.

Natomiast biorąc pod uwagę, że ludzie na Atari tworzą gry sieciowe w rodzaju MidiMaze, to wyobraź sobie co można byłoby spróbować mając kompy spięte w sieć. Oczywiście ona jest dość prosta i chyba wiele funkcji nie działa. Ale wadą były też nie ekranowane kable, mam takie nowe na skrętce i będę kiedyś testował.

Cały problem z tymi komputerami polega chyba na tym, że jak ktoś coś zrobił na nietypowego to albo trzyma dyskietkę dla siebie i się jeszcze nie pochwalił, albo ona leży gdzieś w jakieś szkolnej pracowni...

Można mieć np. sieć Junet na x86. Ale dowcip polega, że autor miał oprogramowanie do karty sieciowej na dyskietkach 3 calowych(nie 3,5) i mu padły podobno(tak, że nawet specjaliści nie są w stanie odzyskać) i o ile karta(na ISA, ale to nie problem, da się kupić nowe płyty główne z ISA) jest podobno prosta do skopiowania to samo oprogramowanie jeśli ktoś ma to zapewne gdzieś się kurzy w magazynie jakieś szkoły, na dysku....
pgru @2017-05-06 01:19:38
Tak na marginesie jak ktoś zna język obowiązujący w NRD :-), a nudzi mu się. To może niech spróbuje się skontaktować, popisać na forach i może wydostać instrukcje, schematy etc. tego procesora. Może tam są jakieś nieudokumentowane rozkazy. Bo w U880 było chyba tylko trochę odwrotnie, po prostu nie było nieudokumentowanego rozkazu Z80 i brakowało kompabitylności...
pgru @2017-05-06 17:44:29
Zestaw instrukcji U880, czekam na pokaz dem :-)
pgru @2017-05-06 17:44:47
Adam @2017-05-06 22:23:36
@pgru: wszystko to ciekawe, ale nie wiem, czy możesz liczyć tutaj na odpowiedni odzew... Np. forum speccy.pl wydaje się lepszym miejscem na znalezienie rozmówców zainteresowanych tematem Elwro czy rozkazami Z80. Zresztą, jak widzę, już na tamto forum trafiłeś :)
pgru @2017-05-07 10:01:45
Tak, ale chyba zapomniałem hasła :-), będę musiał odzyskać i pomęczyć ich o utworzenie działu dla Elwro(skoro jest np. osobny dla Amstrada). Tutaj tak piszę o tym, bo widziałem Atari z emulatorem Z80, zresztą ludzie mają stacje dyskietek do Atari z Z80 na pokładzie(ciekawe czy działałoby zamiennie z U880).
pirx @2017-05-07 18:59:47
będzie zupełnie totalnie absolutnie najdziwniejsza gra na atari evar ode mnie i mojej córki. gra tak technicznie dziwna, że ja się sam sobie dziwię.
mgr_inz_rafal @2017-05-07 19:23:57
Ja mobilizuję się na kolejnego WapNiaka... No ale chociaż zapowiada się, że na browara i kiełbasę będę mógł wpaść. Jeśli to się uda to na pewno przywiozę pracę na VBXE - mam już nawet tytuł, tylko jeszcze nie wiem jak to narysować.
pgru @2017-05-08 18:51:37
Sprawdzalem sprzet i bede prawdopodobnie mogl wpasc z Elwro, ale obraz czarnobialy bo tylko taki kabel mam sprawny. Albo podlaczymy go do jakiegos monitora composite, czyli tego z chinchami(jak znajdzie sie chetny do udostepnienia) albo mozemy skorzystac z mojego archaincznego mini monitorka wielkosci dloni. Jak sa odwazni to mozemy sprobowac przetestowac kolor - czyli przelotke RGB-SCART, na moim ze SCARTem siepie sie obraz. Podobno istnieje szansa, ze na innym zadziala.

Prosba - jak ktos ma magnetofon z wejsciem DIN(np. taki z PRLu) i np. gry na Spectruma, to prosze o przyniesienie(prosze podac dzien imprezy), wazne by miec kabelek. Zwykle kabelki DIN(np. od MIDI) u mnie nie dzialaja chyba, ze Wasz zadziala. On chyba powinien byc skrosowany.
pin @2017-05-08 19:45:03
ok. Zaczynają spływać pierwsze prace na kompo. Jak na 4 dni przed początkiem party to przyznam, że jest nieźle :).

Jest jedna gra i deklaracje na kilka kolejnych, jest (nad)komplet grafik na Antica (ale spokojnie, można rysować dalej :) ), dwie zadeklarowane prace na vbxe (na ukończeniu), jeden cover i deklaracje na komplet potrzebny do kompo.

Nie mam dokładnie pojęcia tylko, jak tam Pico-8, ale z dobrze poinformowanych źródeł wiem że jedna mocna pozycja już jest napisana ;)

Graficy, muzycy, koderzy - do dzieła!
pavros @2017-05-08 21:48:30
Jeśli nic nie stanie przeszkodzie, to ja zapraszam na mały wykład, na którym wyjaśnię tajemnicę niestabilności basów C.
pin @2017-05-08 22:02:47
Kiedy chcesz i o której?

Na chwilę obecną to na 100% są wbite w czasoprzestrzeń dwa punkty programu: koncert na piątek wieczór (ok. 22:00) i kompo na sobotę - też około 22:00.
pavros @2017-05-08 22:12:30
pin, jeśli mnie pytasz, to myślałem o sobocie gdzieś w godzinach poobiednich
pin @2017-05-08 22:20:26
oook - zgłaszam postulat. Dzięki!
miker @2017-05-08 23:21:31
Ok, wbite. :)
pavros @2017-05-08 23:22:37
Dzięki!
Adam @2017-05-08 23:34:27
Z pewnych przecieków wiem, że może ten wykład Pavrosa nie będzie aż taką bombą, jak jego słynna prezentacja na Wapniaku sprzed 5(?) lat o "suszarkowych" trybach graficznych, ale to też będzie pewien mały przełom - tym razem w dziedzinie muzyki na komputerach Atari. Jeśli ktoś chce na żywo wziąć udział w historycznym wydarzeniu - zapraszam :)
xxl @2017-05-08 23:48:35
czy wyklad Pavrosa bedzie opublikowany na atarionline? :)
Adam @2017-05-08 23:52:37
Chętnie opublikujemy, jeśli tylko przekaże nam materiały :)
pin @2017-05-08 23:53:06
wpadnij na party i nagraj materiał to będzie :)
tdc @2017-05-09 08:07:13
Suuuuper!;)
alex @2017-05-09 18:23:41
A co z grillem i kiełaskami?
gorgh @2017-05-09 18:36:40
Mikkero pisał, że ma być
pin @2017-05-09 23:41:10
Doszła następna gra. Są dwie wersje: Pod Atari z 6502 i pod Atari z 65c816 Rapidus. Testy trwają. Widzę, że ekipa się mocno rozkręca ;)

Na chwilę obecną nie mam jeszcze informacji o CoverCompo, jest jedna praca. Deklaracje proszę podsyłać na pin(at)atari.pl, lub do Mikera.
pin @2017-05-10 00:08:57
O 22:30 odebrałem dziś z naprawy ZX Spectrum 128 ;).

Właśnie zmusiłem ten komputer do .... współpracy z monitorem VGA. Wyeliminowaliśmy niniejszym problem z podłączeniem do projektora.
pin @2017-05-10 00:14:15
Uwaga!

W czwartek wieczorem zostaną uruchomione dwa Wapniakowe numery telefonów:

600-137-343

oraz

795-223-960

Wszystkim zainteresowanym polecam wbić to do głowy, lub w książkę adr. w telefonie ;)
ak @2017-05-10 11:00:49
To przyczyny niestabilności generatora $C (i innych) są jakąś tajemnicą? To nawet jet opisane w "Altirra Hardware Reference Manual".
pavros @2017-05-10 22:56:51
@ak: Jeżeli myślisz, że o POKEYu wiesz już wszystko, ten wykład jest właśnie dla ciebie. :) Zapraszam.
pin @2017-05-10 23:28:29
Masz jakieś materiały do prezentacji? Szkoda, że nie ogarnęliśmy tego wcześniej...

Jest mała masakra, od 17:00 pakuje busa i widzę, że to nie koniec. :)
pin @2017-05-10 23:43:26
Od tej pory wszystkie prace proszę wysyłać do MIKERA! Sprzęt mam offline.
pin @2017-05-11 13:12:39
aktywowałem na razie Wapniakowy numer: 600-137-343. Ten drugi jutro.
pavros @2017-05-11 18:35:15
Mam, ale mi wystarczy projektor z wejściem HDMI. Z tego, co mówił Miker, to będzie taki na party.
tdc @2017-05-12 00:38:29
Brawo pavros! Tak się zachęca do wykładów!;)
nickname
e-mail / website (opcjonalnie)
Aktualne tematy
Do dobrej duszy - Pixel Heaven i ... (18)
ostatni: 27-05-2017 12:32, Koval
Wapniak 2017- Stuff (43)
ostatni: 26-05-2017 22:14, pin
Bosconian (230)
ostatni: 26-05-2017 17:43, xxl
Amerpod TVG-10 jak zestroić? (34)
ostatni: 26-05-2017 13:59, pgru
Przerzucanie gier z Pc na Amige (15)
ostatni: 26-05-2017 11:00, GekoPL
Polak twórcą sztucznej inteligenc... (9)
ostatni: 26-05-2017 09:27, ilmenit
Atarowe i nieatarowe newsy scenowe (314)
ostatni: 25-05-2017 20:34, xeen
Kupię klawiaturę Atari XE (1)
ostatni: 25-05-2017 18:46, szymonu
Książki informatyczne dla nerdów.... (19)
ostatni: 25-05-2017 16:04, Dracon
Kupię Unitra TWM-315 (1)
ostatni: 25-05-2017 13:47, raczek
WiFi Prime (57)
ostatni: 24-05-2017 21:09, mav
Atari w Studio-EL (1)
ostatni: 24-05-2017 13:26, marx
Zmiany w bazie gier, demosceny, u... (539)
ostatni: 23-05-2017 22:08, QTZ
[OffTopic] Scream Tracker 3 (9)
ostatni: 22-05-2017 20:39, mav
Najbardziej pokręcone teorie (543)
ostatni: 22-05-2017 16:38, IRATA4

Kategorie Forum Atarum

Użytkowników: 1683
Ostatnio zarejestrowany: modicon77
Postów ostatniej doby: 8

Społeczność/Community

Najbliższe imprezy

Sprzęt/Hardware

Wynalazki
Atari i Bluetooth napisał Kaz (17)
SIO2PC-USB napisał Larek (44)
Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
SIO2SD w CA12 napisał Urborg (9)
Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
Joystick do Atari napisał Larek (54)
Tygrys Turbo napisał Kaz (7)
Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (3)
Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
Rozszerzenie 576kB napisał Asal (13)
Soczyste kolory napisał scalak (28)
XEGS Box napisał Zaxon (13)
Atari w różnych rolach napisał (8)
SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
Atari steruje tokarką napisał Kaz (14)
DarkMouse napisał Kaz (7)
«« nowszestarsze »»