Zapomniane hasło?   Poproś o członkostwo
|
||
«« nowsze | starsze »» |
0-9 | A | B | C | D |
E | F | G | H | I |
J | K | L | M | N |
O | P | Q | R | S |
T | U | V | W | X |
Y | Z | inne |
SV2017 - prace, wyniki |
Powoli pojawiają się prace i wyniki z tegorocznego SV. Tradycyjnie prezentujemy nowinkę, którą postaramy się aktualizować na bieżąco. Tutaj znajdziecie oficjalne wyniki – łącznie wystawiono 116 prac. Link do prac na małe Atari i Atari 2600 (VCS): link Ceremonia otwarcia Demko Prozac / Lamers - wersja finalna 1. Egypt, 2600 BC, Genesis Project, 928 pkt 2. 40 Years, Flush 3. Hello Bitches, Dentifrice 4. New Retro VCS 5. NoSync 1 Xwr, KK / Altair 2 Tunabit 3 Bad Seqfriencies, Voyager 4 Otokre, glafouk 1 Bird to be Alive, Cerebral Vortex and Dune and Sector One, 683 2 Prepare Atari Falcon - Demo, Extream, 633 3 LCF, Lamers, 513 4 Mr Roast Chicken, 256 1 Birds of Prey, Templeton 1 Mandel, 566 1 Oldskull, XTD 2 DecaBitZ, MotionRide 3 Last minute Falcon, Voyager 4 Enigmatic, LIV 1 Supa Zazai Da 1 JagNES Invitation 1 Uwol: The Quest for Money 1 SILLYNX, Dekadence 2 TinyCompo, Desire 1 Wrongdoer, Corny and Jakim 2 Crimple, XTD / Lamers 3 Frosty, MotionRide 4 AD was here!, AD / MPS 1 Rise of the Black Storm, Mystic Bytes, 781 2 Raiders Of The Lost Duke, Hemoroids, 671 3 Bad Apple!!, fenarinarsa, 614 4 Time, Checkpoint, 596 5 Deja Vu, Effect, 569 6 Juxta, SMFX, 496 7 Wonworld, Paradox, 430 8 Try Harder, Effect, 349 9 Maggie Team Want Your Articles, 339 1 Atari Wonderland, Carrion 2 The Den, Exocet 3 The Time Master, Pandafox 4 Night Dive, Samurai 5 Pirate Skulls, Hospes 6 Monsterz, Dieu 7 Easy Peasy, Raphis 8 Shakka, MotionRide 9 STS was here!, ST Survivor 10 Say Amiga one more time bitch, Samurai 11 Articles Wanted!, Felice 1 128B Mandelbrot Set, 560 2 32B Sierpinski Triangles, Dyno, 414 3 64B Sierpinski Scroller, Dyno, 393 4 32B Noise, Dyno, 128 1 4K 4-bits Mega Scroller, Dyno 1, Shorty, Atari ST/E - 96K Intro, NoExtra, 627 2 Nightline MC Cracktro, Elite, 437 1 Elusive Groove, !Cube 2 Rybałt Bździwuj z Atarostu, AceMan 3 Slub, Stu Ah que coucou, Zerkman / Sector One Green Box, MotionRide 1 Reharden, HARD Software 2 WePlash 3 The Rocky Horror Show Demo, Miker and Philsan 1 Rick's Revenge, Carrion 2 Greetings from Silly Venture, Rocky 3 Order, Odyn1ec 4 Pharao, Rocky 5 Antictron, svoy 6 Baloons, Rocky 7 My Dear Old Friend, Odyn1ec 8 Shaman, Raphis 9 Aliens from Waves, Kris3D 10 Fulcrum, Madness 11 Dragon, Rocky 12 Buka, Yolk 1 InBlobs, g0blinish 2 Oldskool Pioneer, F#Ready & Miker 3 Last Party Invitation V2, Tristesse 1 2twist 256b, Koala/Agenda 2 256 Bytes of Blues, The GateKeeper 3 IVI256, JAC! 4 Nabuchodonosor 256b, Svoy/Agenda 5 juliaSM (atariBDSM: Marquis Liebling Pejcz & Baron Ulrich von Chain) 6 zg256, g0blinish 7 Bart, g0blinish 8 Homer, g0blinish 1 Seventh, XTD 2 Ucieczka z Gwiezdnej Zatoki, Aceman 3 Weź inną bułkę, Zler 4 Leftovers, Agenda 5 Sound of Snow, MotionRide 6 Last minute POKEY Song, v0yager 7 Strange Garden, Miker 1 Robo Mechanik, Altair 2 Bosconian - final 3 Aliens from Waves (AfW forum) 1 Komputerek Atarek, Faraon Studios 2 65xx shades of MOS, Windows - Demo, Agenda 3 Silly_Adventures, Video, MotionRide 4 SV2k17 Grand Opening, Video, Lamers 5 SillyPack 2k16, Atari 8 bit, JAC! 6 Gretro Filler, Atari 8 bit, Agenda 7 AssKicker on steroids: 8 Blade Runner, Atari 8 bit - Graphics (VBXE) 8 Bruteforce, MS-Dos - 256b Intro, Agenda 10 Nova Invitro, Browser, Javascript - Demo, Invitation, Bossman 11 Film, Atari 8 bit - Demo, Suspect 12 BMX, Atari 8 bit - Graphics (VBXE) 13 Robbo Solucja 14 Escape, Streaming Music 15 Last Party Invitation, Video, Tristesse 16 Silly Rainbow 2017 17 TanieBary Pirx,Pecus,Alex 18 AtariBASIC, Graphics 19 Atariki 2017-12-10 22:27 by Xeen
komentarzy: 108 |
xeen @2017-12-10 23:34:51 |
tdc @2017-12-11 08:23:14 |
anon @2017-12-11 08:30:16 |
at0m @2017-12-11 09:06:06 |
xxl @2017-12-11 10:51:33 |
the fender @2017-12-11 11:22:42 |
Obrazki z XL/XE spowodowały u mnie opad szczęki. Naprawdę, te kilka prac to pixelart najwyższych lotów, a w takiej ilości na jednym party i tej platformie to chyba pierwszy raz. Co do Bosconiana to się już wypowiadałem i powtórzę - solidna, bardzo dobrze zakodowana i zoptymalizowana gra. Aż dziw, że to praktycznie debiut kodera na tej platformie (chyba że się mylę). W wersji finalnej doszedł świetny titlescreen i ponętnie zrobione hajskor ;) Jedna uwaga - "gejmołwer" w wersji Duke był 2x lepszy. Tak czy siak - jest super. |
pgru @2017-12-11 11:23:04 |
Yolk @2017-12-11 11:25:09 |
Jacques @2017-12-11 12:44:31 |
Rastan @2017-12-11 12:44:46 |
xxl @2017-12-11 12:50:09 |
Gustaf @2017-12-11 14:32:21 |
A @2017-12-11 15:10:31 |
XTD @2017-12-11 15:30:15 |
wieczór @2017-12-11 15:53:43 |
Sofa Dezign @2017-12-11 17:14:03 |
10 GOSUB 10 @2017-12-11 17:14:37 |
pgru: pouet nie ma opcji uploadu, to jest tylko baza danych z linkami (podobnie jak i demozoo) at0m: wrzuć na scene.org (sugerowana opcja) albo poczekaj aż orgowie wrzucą tam stuff sami (co na ogół powinno mieć miejsce bezpośrednio po party albo w ciągu paru dni). Na demozoo na bieżąco prace dodawał Exocet więc jak już masz link do stuffu, to możesz to tam też podlinkować. |
kris3d @2017-12-11 17:15:52 |
xeen @2017-12-11 18:03:58 |
Rastan @2017-12-11 18:29:06 |
Zniecierpliwiony @2017-12-11 20:14:55 |
TDC: mistrzu, dawaj tego swojego "łajlda" ATARIKI. Niech każdy zapozna się z tą produkcją, skoro postanowiłeś świadomie ją upublicznić, ok? Na zlocie był Dely z Mikerem więc znowu nie mogliście się dogadać?! Dema na 16-32-bit. Niedobre albo nuuudne, a tak się Grey starał. :( Oglądanie ich nawet na "streamie" było katorgą, czyżbyś ktoś komuś (znowu) robił na złość ?! :O |
Umywalka @2017-12-11 20:27:17 |
Organizatorzy sami sobie zaprzeczają - najpierw jest nieodwołalny termin prac, a potem po staremu przyjmowanie podczas trwania compos. I oczywiście nie da się przetestować co najmniej kilku. :( PRACE DOSTARCZANE PO TERMINIE POWINNY BYĆ ODRZUCANE Z AUTOMATU!!! Szanujcie zdrowie i cierpliwość party-zantów (chodzi o godziny trwania konkursów) |
kris3d @2017-12-11 20:43:47 |
xeen @2017-12-11 21:44:51 |
xeen @2017-12-11 21:52:18 |
tdc @2017-12-11 22:05:21 |
mgr_inz_rafal @2017-12-11 22:41:34 |
xeen @2017-12-11 22:51:37 |
Odyn1ec @2017-12-12 00:26:08 |
Adam @2017-12-12 01:07:12 |
kris3d @2017-12-12 07:31:27 |
Philsan @2017-12-12 07:34:32 |
WePlash https://youtu.be/5YC4QP8YDgE |
wieczór @2017-12-12 09:02:53 |
cedyn @2017-12-12 12:20:30 |
Adam @2017-12-12 13:30:17 |
10 GOSUB 10 @2017-12-12 16:28:37 |
xeen @2017-12-12 21:53:27 |
i @2017-12-13 13:58:07 |
_rocky @2017-12-13 17:56:14 |
x @2017-12-13 20:57:56 |
ZbyniuR @2017-12-13 22:45:04 |
Faraon @2017-12-13 23:02:46 |
10 GOSUB 10 @2017-12-14 00:34:52 |
Nowyj_god @2017-12-14 23:11:25 |
cedyn @2017-12-15 15:40:34 |
ja mam jeszcze AssKicker on steroids w wersji you tube, ale nie moge tutaj dodac calego linka bo forum strzela z dupy :) wiec dodaje takiego w formie strawnej dla forum: https://www.youtube.com/watch?v=KmNPh9Sj... |
Adam @2017-12-15 16:11:51 |
cedyn @2017-12-15 16:13:57 |
pin @2017-12-15 19:01:01 |
Adam @2017-12-16 11:45:59 |
pin @2017-12-16 12:47:37 |
końkurękcja @2017-12-16 13:07:28 |
pin @2017-12-16 15:02:54 |
zdziwiony.. @2017-12-16 15:39:24 |
wieczór @2017-12-16 20:26:10 |
20 GOTO 30 @2017-12-17 01:33:29 |
Klocek @2017-12-17 02:20:39 |
20 goto 30 @2017-12-17 02:35:16 |
Zwal klocka i jak już otrzeźwiejesz to wróć. Jak dopuszczasz format RMT z ośmioma kanałami to nie licz, że to wszystko się zmieści na jednym.
... nic chyba nie chcę do tego dodać, bo jest to wyśmienicie ujęte w logiczną całość. |
Klocek @2017-12-17 03:08:36 |
wieczór @2017-12-17 13:09:38 |
Raczej od rozmaitych klocków, które nic nie robią ale głupoty o tym o czym nie mają pojęcia pisać potrafią. I o dwóch pokeyach w jednym atari nie słyszały co jest standardem od 20 lat. Co do stereo na kompo - nnie było ściągnięte, tylko separacja była zmniejszona. Byc moze to błąd, bo ja uważam ze o balans powinien dbac tworca skoro oryginalna jest 100%. Naprawi się w przyszłości. A co do opinii xtd o inżynierii dźwięku na party to rozmawialiśmy dość często i uwagi dotyczyły czegoś innego, zresztą sensowne i na pewno będą uwzględnione. Zastanawiam się tylko jakim cudem nikomu nie przeszkadzała dotychczasowa masakryczna akustyka sal gimnastycznych robiaca z pokeya hałas :) |
xxl @2017-12-17 13:45:56 |
wieczór @2017-12-17 16:07:30 |
xxl @2017-12-17 16:54:20 |
shanti77 @2017-12-17 17:45:35 |
wieczór @2017-12-17 20:27:06 |
@xxl: jest nieścisłość ;) Właściwie lepiej by było nazwać to Antic Graphics Compo (w odróżnieniu od VBXE ;) ) @shanti77: regulamin obawiam się nie został zaktualizowany. Ale jest w nim i tak inaczej - to u góry to jest lista sprzętu i w jakich compo bierze udział (nie jest powiedziane, że każdy w osobnym). A w liście compos jest na Game przeznaczony w ogóle tylko jeden: Combined Game Compo - czyli wszystko razem... Po 2014 padła decyzja, żeby oddzielić 8-bitowce, ST/Falcon i Jaguara, dlatego że jak wiadomo odbiór gier (grafika itp) jest zupełnie inny i nie jest fajnie, jak skądinąd fajna gra na XL/XE przegrywa np. z portem Quake'a :) |
r @2017-12-17 21:55:58 |
shanti77 @2017-12-17 22:23:41 |
xxl @2017-12-17 22:39:42 |
_rocky @2017-12-17 23:19:29 |
xxl: rapidus potrafi wycisnąć więcej soków z oryginalnych układów w Atarce.. gadaliśmy o tym i nie ma co do tego wracać.. masz inne zdanie i już. Kategoria other i tak by się nie odbyła, bo nie było do niej prac poza tą jedną.. Zresztą prezentacja tego i tak nie wyszła dobrze, bo Dragon został puszczony z Atarki bez VBXE i wypadł blado (artefakty) w porównaniu z innymi pracami wyświetlanymi poprzez VBXE (na prawdziwym Atari).. co widać w rankingu.. generalnie celem było pokazanie, że można więcej.. I zmartwię co niektórych... tak małe Atari można zmienić w Amigę :) Pozdrawiam |
xxl @2017-12-17 23:30:16 |
nie mam innego zdania w tej kwestii - zgadzam sie, ze rapidus moze wycisnac wiecej sokow z oryginalnych ukladow :-) odpowiednio szybki sprzet podlaczony mogacy wykonac zapis co cykl koloru do rejestrow gtia pozwoli generowac obraz fullscreen 128 kolorow. ale czy takie prace maja startowac w konkursach prac na atari? :D |
_rocky @2017-12-18 00:26:52 |
xxl @2017-12-18 09:07:00 |
_rocky @2017-12-18 12:28:08 |
wieczór @2017-12-18 12:29:48 |
xxl @2017-12-18 13:14:28 |
Yolk @2017-12-18 17:17:43 |
Jako tegoroczny i ubiegłoroczny nadworny "pokazywacz" prac chciałem dodać od siebie dwa centy. Mam nadzieję, że nie będą przysłowiową oliwą w ogniu. 1. XTD sam ustawiał konsolę audio na swoim zeszłorocznym utworze: zarówno korektor graficzny, jak i master, jak i separację. Poprosiłem go o to specjalnie, bo pamiętałem, że w ubiegłym roku miał uwagi. Potem nic nie było zmieniane. Podobnie zresztą się to odbyło na listopadowym RetroKomp/Load Error. Pojawił się problem z utworem z dema Prozac Dream, ale tę kwestię wyjaśnił sam Szeryf. Utwór jest czterokanałowy, ale w demie grają dwa Pokeye. Ten drugi z nieco zmodyfikowaną ścieżką, co sprawiło że lead się kompensował pomiędzy lewym i prawym kanałem. Problem byłby pewnie do wyłapania, gdybym dostał pracę wcześniej, ale dostałem ją już w trakcje SV i z wiadomych powodów nie mogłem zrobić odsłuchu próbnego na głośnikach w sali (na słuchawkach problem nie występuje, z wiadomych powodów). Ale już mam pomysł jak sobie z tym problemem poradzić za rok, żeby się nie powtórzył. Także podsumowując ten wątek: wyszło słabo, ale wierzę, że panujemy nad tematem i za rok będzie OK. Mam nadzieję, że decyzja XTD o zrobieniu sobie przerwy w aktywności scenicznej jest tymczasowa. Bardzo cenię sobie jego uwagi, a płyta wydana przez niego niedawno jest super. cdn... |
Yolk @2017-12-18 17:18:08 |
cd... 2. Nad pracą "Dracon" Rockyego faktycznie odbyła się dyskusja. Początkowo miała być pokazana zgodnie z regulaminem w kategorii OTHER. Ale już na party okazało się, że byłaby jedyną pracą w tej kategorii, więc uznaliśmy że zamiast robić zamieszanie przeniesiemy ją do GFX. Podczas prezentacji wyraźnie poinformowałem wszystkich na sali, że praca jest specyficzna i wymaga Rapidusa do osiągnięcia pełnej palety. Na marginesie: praca Rockego zajęła przedostatnie miejsce, wygrywając jedynie z Buką. Fakt, że Buka została tak brutalnie niedoceniona zakrawa na skandal, zważywszy że to moje własne dzieło i jest przejawem geniuszu. Pokonując mnie w tej nierównej walce Rocky teraz wisi mi browarka, o czym pewnie nawet nie wie. Tak więc tego. |
xxl @2017-12-18 18:46:31 |
what? jest kategoria "wild" dla wlasnie takich prac. nie trafia do mnie tlumaczenie, ze praca moze byc wystawiana w zlych kategoriach a za uprawiedliwienie jest to, ze nie zajmuje wysokich miejsc. pewnej frakcji zalezy na tym, aby doprowadzic konkursy na atari do absurdu, ale gorsze jest to, ze wielu zaczyna uwazac taki stan za norme... tylko czekac az zaczna pojawiac sie kategorie: demo, demo vbxe, demo rapidus, demo rapidus vbxe itd. albo rownie madre pomysly wielkiego mysliciela: grafika antic... w generowaniu kolejnych kategorii dla muzyki by sie sprawdzil, tu jest dopiero pole do popisu ;-) to wszystko sa prace... wild i zeby nie bylo: bardzo dobrze ze powstaja :-) |
pin @2017-12-18 19:41:53 |
10 GOSUB 10 @2017-12-18 19:47:37 |
Miro @2017-12-18 21:36:43 |
xxl @2017-12-18 22:38:31 |
Yolk @2017-12-18 22:44:39 |
XXL ma sporo racji. Nagięliśmy regulamin. I to wielokrotnie, bo np. termin oddawania prac był nagięty jak tylko się dało. Ale... ja podchodzę do tego tak (możecie się nie zgadzać), że regulamin jest dla imprezy i ludzi a nie ludzie dla regulaminu. Gdybyśmy przestrzegali regulaminu co do słowa, to wielu znakomitych prac by nie było. Co do samych kategorii, to te ewoluują. Rok temu promowaliśmy VBXE, ale po dyskusjach i po frekwencji wyszło na to, że osobne kategorie na to rozszerzenie są zbędne, bo prac jest jak na lekarstwo. W tym roku kategoria GFX VBXE została dynamicznie scalona z WILDem. Być może WILDa trzeba by podzielić na kategorie: XL/XE, ST(E), video, itp. żeby jakoś ułatwić ocenę. Albo w ogóle zlikwidować i skupić się jedynie na pracach które (jakoś tam) da się odpalić na platformach sprzętowych z modyfikacjami. Co ciekawe, podobne dylematy pojawiały się wcześniej podczas eventów Amigowych (czy Amiga 1200 + 060 to jeszcze Amiga 1200), Atarowych (czy Falcon 060 to jeszcze Falcon) i innych (czy rosyjski Pentagon na sterydach to jeszcze ZX Spectrum). Każda grupa doszła do jakiegoś stabilnego konsensusu. Mam nadzieję że u nas się też to uda, ale proponuję żeby do tematu podejść rzeczowo a nie poprzez podszczypywanie się. |
pin @2017-12-18 22:57:33 |
Regulamin jest dla ludzi, oraz poszanowania oczywistych cech sprzętu oraz czasu organizatora. Olewanie tej kwestii kończy się: 1. tak jak ostatnio 2. to co mówi XXL i tym razem ma jednak racje (z racji na zapisy reg.) 3. wystawieniem animki jako demo - wow, ale ładna była 4. podmienianiem sprzętu w czasie kompo - szacunek, ja bym się tego bał ;) |
xxl @2017-12-19 08:40:41 |
3. to nie byla animka tylko film, ale nie sam fakt ze to film byl problemem, nie chce mi sie kolejny raz tlumaczyc. 4. kwestia realizacji, nie widze tu problemu. w kwestii regulaminowych Pin mamy skrajnie rozne poglady... wedlug Twoich (manifestowanych np. w regulaminie na party ktore ma sie odbyc) demo "Prozac" z tegoroczengo SV i dzialajace na Atari nie moglo by byc zademonstrowane natomiast obrazek ktory na Atari sie NIE uruchomil bez problemu tak :-) |
pin @2017-12-19 12:55:13 |
Yolk @2017-12-19 15:48:53 |
XXL i Pin: dzięki za podzielenie się opiniami. Jakie proponujecie zmiany w regulaminie i obostrzenia w jego egzekwowaniu? Wszystkim dogodzić się oczywiście nie da, bo opinie są czasami wzajemnie wykluczające się, ale jeżeli coś nie ma sensu i wszyscy lub większość się z tym zgadzają, to należy to zmienić. Konkretnie, chciałbym od Was usłyszeć co Waszym zdaniem jest definicją: 1. typowej konfiguracji Atari XL/XE dla kategorii demo (i warianty wielkościowe), GFX, MSX 2. nietypowej konfiguracji Atari XL/XE 3. co to jest demo 4. co w szczególności nie jest demem 5. co jest grafiką 6. co w szczególności nie jest grafiką 7. co jest muzyką? 8. czy powinniśmy jak w ubiegłych latach oddzielać POKEYa, od GTIA, od COVOXa ale nadal dla wszystkich tworzyć odpowiednią kategorię MSX (czy może MSX to tylko POKEY, a reszta to WILD) 9. czy WILD powinien mieć jakieś ograniczenia, czy można tam naprawdę wysłać cokolwiek 10. jak egzekwować termin prac, a w szczególności co robić z pracami oddanymi 5 minut po terminie, 1 dzień po terminie, 5 minut przed pokazami, itp. Z góry dzięki za uwagi. Innych oczywiście też zachęcam do dyskusji. |
pin @2017-12-19 22:16:50 |
@Yolk - ja nie będę brał udziału niestety w tej debacie i nie chcę mieć z tym nic wspólnego tym bardziej, że nic obecnie dla SV nie robię. Onegdaj byłem współautorem reg. dla Silly, który po kolejnej gówno-burzy został wywrócony przez osoby trzecie do góry nogami i stał się "srakowatą papką wymyślnych pierdół" ((c) YerzmYeY/HPRG). Min. stąd też z ulgą przyjąłem zmianę obsady w temacie prowadzenia kompo, a teraz nie będę się wypowiadał bo zaraz przyjdzie troll i nasra mi na głowę. ;) Organizujemy LastParty, jeśli chcesz to możesz logicznie przeanalizować treść regulaminu i zróbcie swój, lub nie (bo przyjdzie troll) ;) |
pin @2017-12-19 22:19:43 |
xxl @2017-12-19 23:37:25 |
@Yolk, chcesz otworzyc "Puszke Pandora" ;-). odniose sie do tegorocznej edycji - bylo i tak niezle, te kilka wpadek to nie regulamin tylko niestety czynnik ludzki ale przy takiej ilosci bledy sie zdarzaja... a co do reszty (zeby nie bylo tak cukierkowo) oczywiscie mam uwagi i nie wszystko mi sie podoba ale... przez to, ze regulaminy bywaly kompromisem to lata wypaczen doprowadzily do tego, ze np. na jednym z "atarowych" party demo "Prozac" byloby regulaminowo zdyskwalifikowane - takich przykladow jest wiecej... ale jak pisalem nie widze problemu, ze istnieja party na ktorych nie mozna wystawiac prac na prawdziwe atari z powodow regulaminowych. jest zapotrzebowanie i moze narodzi sie nowa jakosc :-) a tym czasem SV niech idzie droga klasycznego atari - na szczescie. |
pin @2017-12-20 00:21:33 |
@XXL, mój drogi - autorzy dema PROZAC przeczytawszy regulamin podejrzewam, że bez problemu zastosowali by odpowiednią procedurę np. w związku z zapisem: ".. lub poprzez dodatkowy blok, który będzie zawierać numery banków (taki blok nie wlicza się do limitu długości pracy w konkursach, które zawierają takie ograniczenie)," .. i nikt normalny nie robił by z tego problemu. Natomiast demo grupy Hard wylądowało by na dzień dobry poza konkursem i uważam, że to jest najlepsze wyjście szczególnie dla ludzi inwestujących w sprzęt a nie w emulator sprzętu. Świat nie kończy się na SIO2SD i pamiętaj i nie ma żadnych przeciwwskazań by program uruchamiał się z dowolnego prawie nośnika I/O. Wiesz o tym doskonale i na siłę starasz się zmieniać rzeczywistość. Atari to nie Amiga, gdzie w upalne dni użytkownik na co dzień wachluje się dyskietkami. Ale, ogólnie mam to gdzieś - i bujajcie się na "prawdziwych" "atarowskich" zlotach z demami po kilkaset sektorów 256B czytanych z prędkością 19200bps, albo obrazami ATR o niespotykanej w rzeczywistości pojemności dyskietki. Jak spędzicie z tego powodu na kompo dodatkowe 20 minut słuchając radosnego pikania to nie miejcie do nikogo pretensji, no i współczuję temu co to na kompo będzie ogarniał :). Wyobraź sobie teraz, że Yolk wszystkie te prace odpalił ze SIO2SD. Hahahahh. W połowie trzeba by było zamówić posiłek lub kroplówkę. Chcecie tę dyskusję poprowadzić dalej? Pytam, bo próbowałem kiedyś rozmawiać z chomikiem i sens tej dyskusji będzie jednaki. Chomik ostatecznie nie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi ;) |
xxl @2017-12-20 00:49:07 |
pin @2017-12-20 09:17:50 |
_rocky @2017-12-20 12:52:04 |
xxl: widzę lubi dyskutować i drzeć koty tak naprawdę o nic.. (zniechęcasz, próbujesz ograniczać i wkurzasz) Takie party powinno być miłym spędzeniem czasu w towarzystwie ludzi sprzętu i produkcji.. a nie marudzenia.. Organizator ustala zasady konkursów i organizator ma prawo je zmieniać.. Przytoczone wystanie animki jako demo... nie wiem o jakiej animce pin myślał, ale takie Bad Apple na STE to było prawdziwym wyzwaniem koderskim i mnóstwem poświęconego czasu.. wg mnie najlepsza implementacja.. ta animka na małe Atari też nie powstała ot tak pstryknięciem.. ktoś to musiał stworzyć i to jest sztuka.. Przypominam, że słowo demo pochodzi od demonstracji i każda demonstracja działająca na danym sprzęcie jest demem, które obrazuje kunszt i wysiłek włożony przez autorów.. resztę weryfikuje publiczność odpowiednio punktując pracę. Do wilda to może sobie trafić np. żyrandol w kształcie logo Atari. |
xxl @2017-12-20 13:00:46 |
_rocky @2017-12-20 13:52:37 |
xxl @2017-12-20 14:02:09 |
pin @2017-12-20 16:53:20 |
Chomik @2017-12-20 19:19:34 |
pin @2017-12-20 20:30:37 |
znawca chomików @2017-12-20 20:45:15 |
10 GOSUB 10 @2017-12-21 00:29:17 |
solo/ng @2017-12-21 10:01:53 |
pin @2017-12-21 17:31:02 |
_rocky @2017-12-22 00:50:05 |
xxl: A co to nie była grafika na małe Atari.. ciekawe na co.. w sumie rozumiem Twój punkt widzenie, skoro uważasz rapidusa jako nie Atari.. tylko ciekawe jako co. Wg tej filozofii to każde rozszerzenie (ram, stereo, nie wspominając o vbxe) powoduje, że to już nie Atari.. a jednak nadal jest i ludzie na to prace wystawiają.. W sumie, jak ktoś wystawi taką animkę z demem.. proszę bardzo.. raczej nie zgarnie wysokich not.. |
xxl @2017-12-22 12:13:56 |
cedyn @2017-12-22 13:57:47 |
hehhe ... jak zwykle swiateczno-noworoczna bezsensowna dyskusja nt. wyzszosci "atari nad atari i jak duzo atari w atari" ... widze ze narodowe januszowanie kwitnie nawet na demoscenie atari :) ... ale spoko, przynajmniej mozna sie posmiac z zadęcia i nadęcia "prawdziwych wyznawcow/patriotow atari" :) |
xxl @2017-12-23 23:41:11 |
_rocky @2017-12-24 13:56:47 |
«« nowsze | starsze »» |
1. Biuro |
2. Grafika |
3. Muzyka |
4. Programowanie |
5. Magnetofon |
6. Stacja dyskietek |
7. DOS-y |
8. ROM-y |
9. Rozne |
A. Schematy |
B. Emulatory |
C. Edukacyjne |
D. Komunikacja |
E. Diagnostyczne |
F. Archiwizowanie i kompresowanie |
!info |
Z. Inne platformy |
«« nowsze | starsze »» |