SV2013 i inne materiały by Kaz 2013-11-13 04:50:39
Sukcesywnie wrzucam wszystkie materiały do katalogu "Silly Venture
2013" tutaj, jest też duży plik zip z wszystkim
zbiorczo, który też aktualizuję. Założyłem tam foldery dla
wszystkich kategorii, w których była rywalizacja, nie wszystkie
rzeczy są jednak jeszcze wgrane (w nawiasach liczba prac, która
była pokazywana w Gdańsku):
Proszę też o podsyłanie materiałów, gdyż nie wszystko mam z
platform innych niż małe Atari. Idę spać.
A przy okazji filmiki z dem i inter ST/STE i Jaguara, kolejność
przypadkowa, różne kategorie:
Second Reality
Kaz 2013-11-13 05:33:11
Warto zwrocic uwage, ze music disc na ST zawiera ponad 3 godziny muzyki... :) wieczor 2013-11-13 06:11:52
W tym momencie chciałem podziękować prezentującym, z całym szacunkiem dla twórcy, że nie zdecydowali się na prezentację całości :)))) voy 2013-11-13 09:45:06
Slator/Onslaught podesłał mi linka do wersji demo Asembloids na Atari 2600: http://www.schnitzel-pommes.de/Atari/sv_assembloids2600_4kb_demo.zip KK 2013-11-13 11:20:54
Moja pracka na VCS właśnie wylądowała tutaj: https://www.pouet.net/prod.php?which=62139
Alternatywnie można obejrzeć przycinające się wideo (YT nie lubi 50 FPS): http://www.youtube.com/watch?v=mOP5K8nrS3w Dracon 2013-11-13 11:25:29
Ja tak z ciekawości - czy naprawdę można było wystawiać na gfx-compo grafiki, które były użyte także w demie, które miało premierę na tym samym party? Serio??? :o Yolk / xmgatz 2013-11-13 11:33:08
@KK, a zauważyłeś, że na niektórych Atari 2600 są kłopoty z wyświetlaniem części twojego dema? Ja mam 3 sztuki Atari 2600 junior. Wszystkie sprawne (tak na oko). Ale na 2 z tych 3 twoje demo niepoprawnie wyświetla scroll tekst (co ileś ramek tekst jest przesunięty "po skosie") i w ogóle nie działa ta część z blobami. Widziałeś to gdzieś? Porobię zdjęcia, jak chcesz. Kaz 2013-11-13 11:38:17
Dzieki Voy, dorzucilem do gier. Kaz 2013-11-13 11:42:01
K.K - dzieki, plik dorzucony do katalogow, a wideo w nowince. KK 2013-11-13 12:36:15
@Yolk: Tekst jest wyświetlany w sposób nie do końca zgodny z oficjalną specyfikacją (early HMOVE, żeby przesunąć o 8px w prawo). Prawdopodobnie dało by się tak kernel przerobić, żeby trafiało w timingi wszystkich konsol. Puść mi maila jeżeli masz czas i chęci na wymianę maili i nowych wersji celem "zdalnego debugowania". A sam ten efekt widziałem już na swoim A2600 jak pierwszy raz uruchomiłem to na HW - Stella jednego featura nie emulowała poprawnie.
Ta część "z blobami" (myślę, że o grę w życie Ci chodzi), to oczywiste wtedy, że nie działa, bo są one rysowane jak 8 linii tekstu. :) anonymus 2013-11-13 12:37:49
When I click on the news link for SV2013 material (demo, games, msx, etc.), I land on the demo-party site: http://atarionline.pl/v01/index.php?ct=demos&sub=cp&tg=Silly+Venture+2013#Silly_Venture_2013
So I click on the folder for XL/XE demo or XL/XE gfx or XL/XE msx or Wild, which then leads me back to the demo party site (right where I started).
So, it is not possible to download SV2013 stuff right now... -Andreas Koch. Kaz 2013-11-13 13:41:05
Yep, it's something wrong with folders, you have to download zip file to get all stuff (44 MB for now), sorry.
Panowie, cos sie popieprzylo z folderami na dysku, wiec proponuje pobierac plik zip z caloscia materialu (jak dotąd 44 MB). as... 2013-11-13 14:23:26
Ciekawe ns SV 2k14 będzie więcej prac :) Zlot jak za czasów ornety 95/96 .... xxl 2013-11-13 14:53:08
Czy ktos moglby podzielic prace z music compo na te ktore dzialaja na atari i te ktore wymagaja przerobionego atari? Odpalilem dwie losowe i totalny kwas, niby 4 kanaly ale brzmi zupelnie inaczej niz na emulatorze albo przerobionym atari. wieczor 2013-11-13 16:05:54
Wszystko co robione na RMT powinno grać niezależnie od tego czy stereo czy nie, na jednym pokeyu. Drugi po prostu jest ignorowany - dane idą w przestrzeń. No chyba że autor używa drugiego pokeya do istotnych części melodii, ja tego unikam, więc ew. brzmienie może być nieco uboższe, ale kwasu być nie powinno (a jeśli jest, to i na stereo jest ;) ). Nie jestem pewien jak na jednym pokeyu zachowuje się player TM lub TM2 nastawiony na stereo, słyszałem że mogą być problemiki. at0m 2013-11-13 16:34:53
Ja też mam prośbę. Czy ktoś mógłby mi podzielić prace z Atari XL/XE Demo Compo na prawdziwe dema i musicdiski? xxl 2013-11-13 16:45:27
@wieczor, mylisz sie. posluchaj swojego utworu na standardowym atari. @atom: music disk powinien byc w wild compo jednak bylo za pozno zeby zmienic kategorie. na atari byl tylko jeden music disk: Beep'em All 4. ten przynajmniej dziala na atari czego nie mozna powiedziec o niektorych demach :D wieczor 2013-11-13 17:32:01
@xxl - mylisz się. Słuchałem. Mam takie - absolutnie bez przeróbek. Może spróbuję zrobić mp3 z żywego sprzętu - dzisiaj albo jutro, bo muszę niestety wszystko rozkładać za każdym razem. stRing 2013-11-13 19:24:08
Yolk, KK: u mnie to demo na Real 2600 też ma kłopoty jak napisałeś. xxl 2013-11-16 16:50:57
poprawiony beep'em all 4: zmienione nazwy 3 utworow poprawione player 2 utworow dodana grafika Rockiego xxl.atari.pl/download/beepemall4.atr s2325 2013-11-23 21:33:26
trochę muzyki dla Pokeya: chip chop https://www.youtube.com/watch?v=hXNEifRIGwA fastfunk https://www.youtube.com/watch?v=1ob9oknzx8o