atarionline.pl Eagles Software - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime19 Nov 2011 zmieniony
     
    Co prawda, Eagle pochwalil sie w ciekawostkach, ale projekty gier na AOL maja specyficzne miejsce, eksponujemy je :). Dlatego jeszcze raz "Silk Worm":



    To jest doskonaly przyklad gry, w ktorej na Atari bez duzego wysilku mozna zrobic znacznie ladniej. Uklad gry "pionowy" - to znaczy kolejne elementy ekranu, patrzac od gory do dolu, moga byc kolorystycznie od siebie niezalezne. No i oczywiscie tryby graficzne tez. Grzechem przy tej grze byloby ograniczanie sie do tego, jak wyglada to na C-64. Na przyklad panel na dole moze byc prawie tak podkolorowany, jak tylko sobie wyobrazi to grafik, a zaakceptuje koder :).


    Przy okazji - polecam kanal YT Eaglesa, bo tam pewnie nie raz pokaze sie jeszcze cos wartego uwagi:

    ->link<-
    • 2:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime19 Nov 2011
     
    A tutaj wrzucilem inna wstepna prace od Eagle'a, "Cybernoid":

    • 3:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime19 Nov 2011
     
    I jeszcze jedno dzielko od Eagle Software, troche obiektow z podlozona przeze mnie do filmiku muzyka Analmuxa:

    • 4: CommentAuthors2325
    • CommentTime19 Nov 2011
     
    te obiekty chyba z Zybexa przyszły
    • 5:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime19 Nov 2011
     
    Tak, to nie jest gra, tylko pewien eksperyment techniczny z cyklu "co sie da zrobic".
    • 6: CommentAuthorEagle
    • CommentTime9 Dec 2011 zmieniony
     
    • 7:
       
      CommentAuthorRastan
    • CommentTime9 Dec 2011
     
    Mnie osobiście marzą się góry w tle. Latanie po niczym traci klimat i nie wygląda dobrze.
    • 8: CommentAuthormono
    • CommentTime9 Dec 2011
     
    W overlayu na vbxe.
    • 9: CommentAuthorEagle
    • CommentTime9 Dec 2011
     
    @Rastan: a kto powiedział że będzie puste tło.
    Grafika do jednego levelu już jest i pokrywa cały ekran.
    Zobaczymy ja to wyjdzie w praniu. Ale to dopiero jak będzie skończona w 100%.
    • 10:
       
      CommentAuthorRastan
    • CommentTime9 Dec 2011
     
    @Eagle: no to czekam z niecierpliwością. :) Mam nadzieję, że tło nie spowolni silnika skrzatów i gra będzie chodzić super miodnie (tak jak na C-64). :)
    • 11: CommentAuthorEagle
    • CommentTime9 Dec 2011
     
    Tło jest zbudowane na sprajtach więc tak ładnie nie będzie.
    Ale to zawsze lepiej niż pustka.
    • 12:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime9 Dec 2011
     
    Eagle - to bedzie w miare wierny port czy chcesz gre jakos urozmaicic w stosunku do oryginalu?
    • 13: CommentAuthorEagle
    • CommentTime9 Dec 2011
     
    Będzie inny. Ba piszę od zera wszystko sam. Z c64 są tylko sprajty.
    Grafik zapytał mnie jakie rozmiary mają bossowie to może chce coś narysować. :)
    Mogą być dwa razy więksi z tym nie ma problemu.
    Problemem jest pamięć, zapytasz dlaczego?
    Bo sobie taki cel postawiłem i przy takich ograniczeniach nie idę na łatwiznę i udaje mi się znaleźć super rozwiązania na które bym nie wpadł robiąc wersje 128kb.
    A pisanie i wymyślane takich rozwiązań sprawia mi przyjemność i dlatego to robię.
    Ale już robię procedurę dekompresji podłoża realtime i zaoszczędzę około 80% na tych danych dla wszystkich leveli.
    Mam nadzieję że uda mi się upchać.... jak się popieści to się wszystko zmieści.... :D
    • 14:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime9 Dec 2011
     
    Z tego co piszesz, to pamiec nie jest problemem - w sensie ze w zamierzeniu ma dzialac na 64KB. Problemem jest od strony programistycznej - ze trzeba zmiescic. Dobrze zrozumialem?

    Gratuluje, ze piszesz od zera. Na pewno satysfakcja bedzie wieksza.
    • 15: CommentAuthorEagle
    • CommentTime24 Dec 2011
     
    Oryginał:


    JIL test:
    • 16: CommentAuthornosty
    • CommentTime25 Dec 2011
     
    Mam nieodparte wrazenie ze zeby grac w te gre potrzebne jest zaawansowane rozdwojenie jazni albo inna dolegliwosc psychiczna... ;) W kazdym razie nawet tylko patrzac na ten filmik czuje jak przepinają mi sie synapsy w jakies dziwne konfiguracje :P
    • 17:
       
      CommentAuthorTheFender
    • CommentTime25 Dec 2011
     
    o :) Tak się zastanawiałem niedawno (wątek Ciekawostki) czy A8 da radę - i widzę teraz, że da :) Brawo.
    • 18: CommentAuthorEagle
    • CommentTime25 Dec 2011 zmieniony
     
    @TheFender: Wbrew pozorom sprawa była dużo łatwiejsza niż mi się wydawało początkowo.
    W 2 ramki się wyrabia i tak powinno zostać. Najwyżej rozlopuje kod na pół pamięci :)
    @nosty: No gra trochę miesza w głowie. Ale twórca mówi że gra jest nawet do 4 graczy. Wtedy będzie jazda.


    ->link<-
    • 19: CommentAuthormono
    • CommentTime25 Dec 2011
     
    I ludzik będzie w hiresie? Jaaaaaa! Masz u mnie doping. Piękna animacja w hiresie ha!
    • 20:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime26 Dec 2011
     
    Eagles - fajne, zapodawaj kolejne filmiki w miare postepow prac.