atarionline.pl Atak BASIC-ów, czyli co wybrać? - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorBluki
    • CommentTime14 Apr 2013 zmieniony
     
    Jak wiadomo, nie ma języków doskonałych. BASIC nie jest tu wyjątkiem. Może ta tabelka pomoże wybrać dialekt najlepszy do konkretnego zastosowania...



    A tu odpowiedzi zamieniłem na punkty – to już tylko zabawa - ale efekty są ciekawe. Usunąłem z tej tabeli niektóre pozycje jako (moim zdaniem) nieistotne w takim zestawieniu i oto co wyszło:

    • 2:
       
      CommentAuthortdc
    • CommentTime14 Apr 2013 zmieniony
     
    Sam to robiłeś ? Bo robi wrażenie ;) Jednak wydaje mi się że są tu błędy, ale nie znam się aż tak na BASICach, więc poczekam na komentarze tych co są pewni co i jak.

    Co do sum to nic nowego się nie dowiedzieliśmy, Atari BASIC jest najgorszy (z 4!), a w czołówce są Advan i TB XL. Każdy ze zwycięzców ma swoje mocne strony i jest w mojej ocenie kierowany do innego odbiorcy.
    • 3: CommentAuthorwieczor
    • CommentTime14 Apr 2013
     
    Widząc kupę jedynek i zer chciałem właśnie napisać, że punktacja powinna być ważona. Pewne cechy są istotniejsze od innych :)
    • 4: CommentAuthorbob_er
    • CommentTime14 Apr 2013
     
    Ale jednego interesują wstawki asm, a drugiego pętla repeat..until. zatem wagi są (imho) bez sensu (bo są subiektywne). Każdy sam sobie wybierze dla siebie co mu pasuje.
    • 5:
       
      CommentAuthorEnder
    • CommentTime14 Apr 2013
     
    A którą wersję wybrać do napisania gry? A może jest gdzieś podręcznik/kurs pisania gry w C?
    • 6: CommentAuthorbob_er
    • CommentTime14 Apr 2013
     
    • 7:
       
      CommentAuthorEnder
    • CommentTime14 Apr 2013
     
    Dzięki już czytam.
    • 8:
       
      CommentAuthorCOR/ira4