atarionline.pl mysz - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthormono
    • CommentTime3 Apr 2010 zmieniony
     
    Pochwaliłem się już na AtariArea więc wklejam i tutaj, bo chyba warto.

    Właśnie nabyłem konwerter z myszki PC USB na myszkę Amiga i spieszę się pochwalić, że TO DZIAŁA!
    Podpinam zwykłą mysz na USB (mam jakiś Logic M-1 optical mouse) z drugiej strony mam zwykły DB9 do portu joysticka i to ustrojstwo potrafi dokładnie emulować myszkę od Amigi. Wygląda na to, że dostosowuje też dpi do standardu myszki Amigowej (mogłem napisać głupotę - nie znam się :]).
    Wtyczka DB9 wymagała wyprofilowania, żeby mogła się zmieścić do XE.
    Poza osiami X i Y działają wszystkie 3 przyciski:
    - LMB na zwykłym triggerze (odpowiedni STRIG zwraca 0 kiedy wciśnięty, 1 kiedy zwolniony),
    - MMB i RMB na paddlach (odpowiedni PADDLE zwraca 228 kiedy wciśnięty, 9, 10 kiedy zwolniony).
    W środku ma to tylko procesor Microchip PIC 16F627-04/P, który realizuje całą logikę.
    Produkuje to firma PPUH MAFA.
    Wg sprzedawcy z Allegro:
    "Obsługuje bezproblemowo myszki tradycyjne, optyczne, radiowe z następującymi protokołami:
    ? Standardowy protokół PS/2
    ? Microsoft Intellimouse,
    ? Microsoft Intellimouse Explorer
    ? Genius NetScroll Optical"
    Tak więc polecam! Można to kupić bez obawy, że będzie działać inaczej niż standardowa mysz od Amigi.
    Sprzedawca Mata24 ma w ofercie również wersje dla PS/2 i konwertery dla ST. Nabyłem takowy również i zabieram się do testowania (na pierwszy rzut oka wygląda identycznie, różni się tylko dwoma zworkami na płytce).
    • 2:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime3 Apr 2010 zmieniony
     
    ->link<-

    ->link<-