atarionline.pl Pakery / depakery lamerskie pytanie - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime12 Feb 2016
     
    Lamerskie pytanie: Który atarowski depaker rozpakowuje dane liniowo i pozwala np. rozpakować stronę pamięci per ramka (nie wszystko w jednym rzucie do dest)?
    Nie wiem jak to działa, ale wyobrażam sobie że niektóre toole sieją po dest (a może nie)?

    Ma ktoś może tak zmodyfikowany depaker jakiegoś typu gdzie określa się taki "paging" / n bajtów per iterację

    Ugh - jeżeli to pytanie jest oczywiste to przepraszam :)
    Ale nie znam się na tym :)
    • 2: CommentAuthor0xF
    • CommentTime12 Feb 2016
     
    Lepiej napisz, co chcesz osiągnąć.

    Jeśli masz zamiar pakować każde 256 bajtów niezależnie od innych, to nastaw się na słabą wydajność kompresji. I oczywiście możesz użyć dowolnego pakera.

    Jeśli zamierzasz pakować więcej na raz, to oczywiście potrzebujesz dostęp do poprzednio rozpakowanych danych i żaden paker nie wspiera "pauzy" co ramkę. Rozpakuj wszystko (albo przynajmniej kilka kilobajtów) i przepisuj sobie co ramkę.
    • 3: CommentAuthorxxl
    • CommentTime12 Feb 2016
     
    wydaje mi sie ze dosc prosto mozna przerobic depakera tak, zeby tworzyl tylko jedna strone danych wyjsciowych co iteracje ale dodanie do tego parametru czasowego czyli ze ma to zrobic np. w jedna ramke to juz nie wiem jak.
    • 4:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime12 Feb 2016 zmieniony
     
    Chodzi mi dokładnie o to co napisał XXL w pierwszej części zdania, nie ma jednak znaczenia czas trwania (to był przykład który niepotrzebnie zaszumił moje pytanie) tylko ilość bajtów na iterację (nieważne ile trwa - bo to pewnie zależy)

    Chodzi mi o to, ze mam spakowane np 16KB w pliku o rozmiarze x.