sprzedam w ładnym stanie wizualnym Atari 600xl - niesprawne, do naprawy - 300zł 2szt Atari 800xl sprawne, ładny stan 350zł/szt Stacja California Access - 400zł, włącza się więcej nie testowałem wysyłka 20zł kurier/poczta/paczkomat
mogę się też wymienić na inne retro amiga/zxspectrum zdjęcia dla zainteresowanych
podejrzanie tanio?, wcześniej myślałem ze 250 jak wezmę to i tak dużo za nią będzie, potem się rozmyśliłem ze sprzedaży bo miałem inne plany, teraz je zmieniam więc dziś jest 400, jak jest dalej tanio (nie znam się) to podnoszę teraz na 800zł może być? miałem nie sprzedawać ale teraz 2x1200 w boxach :D i muszę się zrehabilitować na kolejne zakupy :D
stację sprawdziłem jedynie że się włącza i nic więcej, piszę prawdę nic nie ściemniam, ja nie atarowiec tu są zdjęcia z testów ->link<-
Jutro porobie zdjecia. Jak 200 za drogo to moge troche taniej sprzedac nie ma problemu. Ale uczciwie proszę. Mi leza niepotrzebne. Propozycje na priv lub email. Pabloz rezerwuje 1szt, wiec 1szt jeszcze wolna.
jedna stacja 1050 okazała się w pełni sprawna z przełącznikiem podwójnej gęstości czy coś takiego ta już sprzedana :D
druga po podłączeniu świeci dioda ale nie czyta, nie wiem co dalej sprawdzać, zasilacz jak potrzebny komuś to zamiennik dorzucę cena stacji niesprawnej/nietestowanej bez zasilacza 150zł + wysyłka 15zł kurier/paczkomat/poczta
ca2001 czyli california po podłączeniu świeci dioada i wyświetlacz, coś tam głowica zaczyna czytać ale nie wczytuje, tez nie wiem, więc nietestowa/niesprawna do naprawy czy regulacji - cena 450zł + wysyłka 15 kurier/paczkomat
rosomak, dałem dosłownie 2-3 miesiące temu 600 za sprawną, z kablem SIO, oryginalnym zasilaczem, pięknie działającą i w bdb stanie wizualnym, cichutką, działającą bez problemu.
Koledze się trochę pomyliło z tą ceną - ta stacja w tym stanie nie jest warta moim zdaniem więcej niż było początkowo za nią powiedziane czyli 250. Brakuje kabla SIO, brakuje zasilacza. Stacja do reanimacji.