atarionline.pl Atari TT kilka pytań do użytkowników tego sprzętu - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthornowy80
    • CommentTime16 Jun 2019 zmieniony
     
    Cześć
    Miałbym kilka pytań dotyczących Atari TT. Na wstępie zaznaczę że jestem laikiem jeśli chodzi o Atari 16/32 bit, ale mocno nadrabiam stracony czas. Wyremontowałem TTkę, która została rozebrana niemal na części pierwsze, wyczyszczona, wybielona, wykonane zostały drobne prace lutownicze, prezentuje się naprawdę bardzo ładnie. Komputer ma zainstalowany dysk SCSI 230MB (który dostałem w komplecie). Wymieniłem TOS na 3.06 wersja PL. Zainstalowałem sterownik ICD, Xboota, wszystko działa jak należy. Udało się również zainstalować Netusbee i sterowniki USB. Jednak chciałbym wymienić dysk wewnętrzny na coś o większej pojemności. Wiem że moja wersja TOS rozpoznaje dyski do wielkości 512MB. Zastanawiam się nad kilkoma rozwiązaniami, choć najbardziej chciałbym fizyczny hałasujący dysk (po prostu tak lubię).
    • Czy duży dysk 2.1 GB będzie widziany przez TTkę. Zastanawiam się nad czymś takim podzielonym na 4 partycje po około 0,5GB
    ->link<-
    • Wiem że warto również rozważyć nowsze urządzenia (dyski SSCI są jednak dość wiekowe i mogą generować błędy). Czy ktoś ma doświadczenie w urządzeniami jak poniżej?
    ->link<-
    ->link<-
    • Czy jest możliwość podpięcia UltraSatan pod TTkę jako wewnętrzny dysk? To jest urządzenie które stosunkowo łatwo nabyć w Polsce?
    • Mam na pokładzie TTi karte graficzną VME Spectrum (jak na zdjęciu poniżej), Jakich sterowników do niej użyć. Może ktoś z Was ma doświadczenie z kartami graficznymi do TT/MSTE?
    • 2: CommentAuthorKroll
    • CommentTime16 Jun 2019 zmieniony
     
    Czesć Nowy80