atarionline.pl Jak odpalić jakąkolwiek grę na emulatorze Atari 800? - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

• :
    • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

• 1:

CommentAuthorDark Lord
      • CommentTime24 Jan 2010 18:01

Przepraszam jeśli taki temat jest na forum, lub jest jakiś dobry poradnik dla nowicjuszy, nie mogłem nic takiego znaleźć, i jeśli możecie to mnie przekierujcie a temat usuńcie. Mam problem z odpaleniem czegokolwiek na emulatorze Atari 800. Pobrałem emulator, wgrałem, dodałem romy i pobrałem Kolony 2100, na którego smaka narobił mi CDAction. I tu zaczął się mój problem, gdyż zupełnie nie mam pojęcia jak go odpalić! Na emulatorach znam się słabo, pogrywałem sobie tylko na NEStopii i tyle... Mógłby ktoś jakoś pomóc? Tylko miejcie na uwadze, że jestem kompletnym nowicjuszem w tych sprawach. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
      • 2: CommentAuthormac
      • CommentTime24 Jan 2010 19:01 zmieniony

Tutaj FAQ jak skonfigurować emulator:

->link<-

sprawdź czy wszystko ok, potem FILE > OPEN i wskazujesz plik z grą, i tyle..

ps
      na dole po lewej stronie na stronie głównej masz katalog gier ;-)
      • 3:

CommentAuthorDark Lord
      • CommentTime24 Jan 2010 19:01

Tzn skonfigurowałem, chodzi mi tylko że gdy pobrałem Kolony, to miałem tylko obraz hm... cóż to się wkłada jako płytę do Atari? A, nieważne. W każdym razie nie mam żadnego pliku wykonywalnego czy czegoś w tym stylu.
      • 4: CommentAuthormac

nie potrzebujesz pliku wykonalnego, uruchamiasz emulator, masz coś takiego:

wybierasz autoboot image i wskazujesz plik z grą
      • 5: CommentAuthorBelial

Jeżeli przy instalacji powiązałeś rozszerzenia z emulatorem to dwuklik na *.atr lub *.xex wystarczy.
      • 6:

CommentAuthorDark Lord

Problem że nie mam tego autoboot image...