atarionline.pl CONtrollerTESTerPRO-Update - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime15 Nov 2021 zmieniony
     
    Załączam prosty (ale bez przesady, dużo badziej skomplikowany i użyteczny, niż inne z katalogu) programik pozwalający na testowanie urządzeń podłączonych do portów joysticka. Czas pisania - 3 wieczorki.

    CONtrollerTESTerPRO pozwala przetestować:
    - manipulatory drążkowe
    - paletki
    - myszy Atari ST
    - myszy Amiga
    - trackballe
    - debouncing (jakość styków)
    - szybkość reakcji (przydatne przy porównywaniu opóźnień w reakcji na różnych rodzajach zestawów)

    Czyli wszystko to, co mi brakowało. Jak ktoś ma całą szufladę ze starymi joystickami, które iskrzą, spatynowały się, albo nie do końca kontaktują, to łatwo będzie sprawdzić (ja mam :)

    Program ma 3 ekrany, na pierwszym trestujemy kontrolery, na drugim debouncing, na 3 czas reakcji.

    Programik działa na Atari z 16kB (lub więcej) pamięci. Napisany został w CC65.

    Dziewiąte miejsce w konkursie ABBUC 2021.

    Linek:
    ->link<-
    • 2: CommentAuthorMq
    • CommentTime15 Nov 2021 zmieniony
     
    Jakie macie reakcje? Mi wychodzą strzały z zakresu 12-16, średnio 14. To bardzo beznadziejnie, czy przeciętnie?:-)
    Edit: na emulatorze altirra testowałem.

    PS. Fajny programik, w sumie mało jest testerów kompleksowych i zawsze w każdym czegoś brakowało - tak jak mówisz.
    • 3:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime15 Nov 2021 zmieniony
     
    Na Atari+LCD 13-14 ramek Na emulatorze 15-16 ramek. Nie sprawdzałem na Atari + CRT.
    • 4:
       
      CommentAuthorGeorge
    • CommentTime15 Nov 2021
     
    Fajowo, przyda się. Mam zamiar za jakiś czas kupić interfejs do myszki, to będę testował.
    • 5:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime15 Nov 2021 zmieniony
     
    Poprawiłem atr - usunąłem wrażliwe dane.
    Proszę o redownload jak ktoś już ściągnął poprzednią wersję

    ->link<-
    • 6:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime15 Nov 2021 zmieniony
     
    O! Niezły kombajnik do testów kontrolerów. Gratsy za napisanie programu i miejsce w konkursie. Podrzucam screeny, bo one często więcej mówią o programie niż enigmatyczna notka:
    • 7: CommentAuthormono
    • CommentTime15 Nov 2021 zmieniony
     
    @jhusak: A pióro świetlne i pistolet? :>

    Fajnie że zrobiłeś paddle też - będzie można testować wieloprzyciskowe joye.
    • 8:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime16 Nov 2021
     
    O pistolecie myślałem. Jednak te sprzęta są na tyle rzadkie i ich nie mam, że może w następnej wersji, o ile będę miał pistolet i pióro do testów.
    • 9: CommentAuthorPeri Noid
    • CommentTime16 Nov 2021
     
    Pistolet mogę ci pożyczyć. Pióro mam ale commodorowskie więc pewnie nie jest kompatybilne. No i do tego potrzebny jest CRT oczywiście.
    • 10:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime16 Nov 2021
     
    Dzięki. Będziemy się zgadywać na jakiś sztab :) Ale muszę kostkę wyleczyć :)
    • 11:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime30 Jan 2022 zmieniony
     
    Aktualizacja 1.01 - usunięty drobny bug w oscylogramach. Teraz działa.
    Ponadto dodane odtwarzanie wartości DMACTL przy wyjściu z progamu.

    Linek:
    ->link<-
    • 12: CommentAuthorPeri Noid
    • CommentTime30 Jan 2022
     
    @jhusak: Kuba, a może ja ci ten pistolet paczkomatem wyślę?
    • 13:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime30 Jan 2022
     
    A proszę bardzo :) Ja stawiam :)
    • 14: CommentAuthorPeri Noid
    • CommentTime30 Jan 2022
     
    To tylko do W-wy wrócę.
    • 15:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime30 Jan 2022
     
    Jak będziesz gotów, to Ci wyślę etykietę.
    • 16: CommentAuthorPeri Noid
    • CommentTime30 Jan 2022
     
    Mam jeszcze pióro świetlne ale do C64. Ciekawe, czy jest kompatybilne z Atari - znaczy, czy działa tak samo jak atarowskie.