atarionline.pl Co to jest. - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorArtur
    • CommentTime26 Apr 2023
     
    Witam.
    Mam pytanie:

    Czesto ogladam Borsuka i te jego Live na youtubie i tak zastanawiam sie czy ktos dokladnie wie co to za emulacje tych wszystkich systemow i na czym?

    Czy to jeden program?

    Da sie to zainstalowac na PC ?

    I czy te „wstawki” filmiki, zdjecia muzyka kiedy Borsuk idzie na „fajke” to tez ten sam program?

    Ktos moglby mi napisac konkretnie co trzeba zainstalowac na PC aby mniej wiecej bylo to samo co na retro na gazie?

    Sorry moze za glupie pytania ale jestem „zielony” akurat w takich sprawach.

    Dzieki z gory
    • 2: CommentAuthortebe
    • CommentTime27 Apr 2023
     
    obstawiam Raspberry Pi, jakiś linux i emulator

    ->link<-
    • 3:
       
      CommentAuthorXLent
    • CommentTime27 Apr 2023 zmieniony
     
    Obejrzałem kiedyś kilka odcinków i widziałem m.in. emulator MAME (arcade), więc być może używali i innych emulatorów osobno, ale są też front-endy obsługujące całą masę emulatorów w jednym.
    HyperSpin, Launchbox, EmulationStation, Attract-Mode, CoinOPS, itp.
    Ja od zawsze używam HyperSpina (niestety już nie aktualizowany), w którym ustawiłem sobie tylko te platformy na których grałem za młodu i wygląda to mniej więcej tak:

    Nie wszystko mam dokończone, bo jakiś czas temu zacząłem re-design całości :)
    • 4: CommentAuthorBelzebub
    • CommentTime27 Apr 2023 zmieniony
     
    To raczej a nawet napewno różne programy i emulatory i całe retro kombajny typu retroarch, emulationstation etc.
    Czasem używa też realnego sprzętu.
    Co do filmików, muzyki i wstawek w przerwach to zapewne jeszcze coś innego.