atarionline.pl PTODT Stereo - brakujące kanały audio - propozycje rozwiązania? - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

  1.  
    Cześć!

    Przymierzam się do instalacji. Komputer ma być gotowy na jutro, bo jedzie na LASTa.

    Czy są zalecane propozycje podłączenia "w jakiś sposób" dodatkowych brakujących kanałów audio (SIO + EXT) ?

    Mam pewne pomysły, ale może ktoś już to przerabiał.
    • 2: CommentAuthoras...
    • CommentTime2 Jan 2024
     
    Nie wiem nie znam się to napisze:
    ->link<-

    patrzyłeś na obrazkach?
    • 3:
       
      CommentAuthorPeri Noid
    • CommentTime2 Jan 2024
     
    @As, opis jest dla dwójki, na fotce jest jedynka.
    • 4: CommentAuthorDope
    • CommentTime2 Jan 2024
     
    • 5:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime2 Jan 2024
     
    Na zdjęciu PTODT Stereo (POKEY+GTIA), a w sklepiku PTODT Stereo II (POKEY+GTIA+SIO+ECI+PBI+wyłącznik). Oba urządzenia zaprojektował kkrys, można do niego wysłać komputer w celu rozbudowy.
  2.  
    Ok. Czyli rozumiem, że na tą chwilę jedyną propozycją jest wymiana płytki I na nowszą II.
    • 7:
       
      CommentAuthorKaz
    • CommentTime3 Jan 2024
     
    Nie wiem, to już kkrys pewnie potrafi ocenić, czy można rozbudować I w II i jakim kosztem.
    • 8:
       
      CommentAuthorPeri Noid
    • CommentTime3 Jan 2024 zmieniony
     
    Pamiętam, jak jeden forumowicz zapowiadał, że zrobi hi-tech mikser na swojej płytce. Byłby jak znalazł. Podpytaj, może pomoże.
  3.  
    @Peri Noid,

    :)
    • 10:
       
      CommentAuthorpancio
    • CommentTime3 Jan 2024
     
    Mi też coś świta.. ale nie mogę sobie przypomnieć kto to był...