atarionline.pl Magnetofonik.. - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorzaxon
    • CommentTime8 Mar 2024 zmieniony
     
    Ok, znane ze środowiska Spectrumowców TZX Duino w moim wykonaniu. Gdyby komuś sie chciało dopisać obsługę CAS to byłby z tego fajny magnetofonik do Atari. Ja niestety koderem nie jestem, to mnie przerasta. Zrobiłem shielda pod Arduino Nano, zrobiłem budę ale więcej nie dam rady.

    Źródła do TZX Duino są dostępne.

    Nie wiem, nie znam się na ile skomplikowane było by dodanie obsługi CAS ? Pamięci w Nano mało ale można usunąć obsługę spectrumowego TAP np ?
    • 2:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime8 Mar 2024
     
    Nie pamięci w nano mało, tylko kod jest rozbuchany i z powtórzeniami. SIO2SD przy tym jest superoszczędny.
    • 3: CommentAuthorbaktra
    • CommentTime8 Mar 2024
     
    Istnieje alternatywa. Tworzenie konwertera .CAS na .TZX. Będzie działać tylko w trybie Turbo.
    • 4: CommentAuthoratariki50
    • CommentTime9 Mar 2024
     
    A coś więcej, filmik jakiś. Bo stary jestem i łopatą poproszę. A temat mnie interesuje. Zawsze coś takiego mnie interesuje :)
    • 5: CommentAuthorzaxon
    • CommentTime9 Mar 2024
     
    Na razie nic więcej. Tak jak pisałem, jest w zasadzie gotowe i popularne urządzenie ale softu na nie brak do wczytywania CAS. Piotr Kaczorowski co prawda sie właśnie zadeklarował na FB że napisze no ale zobaczymy.
    • 6:
       
      CommentAuthorKrótki
    • CommentTime10 Mar 2024