atarionline.pl Zakończenia gier Atari - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

• :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

• 1: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime28 Mar 2020

nie ma sprawy
    • 2:

CommentAuthorKaz
    • CommentTime28 Mar 2020 zmieniony

Tylko oczywiście będzie to mapa poglądowa, bo układ labiryntu jest losowany za każdym razem (ponoć 32 kombinacje układu).
    • 3: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime30 Mar 2020

Dratewka the Shoemaker 2008

• 4: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime31 Mar 2020

Factor-X 1989

• 5: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime1 Apr 2020

Zumbaja 1993
    Sterowanie i fizyka postaci to dramat

• 6: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime3 Apr 2020 zmieniony

Helix 1993

• 7:

CommentAuthorKaz
    • CommentTime1 May 2020

Czy ktoś ukończył grę Czaszki i pamięta, ile tam jest poziomów?
    • 8:

CommentAuthorDracon
    • CommentTime1 May 2020

Zakończenie „Helixa” w pełni... rozczarowujące, dzięki za przejście bo mi by się nie chciało (szczególnie wiedząc jak to się kończy). ;)
    • 9:

CommentAuthorCyprian
    • CommentTime1 May 2020

@odislaw to Twoje?
    dobre to
    • 10:

CommentAuthorKaz
    • CommentTime1 May 2020

Cyprian - nie ten wątek, tu o zakończeniach gier. Wątek z zabawnymi filmikami, w tym odislawa, jest w innym miejscu.
    • 11: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime24 May 2020

Fruity Pete 2019
    Prosta gierka, ale za to 99 leveli
    • 12: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime26 May 2020

Pyramid 1993

• 13: CommentAuthorgorgh
    • CommentTime26 May 2020

dzięki odislaw, ciekawe!
    • 14:

CommentAuthorCOR/ira4
    • CommentTime26 May 2020

Skończyłem Pyramid,oryginał na kasecie,rozgrywka podobna ciut do "Uczeń Czarnoksiężnika"drabinki i wchodzenie na nie psuły przyjemność z gry ... i ta błyskawicznie spadająca energia... ale najgorszym ciosem było to że owa gra ma "zajumane"postaci z comody.
    • 15: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime31 May 2020

Tarkus and the Crystal of Fear (1992)

• 16:

CommentAuthorCOR/ira4
    • CommentTime31 May 2020

@odislaw
    Jak to przechodziłeś to gratuluje samozaparcia.
    Część z "kaczką"jest nawet fajna,ale to to już koszmarek przeszkód skaczących w rytm,okraszonych paskudną grafiką ... no i 92rok...
    • 17: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime1 Jun 2020

No cóż,dużo łażenia i robienia tego samego, a gra nie rozpieszcza fizyką postaci :)
    Część z kaczką też mi się podobała. Tradycyjnie "obowiązki kronikarskie" i ciekawość co do zakończenia spowodowały,że się zawziąłem ;)
    • 18:

CommentAuthorCOR/ira4
    • CommentTime1 Jun 2020

... i fajnie,sam często ogrywam cienizny,tyle że zazwyczaj są niegrywalne z powodów technicznych.
    • 19: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime1 Jun 2020

..jak na przykład Perły Orcki'ego, gdzie sterowanie bohaterem to koszmar.
    Ale jak znam siebie to pewnie kiedyś usiądę do tej gry, zagryzę zęby i spróbuję przejść :)
    • 20:

CommentAuthorCOR/ira4
    • CommentTime1 Jun 2020

... a rozpracowałeś już One Man and his Droid ?

ja właśnie rozgryzam:"Pondering about Max's"
    • 21: CommentAuthorbob_er
    • CommentTime1 Jun 2020

To ja się może pochwalę że One Man and his Droid lat temu parę przeszedłem.
    W sumie to ta gra mi się podoba.
    • 22: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime1 Jun 2020 zmieniony

nie IRATA4, tej gry nie zamierzam przejść.
    @bob_er Podziwiam, bo ja One Man and his Droid nie cierpię :). Strasznie mnie nudzi i nie do końca ogarniam jak w to właściwie grać.
    gdyby ci się chciało kiedyś przejść to nagraj końcówkę. Wrzucę na kanał :)
    • 23:

CommentAuthorWolfen
    • CommentTime1 Jun 2020

Ja z One Man and His Droid pamiętam że szło się na sam dół a potem coś się robiło i wchodziło się do góry i unikało spadających "miśków" ;) ale po tych 20paruclatach odkąd ostatni raz grałem już nie pamiętam o co dokładnie chodzilo - poza tym że gra była trudna
    Może warto wrócić do niej i zagrać :)
    • 24: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime28 Oct 2020

Dziś mam dla was małego krapika w Basicu

Biffdrop 1984
    Well, you can think of "One man and his droid" as a very simple Lemmings version - the "teddy bears" are actually sheep (that went loose) and you as an android dog have to bring them to the exit.

At first you must make your way through the many sheep - go up and continue to go up, until you reach an "exit", then go to the right and down. It happens quite often that you land at the bottom, right where you started, so repeat this process again and again and also use small gaps between the sheep to move up/down, until you find the "exit" at the top. That strange start of the game is very annoying in my eyes...

See e.g. this youtube video from 0:50 to 1:10, where the player goes through the sheep and finds the exit, then goes into the tunnels:

The mentioned "exit" is in reality the entry to the tunnels or the entry to the main game. There you may move around first to find the sheep exit of the tunnels (a kind of sheep cage), then move around and force the sheep to go into this exit/cage. Similar to Lemmings you have some extra abilities (or powers) to do that, but only three of them: 1) fly, 2)move on the ground and 3) dig tunnels horizontally. (Option 4) is look where the sheep are.) You cannot dig tunnels everywhere and the best way to move the sheep into the exit/cage is to block their way and force them to go in the direction you want them to go (which sometimes works but often does not work) - until they go into the exit/cage (which also happens randomly).

In the shown youtube video you can see the exit/cage at 2:20 and the first sheep going into the exit/cage at 2:47.

On the left of the screen there is a display that shows in which order you should bring (or force) the sheep into the exit/cage, but if I remember correctly, it does not really matter.(On the right of the screen you can see how many sheep you already brought into the exit/cage.) Simply bring enough sheep (7) into the exit/cage and the level is solved and the next level starts, where you have to do the same thing again. Afair, the levels do have passwords, so it is possible to start at a certain level.

Alas, to me all the levels (and tunnels) more or less looked the same and there was not much variety in the game to play it very long. Think I once solved two or three levels and was not motivated to finish any more levels. The extra abilities (or powers) are also not very great and as said before, there are only 3 of them (you do not get any new abilities or powers). So, all in all, the game is not bad, but it is also not good, just mediocre and therefore it was okay that it was a low budget game.
    • 26: CommentAuthorbanshee997
    • CommentTime29 Oct 2020 zmieniony

W One Man and his Droid zasadniczą rolę odgrywa kolejność. Owce mają trafić do wyjścia (prawy panel) w takiej kolejności w jakiej zostały na początku wylosowane do lewego panelu. A przynajmniej większość (4+/7). Inaczej nie ma progresu do kolejnego levelu. To czyni z OM&HD grę logiczno-zręcznościową, a dodatkowe umiejętności typu chowanie się w ziemi czy przekopywanie ścian są fundamentem zachowania kolejności (przesortowania) owiec.
    • 27: CommentAuthorgorgh
    • CommentTime29 Oct 2020

odislaw: moim zdaniem gry w basicu tak złożone jak ta to perełki, to nie lata sztuka zrobić grę w basicu wbrew pozorom
    • 28:

CommentAuthorKaz
    • CommentTime29 Oct 2020

Odislaw - a jaka jest historia do tej gry, że pojawia się jakieś "Icked Medley Museum"?
    • 29: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime29 Oct 2020

@Kaz: z tego co znalazłem chodzi o to, że z Muzeum Icked Medley mewy ukradły pierścień i Sly dostał polecenie od ciotki(to chyba jej muzeum), zeby poszedł do pewnej groty gzdzie mewy ukryły świecidełko i je odzyskał :)
    @gorgh w sumie masz rację, jak na grę w Basicu jest całkiem dobrze zrobiona
    • 30: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime30 Oct 2020

Dziś naprawdę piękny krapik, czyli Montezuma w wersji Basic :)
    • 31:

CommentAuthorKaz
    • CommentTime30 Oct 2020

Dość ciekawie to wygląda jak na Basic. Podmienić grafikę na jakąś ładniejszą i mogłoby być jeszcze lepiej.
    • 32: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime4 Dec 2020 zmieniony

nosz k...a, przeszedłem grę Convicts i taki apel ogólny i prośba do ludków tworzących gry przy okazji.
    Róbcie na koniec chociaż napis Gratulations z jakąś graficzką albo krótką melodyjką do tego. No nic mnie tak nie wk..ia, gdy człowiek po wielu bojach przejdzie 31 plansz, a gra się po prostu zapętla i wraca do początku bez zadnej informacji.
    Dla mnie to brak szacunku dla gracza.
    ufff...już mi lepiej, musiałem sobie pomarudzić
    • 33:

CommentAuthorCOR/ira4
    • CommentTime4 Dec 2020

na pocieszenie dodam że nie ty jeden masz takie odczucia,pyknij dla relaksu w Rescue Expedition,będziesz happy ;) .
    @odislaw,
    Przyjąłem apel do wiadomości :)

Może dla samego autora gra była tak crapowa, że nie spodziewał się, że ktoś ją ukończy.
    • 35: CommentAuthorpustak
    • CommentTime4 Dec 2020

Też kiedyś przeszedłem The Convicts... Czułem się podobnie, powinno być cokolwiek na końcu. Nawet Morky ma koniec.
    • 36: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime4 Dec 2020

Panie magistrze Rafale gra jest całkiem dobra i wciągająca i w tym problem ze takie dziadostwo na koniec :)
    Taki Robbo tylko batdziej zręcznościowy, ale w trybie kooperacji z drugim graczem albo w trybie single trzeba prowadzic czasem drugiego ludka idealnie w tym samym czasie co pierwszego(musiałem ustawic dwa sety i grać na dwie ręce xD). Tym bardziej niesmak pozostał cytując klasykę :)
    • 37:

CommentAuthormav
    • CommentTime4 Dec 2020

Kiedyś właśnie też chciałem przejść całą z tatą, ale jakoś nigdy nie byłem w stanie.
    Może kiedyś z synem się uda. Nawet jeśli finału nie ma.

Tak samo dobrze, że nigdy nie doszedłem do końca Electra Glide, też bym się zniechęcił :D
    • 38: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime3 Jan 2021

Dzisiaj króciutka mało znana giereczka, którą udało mi się przejść w niecałe dwie minuty

• 39:

CommentAuthorCOR/ira4
    • CommentTime3 Jan 2021

kurde,więc byłem blisko :D,szkoda że taka krótka.

Jest taka podobna gra w której chodzisz jeżem o,przypomniałem sobie Spyki Harold czy jakoś tak,no w to kompletnie nie umiem grać... spróbuj zagrać.
    • 40: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime3 Jan 2021 zmieniony

Spiky Harold to moj pierwszy filmik na kanale :)(jezusicku będzie jakieś 12 lat temu)
    Spoko gierka, ale tam trzeba sie nałazić
    • 41:

CommentAuthormav
    • CommentTime3 Jan 2021

Mi to się raczej kojarzy ze Snokie'm dla ubogich :D
    • 42: CommentAuthorodislaw
    • CommentTime3 Jan 2021

dokładnie mav, mam to samo skojarzenie :)