atarionline.pl Włączenie wyłączenie - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1:
       
      CommentAuthorpiomet
    • CommentTime1 Mar 2017
     
    Witam!

    Co jest nie tak. Jestem w BASICU, wyłączam atari wyłącznikiem, włączam i od razu wskakuje BASIC bez tego wrrrrrrr.Jak odłącze zasilacz z sieci to jest normalnie.
    • 2:
       
      CommentAuthormaly_swd
    • CommentTime1 Mar 2017 zmieniony
     
    Kondensator :)

    * nie znam się ale coś napisze
    • 3:
       
      CommentAuthorpiomet
    • CommentTime1 Mar 2017
     
    A czy +5v musi isć na wszystkie 3 piny?
    • 4:
       
      CommentAuthorlarek
    • CommentTime1 Mar 2017
     
    Wymóżdżanie ->link<-
    • 5:
       
      CommentAuthorpiomet
    • CommentTime3 Mar 2017
     
    Dzięki larek, nie zaskoczylem o co chodzi z tym odmóżdżaniem;)
    • 6: CommentAuthorQTZ
    • CommentTime3 Mar 2017
     
    Nie wiem czy musi, ale we wtyczce są specjalnie zwory, które dają plus na 3 piny i minus na 3 (pozostały niepodłączony). Więc jest to normalne.

    Spostrzeżenie z kondensatorem jakby słuszne, może zamiast wymiany pamięci można by wymienić "zbyt dobry" kondensator?

    Generalnie to lepiej chwilkę odczekać przed włączeniem i już. U mnie aż takiego efektu nie ma, ale jak np. w grze szybko wyłączę i włączę to zdarza się, że muzyka jeszcze chwilkę gra :)

    PS. tego "wrrr" chyba nie ma jak jest podłączone odpowiednie urządzenie SIO.
    • 7:
       
      CommentAuthorpiomet
    • CommentTime3 Mar 2017
     
    kondensator przy wyłączniku? Był wymieniony ale na taki sam jak na schemacie 470uF.nie wiem jak było wcześniej z tym wymóżdżaniem, bo kupiłem płytę już ze zmienionym kondensatorem. Jeśli wymienić to na jaki?
    • 8: CommentAuthorFUJI
    • CommentTime4 Mar 2017 zmieniony