atarionline.pl Demo "Zener Drive" grupy Altair - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

• :
    • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

• 1:

CommentAuthorKaz
      • CommentTime30 Nov 2025 15:58 (6 dni temu)

Oryginał demka na XL/XE był na Amidze w 2017 roku:

Wersja Atari zajęła 3 miejsce na Silly Venture 2025WE. Zaprosiłem głównego autora obu - K.K. z grupy Altair - na analizę dema. Poniedziałek, godzina 20.30, zoom AOL.
      • 2:

CommentAuthorKaz
      • CommentTime1 Dec 2025 14:03 (5 dni temu)

Mam już, dzięki uprzejmości K.K. plik dema i oto filmik z kompletnego dema:

• 3: CommentAuthorw1k
      • CommentTime1 Dec 2025 15:32 (5 dni temu)

wow, czy jest gdzieś plik do pobrania?
      • 4: CommentAuthorKonstantyn
      • CommentTime1 Dec 2025 17:28 (5 dni temu)

Nie znam się na demach, ale jak dla mnie - kosa.
      • 5: CommentAuthortebe
      • CommentTime1 Dec 2025 18:23 (5 dni temu)

wystawiłby na Revision miałby pierwsze miejsce, a tak młokos postanowił ścigać się z elytą, KK za mało pije ;)
      • 6:

CommentAuthorWolfen
      • CommentTime1 Dec 2025 18:24 (5 dni temu)

Efekt z 2:45 rozwala system :O
      • 7:

CommentAuthorKaz
      • CommentTime1 Dec 2025 18:27 (5 dni temu)

w1k:

wow, czy jest gdzieś plik do pobrania?

Na razie nie ma. KK pracuje nad wersją, której wystarcza 256KB RAM i jak skończy to ją udostępni.
      • 8:

CommentAuthorPeri Noid
      • CommentTime1 Dec 2025 18:35 (5 dni temu)

Oj tam, wersja na 320K już by była wystarczająca... No ale cóż, trzeba poczekać.
      • 9:

CommentAuthorDracon
      • CommentTime1 Dec 2025 21:24 (5 dni temu)

Nie znałem wersji z Amigi, ale jak mam teraz kontekst porównawczy to napiszę tylko: szacun! :)
      • 10:

CommentAuthorjhusak
      • CommentTime1 Dec 2025 23:06 (5 dni temu) zmieniony