atarionline.pl HDM - Koszty pracy grafika i muzyka - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorilmenit
    • CommentTime12 Nov 2012
     
    Hej,

    Zastanawiam się nad przeportowaniem "His Dark Majesty" na platformy mobilne i desktopy. Jakie według Was mogą być koszta zatrudnienia grafika i muzyka, którzy przygotują współczesną oprawę do takiej gry.

    Grafika: Około 6 całoekranowych obrazków, 4 ekrany interfejsu, kilkadziesiąt animowanych (kilkuklatkowo) jednostek i elementów terenu.

    Dźwięki: 2-3 ścieżki dźwiękowe, kilkadziesiąt efektów dźwiękowych.

    Kompletnie nie znam się na pracy grafików i muzyków, więc nie jestem w stanie oszacować potrzebnego czasu pracy.

    I nie, nie chcę portować gry z grafiką retro :-)
    • 2:
       
      CommentAuthorxeen
    • CommentTime12 Nov 2012
     
    hymm, zagadałbym do encore-games, oni robią tak, że puszczają gry na MOS'a i inne platformy. MDW czasem pojawia się na AOL, nie wiem czy to akurat przeczyta ale tutaj widzę potencjalne możliwośći współpracy i wydania gry na inne platformy. Warto rozważyć udostępnienie grafy celem zrobienia też wersji VBXE :) - marzenie.
    • 3:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime12 Nov 2012
     
    Koszt zatrudnienia muzyka to 7% zysków z gry :)
    Przy czym jest zachowana ciągłość i konwencja...
    • 4: CommentAuthorilmenit
    • CommentTime12 Nov 2012
     
    I to mi się podoba :)
    Jakub, odezwę się wkrótce na priv.
    • 5: CommentAuthorPiesiu
    • CommentTime13 Nov 2012
     
    Nie wiem w jakiej technice widziałbyś grafikę, jeśli w pixelarcie to mogę co nieco podpowiedzieć.
    • 6: CommentAuthorilmenit
    • CommentTime13 Nov 2012