atarionline.pl Chaos Loader - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1:
       
      CommentAuthormentos
    • CommentTime24 Nov 2012
     
    Czy wie ktoś może jak tego ustrojstwa użyć by zgrać kilka gierek na dyskietkę?
    Jestem zielony, mam stację 1050 i CA2000 i chciałem się jakąś z nich pobawić bo w podstawówce tylko na magnet było mnie a właściwie moich starszych stać. Mam zgranych kilka jednoplikowych gierek przez jednego z forumowiczó (j.raz dzięki) ładowanych właśnie tym loaderem. Jest na jednej z nich sam program. Gdy go odpalę podaje jedynie by wsadzić dyskietkę w celu jego zapisu i Return. Tak robię, coś tam zgrywa, potem startując tą dyskietkę pokazuje się loader, ale gdy skopiuję na nią dodatkowo pliki z grami loader ich nie widzi - nie ma listy wyboru. Wie ktoś może jak to właściwie zrobić?
    I dodatkowe pytanie jeśli mogę o MyDos 4.5T. Niby na Atariki są komendy rozpisane, ale nie mam pojęcia jak prawidłowo wpisać dane do komendy Copy by kopiował konkretny plik a nie wszystkie po kolei. Nic nie daje "1,1,nazwa".
    Będę wdzięczny za pomoc doświadczonych Atarouserów.
    • 2:
       
      CommentAuthorlarek
    • CommentTime24 Nov 2012 zmieniony
     
    Chaos Loader
    Dawno nie korzystałem, więc nie bardzo już pamiętam. Spróbuj najpierw zapisać na dyskietce pliki z grami, a później zapisać na niej loader. Wydaje mi się, że odwrotnie też powinno działać, ale może akurat się uda.

    MyDOS
    Przyznam, że też już dawno nie korzystałem.
    "1,1,nazwa" to raczej niepoprawna konstrukcja.
    Spróbuj: "D1:nazwa, D1:nazwa"
    • 3: CommentAuthorBluki
    • CommentTime24 Nov 2012 zmieniony
     
    Chaos „nie trawi” formatu MD (130kB) MyDOS-a, a pewnie takiego używasz. Chyba też nie działa w DD (180kB), ale pewności nie mam. Lepiej użyj TOMS INIT.