atarionline.pl Atari 130 XE - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorSoundWave
    • CommentTime20 Jan 2023
     
    Cześć, czy możecie mi powiedzieć co tu jest poprzerabiane na tej płycie głównej. Jest Chyba 2 razy pokey nałożony na siebie. Będę wdzięczny za informacje.
    • 2: CommentAuthorSoundWave
    • CommentTime20 Jan 2023
     
    • 3: CommentAuthorSoundWave
    • CommentTime20 Jan 2023
     
    • 4: CommentAuthor_kriss_
    • CommentTime20 Jan 2023 zmieniony
     
    To jest stereo na dwòch pierwszch fotkach. Co do trzeciej fotki trzeba zrobić fotkę od spodu płyty aby określić do czego są podpięte sygnały idące do gniazda.
    • 5: CommentAuthorSoundWave
    • CommentTime20 Jan 2023
     
    A ten przełącznik z tyłu, i gniazdo dodatkowe? Jestem laikem więc pytam fachowców ;)
    • 6: CommentAuthor_kriss_
    • CommentTime20 Jan 2023
     
    Przełącznik jest do włączania lub wyłączania stereo.
    • 7:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime20 Jan 2023
     
    Bardzo artystyczne te zdjęcia - jaka to lustrzanka?
    • 8: CommentAuthorSoundWave
    • CommentTime20 Jan 2023
     
    Hehe to Iphone ;) dziękuje za odpowiedzi , ale to gniazdo takie szerokie nie wiadomo jest od czego? Przewody idą od niego pod płytą i są wlutowane od gniazd db9
    • 9:
       
      CommentAuthorjhusak
    • CommentTime20 Jan 2023 zmieniony
     
    To chyba jakiś najnowszy :)

    A te kabelki to 2 x 9, wygląda na to, że coś było sterowane z portów joysticka.
    • 10: CommentAuthorSoundWave
    • CommentTime20 Jan 2023